haha, hier nog even op 6 servers iets geinstalleerd, daarna eigenlijk al niks meer aan het doenquote:Op woensdag 31 december 2008 11:53 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hahahah ok dat is wel relaxt!
Hier is het echt dood, niemand praat enzo... klote muziek aan... niet echt een ochtend waarvan je denk... YES!
JAHHHHHHH!quote:
Geeft visvoerquote:
ROEPquote:Op woensdag 31 december 2008 11:54 schreef lynda het volgende:
[..]
Niet zeiken maar door posten![]()
Roep beller ook eens ff..
draakje is niet thuisquote:Op woensdag 31 december 2008 11:54 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
JAHHHHHHH!
Klopt, ik was hier alleen met Sgele en Crazy-m.
Nu Beller en Draakje nog
Crazy riep mij eerderquote:Op woensdag 31 december 2008 11:54 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
JAHHHHHHH!
Klopt, ik was hier alleen met Sgele en Crazy-m.
Nu Beller en Draakje nog
Werken kan ik al niet (pc is op zijn bek gegaan hierquote:Op woensdag 31 december 2008 11:54 schreef lynda het volgende:
[..]
Niet zeiken maar door posten![]()
Roep beller ook eens ff..
Moest ze toch blijven dan?quote:
zo wil ik het horen jahquote:
dankjequote:
Geef gelijk mijn 2e bitch even een kusje en zeg dat hij even langs moet komenquote:Op woensdag 31 december 2008 11:56 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Werken kan ik al niet (pc is op zijn bek gegaan hier), dus ik post wel door hoor
Ik ga hem ff zoeken....
volgens mij wel. weet niet zekerquote:
Ik heb geen msn hier, jij hebt hem vast wel op msnquote:Op woensdag 31 december 2008 11:56 schreef lynda het volgende:
Fubarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr kom maar posten![]()
![]()
Gutentagquote:
das niet zo aardig he...laat me dan eerst fatsoenlijk wakker worden, zodat ik me ook enigszins kan afwerenquote:
echt niet.. dan zou ik niet achter de computer zitten..quote:
Ja huidinfectie, ligt nu aan antibioticakuur in ziekenhuis.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
volgens mij wel. weet niet zeker
quote:Op woensdag 31 december 2008 11:58 schreef lynda het volgende:
[..]
Geef gelijk mijn 2e bitch even een kusje en zeg dat hij even langs moet komen
ik heb dan ook nooit beweerd dat ik aardig benquote:Op woensdag 31 december 2008 11:59 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
das niet zo aardig he...laat me dan eerst fatsoenlijk wakker worden, zodat ik me ook enigszins kan afweren
Ik bega hetzelfde lotquote:Op woensdag 31 december 2008 11:59 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
echt niet.. dan zou ik niet achter de computer zitten..
ik werk..
en vrijdag ook..
ik heb geen vakantie..
jah ik zag het op hyvesquote:Op woensdag 31 december 2008 11:59 schreef lynda het volgende:
[..]
Ja huidinfectie, ligt nu aan antibioticakuur in ziekenhuis.
Heb dr gister aantal keer gesproken en sms
quote:Op woensdag 31 december 2008 11:59 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hahahahaha, fubar is mijn bitch ja
bahquote:Op woensdag 31 december 2008 11:59 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hahahahaha, fubar is mijn bitch ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |