Daar kan Salman Rushdie over meepraten...quote:Op maandag 29 december 2008 21:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een fatwa kan meer schade veroorzaken dan wat raketten. Vooral Saudische en Iraanse fatwa's zijn berucht.
Ik denk dat de schade die die fatwa eventueel zou gaan veroorzaken wel wordt terugbetaald door Israel.quote:Op maandag 29 december 2008 21:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een fatwa kan meer schade veroorzaken dan wat raketten. Vooral Saudische en Iraanse fatwa's zijn berucht.
ik had het over de onnoemelijk grote bek van hezballah. is dat duidelijker?quote:Op maandag 29 december 2008 21:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik snap wel wat ik lees, maar kan het moeilijk aan elkaar knopen met mijn link...
Nog beterquote:Op maandag 29 december 2008 21:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol. ik koop niks. ik ken de eigenaar. vandaar dat ik mijn tandjes nog heb.
aggresief inteeltvolk. en ja, ze weten dat ik zo over hen denk.
Als de fatwa vernietiging van Israel is dan kan het wel eens totaal anders uitpakken.quote:Op maandag 29 december 2008 21:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik denk dat de schade die die fatwa eventueel zou gaan veroorzaken wel wordt terugbetaald door Israel.
Wat houdt zo een fatwa precies in dan?quote:Op maandag 29 december 2008 21:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het gebruik van buitensporig geweld en allemaal bommen die vallen op flats waar gezinnen wonen met kinderen die aan het slapen waren, is nooit goed te praten.quote:Op maandag 29 december 2008 21:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja nu! dat zeggen ze omdat ze hen ook kapot willen maken. en terecht. het zijn wederom mensen/beesten die israel hun plek niet gunnen.
mijn zegen hebben ze. burgerdoden? kan, maar ook weer hier zal israel van te voren aangeven dat ze aanvallen. alhoewel dat helemaal niet nodig is in oorlogstijd.
Terrorist is het woord wat we gebruiken voor een vrijheidsstrijder waar we het niet mee eens zijn.quote:Op maandag 29 december 2008 21:06 schreef ouderejongere het volgende:
Nog een plaatje voor de OP
[ afbeelding ]
Eens zal het naïeve Nederland inzien dat de meerderheid van Palestijnen uit terroristen bestaat en een hele kleine minderheid uit onschuldige burgers
Oh ja, dat wel. Maar de constatering van wat ik zei komt van Israel.quote:Op maandag 29 december 2008 21:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik had het over de onnoemelijk grote bek van hezballah. is dat duidelijker?
Een fatwa is eigenlijk een conclusie na het bestuderen van de Sharia en Koran. Als de Fatwa stelt dat iets moet gebeuren en het komt van Saudie Arabie of Al-Azhar dan kan het zo zijn dat het verplicht wordt dat alle moslims er gehoor aan moeten geven of ze vallen buiten het geloof en met vrees buiten het geloof te vallen of hypocriet te bestempelen zijn er heel veel mensen gemotiveerd en gedood.quote:Op maandag 29 december 2008 21:30 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Wat houdt zo een fatwa precies in dan?
dat je je als niet-islamitisch persoon zorgen moet gaan maken. dat is lafheid. iets verkondigen wat iedereen denkt, maar dan persoonlijk voor de rest van je leven in angst doorbrengen. moslims zijn zo leuk! echt een godsdienst met humor en empathie.quote:Op maandag 29 december 2008 21:30 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Wat houdt zo een fatwa precies in dan?
Ik denk dat die primitieve zandhappers voor het moment van vernietiging al heel wat bommen hebben kunnen koppen.quote:Op maandag 29 december 2008 21:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als de fatwa vernietiging van Israel is dan kan het wel eens totaal anders uitpakken.
Jij weet ook wel dat, als het doel is publieksvriendelijk Hamas aan te pakken, het gooien van clusterbommen op bewoonde gebieden in de Gazastrook geen handige zet is.quote:
Een fatwa gaat niet de palestijn aan. Het gaat de moslimwereld aan.quote:Op maandag 29 december 2008 21:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik denk dat die primitieve zandhappers voor het moment van vernietiging al heel wat bommen hebben kunnen koppen.
dan maar liever bunkerbusters van 1000 pond. of meer...quote:Op maandag 29 december 2008 21:33 schreef Monidique het volgende:
[..]
Jij weet ook wel dat, als het doel is publieksvriendelijk Hamas aan te pakken, het gooien van clusterbommen op bewoonde gebieden in de Gazastrook geen handige zet is.
Vernietiging van Israel is al een tijdje de ultieme natte droom van de moslimwereld. Overigens zijn er niet alleen onder de Palestijnen primitieve zandhappers.quote:Op maandag 29 december 2008 21:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een fatwa gaat niet de palestijn aan. Het gaat de moslimwereld aan.
Als het zover komt, wordt Israël door vrijwel de hele wereld gesteund.quote:Op maandag 29 december 2008 21:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als de fatwa vernietiging van Israel is dan kan het wel eens totaal anders uitpakken.
Okay, bedankt voor de uitleg.quote:Op maandag 29 december 2008 21:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een fatwa is eigenlijk een conclusie na het bestuderen van de Sharia en Koran. Als de Fatwa stelt dat iets moet gebeuren en het komt van Saudie Arabie of Al-Azhar dan kan het zo zijn dat het verplicht wordt dat alle moslims er gehoor aan moeten geven of ze vallen buiten het geloof en met vrees buiten het geloof te vallen of hypocriet te bestempelen zijn er heel veel mensen gemotiveerd en gedood.
Dat denk ik ook. De VS en bondgenoten gaan dan niet rustig afwachten. Dan gaat het echt los en is WO III een feit.quote:Op maandag 29 december 2008 21:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als het zover komt, wordt Israël door vrijwel de hele wereld gesteund.
Israëlofobie wordt dus veroorzaakt door deze gebeurtenissen.quote:Op maandag 29 december 2008 21:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vernietiging van Israel is al een tijdje de ultieme natte droom van de moslimwereld. Overigens zijn er niet alleen onder de Palestijnen primitieve zandhappers.
Niemand, maar dan ook niemand buiten de Palestijnse leiders heeft een fatwa over Israël gesproken, dus weet waar je het over hebt. Het gevaar is dan ook niet Palestina, maar de moslims die meer resources hebben dan de Palestijnen.quote:Op maandag 29 december 2008 21:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vernietiging van Israel is al een tijdje de ultieme natte droom van de moslimwereld. Overigens zijn er niet alleen onder de Palestijnen primitieve zandhappers.
Enkel het westen.quote:Op maandag 29 december 2008 21:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als het zover komt, wordt Israël door vrijwel de hele wereld gesteund.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |