abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64706955
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:44 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Luxe hoor. Dan kijk je dus gewoon uit op De Vink!
De Vink , daar komt een jongen die is gewoon zo dat het jammer is dat hij homo is , voor mij als vrouw dan, niet voor de mannen.
pi_64707092
En je hebt al een vriend, toch? Ook niet onbelangrijk.
pi_64707363
Ook maar als hij veranderde van geaardheid zou ik in de rij staan .. alhoewel nu ik weet met wie hij allemaal heeft gefoezelefozeld... nee laat maar . Ik blijf wel bij het oude vertrouwde .
pi_64707532
Als je vriend van geaardheid veranderde of als die jongen van geaardheid veranderde?
pi_64707788
Als mijn vriend van geaardheid veranderd dan schiet ik keihard in de lach om vervolgens niet meer bij te komen . Nee die veranderd niet en vindt mij nog te leuk .
Hij ruilt me over tien jaar hooguit in voor een jonger model .
Nee serieus ik bedoelde meer dat het gewoon een erg leuke jongen is om te zien (Van de Vink) , meer niet .
pi_64707919
Je hapt wel goed.

Leuk compliment overigens 'You made me gay!'. Het zal je maar gezegd worden
pi_64708190
quote:
Op maandag 5 januari 2009 22:09 schreef Walter-Ego het volgende:
Je hapt wel goed.

Leuk compliment overigens 'You made me gay!'. Het zal je maar gezegd worden
Dat eerste wordt me vaker gezegd . En het tweede, hij zou het maar tegen me zeggen !
Dan nog zou ik in de lach schieten ben ik bang .
pi_64708271
Nou, als een (ex)vriendin dat tegen me zou zeggen zou ik toch 'not amused' zijn. Gelukkig nog nooit meegemaakt en dat gaat niet gebeuren ook. Daar ben ik veel te leuk voor!
pi_64708398
quote:
Op maandag 5 januari 2009 22:15 schreef Walter-Ego het volgende:
Nou, als een (ex)vriendin dat tegen me zou zeggen zou ik toch 'not amused' zijn. Gelukkig nog nooit meegemaakt en dat gaat niet gebeuren ook. Daar ben ik veel te leuk voor!
Ik ook vandaar dat ik rustig kan lachen .
pi_64708463
Volgende House is trouwens morgen.. in USA dan.
Airs Next:FOX at Tuesday 8:00 PM (60 min.)

edit: http://epguides.com/House/
Hier staat weer over 2 weken pas
Where facts are few, experts are many.
pi_64708523

Zo maar eens offline gaan. Lekker wat eten koken en dan in mijn bed stripboekjes lezen. Heb zin om op tijd naar bed te gaan, alhoewel ik vanmorgen wel al om 5.45 uur klaarwakker was...
pi_64711357
quote:
Op maandag 5 januari 2009 22:19 schreef Atreidez het volgende:
Volgende House is trouwens morgen.. in USA dan.
Airs Next:FOX at Tuesday 8:00 PM (60 min.)

edit: http://epguides.com/House/
Hier staat weer over 2 weken pas
Ik ga woensdag eens een nieuw lijstje maken met wat, wanneer te downloaden Veel winterpremieres die ik wil zien.

Heb daarnet het eerste deel van een goede duitse film gezien, Der Flucht. Morgen deel twee kijken, wilde eigenlijk doorkijken, maar ben mega gaar...denk dat ik na half uur in coma lig. Ook zo zonde.
pi_64711518
Nieuwe baan ... vroeg slapen ... vroeg op!

.
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
  maandag 5 januari 2009 @ 23:37:06 #264
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_64712095
quote:
Op maandag 5 januari 2009 23:20 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Ik ga woensdag eens een nieuw lijstje maken met wat, wanneer te downloaden Veel winterpremieres die ik wil zien.

Heb daarnet het eerste deel van een goede duitse film gezien, Der Flucht. Morgen deel twee kijken, wilde eigenlijk doorkijken, maar ben mega gaar...denk dat ik na half uur in coma lig. Ook zo zonde.
wil je mij dat lijstje door mailen

lost begint ook weer bijna
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 6 januari 2009 @ 08:14:24 #265
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64717887
Tv series...

Vanavond maar eens extra vroeg naar bed, kon gisteren ook al niet slapen vanwege verkoudheid
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_64717888
goedemorgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Voices tell me I'm the shit.
pi_64718004
Mogge

Series 24 hoeven we nog maar minder als een week op te wachten!
  dinsdag 6 januari 2009 @ 08:27:38 #268
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64718024
Niet 24 uur?
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_64719210
Het is fantastisch weer in Den Haag!

http://denhaag.rtvwest.nl/weer/weer

pi_64719741
quote:
DEN HAAG - De Rotterdamse krakers Feelena (21), André (41), Menno (32) en Marie (49) gaan niet voor het kleine werk.

Toen ze vorig jaar tijdens een feestje hoorden dat de legendarische Haagse discotheek de Marathon al tijden leeg stond, roken ze hun kans.

Een makkelijke klus werd het niet, maar sinds zaterdag hebben ze het toch voor elkaar. Nu wonen ze op de plek waar menige Hagenees prachtige uitgaansherinneringen heeft. Een plek die zelfs wordt bezongen door de Haagse cabaratier Harrie Jekkers in zijn beroemde lied ‘O, o, Den Haag’ (‘Op me Puch een wijffie halûh en daarna dansûh in de Marreton’).

„De meeste mensen zijn bang om zo’n groot gebouw te kraken. Wij niet,’’ legt Menno uit. „Van de politie hebben we niets te vrezen. Het vervelendste dat kan gebeuren is dat we worden opgepakt. Bij de eigenaren weet je het niet. Zeker bij iets groots als de Marathon kun je ook een sloopploeg tegenkomen. Dan moet je gauw wegwezen of je loopt zelf ook klappen op.’’

Het is donker in het immense pand. Dat wel. Maar eenmaal in de danszaal kruipt licht omhoog uit een peertje in de leefruimte van de krakers. De grote discozaal ziet er verrassend opgeruimd uit, en ook de loungeruimte beneden en de andere danszaal zouden zo weer gebruikt kunnen worden. De licht- en geluidsconstructies aan de plafonds hangen nog. De bar is schoon en de dansvloer uitnodigend, hoewel voorlopig leeg.

„’t Was hier echt één grote bende,’’ vertelt Marie. „De vloer lag bezaaid met spullen, uit het plafond hing overal bedrading. We hebben dagen gewerkt om de boel hier weer op orde te krijgen.’’

Al in juni vorig jaar waagde het krakersclubje een poging om het pand te kraken. Toen faalde hun missie. Het euvel: de geluidsinstallatie van André. „De politie kwam ons arresteren wegens diefstal,’’ verklaart hij. „Volgens de eigenaar hadden we zijn geluidsapparatuur gestolen, maar het ging toch echt om mijn eigen spullen.’’

Pas drie weken geleden sprak de rechter de krakers vrij van inbraak en diefstal en kreeg André zijn spullen terug.

Tijd voor een nieuwe kraakpoging. Maar op vrijdag 2 januari liep het opnieuw anders dan gepland. Twee voor de krakers onbekende mensen zakten door het ijs in de sloot langs de Marathon. Toevallig passerende beveiligingsmedewerkers zagen dat en waarschuwden de politie, die de krakers ontdekte. André: „We werden direct gearresteerd. Opnieuw wegens inbraak.’’

Acht arrestaties werden er verricht. „Maar ze hadden niets tegen ons,’’ legt Marie uit. „Dus we waren een dag alweer vrij. We hebben direct gezegd: ‘We gaan terug’. Jullie kunnen ons toch niet tegenhouden. We zijn eerst naar Rotterdam gegaan om te verzamelen en daarna zijn we weer naar Den Haag gekomen. Sindsdien zitten we hier.’’

‘Hier’ is in een kantoorzaaltje schuin boven de disco op de eerste etage, licht geurend naar wiet: de leefruimte van de krakers. Marie: „De eerste dagen hadden we nog geen elektrische kachels. Het was echt verschrikkelijk koud. Gelukkig kwamen de honden (zes, voor de veiligheid, red.) lekker tegen ons aanliggen.’’

Plannen om op korte termijn weer weg te gaan hebben de krakers niet. Ook al weten ze dat een rechtszaak om hen weg te krijgen hoogstwaarschijnlijk op handen is.

Vooral André is in z’n nopjes met het pand aan de Wijndaelerweg. „Kan ik oefenen met mijn geluidsapparatuur.’’ De krakers hebben zelfs plannen om een stichting op te richten. „Voor een open podium waar dj’s kunnen oefenen. Dat kan hier weinig kwaad. Niemand die er last van heeft, zeker ’s avonds niet,’’ droomt André. Pogingen de eigenaar van het pand te spreken liepen gisteren op niets uit.
whehehe tja wat moet ik hier nou op zeggen
  dinsdag 6 januari 2009 @ 10:33:17 #271
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64720586
Sex met dieren!
pi_64720873
Wie is de eigenaar eigenlijk? Zal me niks verbazen als t ineens in vlammen op gaat vandaag of morgen
pi_64721457
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 09:42 schreef knnth het volgende:
Het is fantastisch weer in Den Haag!

http://denhaag.rtvwest.nl/weer/weer

[ afbeelding ]
Vond het al zo warm hier op kantoor

ow wacht ik zit vlak naast de verwarming....
pi_64723896
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 10:43 schreef Atreidez het volgende:
Wie is de eigenaar eigenlijk? Zal me niks verbazen als t ineens in vlammen op gaat vandaag of morgen
Er zijn 2 eigenaren, 1 van het stuk grond, en 1 voor het pand. Pand zijn ze mee bezig dat te verkopen aan die internationale school die er naast ligt
pi_64724137
Waar zijn de vreugdevuren dan???

Hier is de stapel van Laak

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')