ING en Aegon blijven te ver achter.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:27 schreef LXIV het volgende:
Ik vind trouwens wel dat de index dor de 250 geduwd moet worden voor het einde van het jaar. Dat is toch een mooie start!
Die zijn natuurlijk gister al enorm gestegen in de nahandel. Paar procent eraf is dan niet zo vreemd natuurlijk.quote:Op woensdag 31 december 2008 13:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
ING en Aegon blijven te ver achter.
En weer op 0,00quote:
Voor de aftrap in 2009?quote:Op woensdag 31 december 2008 13:30 schreef pberends het volgende:
Snoekduik voor de AEX. Ik zit weer long.
Ik verwacht van wel, anders zou ik geen longs kopen he. Uiteraard kun je ook wachten wat 2009 gaat doen, maar dan ben je uiteraard te laatquote:
Als dat de algemene verwachting zou zijn zou je toch een oplopend slot verwachten van mensen die allemaal de grasgroene opening van 2009 niet willen missen?quote:Op woensdag 31 december 2008 13:33 schreef pberends het volgende:
Ik verwacht van wel, anders zou ik geen longs kopen he. Uiteraard kun je ook wachten wat 2009 gaat doen, maar dan ben je uiteraard te laat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |