Maiden speelt niet op Tele'squote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zijn het niet gewoon van die hotrails zoals bij maiden ?
Hehequote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:33 schreef The_Dean het volgende:
Supertof spul man, perfect om mee te beginnen
Beter dan zo'n 100 startkitje van de Blokker
Hele lekkere Ibanez, en een dijk van een versterkertje, wat wil je nog meer
Bedankt. Ik ben niet van plan om in een bandje te spelen. Althans, nu nog niet in ieder geval. Ik wil eerst gewoon een beetje thuis jammen etc.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:40 schreef Cynic het volgende:
Mooie set inderdaad, versterkertje zal het denk ik alleen net niet redden als je met een bandje gaat oefenen.
Oke dan, misschien hierna dan toch maar een d'Addario setje proberen. Bedanktquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:45 schreef The_Dean het volgende:
Laatst een setje op de LP van onze zanger gezet, maar ik vind er niks aan, vind ze wat dood klinken... met d'Addario's klonk hij veel beter, dus die gaan er binnenkort ook weer op. Ben totaal geen Ernie Ball fan, maar kwa kwaliteit zijn het supersnaartjes, gaan lang mee.
De EXL110. .010-.046quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:48 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Oke dan, misschien hierna dan toch maar een d'Addario setje proberen. Bedankt
Lag maakt wel redelijk goede gitaren in die prijsklasse.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:19 schreef BigKahuna het volgende:
Zijn hier ook mensen met een beetje oog voor akoestische gitaren?
Ik ben op zoek naar een gitaar waarmee ik een beetje van die 'singer-songwriter-muziek' kan spelen. Bijvoorbeeld John Mayer.
Ik heb iets van 400 euro te besteden, maar ik wil ook niet zomaar iets kopen. Iemand ervaring met merken of types? Alle hulp is welkom.
Dean? Ik dacht altijd dat Dean een soort Stagg was.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Lag maakt wel redelijk goede gitaren in die prijsklasse.
Dean heeft ook wel leuk spul.
Dude, grotere belediging is er nietquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:29 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dean? Ik dacht altijd dat Dean een soort Stagg was.
Hehe, okee sorryquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dude, grotere belediging is er niet
Toegegeven, Dean heeft ook wel gitaren in de onderklasse, zo rond de 150 euro, maar zodra je de 2-300 voorbij bent schiet je zo enorm in kwaliteit omhoog en laat je Stagg zover achter je! Zelfs de instapmodellen van Dean [de X series] zijn al zoveel beter dan Stagg.
Zo zijn er hier een paar helemaal gek op de Dean Performer E, Witchfynder en ik willen er een, en er zijn een of twee anderen die er daadwerkelijk een hebben, dus dat zegt genoeg.
Is een hele fijne gitaar voor een nog fijnere prijs.
Ik zou het knap vinden als het je lukt.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:37 schreef BigKahuna het volgende:
Oh en trouwens nog een vraagje; wat gebeurt er eigenlijk als je nylon snaren op een western gitaar zet?
Dan zien we een huilende BigKahuna die zichzelf vervloekt omdat hij niet gewoon stalen snaren kocht.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:37 schreef BigKahuna het volgende:
Oh en trouwens nog een vraagje; wat gebeurt er eigenlijk als je nylon snaren op een western gitaar zet?
Die gitaar heb ik zelf ook, alleen dan samen met deze versterker. Beide zijn echte aanraders, alleen met die gitaar krijg je niet echt een echte AC/DC sound, ik vind het zelf nog veels te modderig klinken, er zit gewoon geen lekkere scheur in.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:09 schreef SperZii het volgende:
Is dit een mooi pakketje om over te stappen van akoestisch naar elektrisch? Ik speel voornamelijk classic rock met rock 'n roll invloeden zoals AC/DC.
http://www.feedback.nl/?b=EPG400&a=
http://www.feedback.nl/?b=CUBE20X&a=
Ik neem trouwens aan dat er geen distortion/overdrive effect op de versterker zit? Weet er vrij weinig vanaf, vandaar deze vragen!
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zou het knap vinden als het je lukt.
Dit soort antwoorden krijg ik van iedereen aan wie ik het vraag, en dat maakt me alleen maar nieuwsgierigerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan zien we een huilende BigKahuna die zichzelf vervloekt omdat hij niet gewoon stalen snaren kocht.
Wil je niet zo vloeken alsjeblieft. En gewoon een Dean Performer E kopenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:37 schreef BigKahuna het volgende:
Ik bestel regelmatig bij GFS, dus als je eens iets wil moet je het zeggen... Komt het bij mij binnen, zorg ik wel dat het bij jou beland, kost het je ook geen verzendkostenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:11 schreef Xylon het volgende:
Nylon snaren op een western gitaar is toch bij lange na niet zo dodelijk als stalen snaren op een spaanse gitaar?![]()
[..]
Die gitaar heb ik zelf ook, alleen dan samen met deze versterker. Beide zijn echte aanraders, alleen met die gitaar krijg je niet echt een echte AC/DC sound, ik vind het zelf nog veels te modderig klinken, er zit gewoon geen lekkere scheur in.
GFS heeft wat degelijk pickups, iig zo heb ik hier vernomen, alleen op dit moment zit ik 'n beetje krap bij kas, maandje terug met de opleiding gestopt, dus binnekort geen StuFi meer en ook nog geen baan gevonden![]()
Bedankt voor het aanbod, maar eerst wil ik toch liever ergens een baantje vindenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik bestel regelmatig bij GFS, dus als je eens iets wil moet je het zeggen... Komt het bij mij binnen, zorg ik wel dat het bij jou beland, kost het je ook geen verzendkosten
Heb trouwens ook nog wel een Crunchy Pat chrome liggen ergens...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |