M-m-m-monster-kill!quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:43 schreef Jojoortje het volgende:
I'm sorry, did I blow your head apart?
Ik ben de UTQueen bitches
kan iemand antwoordenquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:34 schreef swarmahoer het volgende:
welke versie/patches moet je hebben?
Gisteren hostte paultjuhh gewoon een server.quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:44 schreef unox_worst het volgende:
host er iemand een server of pakken we gewoon een lege?
Ik was ook wel aardig, een jaar of 6/7 geledenquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:05 schreef McGilles het volgende:
Mag ik ook meedoen? Niet om opschepperig te doen maar ik kan dit spelletje wel aardig
Heb het spel toch een jaartje of 3 gespeeld vanaf dat het uitkwam, dus nu ook wel heel wat jaren niet, maar ken alle maps nog uit m'n hoofd en een beetje knallen met de shock + minigun kan ik vast nog welquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik was ook wel aardig, een jaar of 6/7 geleden![]()
Assault is wel grappig, maar ik denk dat het leuker is wat FFA in Liandri, Deck16 en Tempest ed. Of ben ik de enige die dat leuk vindquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:18 schreef TheSeeker_NL het volgende:
kunnen we niet ook wat van die assault mappen doen enzo?
Wat? Bedoel je die Koe die ik ben ?quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:46 schreef sjimz het volgende:
paultjuhhh is een held met UT.
Met zijn naliwarcowskin![]()
Ja die jaquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:47 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Wat? Bedoel je die Koe die ik ben ?
Vanavond 23 uur dan is het echt zo'n bazentijd als de uilen vanuit de bomen meekijkenquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:46 schreef Olep het volgende:
Maar ik heb ook wel even tijd, can I join the party?
MOOOOOOOOOOquote:
Omdat we hierdoor een stuk of 10 mensen hebben geregeld die nooit in dat andere topic zouden komenquote:
Doe hem dan in een spoiler tag.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:49 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
MOOOOOOOOOO
Is het trouwens niet gevaarlijk om mijn IP op fok te zetten, ik heb daar niet zo'n verstand van
Je kent mij paultjuhhhquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:49 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Omdat we hierdoor een stuk of 10 mensen hebben geregeld die nooit in dat andere topic zouden komen
morsecode!quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:52 schreef Houniet het volgende:
Dat IP zet je gewoon in letters, jwt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |