Ik dacht al waar is logie nouquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:08 schreef Da_p00pb0x het volgende:
idd hoeretraag die zooi vandaag...gelukkig heb ik afleiding
Neej niet logiquote:
Nah vertel, wie dan welquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:17 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Neej niet logiDies foto's schieten bij een kasteel
Jeetjequote:Op dinsdag 30 december 2008 16:35 schreef vamperotica het volgende:
Draculettetje zit inmiddels al een tijdje in het ziekenhuis... huisarts heeft 'r doorgestuurd "even" onderzoeken op trombose
Hij heeft Runx onder tafel zittenquote:
Beterschapquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:35 schreef vamperotica het volgende:
Draculettetje zit inmiddels al een tijdje in het ziekenhuis... huisarts heeft 'r doorgestuurd "even" onderzoeken op trombose
sgele hou op met baggerequote:
Weet ik ook eens hoe dat isquote:
damn das zwaar klote.... even en ziekenhuizen gaan nooit samenquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:35 schreef vamperotica het volgende:
Jij vlegelquote:
srryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk wel jaquote:
Ik had morgen wel vrij gewildquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja![]()
Morgen weer een dag
Wat doe jij eigenlijk dan? Want ik heb niet echt het idee dat jij hele dagen druk bentquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:43 schreef tripack het volgende:
[..]
damn das zwaar klote.... even en ziekenhuizen gaan nooit samen
Schiet allemaal niet op dus. Als je ze spreekt, wens ze maar sterkte van Sgele, dan weet ze genoegquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:52 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Om 13.20 moest ze bij de dokter zijn
Om 13.42 kreeg ik een telefoontje dat ze naar het ziekenhuis doorverwezen waren en om
15.33 dat ze op de EHBO zaten en dat er net bloed geprikt was en een echo gemaakt
Tot nu toe nog geen update
en van mij ook natuurlijkquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Schiet allemaal niet op dus. Als je ze spreekt, wens ze maar sterkte van Sgele, dan weet ze genoeg
succes sgelequote:
Fijn uiteinde?? Je moeder...och laat maar zitten ookquote:Op dinsdag 30 december 2008 17:00 schreef tripack het volgende:
[..]
succes sgelefijn uiteinde en kijk uit met vuurwerk
zal ik doenquote:Op dinsdag 30 december 2008 17:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
Fijn uiteinde?? Je moeder...och laat maar zitten ook![]()
Jij ook Tripack..maak er een viesssss nieuwjaar van!![]()
Wens haar maar sterkte danquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:37 schreef vamperotica het volgende:
Draculettetje-update
Ze heeft een flinke huidinfectie te pakken en moet met een antibiotica-infuus in het ziekenhuis blijven.
Wat betreft de krampen heeft ze pech... Er is niemand aanwezig die daar verstand van heeft!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |