haha, hier nog even op 6 servers iets geinstalleerd, daarna eigenlijk al niks meer aan het doenquote:Op woensdag 31 december 2008 11:53 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hahahah ok dat is wel relaxt!
Hier is het echt dood, niemand praat enzo... klote muziek aan... niet echt een ochtend waarvan je denk... YES!
JAHHHHHHH!quote:
Geeft visvoerquote:
ROEPquote:Op woensdag 31 december 2008 11:54 schreef lynda het volgende:
[..]
Niet zeiken maar door posten![]()
Roep beller ook eens ff..
draakje is niet thuisquote:Op woensdag 31 december 2008 11:54 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
JAHHHHHHH!
Klopt, ik was hier alleen met Sgele en Crazy-m.
Nu Beller en Draakje nog
Crazy riep mij eerderquote:Op woensdag 31 december 2008 11:54 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
JAHHHHHHH!
Klopt, ik was hier alleen met Sgele en Crazy-m.
Nu Beller en Draakje nog
Werken kan ik al niet (pc is op zijn bek gegaan hierquote:Op woensdag 31 december 2008 11:54 schreef lynda het volgende:
[..]
Niet zeiken maar door posten![]()
Roep beller ook eens ff..
Moest ze toch blijven dan?quote:
zo wil ik het horen jahquote:
dankjequote:
Geef gelijk mijn 2e bitch even een kusje en zeg dat hij even langs moet komenquote:Op woensdag 31 december 2008 11:56 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Werken kan ik al niet (pc is op zijn bek gegaan hier), dus ik post wel door hoor
Ik ga hem ff zoeken....
volgens mij wel. weet niet zekerquote:
Ik heb geen msn hier, jij hebt hem vast wel op msnquote:Op woensdag 31 december 2008 11:56 schreef lynda het volgende:
Fubarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr kom maar posten![]()
![]()
Gutentagquote:
das niet zo aardig he...laat me dan eerst fatsoenlijk wakker worden, zodat ik me ook enigszins kan afwerenquote:
echt niet.. dan zou ik niet achter de computer zitten..quote:
Ja huidinfectie, ligt nu aan antibioticakuur in ziekenhuis.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
volgens mij wel. weet niet zeker
quote:Op woensdag 31 december 2008 11:58 schreef lynda het volgende:
[..]
Geef gelijk mijn 2e bitch even een kusje en zeg dat hij even langs moet komen
ik heb dan ook nooit beweerd dat ik aardig benquote:Op woensdag 31 december 2008 11:59 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
das niet zo aardig he...laat me dan eerst fatsoenlijk wakker worden, zodat ik me ook enigszins kan afweren
Ik bega hetzelfde lotquote:Op woensdag 31 december 2008 11:59 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
echt niet.. dan zou ik niet achter de computer zitten..
ik werk..
en vrijdag ook..
ik heb geen vakantie..
jah ik zag het op hyvesquote:Op woensdag 31 december 2008 11:59 schreef lynda het volgende:
[..]
Ja huidinfectie, ligt nu aan antibioticakuur in ziekenhuis.
Heb dr gister aantal keer gesproken en sms
quote:Op woensdag 31 december 2008 11:59 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hahahahaha, fubar is mijn bitch ja
bahquote:Op woensdag 31 december 2008 11:59 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hahahahaha, fubar is mijn bitch ja
FUBARRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!quote:
Gewoon een goedemiddagquote:Op woensdag 31 december 2008 11:59 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
mja ben aan het wakker worden dus d8 what the hell why not
Je kon mij gewoon niet weerstaanquote:Op woensdag 31 december 2008 11:59 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
mja ben aan het wakker worden dus d8 what the hell why not
Ik verhuur je, via Smokez.... of ga je nu in ene ontkennen?quote:
Ik heb medelijden met julliequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]"History is made by those who break the rules"[/i]
[b]Op dinsdag 17 februari 2009 11:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:[/b]
dat klopt, p00p is een genie :D _O_
Alles is hier spierwit door de mistquote:Op woensdag 31 december 2008 12:01 schreef Crazy-M het volgende:
Maar bij jullie allemaal mistig ?
hier schijnt de zon gewoonscreens omlaag omdat je anders niks ziet
Whahahaha kut voor jequote:Op woensdag 31 december 2008 12:00 schreef Crazy-p het volgende:
moet gewoon werken tot 5 uur..
FAIL i haz it!
heb geen ideequote:Op woensdag 31 december 2008 12:01 schreef Crazy-M het volgende:
Maar bij jullie allemaal mistig ?
hier schijnt de zon gewoonscreens omlaag omdat je anders niks ziet
quote:Op woensdag 31 december 2008 12:02 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met jullieBedankt voor je medelijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 31 december 2008 12:02 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met jullieja dat dacht ik al..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Help me teach her how to fly......
Dat was vast schrikken zo vroeg op de morgenquote:Op woensdag 31 december 2008 11:44 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
p.s
Ik zag trouwens vanochtend voor het eerst een foto van je!
is ook gezelligquote:Op woensdag 31 december 2008 12:02 schreef lynda het volgende:
[..]
Alles is hier spierwit door de mist
Ok dat is niet coolquote:Op woensdag 31 december 2008 11:59 schreef lynda het volgende:
[..]
Ja huidinfectie, ligt nu aan antibioticakuur in ziekenhuis.
Heb dr gister aantal keer gesproken en sms
ja.. en bedankt he!quote:
im innocent until proven guilty !quote:Op woensdag 31 december 2008 12:01 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik verhuur je, via Smokez.... of ga je nu in ene ontkennen?
nee ik ben de spiegel gewendquote:Op woensdag 31 december 2008 12:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat was vast schrikken zo vroeg op de morgen
Sgele!!!quote:Op woensdag 31 december 2008 12:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat was vast schrikken zo vroeg op de morgen
Voor de verhuur is het net goed genoegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |