Herkenbaar.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
![]()
In de 3e klas heb ik nagenoeg het hele jaar geen kanker aan elektrotechniek gedaan.
Daarna aan het einde van het jaar (gingen 4 weken eerder aan de vakantie omdat school ging verhuizen) hadden we 3 weken om alles af te maken. En nog gelukt ook. 1 heel electro jaar in 3 weken. Ik voelde me samen met de vriend waarmee ik geen kanker deed opperbaas.![]()
Lege quotes mogen niet meer 4EBE.quote:
heb geen cameraquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vette shizzle my nizzle. Krijg ik nog update picca's?
Niet zo snel ...quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Lege quotes mogen niet meer 4EBE.
quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:45 schreef De_Ananas het volgende:
K-M ik blow niet, of naja, misschien deze week een keer voor het eerst sinds anderhalf jaar.
Bloedkoppen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:47 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
Daar ga ik vannacht over dromen.
Wie is BPquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:49 schreef Fascination het volgende:
Ik heb 't filmpje gezien BP. Wat een stom wijf. Ze was inderdaad best wel leuk om te zien ja
.
Nou, kom maar door met die pm's!quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:49 schreef Fascination het volgende:
Oh eigenlijk wil ik jouw mening ook weten Bt.
Nooit gehad.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:48 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Alle soorten zijn vannacht acceptabel!
Is het serieus de eerste?quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:50 schreef sjimz het volgende:
Gefeli met je eerste positieve note ananas!
Alleen jammer van die typoquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:50 schreef sjimz het volgende:
Dat is niet over het filmpje heurquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, kom maar door met die pm's!
Echt he.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:49 schreef Fascination het volgende:
Ik heb 't filmpje gezien BP. Wat een stom wijf. Ze was inderdaad best wel leuk om te zien ja
.
Hoe komt ie daaraan?quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:50 schreef sjimz het volgende:
Serieus. Ik wil ook.quote:
Ze is zwanger?quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:55 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb laatst mijnj nichtje wie 1 jaar jonger dan mij is voor het eerst sinds een jaar gezien.
Boh men, wat een jaar met iemand kan doen.![]()
quote:
Dromen forceren .. niet je droom kunnen besturenquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:57 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
www.allesoverdromen.nl
lucide dromen
134. Dude.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:57 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik denk dat tussen mijn 134 notes ook wel een aantal negatieve zitten.
Forceren tot het overgaan op dromen??quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:58 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dromen forceren .. niet je droom kunnen besturen
Ze is mênnus lekker.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:58 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Die tweede smiley van BP is een beetje overdreven imo....
Ik had er echt al kei lang geen meer bij, nu opeens 3, en aangezien ik me goed gedraag zullen ze wel positief zijnquote:
Inderdaad, alleen die tattoo'squote:Op dinsdag 30 december 2008 00:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Echt he.Maar ze mag er opzicht wel zijn.
![]()
Was vanaaf een leuke griet op de bowlingbaan. En later een wat ouder iemand met een bobje/boblijn hoe de fuck druk je die haarstijl eigk uit?.
Tell him: Seks met vriendin van broerquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar dat ga ik niet aandouwen, familie duw je niet aan.
Het is mij 2x keer gelukt.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:58 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dromen forceren .. niet je droom kunnen besturen
Pwnd.quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:00 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Tell him: Seks met vriendin van broer
Ik zat aan het eetgedeelte. Dat zit even wat hoger dan de bowlingbaan. Was lekker aan het staren jah.quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen die tattoo's. Nee.
Heb je gesjanst met haar? Bobje inderdaad
.
En dan zo ongegeneerd naar haar staren terwijl je allemaal vunzige dingen denkt.
Zoiets had ik eerst ook. Maar ik viel uit bed toen ik in het ravijn viel.quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het is mij 2x keer gelukt.
Sprong ik zo van een klif af. En ik schrok dus mijn echte ik in bed zette zich schrap voor de val. Beuk ik kankerhard mijn vingers tegen de bedrand.
Hahahquote:Op dinsdag 30 december 2008 01:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zat aan het eetgedeelte. Dat zit even wat hoger dan de bowlingbaan. Was lekker aan het staren jah.En ma maar vertellen dat baan 9 en 10 zo goed bezig was. En ik "ja, hmhmm, inderdaad, ja, wel he?"
quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Uit een hoogslaper vallen doet best pijn.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het is mij 2x keer gelukt.
Sprong ik zo van een klif af. En ik schrok dus mijn echte ik in bed zette zich schrap voor de val. Beuk ik kankerhard mijn vingers tegen de bedrand.
Oh boyyquote:Op dinsdag 30 december 2008 01:06 schreef De_Ananas het volgende:
Ik had ook een keer zoiets maar toen ik wakker werd plakte het dekbed aan m'n pyamabroek vast.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Uit een hoogslaper vallen doet best pijn.
Het leukst is als je ergerns uit de buurt bent waar je nooit weer komt. Zit je in de auto, en naar ieder lekker wijf roep je probeer je een gesprekje mee aan te gaan etc.quote:
Wuuuut?quote:
Hahaha, ja leuk is dat, vreemde vragen aan vreemde mensen stellen en dan kijken hoe ze reagerenquote:Op dinsdag 30 december 2008 01:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het leukst is als je ergerns uit de buurt bent waar je nooit weer komt. Zit je in de auto, en naar ieder lekker wijf roep je probeer je een gesprekje mee aan te gaan etc.Of voor een stoplicht vunzige plaatjes op je telefoon zoeken en aan de persoon in de auto naast je laten zien.
![]()
Onder het mom van hier kom ik toch nooit weer.![]()
We waren trouwens een keer op Ibiza. Zien we een auto staan van garage Dunnebier. Wij zo van WTF? Dat is ong 2km van ons huis.
Dat is om in slaap te vallenquote:Op dinsdag 30 december 2008 01:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Doe je ogen dicht en denk nergens aan.
Nee.quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Jim Carrey did a good job covering it:
quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:14 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
met je broertje of zusje op vakantie zijn en het bovenste bed willen.....![]()
ik probeerde er nog een beetje een leuke engelse draai aan te geven maar faalde hard, heel hard....
Gelukkig delen genoeg andere mensen mijn mening.quote:
quote:"I first saw Jim in the Batman film, and I thought, 'Who the hell is that?' He stole the show for me," Sir George Martin said. "I didn't really know how well he could sing until we actually got into the studio."
What on earth would Lennon have thought of Carrey's version of his Jabberwockyesque masterpiece "Walrus"?
"I'm not sure what Lennon's reaction would have been to anything, really," Martin said.
Martin chuckled. "John was a dreamer, a great dreamer. And I think the images in his mind were always greater than could be possibly realized in real life. He always expected much more of anyone -- me, in particular - than anyone was capable of. I think that in his mind, things were perfect. In reality, they were never perfect. Maybe now he's getting what he wants. I don't know. But I think probably if he heard the Jim Carrey version, he'd be turning in his grave! And that didn't worry me at all."
quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ja sorry, dat kon ik er niet echt uithalen
quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:17 schreef MouzurX het volgende:
Oke dat filmpje .. wtf
Dat squirten is ook wel ff focking goor he .. net alsof je wordt ondergezeken![]()
Daar dacht ik nog niet eens is aanquote:Op dinsdag 30 december 2008 01:22 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Het smaakt heel anders dan je zou denken!
quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:23 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Daar dacht ik nog niet eens is aan
Hoe smaakt het dan?
Je bedoeld dus water-achtig, maar toch niet. Zo van een straal water in je gezicht, maar dan toch net niet?quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:25 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Naar vocht, maar dan een tikkie anders, niet echt zout maar ook niet zoet, gewoon beetje vocht-achtig, snap je????
Net wel ja!!!!!!111111 Daarvoor Policequote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:25 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Naar vocht, maar dan een tikkie anders, niet echt zout maar ook niet zoet, gewoon beetje vocht-achtig, snap je????
quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:25 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Je bedoeld dus water-achtig, maar toch niet. Zo van een straal water in je gezicht, maar dan toch net niet?
Dus goor of niet ?quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:25 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |