abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64530707
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 10:27 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

8. Zwanger, verkouden, stresserig. Dan heb je nagenoeg 100% kans op HIV.
...
Pfoei, dan ben ik 3x door het OOG VAN DE NAALD gekropen, net als alle andere moeders die ik ken. Nog nooit iemand positief.
Dag theorie
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  woensdag 31 december 2008 @ 13:52:06 #227
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_64531437
quote:
Op woensdag 31 december 2008 13:28 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Pfoei, dan ben ik 3x door het OOG VAN DE NAALD gekropen, net als alle andere moeders die ik ken. Nog nooit iemand positief.
Dag theorie
Lambiekje laat zich echt niet tegenhouden door zoiets onhandigs als feiten die iets anders zeggen
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_64532163
quote:
Op woensdag 31 december 2008 13:52 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Lambiekje laat zich echt niet tegenhouden door zoiets onhandigs als feiten die iets anders zeggen
Nee ik weet het. Ben trouwens ook een beetje verkouden, vraag me af of ik AIDS heb. Zou de GGD blij zijn als ik even opbelde dat ik mij ernstige zorgen maakte nav mijn loopneus?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  woensdag 31 december 2008 @ 14:22:48 #229
15869 gr8w8
Better by design.
pi_64532485
quote:
Op woensdag 31 december 2008 13:52 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

"feiten" bestaan immers alleen door meten. En meten is per definitie niet objectief. Meten creëert realiteit.
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_64532762
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:14 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Nee ik weet het. Ben trouwens ook een beetje verkouden, vraag me af of ik AIDS heb. Zou de GGD blij zijn als ik even opbelde dat ik mij ernstige zorgen maakte nav mijn loopneus?
je kunt toch ook gewoon andermans mening respecteren in plaats van zielige opmerkingen te plaatsen.

Iedereen weet nu dat je een blije moeder bent die geen AIDS heeft. Ten eerste boeit niemand dat, ten tweede tuurlijk heb je geen AIDS, lambiekje probeert juist iedereen duidelijk te maken dat HIV niet de oorzaak is van AIDS.

'La operación fue, perfecta' Betancourt
pi_64533654
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:30 schreef MoltiSanti het volgende:

[..]

je kunt toch ook gewoon andermans mening respecteren in plaats van zielige opmerkingen te plaatsen.

Iedereen weet nu dat je een blije moeder bent die geen AIDS heeft. Ten eerste boeit niemand dat, ten tweede tuurlijk heb je geen AIDS, lambiekje probeert juist iedereen duidelijk te maken dat HIV niet de oorzaak is van AIDS.

Dat ik zijn mening respecteer wil niet zeggen dat ik er de draak niet mee mag steken of mijn standpunt ertegen niet kenbaar mag maken.
  woensdag 31 december 2008 @ 15:10:21 #232
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_64534109
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:55 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Dat ik zijn mening respecteer wil niet zeggen dat ik er de draak niet mee mag steken of mijn standpunt ertegen niet kenbaar mag maken.
Bovendien wordt het nou niet bepaald als een mening gebracht he?
Onikaan ni ov dovah
pi_64534148
sommige meningen verdienen geen respect
Mu!
  woensdag 31 december 2008 @ 16:39:22 #234
15869 gr8w8
Better by design.
pi_64537301
Respect is de voedingsbodem voor complotten. Niks respect, bekijk elke uitspraak van iemand apart en trek alles in twijfel! Behalve wat je zeker weet omdat je het hebt gehoord van iemand die je vertrouwd natuurlijk.
pi_64538671
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:30 schreef MoltiSanti het volgende:

[..]

Nee, Lambiekje herkauwt voor de zoveelste keer zijn standaard 'feitjes' die al vele malen ontkracht zijn in dit soort topics. Dat weerhoudt hem er echter niet van om ze vrolijjk te herhalen. Een van de stereotype kenmerken van fundamentalistjes of ze nou religieuze dogma's of samenzweringsdogma's aanhangen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 1 januari 2009 @ 12:31:41 #236
238900 Koekz
Der Meister
pi_64552105
quote:
Op woensdag 31 december 2008 17:15 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nee, Lambiekje herkauwt voor de zoveelste keer zijn standaard 'feitjes' die al vele malen ontkracht zijn in dit soort topics. Dat weerhoudt hem er echter niet van om ze vrolijjk te herhalen. Een van de stereotype kenmerken van fundamentalistjes of ze nou religieuze dogma's of samenzweringsdogma's aanhangen.

Discussie klaar! Slotje
pi_64557520
Hij is nu wel opeens akelig stil inderdaad.
  donderdag 1 januari 2009 @ 19:50:27 #238
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_64561982
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 16:58 schreef Maverick_tfd het volgende:
Hij is nu wel opeens akelig stil inderdaad.
Mag ik niet bij fam. O&N vieren?

Happy New Year overigens iedereen!
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 1 januari 2009 @ 19:55:21 #239
52357 Lambiekje
pi_64562129
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 12:31 schreef Koekz het volgende:

[..]

Discussie klaar! Slotje
En dat is dus funest voor het hele gebeuren. Door dit zo dodende opmerkingen maakt het dus mogelijk dat er een ziektes zijn die verkrijgbaar zijn op dokters recept. Deze discussie pas klaar als de algemene concensus polair gekanteld is.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_64562186
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 19:55 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

En dat is dus funest voor het hele gebeuren. Door dit zo dodende opmerkingen maakt het dus mogelijk dat er een ziektes zijn die verkrijgbaar zijn op dokters recept. Deze discussie pas klaar als de algemene concensus polair gekanteld is.
Nu zit je jezelf gewoon naar de mond te praten. En wat is een 'polair gekantelde algemene concensus'? Jij bent zeker on zo'n figuur dat het over het 'consolideren van het eiwit' heeft als hij een ei aan het bakken is
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_64562418
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 11:06 schreef AgLarrr het volgende:
Tvp. Niet om de waardeloze OP (who gives a fuck?), maar om de HIV discussie.
  donderdag 1 januari 2009 @ 20:04:47 #242
15869 gr8w8
Better by design.
pi_64562438
Het doel van een discussie is nooit om de concensus polair te kantelen. Dat past eerder bij preken of ouderwetse germaanse redevoering van vorige eeuw, je staat niet open voor andermans argumenten maar wijst ze per definitie af. En daarmee stel je jezelf buiten de discussie of debat. Open staan voor andermans samen met onderbouwing van eigen argumenten is toch echt vereist voor discussie, laat staan een weldenkend persoon te overtuigen.
  donderdag 1 januari 2009 @ 20:14:44 #243
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_64562704
Huh wat? Discussie? Sinds wanneer?
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 1 januari 2009 @ 20:18:26 #244
15869 gr8w8
Better by design.
pi_64562838
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 20:14 schreef ATuin-hek het volgende:
Huh wat? Discussie? Sinds wanneer?
Vergeef het ons, voor het proberen..
pi_64563044
@ Lambiekje

Klaarblijkelijk ben jij de enige in ons midden die nog zelfstandig kan denken. Jij hebt je niet laten leiden als een marionette, zoals de andere posters hier. Daarom heb ik jou uitgekozen voor één raadsel.

Weet jij, met al je kennis over complotten, geheime genootschappen en dergelijke, of Françoise Barré-Sinoussi en Luc Montagnier banden hebben met illuminati, Bilderberg-groep-mannen, cq -vrouwen, of nog erger, zij 's avonds stiekem chem-trails trekken boven Wolfheze?

Serieus, is hier ook een complottheorie over?
  donderdag 1 januari 2009 @ 20:28:56 #246
52357 Lambiekje
pi_64563248
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 19:56 schreef Seneca het volgende:

[..]

Nu zit je jezelf gewoon naar de mond te praten. En wat is een 'polair gekantelde algemene concensus'? Jij bent zeker on zo'n figuur dat het over het 'consolideren van het eiwit' heeft als hij een ei aan het bakken is
Wat ik bedoel is ... het heeft ook pas na heel veel inpraten (en veel mensen levens) en inspanning gekost om het het algemeen geaccepteerd te krijgen is dat de wereld rond is én dat het om de zon draait. 400 jaar geleden was je paranoia als je geloofde dat de aarde rond was. Nu ben je gek als je vindt dat de wereld plat is.
Snapez vous?
  donderdag 1 januari 2009 @ 20:33:53 #247
15869 gr8w8
Better by design.
pi_64563478
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 20:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wat ik bedoel is ... het heeft ook pas na heel veel inpraten (en veel mensen levens) en inspanning gekost om het het algemeen geaccepteerd te krijgen is dat de wereld rond is én dat het om de zon draait. 400 jaar geleden was je paranoia als je geloofde dat de aarde rond was. Nu ben je gek als je vindt dat de wereld plat is.
Snapez vous?
Daar speelde meer mee dan simpel een feitje. Dat betekende het loslaten van
een wereldgroot paradigma wat zowel in de wetenschappelijke, politieke als religieuze wereld botste met de basale grondbeginselen. Sorry, maar dat is bij dit echt niet het geval.
  donderdag 1 januari 2009 @ 20:41:40 #248
52357 Lambiekje
pi_64563743
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 20:23 schreef HIGHT0WER het volgende:
@ Lambiekje

Klaarblijkelijk ben jij de enige in ons midden die nog zelfstandig kan denken. Jij hebt je niet laten leiden als een marionette, zoals de andere posters hier. Daarom heb ik jou uitgekozen voor één raadsel.

Weet jij, met al je kennis over complotten, geheime genootschappen en dergelijke, of Françoise Barré-Sinoussi en Luc Montagnier banden hebben met illuminati, Bilderberg-groep-mannen, cq -vrouwen, of nog erger, zij 's avonds stiekem chem-trails trekken boven Wolfheze?

Serieus, is hier ook een complottheorie over?
Zeg is het niet uiterst raar dat deze twee virologen de Nobel hebben gehad voor het ontdekken van HIV (en daarmee AIDS). Terwijl kwarteeuw lang Dr Gallo dat is geweest volgens de orthodoxie. Gallo was diegene die het wereldkundig heeft gemaakt in 84 na het frauderen van Montagniers werk. Montagnier heeft het laten escaleren en en de Franse staat heeft het afspraken moeten maken met de Amsterikaanse staat. Deze gang van zaken bij de ontdekking van het zogenaamde HIV diende voor het grote publiek dus onder tafel geschoven te worden. Als het z'n wereldschokkend feit is van een meest gruwelijke, epidemische en overdragelijke ziekte (uiteraard is daar geheel niets van waar dat heeft de statistiek wel overduidelijk laten zien). Waarom moet er gebekvecht worden en berust het op fraude? Maar is het niet uiterst curieus dat het dus nu 24 jaar later als nog toegewezen wordt aan Montagnier?! Wat zit daar achter dat deze commissie hun het geeft en niet zoals de orthodoxie zegt Gallo? Is hier mee een hak gezet naar Gallo en daarmee indirect aangeven van je bent een fraudeur, een charletan? Gallo is dus gewoon gepeopled.

Ik vind het dus best grappig om te zien. Persoonlijk denk ik dat er dus nu een statement is gemaakt dat er toch niet iets helemaal in de haak is met het gehele HIV verhaal. Gallo's bevindingen uit 1984 zijn nooit reproduceerbaar geweest. Er was uberhaupt geen publicatie geweest en toch is het wereldkundig gemaakt. En met dat punt is het eigenlijk al een verwerpelijk punt.

Er heeft dus iemand bij Nobel commissie gekeken naar het verleden van hoe HIV tot stand is gekomen.
pi_64564006
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 20:41 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Zeg is het niet uiterst raar dat deze twee virologen de Nobel hebben gehad voor het ontdekken van HIV (en daarmee AIDS). Terwijl kwarteeuw lang Dr Gallo dat is geweest volgens de orthodoxie.
Gallo heeft Barré wel voor een deel opgeleid tot retro-virologe. Wellicht in die tijd een gezamenlijke vondst gedaan, echter, de positie van Gallo was hoger?!
  donderdag 1 januari 2009 @ 20:55:01 #250
52357 Lambiekje
pi_64564217
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 20:49 schreef HIGHT0WER het volgende:

[..]

Gallo heeft Barré wel voor een deel opgeleid tot retro-virologe. Wellicht in die tijd een gezamenlijke vondst gedaan, echter, de positie van Gallo was hoger?!
het punt is Gallo heeft het wereldkundig gemaakt. Hij streek toen met de eer. En gaat zijn protegé nu met de eer van door. Daar klopt toch iets niet aan? Waarom krijgt Gallo de Nobel niet? Kennelijk is het ordinair jatwerk een blazoen op zijn werk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')