Ohnee, ik had stiekem toch pizza op.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:06 schreef Cuegirllie het volgende:
Wat is dat toch met jullie.. allemaal aan de hutspot?
ik had sperziebonen met gekookte aardappelen en een karbonade
Zie TTquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:06 schreef Cuegirllie het volgende:
Wat is dat toch met jullie.. allemaal aan de hutspot?
ik had sperziebonen met gekookte aardappelen en een karbonade
Daar heb je polen voor.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:09 schreef nicomart het volgende:
moguh mensjes.. ik denk dat ik geen verhuizer word of in de bouw ga. Op kantoor zitten bevalt me veel beter
Als dat huis nou vanzelf geschilderd werd enzo...
Gezelligquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:23 schreef PieterBas het volgende:
Wat heb ik mij geergerd aan een aantal Noord Afrikaanse Gentenaren...
sta je in een bar... lopen die gasten constant naar binnen en naar buiten... Willen ze constant door onze groep heen... Na 5 keer waren we het zat, zet een kruk midden in.. en wachten maar wanneer iemand er tegen aan zou lopen...Het was 3 seconden
Noord Afrikaanse Gentenaren
Dronken onverstaanbare Vlamingen..Die gratis bier van je willen..
Gratis shotjes en bier van de barman voor de hele groep![]()
UTquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:12 schreef Houniet het volgende:
Morgenavond inderdaad wel een biertje.
jslavenburg, Fok!kers spelen Unreal.
Ik ga daar eens even kijken vanavondquote:
Ik niet.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ga daar eens even kijken vanavond![]()
.
Nee, het is geüpdatet.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
zoals je het geschreven hebt, is het goed nico
Groene appeltjes.quote:
Ah, PI's die kunst heb ik nooit begrepenquote:
Check zijn PIquote:
Haha.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah, PI's die kunst heb ik nooit begrepen
Vanavond eens niet.. In Gent ook genoeg in de bar getraind en veel "boterhammetjes met kaas op"quote:
Goeie bezigheid.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vanavond eens niet.. In Gent ook genoeg in de bar getraind en veel "boterhammetjes met kaas op"
UTquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:12 schreef Houniet het volgende:
Ja jong, ik heb echt mijn lolbroek aan vanavondquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:43 schreef HostiMeister het volgende:
Ye nigga, hi-la-risch
* boks ouwe
Joh, hang ik toch net mijn grapjas aan de kapstok.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja jong, ik heb echt mijn lolbroek aan vanavond
Want ja, uit Belgie komt toch het beste bier.. Zijn ze toch nog ergens goed inquote:
M'n chick deed ook net d'r grapjurk al uitquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Joh, hang ik toch net mijn grapjas aan de kapstok.
Ik houd toch meer van Duitse bieren. Ze kunnen het in België ook, ze zijn er wel goed in, maar niet de beste.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Want ja, uit Belgie komt toch het beste bier.. Zijn ze toch nog ergens goed in
Wat doe je hier dan nog?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
M'n chick deed ook net d'r grapjurk al uit![]()
Nooit daar in verdiept... om het zo maar te zeggen. Ieder geval Deens en Zweeds bier (vooral mellan-öl, 3,5% en daarom ook belastingtechnischer vaker geschonken) is echt niet de drinken.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik houd toch meer van Duitse bieren. Ze kunnen het in België ook, ze zijn er wel goed in, maar niet de beste.
Ik hou niet van duitse bieren.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik houd toch meer van Duitse bieren. Ze kunnen het in België ook, ze zijn er wel goed in, maar niet de beste.
Ik oordeel ook alleen op basis van de paar die ik toevallig ken. Me erin verdiepen klinkt als een goede hobby, dat wel.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nooit daar in verdiept... om het zo maar te zeggen. Ieder geval Deens en Zweeds bier (vooral mellan-öl, 3,5% en daarom ook belastingtechnischer vaker geschonken) is echt niet de drinken.
ik ruik lekkerquote:
quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:12 schreef Houniet het volgende:
Nee, ik ben de Bob. Dus gewoon frisdrank voor mij.quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:33 schreef Houniet het volgende:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dat bedoel ik niet
ik zei trusten tegen julliequote:Op dinsdag 30 december 2008 22:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ging Cali nu ook naar bed of ....?![]()
Ik dacht jij dat zoeen gamert was johquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Of bedoelde je dat ook niet![]()
Want dan weet ik het niet hoor
ik ben ook wel een gamert.. Maar ik houd niet van spellen als Unreal. Ik schrik dan altijd als ik een hoekje omga en er staat daar dan een vijand of zoquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik dacht jij dat zoeen gamert was joh.
Ik houd er ook niet van. En dat bedoelde ik ja.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:36 schreef Californium het volgende:
[..]
ik zei trusten tegen julliega ook wel zo hoor
daar niet van
Vertelquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:51 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik vier oud en nieuw niet alleen!!![]()
Hehe schattigquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ben ook wel een gamert.. Maar ik houd niet van spellen als Unreal. Ik schrik dan altijd als ik een hoekje omga en er staat daar dan een vijand of zoIs niet zo goed voor mijn hart enzo.. jeweets
![]()
had het al een smet een collega van evt dat we elkaar dan in de stad zouden zien. Maar ik heb bgeen plannen en hij scheenbaar ook niet (sms).. en toen maar gevraagd of ie samen wou vieren. En toen bood ie aan eerst nog even langs te komen enzoquote:
quote:
Weer eens wat anders dan thuis met ouders zitten aftellenquote:Op woensdag 31 december 2008 03:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Mooi dat jij je ook gaat veramken![]()
![]()
Dat is helemaal geluktquote:en eet smakelijk
Ik ook zo denk ikquote:ik ga hopelijk zo slapen
Ik ook, de thermometer hier wijst -4 aanquote:Op woensdag 31 december 2008 12:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Paula![]()
Ik ben blij dat ik lekker warm binnen zit
jij ook hoorquote:Op woensdag 31 december 2008 12:10 schreef Houniet het volgende:
[ link | afbeelding ]
Fijne wisseling!
.
Jij bent zo schattigquote:
quote:Op woensdag 31 december 2008 12:10 schreef Houniet het volgende:
[ link | afbeelding ]
Fijne wisseling!
.
jij ookquote:Op woensdag 31 december 2008 12:10 schreef Houniet het volgende:
[ link | afbeelding ]
Fijne wisseling!
.
Met wie ga je het nou vieren?quote:
quote:Op woensdag 31 december 2008 12:17 schreef Puala het volgende:
pannekoeken bakken en fokken gaat niet samen
Dat wel jaquote:Op woensdag 31 december 2008 12:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Maar is wel gezelliger
![]()
Met een collega van me die gister onverwachts smstequote:
Ah nicequote:Op woensdag 31 december 2008 12:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Met een collega van me die gister onverwachts smste
dank jequote:
quote:
quote:
ik luister Top 2000. Net Nirvana geluisterdquote:
Ik vind het een beetje een saai zeiknummer.quote:
Ik luister de Top 2000 niet meer, elk jaar vrijwel hetzelfde. Dit jaar dus eens de Kink 1300.quote:Op woensdag 31 december 2008 12:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik luister Top 2000. Net Nirvanan geluisterd
Welke is er op dan?quote:Op woensdag 31 december 2008 12:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje een saai zeiknummer.
Chasing cars was het.quote:
is de enige periode per jaar dat in het hele huis de radio op dezelfde zender staatquote:Op woensdag 31 december 2008 12:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik luister de Top 2000 niet meer, elk jaar vrijwel hetzelfde. Dit jaar dus eens de Kink 1300.
Ik kijk natuurlijk wel braaf elke avond naar Ned. 3 voor de Top 2000 a gogo. Alleen vanavond niet. En die van eergisteren heb ik nog niet gezien. Maar het blijft een leuk programma, ook al begin ik me meer en meer te ergeren aan van Nieuwkerk.
Ik houd er ook van hoor. Genoeg ouwelullen muziek in de kast hier. Veel Genesis, Marillion, Dylan, Beatles, Doors, noem maar op. Maar Kink 1300 is een welkome afwisseling (anders had ik ook wel Top 2000 op staan). Ook oude muziek, maar ook leuke, nieuwere, alternatieve muziek.quote:Op woensdag 31 december 2008 12:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
is de enige periode per jaar dat in het hele huis de radio op dezelfde zender staat
En ik houd op zich wel een beetje van die ouwelullen muziek
Ja..., ik word oud
Hier wel, maar ik luister gewoon via internet (staat standaard in iTunes, maar ook hier: http://www.kinkfm.com/luisteronline)quote:Op woensdag 31 december 2008 12:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb hier geen Kink op de kabel, geloof ik...
Het gevoel alsof iemand met een knuppel snoeihard tegen m'n hoofd heeft gemept.quote:Op woensdag 31 december 2008 12:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ook een goedemiddag, eer-ik. Wat zit je dwars?
Daar ben ik ook altijd goed in, de dag voor een feestdag zoveel drinken dat ik de feestdag zelf eigenlijk helemaal geen zin in heb. Ook al meerdere keren met kerst gepresteerd. Dit jaar was ik verstandiger.quote:Op woensdag 31 december 2008 12:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het gevoel alsof iemand met een knuppel snoeihard tegen m'n hoofd heeft gemept.
Misschien toch iets teveel gedronken gister.
Nu op werk
Hendig he.quote:
Daar ben ik ook echt een ster in.quote:Op woensdag 31 december 2008 12:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Daar ben ik ook altijd goed in, de dag voor een feestdag zoveel drinken dat ik de feestdag zelf eigenlijk helemaal geen zin in heb. Ook al meerdere keren met kerst gepresteerd. Dit jaar was ik verstandiger.
Maar succes op je werk. Tot hoe laat moet je?
klinkt goedquote:Op woensdag 31 december 2008 12:58 schreef HostiMeister het volgende:
Zo, paar kratten bier, stokbroden, wat spul voor er op, port en redbull, vandaag en morgen zit alvast goed
Op werk?quote:Op woensdag 31 december 2008 13:03 schreef eer-ik het volgende:
wtf.
de helft van de mensen gaat gewoon split hier.
minne ratten.
Nog even slapen is wel fijn ja. Dan even onder de douche wakker worden en dan is het nog vrij vroeg, dus nog alle tijd om goed in de stemming te komen.quote:Op woensdag 31 december 2008 13:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hendig he.
Ik ben zo goed
[..]
Daar ben ik ook echt een ster in.
Heb nog wel zin hoor, maar eerst even werk door zien te komen.
Ben wel al bijna klaar soort van, moet nog 3 uur.
Valt nog te overzien.
Daarna snel het bed in, uur of 4 powernappen, beetje douchen, champies drinken en de stad in
Exactly.quote:Op woensdag 31 december 2008 13:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nog even slapen is wel fijn ja. Dan even onder de douche wakker worden en dan is het nog vrij vroeg, dus nog alle tijd om goed in de stemming te komen.
niet gezien. Ik heb 'em al een paar dagen geleden via de mail gehadquote:Op woensdag 31 december 2008 14:19 schreef jslavenburg het volgende:
Jij ook luctor
En btw, over dat kaartje was net een topic op fok
Hier ook.. zeker na het lange (trainings)weekend.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga zo naar bed, denk ik, anders haal ik de avond niet
juist ja, maar we daten niet nee. Ik heb al ruim een jaar een relatie ookquote:Op woensdag 31 december 2008 13:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Weet ik niet, was gewoon een vraag die in me oprees.
Wij, date?quote:Op woensdag 31 december 2008 15:58 schreef Puala het volgende:
[..]
juist ja, maar we daten niet nee. Ik heb al ruim een jaar een relatie ook
lezen, nerdquote:Op woensdag 31 december 2008 16:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wij, date?
Wie bedacht dat geintje
Net thuis, linea recta de mand ingedoken, zo echt effe pittenquote:Op woensdag 31 december 2008 15:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga zo naar bed, denk ik, anders haal ik de avond niet
Terecht.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Die ken jij helemaal niet![]()
Er zijn hier al jongens gearresteerd wegens vernielingen
Postpostpost spamspamspamquote:Op woensdag 31 december 2008 16:30 schreef jslavenburg het volgende:
Kom op jongens, dit topic moet de laatste zijn van 2008, deze moet vanavond vol zijn, en het volgende topic moet in 2009 pas open gaan
Goed album wel.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:42 schreef HostiMeister het volgende:
Mystery Repeats en nog zo een lekkere muziek
Onder de vernieling viel een fikkie stoken op de stoep. Dat vind ik dan weer iets te ver gaan, ze hadden niets gesloopt verder. Pak dan maar de raddraaiers die het echt doen vanavond, niet die gasten.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Terecht.
Optieven moeten ze.
Laat ze maar alles betalen wat ze gesloopt hebben + een taakstraf.
zuiplapquote:Op woensdag 31 december 2008 18:11 schreef nicomart het volgende:
mensen.. allemaal alvast een succesvol een mooi 2009. Waarschijnlijk ben ik vanavond te lam om dit te doen
Eerder realistquote:
quote:Op woensdag 31 december 2008 18:52 schreef PieterBas het volgende:
Dat wordt kou lijden vanavond in de rij voor het feest...en stiekem maar een reflecterend hesje meenemen als het echt zo fucking mistig wordt als ze voorspelen..
wat voor spelletje?quote:Op woensdag 31 december 2008 19:07 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Omdat ik was eten, en daarna een spel spelen
Sorry
spellen dan?quote:
Meestal op oud en nieuw luiden een aantal mensen dit feest in met voldoende alcoholische versnaperingen.quote:Op woensdag 31 december 2008 19:09 schreef Puala het volgende:
[..]
als dat is wat je normaal doet zul je het wel weten ja
aaah, dat ken ik wel jaquote:Op woensdag 31 december 2008 19:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Meestal op oud en nieuw luiden een aantal mensen dit feest in met voldoende alcoholische versnaperingen.
ah jeah, net waar je van houd dusquote:Op woensdag 31 december 2008 19:11 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Eerste Command and Conquer Zero Hour, en daarna even Guild Wars gechecked :p
Jij ookquote:Op woensdag 31 december 2008 19:14 schreef jslavenburg het volgende:
ben vriendin ophalen, misschien dat je mij vanavond nog even online ziet, anders tot ooitGELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL ALVAST!
![]()
HAAAAAAAAAAKUUUUUH!
is zooooo jaren '96quote:
Ik ook.. zal het wel wat rustig aan gaan doen.quote:Op woensdag 31 december 2008 19:13 schreef Puala het volgende:
[..]
aaah, dat ken ik wel jaIk ga altijd pas ná 12 uur aan het zuipen
wtf, hoezo niet?quote:Op woensdag 31 december 2008 19:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
je hebt iig gepit. Ik kom niet in slaap hier
Dat zijn echt dingen waar ik geen last van heb.quote:Op woensdag 31 december 2008 19:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
iedere minuut minimaal één knal
wees blij.quote:Op woensdag 31 december 2008 19:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat zijn echt dingen waar ik geen last van heb.
Vind 't nog rustig trouwens hier in de stad, bij m'n ouders in 't dorp was het vanaf 10:00 's ochtends meteen vol mayhem
Hier ook al.. Buurjongetjes vinden het geweldig... totdat ik heel vaderlijke zei... ik ga je vingers niet voor je zoeken hoor..quote:Op woensdag 31 december 2008 19:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat zijn echt dingen waar ik geen last van heb.
Vind 't nog rustig trouwens hier in de stad, bij m'n ouders in 't dorp was het vanaf 10:00 's ochtends meteen vol mayhem
ik ook niet.quote:Op woensdag 31 december 2008 19:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
wees blij.![]()
ik heb sowieso nooit begrepen waarom men rotjes en andere knallers afsteekt
haha, dat zal ze lerenquote:Op woensdag 31 december 2008 19:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hier ook al.. Buurjongetjes vinden het geweldig... totdat ik heel vaderlijke zei... ik ga je vingers niet voor je zoeken hoor..
Nee ze gingen door met stoerdoenerij.. maar de boodschap was duidelijk.quote:Op woensdag 31 december 2008 19:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik ook niet.
tyfusspul.
[..]
haha, dat zal ze leren
checkquote:Op woensdag 31 december 2008 20:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee ze gingen door met stoerdoenerij.. maar de boodschap was duidelijk.
Ik heb geen hekel aan mooi vuurwerk.. maar wel een hekel om met -5 en een aansteeklont te staan prutsen.. om een pijl van ¤28 de lucht in de steken.. Die ¤28 investeer ik liever in een staatslot
idd.quote:Op woensdag 31 december 2008 20:06 schreef PieterBas het volgende:
ik ookKom maar op met die jackpot
Ja, dat is waar.quote:
gister samen met die collega twee flessen wijn op.. Op een gegeven moment had ik echt zoiets van: What the fuck.. het slaat harder aan dan ik dachtquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:52 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb ook niet zo verschrikkelijk veel gedronken gister maar was opeens echt lam.
heel irritant.
hou er niet zo van om lam te zijn
Dat kan natuurlijk.... kwam dat wellicht in combinatie met McDonalds?quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:00 schreef eer-ik het volgende:
Mac Donalds
[..]
Ja, dat is waar.
Maar het kan goed vallen of verkeerd zeg maar.
Viel niet helemaal goed gister.
Wellicht idd.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk.... kwam dat wellicht in combinatie met McDonalds?
Mwah, vind die Big Tasty anders best lekkerquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wellicht idd.
Zou er niet raar van opkijken.
Wat een smerig voer is dat zeg.
Dat zeker.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Mwah, vind die Big Tasty anders best lekker
Verder schopt de Burger King wel McD kont!
Het viel bij mij gisteren ook niet allemaal lekker. Te veel gegeten of zo denk ik.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:00 schreef eer-ik het volgende:
Mac Donalds
[..]
Ja, dat is waar.
Maar het kan goed vallen of verkeerd zeg maar.
Viel niet helemaal goed gister.
zelf nog wat afgestoken daarzo?quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:36 schreef Piles het volgende:
Mogguh mensen
Ik heb het vuurwerk overleeft, en dat is best knap hier want het is 1e klas rommel![]()
Gaar is dat.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het viel bij mij gisteren ook niet allemaal lekker. Te veel gegeten of zo denk ik.
We hadden wel wat ja, waarvan 1 fontein het helemaal niet deed en 1 romeinse kaars die uit elkaar klapte toen mn zus m vasthadquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
zelf nog wat afgestoken daarzo?
Dat is best gevaarlijk.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:39 schreef Piles het volgende:
[..]
We hadden wel wat ja, waarvan 1 fontein het helemaal niet deed en 1 romeinse kaars die uit elkaar klapte toen mn zus m vasthad
Ben er zelf maar lekker vandaan gebleven
Oh, we gaan weer verder reizen
Tot later mensen
Wehehehee hoe dat maat?quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:00 schreef eer-ik het volgende:
Anders grijp ik effe vol in een kaktus
Donker in m'n kamer, zocht m'n token, greep ernaar, greep vol in kaktus.quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |