quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:26 schreef methodmich het volgende:
Ook wel opvallend, hoewel Du Chatinier hem goed kent: FC Utrecht test spits van Spakenburg
Niks geen Argentijnen, maar gewoon een spits van de amateurs uit de buurt.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:26 schreef methodmich het volgende:
Ook wel opvallend, hoewel Du Chatinier hem goed kent: FC Utrecht test spits van Spakenburg
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:40 schreef Eilanden het volgende:
En Arts heeft de arbitrage gewonnen ... FC Utrecht moet hem dus weer in dienst nemen
Davy van den Bergh Jalalalalaquote:Voormalig FC Utrecht-speler Dave van den Bergh zal zijn loopbaan vervolgen in Dallas. De plaatselijke FC neemt hem over van New York Red Bulls.
Van den Bergh had van de technisch directeur van de club uit New York mogen blijven, aangezien ze bij de Red Bulls zeer tevreden over hem zijn. Maar de buitenspeler zocht naar een nieuwe uitdaging.
FC Dallas wilde de oud-speler van Utrecht deze uitdaging graag bieden, waarvoor het speler Diminic Oduro af moest staan aan de concurrent uit New York.
Voor Van den Bergh is Dallas de derde club in Amerika. Hij begon zijn 'tour' bij Kansas City Wizards.
Nou, dat zal een spannende pot worden morgen.quote:FC Utrecht begint gehavend aan heropening
Geschreven op vrijdag, 16 januari om 13:49
Het blessureleed in de selectie van FC Utrecht bezorgt Ton du Chatinier de nodige hoofdbrekens. De oefenmeester mist in de aanstaande uitwedstrijd tegen NAC Breda liefst zes spelers. Morten Skoubo revalideert voorlopig op het KNVB-sportcentrum in Zeist in een poging een einde te maken aan zijn almaar voordurende blessureleed.
In overleg met de medische staf van FC Utrecht is een speciaal programma samengesteld, dat hem, via de beloften van de Domstedelingen, blessurevrij terug moet brengen bij de selectie. De Deense aanvaller, die afgelopen zomer overkwam van Real Sociedad, speelde dit seizoen nog maar zes wedstrijden en scoorde niet.
Ook de van HFC Haarlem teruggehaalde aanvaller Frank van der Zwan is afwezig wegens een blessure. Hij had bij Haarlem al last van een enkelkwetsuur, die opnieuw opspeelt. Ook Tim Cornelisse is er zaterdag tegen in Breda niet bij. Cornelisse raakte deze week tijdens een oefenpotje tegen TOP Oss geblesseerd aan zijn knie.
Voor Gregoor van Dijk (buikwand) en Ali Boussaboun (bovenbeen) komt het Avondje NAC nog te vroeg, besluit AD/Sportwereld. Alje Schut is bovendien geschorst. Kees van Buuren wordt opgesteld als rechtsback, terwijl Francis Dickoh samen met Sander Keller het hart van de defensie vormt.
Zat me wel af te vragen of die anderen dan ook nog een procedure beginnen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:40 schreef Eilanden het volgende:
En Arts heeft de arbitrage gewonnen ... FC Utrecht moet hem dus weer in dienst nemen
Natuurlijk niet, die hebben allen ingestemd met een afkoopsom, denk niet dat er een rechter zal zijn die ze dan ook nog eens terug laat komen bij de club.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Zat me wel af te vragen of die anderen dan ook nog een procedure beginnen.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:17 schreef Rots het volgende:
Jullie gaan er met grote cijfers af in Breda.. Succes
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:17 schreef Rots het volgende:
Jullie gaan er met grote cijfers af in Breda.. Succes
quote:20-1-2009 12:03
Engelse interesse voor Silberbauer
"Ik kan bevestigen dat er verschillende clubs zijn die Silberbauer volgen", aldus Karsten Aabrink, belangenbehartiger van de speler, tegenover Ekstra Bladet.
"Het is niet meer dan logisch dat er interesse voor hem is. Hij maakt een goed seizoen door."
Volgens het eerder genoemde medium zit Blackburn Rovers op het vinkentouw voor de speler. Aabrink wilde dit gerucht echter niet bevestigen.
Afgelopen zomer kwam Silberbauer de gelederen bij Utrecht versterken. Bij de club uit de Domstad kwam hij tot dusverre achttien keer in actie. Eénmaal wist hij het net te vinden in deze duels.
Goal.com
Is in de loop van het seizoen toch wel 1 van onze beste spelers geworden hoor...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:27 schreef Tha_Duck het volgende:
Nou, zo goed speelt ie toch ook niet?
Overigens mag hij altijd weg, voor de absolute hoofdprijs (5 miljoen of meer).
quote:Aberdeen manager Jimmy Calderwood has confirmed that, although he hasn't been officially approached, he has received phone calls concerning the post at Dutch club FC Utrecht. (Daily Record)
Ken je Calderwood niet ?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:16 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Zegt me eerlijk gezegd niet veel die Calderwood. Iemand die er wat meer over weet?
Wel van gehoord, maar wat voor soort trainer het is heb ik geen idee van.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ken je Calderwood niet ?
In de jaren 90 trainer geweest van o.a. Willem II en NEC, in principe lijkt het me wel een trainer die bij de club past, maar als je echt vooruit wil dan moet je hem niet halen.
Eentje met passie, dus wat dat betreft past ie wel bij de club.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:19 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Wel van gehoord, maar wat voor soort trainer het is heb ik geen idee van.
zo werd hjet door een NECer omschreven in het NEC topic:quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ken je Calderwood niet ?
In de jaren 90 trainer geweest van o.a. Willem II en NEC, in principe lijkt het me wel een trainer die bij de club past, maar als je echt vooruit wil dan moet je hem niet halen.
dus echt slecht deed hij het niet hoorquote:Op maandag 19 januari 2009 14:03 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Dat was nog 's een held zeg. Achtste worden met een selectie die door iedereen de eerste divisie in werd geschreven.
Dat is best aardig inderdaad, het is ook vast geen slechte trainer, maar of het DE trainer is die ons de komende jaren naar de subtop moet brengen ?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:37 schreef rubbereend het volgende:
dus echt slecht deed hij het niet hoor
Tja, als we meer dan 5 miljoen kunnen krijgen voor Silberbauer moet fcu hem verkopen denk ik. Begrotingstekort iig ook weer weg. Maar als Van Seumeren ons echt terug in de (sup)top wil brengen dan moet hij deze speler niet laten gaan.quote:
Tsja, volgens mij worden wij in verband gebracht met elke beschikbare spits.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:32 schreef Eilanden het volgende:
Volgens VI heeft de FC belangstelling voor Jonathan Reis van PSV
En ook Reis komt niet naar Utrecht, maar dat mag ondertussen ook geen verrassing meer zijn.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:02 schreef Tha_Duck het volgende:
Zo lekker nieuws vandaag weer.
Cornelisse is er waarschijnlijk bij zondag
van Dijk wordt vandaag en morgen naar gekeken
Ali B is nog geblesseerd. Echte marrokaan, werken ho maar
Skoubo meld ik niets over, ik meld het wel als ie beter is. Dus waarschijnlijk praat ik nooit meer over hem.
van Seumeren heeft een nieuwe bus belooft bij plek 8 of hoger
vd Zwam is 6 tot 8 weken uitgeschakeld. Die komt dus pas terug na de zomerstop gok ik. Bij Haarlem hebben ze hem met spuiten opgelapt (want was toch geen eigen speler, dus boeiend voor ze) en nu zitten wij WEER met de probs
En dat was het event tot nu
Keller is geblesseerd toch ? Zat ook niet op de bank.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:21 schreef Tha_Duck het volgende:
Met name Dickoh is een drama. Keller was toch alleen maar geschorst vorige week? Snap niet dat hij niet speelde.
Vond George erg goed spelen in de eerste helft. Het begint weer op zijn oude niveau te lijken, gelukkig. Dat Caluwe uitval was domme pech, ben benieuwd wat hij heeft (knie?).
Ja was buitenspelquote:Op zondag 25 januari 2009 17:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Keller is geblesseerd toch ? Zat ook niet op de bank.
George was inderdaad aardig, ook die Uiterloo in de eerste helft was wel ok.
Vraag me trouwens af of die goal van Caluwé buitenspel was, vanaf mijn kant leek het niet zo nml.
quote:FC Utrecht en Arts alsnog uit elkaar
Maarten Arts heeft alsnog besloten om FC Utrecht te verlaten. De keeperstrainer kan het met de Domstedelingen niet eens worden over de taakverdeling en kiest daarom voor een vertrek, meldt RTV Utrecht.
In oktober vorig jaar werd Arts samen met de drie overige assistenten van FC Utrecht op non-actief gesteld. Via de arbitragecommissie dwong de trainer een terugkeer bij de club af. Volgens de nieuwe taakverdeling moest Arts echter de jeugd van Utrecht gaan trainen, hetgeen de keeperstrainer niet ziet zitten.
Sinds het ontslag van de vier assistent-trainers traint Marcel Mul de keepers van het eerste elftal van FC Utrecht. Hierdoor is er voor Arts geen plaats meer bij het eerste. De keeperstrainer heeft daarom besloten om Stadion Galgenwaard te verlaten met een afkoopsom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |