is dat nog altijd van koen en die vriend van hem die dat mexikaans gebeuren heeft?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Er zijn 2 eigenaren, 1 van het stuk grond, en 1 voor het pand. Pand zijn ze mee bezig dat te verkopen aan die internationale school die er naast ligt
Laakkwartierquote:
Ik kan het niet thuisbrengen (en ik woon daarquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:53 schreef OverRoelt het volgende:
[..]
Laakkwartier
Was wel een lekker fikkie dit jaar... de politie deed niet zo moeilijk als voorgaande jaren...
Wat ben jij feitelijk toch een ransaap hequote:
Jaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:46 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Wat ben jij feitelijk toch een ransaap he.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:04 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik kan het niet thuisbrengen (en ik woon daar) Hier in de buurt is nergens een park ofzo toch?
...of heb ik ergens overheen gekeken?
Yep bij de kruizing Genestetlaan - Paets van troostwijkstraat inderdaad...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:33 schreef soapie het volgende:
Is dat niet bij de Paets van Troostwijkstraat ofzo??
Momenteel -8 en het wordt niet veel kouder dan dat ... enne je hebt toch internetquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:54 schreef Elegy het volgende:
Wat is de temp nu eigenlijk? -4 ofzo? Heb geen thermometer hier namelijk.
quote:Hagenaar schildert ramen buren dicht
DEN HAAG - De politie heeft een 41-jarige Hagenaar aangehouden die in een beschonken bui de ramen van zijn buren had gewit. Dat maakte de politie woensdag bekend.
De politie zag de man in de nacht van dinsdag op woensdag in de weer met een blik verf en een verfroller. Hij zei de ramen dicht te schilderen omdat hij het gegluur van zijn buren zat was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |