quote:Op maandag 12 januari 2009 15:11 schreef S_oepstengel het volgende:
[..]
Ik ben de naam hier nog niet eerder tegen gekomen nee.. en we krijgen een jochie jaEn jij bent inderdaad eerder, maar dat boeit me niet
![]()
![]()
Dat was volgens mij wel bekend hoor...quote:Op maandag 12 januari 2009 19:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
dat was volgens mij nog niet bekend of wel? En natuurlijk boeit het je niet, alleen maar leuk toch?? Ik pm je even
Evita.. wel mooi.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind Carla niet belachelijk hoor. Is een naam die je vaker hoort ik heet Evita.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry als ik nu kwetsend overkom.. Dat bedoel ik niet. Ben alleen maar eerlijk..
Maar een goeie naam bij mijzelf heb ik ook niet. Mn vriend noemt mij kip, chickie of vrouw. Carla vind ie ook vreselijk
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Ik wist het niet.... maar maakt ook niet uit.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:53 schreef S_oepstengel het volgende:
[..]
Dat was volgens mij wel bekend hoor...![]()
Maar fjieuw, niet dezelfde namen dus
Als je er echt zo mee zit, want het blijft echt maar terug komen, dan maak je er toch gewoon Eva van en schrijf je dat toch ook gewoon zo overal op en zo?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Je kwetst me niet hoor. Ben er aan gewend en zoals ik al zei ik ben er zelf ook niet blij mee. Maar daarom heb ik wel gezegd krijg ik ooit kinderen dan krijgen ze normale namen die je dus veel vaker hoort op een normale manier geschreven.
Maar hoe noemt je vriend je dan? Je maakt me nieuwsgierig!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:49 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hoewel ik helemaal geen rare naam heb, vind ik hem zelf afschuwelijk. Het past niet bij mij vind ik zelf.
Mijn vriend noemt me ook nooit bij m`n echte naam en ik vind dat ook helemaal niet erg. Toch stel ik me altijd wel gewoon voor met m`n eigen naam, omdat ik nu eenmaal zo heet
Misschien maak ik er ooit nog wel eens een andere roepnaam van
dat zeg ik niet want dan lach je me pas echt uitquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar hoe noemt je vriend je dan? Je maakt me nieuwsgierig!
zelfde als mijn nickquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:58 schreef S_oepstengel het volgende:
Dit maakt mij nieuwsgierig naar jullie echte namen zeg![]()
Mijn naam is wel leukHip, kort.
Ruilen voor wat 'inside' info?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:59 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
dat zeg ik niet want dan lach je me pas echt uit
Carrie...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:41 schreef Brighteyes het volgende:
Vlindur, kan je er niet Carrie van maken ofzo? Dan is het net iets vlotter.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:44 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Carrie...
[ afbeelding ]
Dont think so!![]()
Mijn moeder had bij mijn broer beide namen van zijn dochters meteen goed, en zijn toch best aparte namen (Chayenna en Chelsea)quote:Op maandag 12 januari 2009 17:00 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
en? zit er nog wat bij?haha
Mijn schoonmoeder heeft er een handje van om namen te raden. Vet irritant, vooral omdat ze het op deze manier doet --> "oh jullie noemen het toch zeker geen ... hè?" blugh, ik ben zo bang dat de naam die wij helemaal het einde vinden erbij zit.aan de ene kant denk k dan van mja, is haar probleem, als zij die naam niet mooi vindt, maar ik zou het ook wel jammer vinden als ze de naam die wij voor ons kind kiezen bij voorbaat (onbewust) al zo afschiet.
Voorlopig zitten we safe want zij houdt van korte namen, en wij hebben lange namen, en ze gaat geloof ik alleen van haar eigen voorkeur uit. Maar het wordt nog wat om het uit te zingen tot augustus zeg.
Mijn naam is Kelly, vind dat echt verschrikkelijk!!quote:Op maandag 12 januari 2009 20:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind Carla niet belachelijk hoor. Is een naam die je vaker hoort ik heet Evita.
Inderdaad, mijn moeder heet eigenlijk Mariejola, maar niemand die haar zo noemt, iedereen zegt Jola (Marie vond ze te ouderwets klinken)quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als je er echt zo mee zit, want het blijft echt maar terug komen, dan maak je er toch gewoon Eva van en schrijf je dat toch ook gewoon zo overal op en zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |