abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64980155
Tja... Buter weet dat er geld te halen valt. Ik vind overigens niet dat hij daar recht op heeft want hij is degene die zich ziek meld! Maar ik kan me vanuit zijn positie ook wel weer voorstellen dat hij zich ziek gemeld heeft....

Ik denk niet dat er een argentijn of iets anders exotisch komt op dit moment... Helemaal niet nu die Wilson van spakenburg schijnt te komen.

Van Seumeren pompt er nog wel meer in, ik denk dat hij ook wel moet... hij is namelijk redelijk voortvarend te werk gegaan en zei zelf dat als je ergens aan begint het ook af moet maken! Toch denk ik dat hij te weinig voetbal know-how heeft en te eigenwijs/zinnig is om deze kennis van anderen aan te nemen. Maar hopelijk heb ik het mis....

Adriaanse in de galg??? Persoonlijk zie ik um liever aan de galg, helemaal nadat hij 3x bedankte! Maar voetbaltechnisch gezien is het misschien wel een topper voor onze FC.
pi_64981862
Tsja, ik heb geen hekel aan Adriaanse, heeft ook 6 jaar bij ons gebald, van mij mag ie zeker komen.

Maar ik denk dat ie uiteindelijk weer zal bedanken.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_64985955
tvp
Shake'm U Won't Break'm
pi_65004000
Ook wel opvallend, hoewel Du Chatinier hem goed kent: FC Utrecht test spits van Spakenburg
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 13 januari 2009 @ 20:29:30 #55
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_65004135
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:26 schreef methodmich het volgende:
Ook wel opvallend, hoewel Du Chatinier hem goed kent: FC Utrecht test spits van Spakenburg
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_65004282
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:26 schreef methodmich het volgende:
Niks geen Argentijnen, maar gewoon een spits van de amateurs uit de buurt.

Hoeveel spitsen hebben we nou eigenlijk nodig, of zou Skoubo intern al definitief afgeschreven zijn ?
pi_65006959
Ze blijven net zo lang rommelen in de spits totdat er een goedkope toevalstreffer plaatsvindt.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 21:40:37 #58
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_65007024
En Arts heeft de arbitrage gewonnen ... FC Utrecht moet hem dus weer in dienst nemen
pi_65007406
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:40 schreef Eilanden het volgende:
En Arts heeft de arbitrage gewonnen ... FC Utrecht moet hem dus weer in dienst nemen

Tsja...
pi_65009220
Ach, hij kan toch mooi de auto's tegenhouden in de wijken?
pi_65018043
quote:
Voormalig FC Utrecht-speler Dave van den Bergh zal zijn loopbaan vervolgen in Dallas. De plaatselijke FC neemt hem over van New York Red Bulls.

Van den Bergh had van de technisch directeur van de club uit New York mogen blijven, aangezien ze bij de Red Bulls zeer tevreden over hem zijn. Maar de buitenspeler zocht naar een nieuwe uitdaging.

FC Dallas wilde de oud-speler van Utrecht deze uitdaging graag bieden, waarvoor het speler Diminic Oduro af moest staan aan de concurrent uit New York.

Voor Van den Bergh is Dallas de derde club in Amerika. Hij begon zijn 'tour' bij Kansas City Wizards.
Davy van den Bergh Jalalalala

Jammer was net van plan dit jaar naar New York te gaan, en wilde daar een wedstrijd van de red bulls bijwonen... Dallas is dan weer wat ver weg....
pi_65108970
quote:
FC Utrecht begint gehavend aan heropening
Geschreven op vrijdag, 16 januari om 13:49

Het blessureleed in de selectie van FC Utrecht bezorgt Ton du Chatinier de nodige hoofdbrekens. De oefenmeester mist in de aanstaande uitwedstrijd tegen NAC Breda liefst zes spelers. Morten Skoubo revalideert voorlopig op het KNVB-sportcentrum in Zeist in een poging een einde te maken aan zijn almaar voordurende blessureleed.

In overleg met de medische staf van FC Utrecht is een speciaal programma samengesteld, dat hem, via de beloften van de Domstedelingen, blessurevrij terug moet brengen bij de selectie. De Deense aanvaller, die afgelopen zomer overkwam van Real Sociedad, speelde dit seizoen nog maar zes wedstrijden en scoorde niet.

Ook de van HFC Haarlem teruggehaalde aanvaller Frank van der Zwan is afwezig wegens een blessure. Hij had bij Haarlem al last van een enkelkwetsuur, die opnieuw opspeelt. Ook Tim Cornelisse is er zaterdag tegen in Breda niet bij. Cornelisse raakte deze week tijdens een oefenpotje tegen TOP Oss geblesseerd aan zijn knie.

Voor Gregoor van Dijk (buikwand) en Ali Boussaboun (bovenbeen) komt het Avondje NAC nog te vroeg, besluit AD/Sportwereld. Alje Schut is bovendien geschorst. Kees van Buuren wordt opgesteld als rechtsback, terwijl Francis Dickoh samen met Sander Keller het hart van de defensie vormt.
Nou, dat zal een spannende pot worden morgen.
pi_65111649
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:40 schreef Eilanden het volgende:
Zat me wel af te vragen of die anderen dan ook nog een procedure beginnen.
pi_65111768
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 15:31 schreef SCH het volgende:

[..]

Zat me wel af te vragen of die anderen dan ook nog een procedure beginnen.
Natuurlijk niet, die hebben allen ingestemd met een afkoopsom, denk niet dat er een rechter zal zijn die ze dan ook nog eens terug laat komen bij de club.
pi_65113746
Skoubo verbaast me niets, Ali B had ik toch wel terugverwacht. Alje is gewoon pech maar weet je in 2e seizoenshelft. Gregoor is toch een zeiker, laat Maguire daar maar lekker spelen.

Maar zal wel 3x niets worden weer...
pi_65115420
Hoe ernstig is die knieblessure van Cornelisse? Toch wel de belangrijkste speler voor jullie op het moment, hopen dat ie niet te lang uit de roulatie is.

Jullie gaan er met grote cijfers af in Breda.. Succes
pi_65157762
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 17:17 schreef Rots het volgende:
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 17 januari 2009 @ 23:36:41 #68
80791 crew  Paul
pi_65157847
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 17:17 schreef Rots het volgende:

pi_65157926
Nou, het viel me meer dan mee zeg!

van Buuren speelde zijn beste wedstrijd bij de FC. Maguire is al een echte vent, en neemt de leiding op zich. Dickoh is eindelijk uitgeslapen en niet te betrappen op een foutje. van der Gun wordt met de week beter lijkt het wel.

De eerste 30 minuten waren duidelijk voor ons, tot het doelpunt viel. Toen werd het een beetje over en weer kwakkelen. 2e helft begon NAC erg sterk, maar de laaste 20 minuten had NAC niets meer te vertellen. Er had misschien meer in kunnen zitten.

Gelijkspel kan ik mee leven, in ieder geval fijn dat we zwaanswijk zijn dag toch nog hebben kunnen verpesten. Wel pijnlijk om te zien dat er geen afmaker is. Tot een meter of 20 liep het top, en daarna was er niemand meer
pi_65158295
Tja die afmaker speelt nu bij de graafschap ipv Utrecht
pi_65158537
Ja, en daar heb die ook al gescoord ook

Gelukkig hebben we vd Zwam teruggehaald... Oh nee geblesseerd. En onze 2 andere top aankopen zitten ook zielig thuis... En vandenBergh doet het in België ook niet top.

Volgend jaar zijn we vd Gun ook nog kwijt, en Caluwe denk ik ook.

Iets positiefs overigens: goed om Somers weer te zien spelen!!
  zaterdag 17 januari 2009 @ 23:58:37 #72
26251 Eilanden
pi_65158662
En Nesu weer geel ... kan die gast nou echt geen match zonder gele kaart spelen
pi_65158754
Hij is veel te fel. Maar om eerlijk te zijn is dat wel iets wat we nodig hebben. Beetje ala Vreven.

Alleen is het steeds oppassen dat ie niet doorslaat. Tegen Feyenoord werd ie gewisseld, en nu deed de rust hem even goed.
  zondag 18 januari 2009 @ 00:02:39 #74
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_65158788
Zijn jullie verder wel tevreden over Nesu?
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_65159028
Ik ben wel tevreden over hem ja. Alleen de hoeveelheid gele kaarten is een minpunt.

Het is een speler die er vanaf minuut 1 tot 90 voor gaat. Is te vinden over de hele linkerflank, van verdediging tot voorzetten. Verzaakt nooit en werkt heel hard.

Denk dat hij de komende jaren nog veel beter kan worden als hij werkt aan zijn passing en voorzetten.
  zondag 18 januari 2009 @ 00:11:22 #76
26251 Eilanden
pi_65159097
Nesu is een goede speler, maar die tsunami aan gele kaarten is een zwakte
pi_65240373
quote:
20-1-2009 12:03
Engelse interesse voor Silberbauer

"Ik kan bevestigen dat er verschillende clubs zijn die Silberbauer volgen", aldus Karsten Aabrink, belangenbehartiger van de speler, tegenover Ekstra Bladet.

"Het is niet meer dan logisch dat er interesse voor hem is. Hij maakt een goed seizoen door."

Volgens het eerder genoemde medium zit Blackburn Rovers op het vinkentouw voor de speler. Aabrink wilde dit gerucht echter niet bevestigen.

Afgelopen zomer kwam Silberbauer de gelederen bij Utrecht versterken. Bij de club uit de Domstad kwam hij tot dusverre achttien keer in actie. Eénmaal wist hij het net te vinden in deze duels.

Goal.com
pi_65242112
Nou, zo goed speelt ie toch ook niet?

Overigens mag hij altijd weg, voor de absolute hoofdprijs (5 miljoen of meer).
pi_65242962
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 13:27 schreef Tha_Duck het volgende:
Nou, zo goed speelt ie toch ook niet?

Overigens mag hij altijd weg, voor de absolute hoofdprijs (5 miljoen of meer).
Is in de loop van het seizoen toch wel 1 van onze beste spelers geworden hoor...
pi_65243678
Oh ik zal niet zeggen dat het een hele goede speler is. Maar als ze iemand willen overnemen na een half jaar van zijn 3 jarig contract is meestal alleen bij de echte toppers als Huntelaar enzo het geval.
pi_65244079
quote:
Aberdeen manager Jimmy Calderwood has confirmed that, although he hasn't been officially approached, he has received phone calls concerning the post at Dutch club FC Utrecht. (Daily Record)

Zegt me eerlijk gezegd niet veel die Calderwood. Iemand die er wat meer over weet?
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
pi_65244170
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 14:16 schreef GeneraalUli het volgende:

[..]

Zegt me eerlijk gezegd niet veel die Calderwood. Iemand die er wat meer over weet?
Ken je Calderwood niet ?

In de jaren 90 trainer geweest van o.a. Willem II en NEC, in principe lijkt het me wel een trainer die bij de club past, maar als je echt vooruit wil dan moet je hem niet halen.
pi_65244219
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 14:18 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ken je Calderwood niet ?

In de jaren 90 trainer geweest van o.a. Willem II en NEC, in principe lijkt het me wel een trainer die bij de club past, maar als je echt vooruit wil dan moet je hem niet halen.
Wel van gehoord, maar wat voor soort trainer het is heb ik geen idee van.
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
pi_65244378
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 14:19 schreef GeneraalUli het volgende:

[..]

Wel van gehoord, maar wat voor soort trainer het is heb ik geen idee van.
Eentje met passie, dus wat dat betreft past ie wel bij de club.

Vraag me alleen af hoe het zit met zijn tactische kennis e.d.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 20 januari 2009 @ 14:37:22 #85
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65244912
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 14:18 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ken je Calderwood niet ?

zo werd hjet door een NECer omschreven in het NEC topic:
quote:
Op maandag 19 januari 2009 14:03 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Dat was nog 's een held zeg. Achtste worden met een selectie die door iedereen de eerste divisie in werd geschreven.
dus echt slecht deed hij het niet hoor
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_65244996
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 14:37 schreef rubbereend het volgende:
dus echt slecht deed hij het niet hoor
Dat is best aardig inderdaad, het is ook vast geen slechte trainer, maar of het DE trainer is die ons de komende jaren naar de subtop moet brengen ?
pi_65253354
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 12:30 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Tja, als we meer dan 5 miljoen kunnen krijgen voor Silberbauer moet fcu hem verkopen denk ik. Begrotingstekort iig ook weer weg. Maar als Van Seumeren ons echt terug in de (sup)top wil brengen dan moet hij deze speler niet laten gaan.

Silberbauer is in zeer korte tijd een vaste waarde geworden en doet het gewoon goed! Maar is 28 of zo en als straks Gregoor van Dijk terug is dan gaat McQuirre naar de bank en die vind ik het goed doen momenteel... en kan volgens mij ook wel wat meer aanvallend dan de ietwat verdedigende rol die hij nu heeft.
  woensdag 21 januari 2009 @ 10:32:13 #88
26251 Eilanden
pi_65274475
Volgens VI heeft de FC belangstelling voor Jonathan Reis van PSV
pi_65274548
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 10:32 schreef Eilanden het volgende:
Volgens VI heeft de FC belangstelling voor Jonathan Reis van PSV
Tsja, volgens mij worden wij in verband gebracht met elke beschikbare spits.
pi_65339759
Zo lekker nieuws vandaag weer.

Cornelisse is er waarschijnlijk bij zondag

van Dijk wordt vandaag en morgen naar gekeken

Ali B is nog geblesseerd. Echte marrokaan, werken ho maar

Skoubo meld ik niets over, ik meld het wel als ie beter is. Dus waarschijnlijk praat ik nooit meer over hem.

van Seumeren heeft een nieuwe bus belooft bij plek 8 of hoger

vd Zwam is 6 tot 8 weken uitgeschakeld. Die komt dus pas terug na de zomerstop gok ik. Bij Haarlem hebben ze hem met spuiten opgelapt (want was toch geen eigen speler, dus boeiend voor ze) en nu zitten wij WEER met de probs

En dat was het event tot nu
pi_65342513
Ach, zolang er zondag 3 punten worden gehaald hoor je mij niet.
pi_65343906
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 12:02 schreef Tha_Duck het volgende:
Zo lekker nieuws vandaag weer.

Cornelisse is er waarschijnlijk bij zondag

van Dijk wordt vandaag en morgen naar gekeken

Ali B is nog geblesseerd. Echte marrokaan, werken ho maar

Skoubo meld ik niets over, ik meld het wel als ie beter is. Dus waarschijnlijk praat ik nooit meer over hem.

van Seumeren heeft een nieuwe bus belooft bij plek 8 of hoger

vd Zwam is 6 tot 8 weken uitgeschakeld. Die komt dus pas terug na de zomerstop gok ik. Bij Haarlem hebben ze hem met spuiten opgelapt (want was toch geen eigen speler, dus boeiend voor ze) en nu zitten wij WEER met de probs

En dat was het event tot nu
En ook Reis komt niet naar Utrecht, maar dat mag ondertussen ook geen verrassing meer zijn.
Shake'm U Won't Break'm
pi_65390743
Wat stond de verdediging te slapen vandaag zeg...

Toch wel een aardige wedstrijd gezien iig, en in de eerste helft nog goed voetbal van de FC ook, jammer dat dit in de 2e helft niet meer zo was.
pi_65390951
Met name Dickoh is een drama. Keller was toch alleen maar geschorst vorige week? Snap niet dat hij niet speelde.

Vond George erg goed spelen in de eerste helft. Het begint weer op zijn oude niveau te lijken, gelukkig. Dat Caluwe uitval was domme pech, ben benieuwd wat hij heeft (knie?).
pi_65391097
quote:
Op zondag 25 januari 2009 17:21 schreef Tha_Duck het volgende:
Met name Dickoh is een drama. Keller was toch alleen maar geschorst vorige week? Snap niet dat hij niet speelde.

Vond George erg goed spelen in de eerste helft. Het begint weer op zijn oude niveau te lijken, gelukkig. Dat Caluwe uitval was domme pech, ben benieuwd wat hij heeft (knie?).
Keller is geblesseerd toch ? Zat ook niet op de bank.

George was inderdaad aardig, ook die Uiterloo in de eerste helft was wel ok.
Vraag me trouwens af of die goal van Caluwé buitenspel was, vanaf mijn kant leek het niet zo nml.
pi_65391563
Ik kon het ook niet goed zien vanaf P. Dacht dat het wel een doelpunt was overigens, maar dat maakt niet meer uit.

Keller geblesseerd? Dat is jammer. Maar waarom dan niet van Buuren erin? Die speelde vorige week een prima wedstrijd.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 25 januari 2009 @ 17:44:57 #97
80791 crew  Paul
pi_65391827
quote:
Op zondag 25 januari 2009 17:25 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Keller is geblesseerd toch ? Zat ook niet op de bank.

George was inderdaad aardig, ook die Uiterloo in de eerste helft was wel ok.
Vraag me trouwens af of die goal van Caluwé buitenspel was, vanaf mijn kant leek het niet zo nml.
Ja was buitenspel
pi_65415927
Het schijnt dat vd Gun een salaris wil van 7-8 ton per jaar...

Cedric.
pi_65416257
Slechts 7 ton?

Waarom niet investeren?
pi_65430949
quote:
FC Utrecht en Arts alsnog uit elkaar

Maarten Arts heeft alsnog besloten om FC Utrecht te verlaten. De keeperstrainer kan het met de Domstedelingen niet eens worden over de taakverdeling en kiest daarom voor een vertrek, meldt RTV Utrecht.

In oktober vorig jaar werd Arts samen met de drie overige assistenten van FC Utrecht op non-actief gesteld. Via de arbitragecommissie dwong de trainer een terugkeer bij de club af. Volgens de nieuwe taakverdeling moest Arts echter de jeugd van Utrecht gaan trainen, hetgeen de keeperstrainer niet ziet zitten.

Sinds het ontslag van de vier assistent-trainers traint Marcel Mul de keepers van het eerste elftal van FC Utrecht. Hierdoor is er voor Arts geen plaats meer bij het eerste. De keeperstrainer heeft daarom besloten om Stadion Galgenwaard te verlaten met een afkoopsom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')