Ohnee, ik had stiekem toch pizza op.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:06 schreef Cuegirllie het volgende:
Wat is dat toch met jullie.. allemaal aan de hutspot?
ik had sperziebonen met gekookte aardappelen en een karbonade
Zie TTquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:06 schreef Cuegirllie het volgende:
Wat is dat toch met jullie.. allemaal aan de hutspot?
ik had sperziebonen met gekookte aardappelen en een karbonade
Daar heb je polen voor.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:09 schreef nicomart het volgende:
moguh mensjes.. ik denk dat ik geen verhuizer word of in de bouw ga. Op kantoor zitten bevalt me veel beter
Als dat huis nou vanzelf geschilderd werd enzo...
Gezelligquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:23 schreef PieterBas het volgende:
Wat heb ik mij geergerd aan een aantal Noord Afrikaanse Gentenaren...
sta je in een bar... lopen die gasten constant naar binnen en naar buiten... Willen ze constant door onze groep heen... Na 5 keer waren we het zat, zet een kruk midden in.. en wachten maar wanneer iemand er tegen aan zou lopen...Het was 3 seconden
Noord Afrikaanse Gentenaren
Dronken onverstaanbare Vlamingen..Die gratis bier van je willen..
Gratis shotjes en bier van de barman voor de hele groep![]()
UTquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:12 schreef Houniet het volgende:
Morgenavond inderdaad wel een biertje.
jslavenburg, Fok!kers spelen Unreal.
Ik ga daar eens even kijken vanavondquote:
Ik niet.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ga daar eens even kijken vanavond![]()
.
Nee, het is geüpdatet.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
zoals je het geschreven hebt, is het goed nico
Groene appeltjes.quote:
Ah, PI's die kunst heb ik nooit begrepenquote:
Check zijn PIquote:
Haha.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah, PI's die kunst heb ik nooit begrepen
Vanavond eens niet.. In Gent ook genoeg in de bar getraind en veel "boterhammetjes met kaas op"quote:
Goeie bezigheid.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vanavond eens niet.. In Gent ook genoeg in de bar getraind en veel "boterhammetjes met kaas op"
UTquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:12 schreef Houniet het volgende:
Ja jong, ik heb echt mijn lolbroek aan vanavondquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:43 schreef HostiMeister het volgende:
Ye nigga, hi-la-risch
* boks ouwe
Joh, hang ik toch net mijn grapjas aan de kapstok.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja jong, ik heb echt mijn lolbroek aan vanavond
Want ja, uit Belgie komt toch het beste bier.. Zijn ze toch nog ergens goed inquote:
M'n chick deed ook net d'r grapjurk al uitquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Joh, hang ik toch net mijn grapjas aan de kapstok.
Ik houd toch meer van Duitse bieren. Ze kunnen het in België ook, ze zijn er wel goed in, maar niet de beste.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Want ja, uit Belgie komt toch het beste bier.. Zijn ze toch nog ergens goed in
Wat doe je hier dan nog?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
M'n chick deed ook net d'r grapjurk al uit![]()
Nooit daar in verdiept... om het zo maar te zeggen. Ieder geval Deens en Zweeds bier (vooral mellan-öl, 3,5% en daarom ook belastingtechnischer vaker geschonken) is echt niet de drinken.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik houd toch meer van Duitse bieren. Ze kunnen het in België ook, ze zijn er wel goed in, maar niet de beste.
Ik hou niet van duitse bieren.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik houd toch meer van Duitse bieren. Ze kunnen het in België ook, ze zijn er wel goed in, maar niet de beste.
Ik oordeel ook alleen op basis van de paar die ik toevallig ken. Me erin verdiepen klinkt als een goede hobby, dat wel.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nooit daar in verdiept... om het zo maar te zeggen. Ieder geval Deens en Zweeds bier (vooral mellan-öl, 3,5% en daarom ook belastingtechnischer vaker geschonken) is echt niet de drinken.
ik ruik lekkerquote:
quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:12 schreef Houniet het volgende:
Nee, ik ben de Bob. Dus gewoon frisdrank voor mij.quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:33 schreef Houniet het volgende:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dat bedoel ik niet
ik zei trusten tegen julliequote:Op dinsdag 30 december 2008 22:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ging Cali nu ook naar bed of ....?![]()
Ik dacht jij dat zoeen gamert was johquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Of bedoelde je dat ook niet![]()
Want dan weet ik het niet hoor
ik ben ook wel een gamert.. Maar ik houd niet van spellen als Unreal. Ik schrik dan altijd als ik een hoekje omga en er staat daar dan een vijand of zoquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik dacht jij dat zoeen gamert was joh.
Ik houd er ook niet van. En dat bedoelde ik ja.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:36 schreef Californium het volgende:
[..]
ik zei trusten tegen julliega ook wel zo hoor
daar niet van
Vertelquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:51 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik vier oud en nieuw niet alleen!!![]()
Hehe schattigquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ben ook wel een gamert.. Maar ik houd niet van spellen als Unreal. Ik schrik dan altijd als ik een hoekje omga en er staat daar dan een vijand of zoIs niet zo goed voor mijn hart enzo.. jeweets
![]()
had het al een smet een collega van evt dat we elkaar dan in de stad zouden zien. Maar ik heb bgeen plannen en hij scheenbaar ook niet (sms).. en toen maar gevraagd of ie samen wou vieren. En toen bood ie aan eerst nog even langs te komen enzoquote:
quote:
Weer eens wat anders dan thuis met ouders zitten aftellenquote:Op woensdag 31 december 2008 03:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Mooi dat jij je ook gaat veramken![]()
![]()
Dat is helemaal geluktquote:en eet smakelijk
Ik ook zo denk ikquote:ik ga hopelijk zo slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |