idd, die gast moet gewoon zijn verantwoordelijkheid nemen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:46 schreef beerten het volgende:
Wat nu niet?
Dan had ie maar een rubber om zijn snikkel moeten doen. Dat het wellicht niet helemaal correct is, moreel, omdat TS de pil vergeten is, OK. Dat neemt niet weg dat vriendje lief wel medeplichtig is.
Wat TS nu moet doen? Tja, heel lullig: dat is aan TS. Aan jou de keus.
Ik heb een baan, een vast inkomen en zelfs de mogelijkheid mijn kind mee te nemen naar mijn werk, daar ik zelf in de kinderopvang werkzaam benquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:42 schreef Netsplitter het volgende:
Iets wat ik totaal mis is hoe TS van plan is om het kind op te voeden.
Heeft TS een baan?
Een vast inkomen?
Mogelijkheden voor kinderopvang?
Ik merk dat bij jou de hormonen in het rondvliegenquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:41 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Oh ik heb mijn antwoord aangevuld. Denk je nou nog steeds zo met vooroordelen?
Je laat het overkomen alsof iedere vrouw tegenwoordig maar huisvrouw isquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:42 schreef Netsplitter het volgende:
Heeft TS een baan?
Een vast inkomen?
quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:45 schreef Jarno het volgende:
Ook echt zo'n topic wat je als kind 16 jaar later met veel plezier zal teruglezen he.
Wat wil je nou? Je loopt te poeren en te zoeken om maar reacties los te krijgen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:42 schreef Netsplitter het volgende:
Heeft TS een baan?
Een vast inkomen?
ik doe dit persoonlijk ook bij mijn vriendin, maar EIGENLIJK vind ik dat dat niet nodig moet zijn.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:45 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Mijn vriend attendeerde mij er dus wel dagelijks op...
Jij weet hoe graag ik toen zwanger wilde worden .... ik kan er daarom dus ook niet 100% achterstaan om abortus te plegenquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hee spekkie, allereerst een dikke knuffelvoor je. Wat ben je in een vreemde situatie gekomen zeg. Ik kan me heel erg vinden in de bovenstaande post. Ik heb het gevoel dat je helemaal niet achter een abortus staat en ontzettend twijfelt. Wij hanteren hier thuis altijd het motto: bij twijfel NIET doen!!
Uhm, ik zou ze de kost niet willen geven die daar 'zomaar vanuit gaan'.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:43 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Alsof iedereen daar zomaar 'vanuit gaat'Dat heet 'communicatie' en daar vertrouw je op. Als je partner zegt een voorbehoedsmiddel te gebruiken dat redelijk goed beschermd, dan vertrouw je daar op.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:47 schreef CR0 het volgende:
[..]
ik doe dit persoonlijk ook bij mijn vriendin, maar EIGENLIJK vind ik dat dat niet nodig moet zijn.
Doe niet zo triest johquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:47 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Wat wil je nou? Je loopt te poeren en te zoeken om maar reacties los te krijgen.
Een kind heeft de eerste tijd vrijwel niets nodig. Jouw boterham is de zijne... Ooit eens van borstvoeding gehoord? En daarna loopt het wel los. Er leven in NL geen mensen met babies/peuters/kleuters op straat. Of zie jij die wel eens?
OMG! Hoeveel kinderen heb je dan al?quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat je helemaal niet achter een abortus staat en ontzettend twijfelt. Wij hanteren hier thuis altijd het motto: bij twijfel NIET doen!!
Want?? Het is toch ook jouw verantwoordelijkheid??quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:47 schreef CR0 het volgende:
[..]
ik doe dit persoonlijk ook bij mijn vriendin, maar EIGENLIJK vind ik dat dat niet nodig moet zijn.
Oh pardon, het was misplaatst 'fancy' taalgebruik. Ik bedoelde wat jij nu zei en wat al eerder wel gezegd. Dat deze situatie sowieso een killer voor de relatie kan beteken. Of ze nou voor abortus gaan of voor zwangerschap.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:41 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Je bent niet echt objectief. Beter zou het zijn om te schrijven of een 3 maanden oude relatie een abortus of zwangerschap overleefd. Dat is nogal wat anders...
Oh pardon voor mijn attitude. Loop dan niet met zulke 'quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik merk dat bij jou de hormonen in het rondvliegen
Waar zie je mij iets over je opleiding zeggen?
De vraag was simpel: heb je een betere levensstandaard met zijn 2en of in je 1tje voor het kind. Als je gewoon objectief zou kijken (wat voor jou blijkbaar erg lastig is, gezien je antwoorden) zal je ook merken dat een 2-ouder gezin een betere levensstandaard kan geven voor een kind (al dan niet gewenst).
Dus, als objectieve niet-ouder-willen-zijnde persoon van 26 jaar en HBO opleiding afgerond hebbende, zou ik mezelf niet branden aan deze situatie en mijn partner aanraden het kind weg laten halen.
Owja, en loose the fucking attitude, je hoeft je niet zo aangevallen te voelen want dat slaat op kaas. Het was een simpele vraag, dus doe ff normaal.
Ik loop helemaal niet te poeren om een reactie uit te lokken.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:47 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Wat wil je nou? Je loopt te poeren en te zoeken om maar reacties los te krijgen.
Een kind heeft de eerste tijd vrijwel niets nodig. Jouw boterham is de zijne... Ooit eens van borstvoeding gehoord? En daarna loopt het wel los. Er leven in NL geen mensen met babies/peuters/kleuters op straat. Of zie jij die wel eens?
Afhankelijk van welke week je zit, hoe gezond je bent, etc. maakt de kans op een zwagerschap groter/kleiner. Ik zou het overdreven vinden om een pessarium, spiraaltje, pil en prikpil aan te bieden, dat lijkt me nou ook weer niet zo gezond.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:44 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Als jij geen kinderen wilt, dan moet je niet vertrouwen op iets wat 'redelijk goed' beschermd. Dan neem je extra maatregelen.
Dat gaat dus in dit geval niet. Het is ja of nee, hij zegt nee en zij zegt ja. Dan ben je klaar. Je kunt niet een beetje een kind krijgen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:48 schreef DrD00m het volgende:
Ik zou in ieder geval niet zelf de keuze maken, maar samen.
omdat het iets is waar zij aan moet denken. net zoals jullie bijna allemaal vinden dat een condoom iets is waar de MAN aan moet denken.quote:
Handig.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:45 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
Ik heb een baan, een vast inkomen en zelfs de mogelijkheid mijn kind mee te nemen naar mijn werk, daar ik zelf in de kinderopvang werkzaam ben
Heb woonruimte, extra slaapkamer ed
Ik heb het over zo'n rubberen ding.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:50 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Afhankelijk van welke week je zit, hoe gezond je bent, etc. maakt de kans op een zwagerschap groter/kleiner. Ik zou het overdreven vinden om een pessarium, spiraaltje, pil en prikpil aan te bieden, dat lijkt me nou ook weer niet zo gezond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |