M-m-m-monster-kill!quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:43 schreef Jojoortje het volgende:
I'm sorry, did I blow your head apart?
Ik ben de UTQueen bitches
kan iemand antwoordenquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:34 schreef swarmahoer het volgende:
welke versie/patches moet je hebben?
Gisteren hostte paultjuhh gewoon een server.quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:44 schreef unox_worst het volgende:
host er iemand een server of pakken we gewoon een lege?
Ik was ook wel aardig, een jaar of 6/7 geledenquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:05 schreef McGilles het volgende:
Mag ik ook meedoen? Niet om opschepperig te doen maar ik kan dit spelletje wel aardig
Heb het spel toch een jaartje of 3 gespeeld vanaf dat het uitkwam, dus nu ook wel heel wat jaren niet, maar ken alle maps nog uit m'n hoofd en een beetje knallen met de shock + minigun kan ik vast nog welquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik was ook wel aardig, een jaar of 6/7 geleden![]()
Assault is wel grappig, maar ik denk dat het leuker is wat FFA in Liandri, Deck16 en Tempest ed. Of ben ik de enige die dat leuk vindquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:18 schreef TheSeeker_NL het volgende:
kunnen we niet ook wat van die assault mappen doen enzo?
Wat? Bedoel je die Koe die ik ben ?quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:46 schreef sjimz het volgende:
paultjuhhh is een held met UT.
Met zijn naliwarcowskin![]()
Ja die jaquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:47 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Wat? Bedoel je die Koe die ik ben ?
Vanavond 23 uur dan is het echt zo'n bazentijd als de uilen vanuit de bomen meekijkenquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:46 schreef Olep het volgende:
Maar ik heb ook wel even tijd, can I join the party?
MOOOOOOOOOOquote:
Omdat we hierdoor een stuk of 10 mensen hebben geregeld die nooit in dat andere topic zouden komenquote:
Doe hem dan in een spoiler tag.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:49 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
MOOOOOOOOOO
Is het trouwens niet gevaarlijk om mijn IP op fok te zetten, ik heb daar niet zo'n verstand van
Je kent mij paultjuhhhquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:49 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Omdat we hierdoor een stuk of 10 mensen hebben geregeld die nooit in dat andere topic zouden komen
morsecode!quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:52 schreef Houniet het volgende:
Dat IP zet je gewoon in letters, jwt.
Haten is verlaten , ga maar lekker met je botjes spelenquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:05 schreef xminator het volgende:
Wat een kut spel is het ook. Heb hem gedownload en 436 patch geinstalleeerd en dan de 436 fix oid.
En kan zowat geen 1 server joinen steeds connection refused .
Dus ben der niet bij vanaaf, ik ga wel css spelen
Ik heb em gister gedownload en hij doet het dikke prima. Hij moet alleen telkens even nieuwe maps enzo binnentrekken.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:05 schreef xminator het volgende:
Wat een kut spel is het ook. Heb hem gedownload en 436 patch geinstalleeerd en dan de 436 fix oid.
En kan zowat geen 1 server joinen steeds connection refused .
Dus ben der niet bij vanaaf, ik ga wel css spelen
Vraag Olep hij gaat over de downloadsquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:07 schreef xminator het volgende:
Homo zeg dan welke patches ik nodig heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar versie 436 ben ik dus nodig?Fuck today, it's tomorrow.
Ga maar lekker je eigen ip zeggen en met Olepje enzo spelen ik kom vanavond pasquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:12 schreef jakkop het volgende:
Als je de goeie download heb je versie 436 in 1 keer.ik krijg maar 1 vriendjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.downloaden duurt 5 uur
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
Maar ik gebruik helegaar geen torrents, alleen usenet en soulseek. Lijkt me wel leuk om ff mee te spelen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:33 schreef jakkop het volgende:
Ergens in het spoilerbos staat een torrentlinkje, met een gangetje van 1 mb/s.
dan moet je mss toch maar even een uitzondering maken en gebruik maken van het torrentje..quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:45 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Maar ik gebruik helegaar geen torrents, alleen usenet en soulseek. Lijkt me wel leuk om ff mee te spelen.
Er is veel informatie te vinden op google. 10 minuten, dan heb je het wel door.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:50 schreef Hukkie het volgende:
Hmm, maar dan is het waarschijnlijk al morgenochtend voordat ik een beetje doorheb hoe ik fatsoenlijk torrents kan downloaden.
PM, ga ff proberen om hem toch te dld.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:51 schreef Olep het volgende:
Er is veel informatie te vinden op google. 10 minuten, dan heb je het wel door.
Wat doe jij gek doe jij met cheats spelenquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:55 schreef xminator het volgende:
Niet met torrents kunnen omgaan.
Anyway hij doet het bij mij thx jakkop.
Maar ik zat dus zo te spelen he, ineens stond er: cheat detected![]()
Ik ben gewoon te goed.
Nee dat doe ik heul niet. Heb hem gewoon gehaald, geïnstalleerd en ben wezen gamen en toen zag ik datquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:57 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Wat doe jij gek doe jij met cheats spelen
OH hij bedoelt zeker dat je illegal version hebtquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee dat doe ik heul niet. Heb hem gewoon gehaald, geïnstalleerd en ben wezen gamen en toen zag ik dat
quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:57 schreef timmmmm het volgende:
t to the v to the p
En een vraag aan olep om een PM met downloadlinkje
Usenet gaat over het algemeen op 1400k per seconde, nu zit ik op 350k. Kan er ook niets aan doen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:02 schreef xminator het volgende:
175kDat meen je niet? Poortjes open zetten?
Moet je bij paultjuhh zijn. Die maakt een serverquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:14 schreef Rumille het volgende:
Doe eens servertje starten voor warmdraaien.
quote:
Je mag best ook wel zelf een spel aanmaken, ik join dan wel.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:14 schreef Rumille het volgende:
Doe eens servertje starten voor warmdraaien.
Er is niets moeilijks aan hoor gewoon doenquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:16 schreef Olep het volgende:
[..]
Moet je bij paultjuhh zijn. Die maakt een server![]()
[..]
Ja maar het is wel makkelijk als 1 iemand een server maakt, zodat iedereen ook weet welke server ze moeten joinenquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:21 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Er is niets moeilijks aan hoor gewoon doen
start new game ofzoiets en dan je ip doorgeven aan de fokkers
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:22 schreef Jorwol het volgende:
PAULTJUHHH Aan die server!
Mag je onder de nickname Gieltjee spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |