Na drie en halve week ziekenhuis, viert Tyler nu gezellig met ons oud en nieuw mee!

Het heeft nog wel even geduurd, maar alles is goed gekomen. Best eng hoor op de terugweg, door het donker en dikke mist met een pasgeboren zoon en een dochter op de achterbank. Tegen elke rakelings inhalende en snijdende auto had ik wel willen schreeuwen van
"Doe normaal! Ik heb twee kleine kinderen op de achterbank!" 
Maar we hebben het weer overleefd gelukkig! Bij thuiskomst troffen we een mooi versierde gevel aan, getuige de foto.
Hij heeft net zijn eerste flesje gehad thuis. Hij is wel enigszins onrustig, want hij moet nu wel wennen natuurlijk. Kim vindt het maar gek. Ze zit nu naast Ingrid en Tyler op de bank een pakje drinken leeg te lurken. Gezellig. Dit wordt vast een fijne oud en nieuw!
Het naar huis gaan ging niet zonder slag of stoot. We kregen namelijk een flinke lijst mee met benodigdheden om te spoelen e.d. Wij alles ophalen bij de apotheek, bleek dat we meer dan 100 euro moesten betalen. En met de beste wil van de wereld, hebben we dat geld gewoon niet. Bleek er niets van vergoed te worden. Toen werd ik wel een beetje boos. Er gaat jaarlijks 20 miljard naar ontwikkelingshulp, prima, maar medicijnen die je nodig hebt om je kind een normaal, pijnloos leven te gunnen worden niet vergoed!

Maar ik kon hoog of laag springen, zonder geld geen spullen.
Toen zijn we weer naar de afdeling gegaan en hebben we met de kinderarts gepraat. Ook zij kreeg niets klaar bij de apotheek. Uiteindelijk hebben we de spullen voor de eerste week van de afdeling meegekregen. En waarschijnlijk kunnen we het wel rekken, als we de spullen goed uitkoken. Maar goed, ijs en weder dienende is de thuiszorg er om 22.00 uur om Tyler te spoelen. Volgens de artsen moet hij nu tweemal daags gespoeld worden. Komt vast goed, we gaan een fijn oud en nieuw tegemoet!

Een fijne jaarwisseling allemaal!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen.
Tuinbeeld kopen?