Ach met de auto zit je er zo , ik parkeer zondags altijd vlak bij het MCH als ik naar de stad ga , je kan daar dan nog gratis parkeren vlakbij de Korte Vleerstraat.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:54 schreef Walter-Ego het volgende:
Ik woon nu in de Schilderswijk, tegenover het MCH en uitkijkend op het Jacobahofje.
Waldeck/Vruchtenbuurt is leuk! Maar wel ver uit het centrum.
Oops , ik zal aan je denken de volgende keer dat ik er parkeerquote:Op maandag 5 januari 2009 21:04 schreef Walter-Ego het volgende:
Je kan gratis parkeren bij mij in de buurt. Dat is de pest. Mensen die in het MCH of bij Parnassia werken parkeren bij mij in de straat... net als mensen die in het centrum willen winkelen. Echt, parkeer die auto a.u.b. in de gracht en niet voor mijn deur. Er is hier al te weinig parkeerruimte.:( 's Avonds is het al helemaal een drama. Nu gaan ze bij mij om de hoek een nieuw schoolcomplex bouwen, maar daar komt geen parkeergarage in. Gemiste kans van de gemeente: de meerkosten van zo'n garage zijn op zo een project vrij klein en er zijn genoeg mensen die wel een plaatsje willen huren.
Collega van me woont daar schuin boven ergens. Ik zou daar echt wel willen wonenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ben vandaag bij me neefje ze nieuwe woning gaan kijken whehe, hij woont boven midtown records dus dat is echt IN de stad
Luxe hoor. Dan kijk je dus gewoon uit op De Vink!quote:Op maandag 5 januari 2009 21:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ben vandaag bij me neefje ze nieuwe woning gaan kijken whehe, hij woont boven midtown records dus dat is echt IN de stad
http://www.pogdesign.co.uk/cat/quote:Op maandag 5 januari 2009 21:33 schreef ook_gek het volgende:
Jill waar kan ik het uitzend gebeuren vinden van house season 5. Ik heb nu 11 afleveringen en volgens wiki gebeuren komen er 24. Maar ik kan niks vinden op welke datum aflevering 12 en de rest komt
Oh grote Jill help me A.U.B
Da's ook echt dé kroeg in Den Haag waar je op uit wil kijken...quote:Op maandag 5 januari 2009 21:44 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Luxe hoor. Dan kijk je dus gewoon uit op De Vink!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |