Ik denk dat je meer naar een overdirve en/of crunch pendaal moet gaan kijken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:01 schreef Moozze het volgende:
Ja maar nu heb ik nog geen advies gehad...
Wat voor ding?quote:
Weet je wat dat kost?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:55 schreef Cynic het volgende:
Volgens mij moet je gewoon de Jemini van Steve Vai gaan kopen!
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:54 schreef Jorikjet het volgende:
witte gibson explorer gekocht!
190 euro ofzo zag ik?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:55 schreef Cynic het volgende:
Volgens mij moet je gewoon de Jemini van Steve Vai gaan kopen!
Net iets te duur eigenlijkquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:17 schreef Cynic het volgende:
[..]
190 euro ofzo zag ik?
maar als je niet voor tweedehands gaat mag dat geen probleem zijn toch?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:27 schreef Moozze het volgende:
[..]
Ik wil niet iets waar 'metal' op staat
Probeer eens een Diamond Fireburst Tquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:52 schreef Moozze het volgende:
In plaats van dat jij mij ook advies gaat geven
Dan mag je ook wel eens wat aan je uitspraak doen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:55 schreef allsystemshalt het volgende:
Heb je wat tegen mijn fonetische fetish?
Nee, maar iedereen probeert je hier gewoon dean aan te smeren omdat ze daarvan houden.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:37 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Hehe, okee sorry![]()
.
Akoestische Dean-gitaren van 300 tot 400 euro zijn dus prima?
Lekker kortzichtig weer, zeg.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:20 schreef Moozze het volgende:
Maar ik zei al dat ik geen metal speel, onderscheidbare noten dus.
En die onderscheidbare noten moet je uiteindelijk ook nog steeds zelf spelenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:34 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Lekker kortzichtig weer, zeg.. Je moet een element hebben dat definitie heeft, dán heb je onderscheidbare noten, zoals jij dat noemt. De kwaliteit van het element is het voornaamst, ongeacht welke muzieksoort je speelt.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:01 schreef Cynic het volgende:
[..]
En die onderscheidbare noten moet je uiteindelijk ook nog steeds zelf spelen
Je ziet ze voorbijkomen hoor, lui met een PRS en een dikke MESA bak en dan niet kunnen spelenquote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 04:40 schreef brother52 het volgende:
Dan mag je ook wel eens wat aan je uitspraak doen.
Je kan een brei-geluid ook gebruiken om een slechte dag te verdoezelenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:01 schreef Cynic het volgende:
[..]
En die onderscheidbare noten moet je uiteindelijk ook nog steeds zelf spelen
ja echt, op youtube van die gasten die echt alles hebben, en dan spelen ze little wing zonder enig gevoel van timing, valse gitaar enzo...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:07 schreef Cynic het volgende:
[..]
Je ziet ze voorbijkomen hoor, lui met een PRS en een dikke MESA bak en dan niet kunnen spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |