FUBARRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!quote:
Gewoon een goedemiddagquote:Op woensdag 31 december 2008 11:59 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
mja ben aan het wakker worden dus d8 what the hell why not
Je kon mij gewoon niet weerstaanquote:Op woensdag 31 december 2008 11:59 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
mja ben aan het wakker worden dus d8 what the hell why not
Ik verhuur je, via Smokez.... of ga je nu in ene ontkennen?quote:
Ik heb medelijden met julliequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]"History is made by those who break the rules"[/i]
[b]Op dinsdag 17 februari 2009 11:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:[/b]
dat klopt, p00p is een genie :D _O_
Alles is hier spierwit door de mistquote:Op woensdag 31 december 2008 12:01 schreef Crazy-M het volgende:
Maar bij jullie allemaal mistig ?
hier schijnt de zon gewoonscreens omlaag omdat je anders niks ziet
Whahahaha kut voor jequote:Op woensdag 31 december 2008 12:00 schreef Crazy-p het volgende:
moet gewoon werken tot 5 uur..
FAIL i haz it!
heb geen ideequote:Op woensdag 31 december 2008 12:01 schreef Crazy-M het volgende:
Maar bij jullie allemaal mistig ?
hier schijnt de zon gewoonscreens omlaag omdat je anders niks ziet
quote:Op woensdag 31 december 2008 12:02 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met jullieBedankt voor je medelijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 31 december 2008 12:02 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met jullieja dat dacht ik al..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Help me teach her how to fly......
Dat was vast schrikken zo vroeg op de morgenquote:Op woensdag 31 december 2008 11:44 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
p.s
Ik zag trouwens vanochtend voor het eerst een foto van je!
is ook gezelligquote:Op woensdag 31 december 2008 12:02 schreef lynda het volgende:
[..]
Alles is hier spierwit door de mist
Ok dat is niet coolquote:Op woensdag 31 december 2008 11:59 schreef lynda het volgende:
[..]
Ja huidinfectie, ligt nu aan antibioticakuur in ziekenhuis.
Heb dr gister aantal keer gesproken en sms
ja.. en bedankt he!quote:
im innocent until proven guilty !quote:Op woensdag 31 december 2008 12:01 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik verhuur je, via Smokez.... of ga je nu in ene ontkennen?
nee ik ben de spiegel gewendquote:Op woensdag 31 december 2008 12:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat was vast schrikken zo vroeg op de morgen
Sgele!!!quote:Op woensdag 31 december 2008 12:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Voor de verhuur is het net goed genoegquote:
Kreeg ik ook gisteravond pas doorquote:Op woensdag 31 december 2008 12:03 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ok dat is niet cool
Je had verteld dat ze haar nog gingen onderzoeken, wist nog niet dat ze ook moest blijven voor die antibiotica...
Geen dankquote:Op woensdag 31 december 2008 12:03 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja.. en bedankt he!
ook geen kans om eerder weg te gaan waarschijnlijk.. dan ga ik maar proberen zo weinig mogelijk te doen vandaag
Lynda!quote:
Dat viel nou ook wel weer meequote:Op woensdag 31 december 2008 12:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Doe mij die foto eens laten zien!quote:Op woensdag 31 december 2008 12:05 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat viel nou ook wel weer mee
Wel cool om eindelijk eens een gezicht te zien van iemand waar ik al jaren mee zit te posten hahaha
aha vandaarquote:Op woensdag 31 december 2008 12:04 schreef lynda het volgende:
[..]
Kreeg ik ook gisteravond pas doorToen lag ik al te slapen
Ja ik dacht.. .laat me maar eens wat van mezelf zienquote:Op woensdag 31 december 2008 12:05 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat viel nou ook wel weer mee
Wel cool om eindelijk eens een gezicht te zien van iemand waar ik al jaren mee zit te posten hahaha
Foboquote:
Staat in zijn foboquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |