abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64699459
Yay, het is weer tijd voor de belastingaangifte. Normaal ben ik d'r al geen fan van, maar met het kopen van een eerste huis dit jaar wordt het er niet makkelijker op... Grrr!
pi_64699932
Nu al ? Ik heb buikpijn trouwens , hele erge buikpijn . Volgens mij is half Nederland aan het wegkreperen van allerlei soorten griep..
  maandag 5 januari 2009 @ 19:52:09 #228
30560 2Mini
Official Logo
pi_64700162
Het wordt vanaf juli betaald parkeren in mijn wijk (Regentes en gedeelte Duinoord) voornamelijk in de avond. Ook beter, ik kan heel vaak mijn auto hier niet kwijt..
Camera 1... 1!
pi_64700172
Ik heb nergens meer last van.

Beterschap aan de (nog steeds) zieken.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_64702971
Ik ben ook weer fit!

En ik wil ook betaald parkeren hebben!
pi_64703110
!

Betaald parkeren is echt fantastisch, nooit meer parkeerproblemen sinds het is ingevoerd in de wijk hier. Voorheen moest je niet proberen te laat thuis te komen, dan kon je een fijne wandeling maken om de auto te parkeren.
pi_64703259
Ik wil mijn auto gewoon voor m'n deur kwijt kunnen. Ik zet hem liever niet 3 straten verderop, daarvoor vertrouw ik de buurt niet genoeg. :x

In het Zeeheldenkwartier kon ik hem 's avonds ook bijna nooit voor de deur kwijt, maar da's toch een betere buurt om m'n auto iets verder weg te zetten.
pi_64703408
Dan verschillen wij daarin, ik parkeer liever om de hoek dan voor de deur, dan trappen dronkaards de spiegels er tenminste niet vanaf.
pi_64703456
Waar woon je nu dan Walter? Hier in Loosduinen(of Waldeck/Vruchtenbuurt ik weet het nog steeds niet )is ook bijna nooit plek maar tot nu toe hebben we hem best vaak in de straat kunnen parkeren en anders een straat ernaast.
pi_64703473
Ik heb geen dronkaards voor de deur, maar wel hangjongeren elders in de wijk. Er lopen hier soms wel junks rond, maar het is bij mijn auto heel duidelijk dat er niks te halen valt.
pi_64703570
Ik woon nu in de Schilderswijk, tegenover het MCH en uitkijkend op het Jacobahofje.

Waldeck/Vruchtenbuurt is leuk! Maar wel ver uit het centrum.
pi_64703869
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:54 schreef Walter-Ego het volgende:
Ik woon nu in de Schilderswijk, tegenover het MCH en uitkijkend op het Jacobahofje.

Waldeck/Vruchtenbuurt is leuk! Maar wel ver uit het centrum.
Ach met de auto zit je er zo , ik parkeer zondags altijd vlak bij het MCH als ik naar de stad ga , je kan daar dan nog gratis parkeren vlakbij de Korte Vleerstraat.

Het is wel leuk hier maar echt iedereen kent elkaar Het is echt nog een beetje een volksbuurtje daar moet ik nog weleens aan wennen .
pi_64704089
Je kan gratis parkeren bij mij in de buurt. Dat is de pest. Mensen die in het MCH of bij Parnassia werken parkeren bij mij in de straat... net als mensen die in het centrum willen winkelen. Echt, parkeer die auto a.u.b. in de gracht en niet voor mijn deur. Er is hier al te weinig parkeerruimte.:( 's Avonds is het al helemaal een drama. Nu gaan ze bij mij om de hoek een nieuw schoolcomplex bouwen, maar daar komt geen parkeergarage in. Gemiste kans van de gemeente: de meerkosten van zo'n garage zijn op zo een project vrij klein en er zijn genoeg mensen die wel een plaatsje willen huren.
pi_64704273
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:04 schreef Walter-Ego het volgende:
Je kan gratis parkeren bij mij in de buurt. Dat is de pest. Mensen die in het MCH of bij Parnassia werken parkeren bij mij in de straat... net als mensen die in het centrum willen winkelen. Echt, parkeer die auto a.u.b. in de gracht en niet voor mijn deur. Er is hier al te weinig parkeerruimte.:( 's Avonds is het al helemaal een drama. Nu gaan ze bij mij om de hoek een nieuw schoolcomplex bouwen, maar daar komt geen parkeergarage in. Gemiste kans van de gemeente: de meerkosten van zo'n garage zijn op zo een project vrij klein en er zijn genoeg mensen die wel een plaatsje willen huren.
Oops , ik zal aan je denken de volgende keer dat ik er parkeer .

Je woont er nog niet lang he , waarom ben je in het centrum gaan wonen en niet erbuiten ?
pi_64704748
Ik ben bij het centrum gaan wonen om de volgende drie redenen (de 10-minuten richtlijn):
1. Ik wil binnen 10 minuten fietsen in de stad kunnen zijn om uit te gaan.;
2. Ik wil iedere dag binnen 10 minuten fietsen mijn boodschappen kunnen doen;
3. Ik wil binnnen 10 minuten bij een station met frequente treinverbindingen kunnen zijn.

Van deur tot deur van mijn huis naar alles op de Grote Markt: 4 minuten;
Van deur tot deur van mijn huis naar mijn stamkroeg: 5-10 minuten;
Van deur tot deur van mijn huis naar vrijwel elke grote winkel in het centrum: 5-10 minuten;
Van deur tot perron van mijn huis naar DH HS/CS: 8-12 minuten;

Ik ben afhankelijker van fiets en OV dan van mijn auto: mijn auto is pure luxe als ie het doet.
pi_64705129
Ik kan alleen binnen tien minuten boodschappen doen , voor de rest doe ik er iets langer over inderdaad .

Maar je tien minuten regel is duidelijk .

Ik wilde eerst in Ypenburg gaan wonen maar daar heb ik vanaf gezien , omdat ik dan te ver van alles zit wat ik leuk vindt.
pi_64705345
Ben vandaag bij me neefje ze nieuwe woning gaan kijken whehe, hij woont boven midtown records dus dat is echt IN de stad
  maandag 5 januari 2009 @ 21:27:37 #243
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_64705450
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ben vandaag bij me neefje ze nieuwe woning gaan kijken whehe, hij woont boven midtown records dus dat is echt IN de stad
Collega van me woont daar schuin boven ergens. Ik zou daar echt wel willen wonen
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_64705558
Een O_G en A_A trapmeeting
pi_64705698
Een vriend van wat vrienden van me woont boven de Bart Smit aan de Grote Markt. Zelf kon ik ooit een studio tegenover de Haagse Bluf krijgen, maar dat was een uitgeleefd, donker hok.
  maandag 5 januari 2009 @ 21:33:16 #246
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_64705824
Jill waar kan ik het uitzend gebeuren vinden van house season 5. Ik heb nu 11 afleveringen en volgens wiki gebeuren komen er 24. Maar ik kan niks vinden op welke datum aflevering 12 en de rest komt

Oh grote Jill help me A.U.B
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_64705977
Dat kan je toch makkelijk zien via ftd ofzoiets? Een soort tvgids voor wat er wordt ge-upload.
pi_64706503
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
Luxe hoor. Dan kijk je dus gewoon uit op De Vink!
Where facts are few, experts are many.
pi_64706781
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:33 schreef ook_gek het volgende:
Jill waar kan ik het uitzend gebeuren vinden van house season 5. Ik heb nu 11 afleveringen en volgens wiki gebeuren komen er 24. Maar ik kan niks vinden op welke datum aflevering 12 en de rest komt

Oh grote Jill help me A.U.B
http://www.pogdesign.co.uk/cat/

Ff registreren en je filters aanpassen, ideaal.
pi_64706947
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:44 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Luxe hoor. Dan kijk je dus gewoon uit op De Vink!
Da's ook echt dé kroeg in Den Haag waar je op uit wil kijken...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')