Oooooow zo, op die fiets.. Ik ben alleen een slaapkamergitarist, dus ik heb die zorgen nietquote:Op woensdag 31 december 2008 01:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee als je je instrumenten meeneem zeg maar naar optreden of oefenruimte, zodra het je huis uit is vervalt die inboedel natuurlijk.
En dat zijn juist de plekken waar er iets mis mee kan gaan.
Nee, maar hoezo zou het ook? Heb jij daadwerkelijk minder te besteden nu?quote:Op woensdag 31 december 2008 10:03 schreef --H-I-M-- het volgende:
de kredietcrisis is op het gitaartopic in ieder geval nog niet van toepassing zo te lezen!
Maar dat heeft niets met de kredietcrisis te maken, of moet jij het verlies van het aandeel Fortis vergoeden?quote:Op woensdag 31 december 2008 11:01 schreef Aresdreams het volgende:
ik deze maand wel, doordat er nog wat rekeningen betaald dienen te worden
Nou, ik ga failliet 2009 in maar dat heeft vast meer te maken met mijn excessieve shopgedrag van afgelopen maanden in Vietnam en Chicagoquote:Op woensdag 31 december 2008 10:57 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, maar hoezo zou het ook? Heb jij daadwerkelijk minder te besteden nu?
Wij spelen toch echt de versie van Metallicaquote:Op woensdag 31 december 2008 07:53 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik wilde 'm ook al een opvoedkundige tik geven daarvoor.
Alsnog dan
Nicequote:Op woensdag 31 december 2008 11:31 schreef Jorikjet het volgende:
oeh, hebbehebebebebe, vrijdag ff langs gitaarzaak denk ik
[ afbeelding ]
daar hangt deze, dan 3 pickup, faded versie (dus niet afgelakt ofzo), voor 750 euro...
Als ze die dan wel eens allemaal zouden leveren met zilverkleurige hardware en niet dat strontlelijke goud...quote:Op woensdag 31 december 2008 11:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nicenog even en iedereen stapt over op witte gitaren
![]()
Iddquote:Op woensdag 31 december 2008 11:53 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Als ze die dan wel eens allemaal zouden leveren met zilverkleurige hardware en niet dat strontlelijke goud...
Onwaarschijnlijk. Blondjes FTW.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nicenog even en iedereen stapt over op witte gitaren
![]()
Duh. Er IS niks beters.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Blondjes zijn voor als je ff niks beters bij de hand hebt
Hoe ze zingt, jammert, huilt en hoe ze in je handen ligt. Niet helemaal innerlijk, maar ook vooral niet alleen uiterlijk.quote:
quote:Op woensdag 31 december 2008 15:05 schreef Jorikjet het volgende:
of plaats je gewoon 2 plaatjes van 1 gitaar
ja mooi setje zo! versterkertje heeft modelling dingen erin, dus ook overdrive en wat ingebouwde effectenquote:Op woensdag 31 december 2008 15:09 schreef SperZii het volgende:
Is dit een mooi pakketje om over te stappen van akoestisch naar elektrisch? Ik speel voornamelijk classic rock met rock 'n roll invloeden zoals AC/DC.
http://www.feedback.nl/?b=EPG400&a=
http://www.feedback.nl/?b=CUBE20X&a=
Ik neem trouwens aan dat er geen distortion/overdrive effect op de versterker zit? Weet er vrij weinig vanaf, vandaar deze vragen!
Dat is dan ook een exacte weinig toevoegende cover van de Thin Lizzy versie, dus je speelt gewoon de Thin Lizzy versie.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wij spelen toch echt de versie van Metallica
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |