Ik zal difsju eens vertikken!quote:Op maandag 29 december 2008 15:06 schreef AQuila360 het volgende:
Disje vertikt bijna alles wat die moet doen!
Dude zit je bij de KKK ofzoquote:Op maandag 29 december 2008 15:13 schreef disjfa het volgende:
Jaaaa! AQ aan brandende kruizen laten hangen! Hooooo
Zeg maak voor mij eens zo'n kekke veranderende avatar met mijn banaanquote:Op maandag 29 december 2008 15:13 schreef disjfa het volgende:
Jaaaa! AQ aan brandende kruizen laten hangen! Hooooo
WTF is dit voor topicquote:Op maandag 29 december 2008 15:18 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Zeg maak voor mij eens zo'n kekke veranderende avatar met mijn banaan
Waarom? Alleen omdat we jouw aan kruizen willen hangen. Daar is toch niets geks aanquote:
Hoooomoooofooooobquote:Op maandag 29 december 2008 15:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
WTF is dit voor topic![]()
Je vraagt Of Disjfa iets met je banaan wil doen
AQ is een beetje paleolithisch van geest (kunstgeschiedenis lerenquote:Op maandag 29 december 2008 15:22 schreef disjfa het volgende:
[..]
Hoooomoooofooooob
Meteen aan echte mannenliefde denken en direct negatief reagerenEcht zoooo kansloos
rossje, ik zag net pas je emailtje binnenkomen maar ahd al gereageerd
Jullie zijn me toch niet weer aan het kloon scannen of welquote:Op maandag 29 december 2008 15:25 schreef Rossdale het volgende:
OkIk zie net dat Breuls al wat gevonden heeft. Hoop dat nu alles in orde is
We kunnen over een uurtje of 3 na de nieuwste fix users uitsluiten van lezen. Dus jij kan dan posten, maar wij zullen het nooit meer lezenquote:Op maandag 29 december 2008 15:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jullie zijn me toch niet weer aan het kloon scannen of wel
quote:
quote:Stylobaat
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
Schema van de opbouw van de fundering van een Griekse tempel
Ruine van de tempel voor Zeus in Athene met 3 traptreden, de bovenste is de stylobaatIn de Dorische en de Ionische orde bestond de fundering van de tempel uit 3 lagen steen. Elke laag was smaller dan de onderliggende laag. Op deze manier werd een trap om het hele gebouw verkregen. De bovenste trede, die tevens de vloer van de tempel vormde, werd de stylobaat genoemd.
In de hedendaagse architectuur wordt er het bovenste deel van de getrapte basis van een gebouw of de gezamenlijke sokkeletage (een etage aan de basis van een gebouw waarvan de basis zich onder het maaiveld bevindt) die verschillende gebouwen verenigt, mee aangeduid.
AQuila: antwoord dan nietquote:Stereobaat
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
Schema van de opbouw van de fundering van een Griekse tempel
Ruïne van de tempel voor Zeus in Athene met 3 traptreden, de onderste is de stereobaatIn de Dorische en de Ionische orde bestond de fundering van de tempel uit 3 lagen steen. Elke laag was smaller dan de onderliggende laag. Op deze manier werd een trap om het hele gebouw verkregen. De onderste trede werd de stereobaat genoemd. In de Dorische Orde lag de stereobaat direct op de grond. In de Ionische orde werd onder de stereobaat nog een extra geëfende fundering, het euthynteria aangelegd.
Saaie boel zou dat worden zegquote:Op maandag 29 december 2008 15:48 schreef disjfa het volgende:
Lennart, wil jij ook de aqblok? f wilt iedereen die gewoon. het kan ook als algemene feature. Onzinposters gewoon direct in de /ignore zetten
Dat wist ik al wel ja maar de drie treden hebben een symbolische betekenis, en die kan ik niet vinden, staat zelfs niet in m'n boek. Maar het is wel in de les verteld en m'n aantekeningen zijn niet compleet genoegquote:Op maandag 29 december 2008 15:52 schreef Rkatier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
AQuila: antwoord dan niet
Serieus als dit echt kan dan kan ik net zo goed weggaanquote:Op maandag 29 december 2008 15:48 schreef disjfa het volgende:
Lennart, wil jij ook de aqblok? f wilt iedereen die gewoon. het kan ook als algemene feature. Onzinposters gewoon direct in de /ignore zetten
Het is perslot niet de eerste link die google uitpoeptquote:Op maandag 29 december 2008 15:55 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Dat wist ik al wel ja maar de drie treden hebben een symbolische betekenis, en die kan ik niet vinden, staat zelfs niet in m'n boek. Maar het is wel in de les verteld en m'n aantekeningen zijn niet compleet genoeg![]()
Ik wou hem serieus helpenquote:
Zoals elke keer dat het gezegd word....quote:Op maandag 29 december 2008 15:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Serieus als dit echt kan dan kan ik net zo goed weggaan
Hahah wat een kutstockfotoquote:Op maandag 29 december 2008 16:00 schreef disjfa het volgende:
[..]
Zoals elke keer dat het gezegd word....
[ afbeelding ]
Maar je meent het toch niet
Ik moet blijven Disjfa! Omdat jij hier anders de tent overneemt en de rest tot je slaven maakt! En dan gun ik ze niet!quote:Op maandag 29 december 2008 16:00 schreef disjfa het volgende:
[..]
Zoals elke keer dat het gezegd word....
[ afbeelding ]
Maar je meent het toch niet
Ja dat denk ik ook. Daarom is het tegenwoordig zo druk in de gc. Komt niet door een user die alleen maar onzin postquote:Op maandag 29 december 2008 17:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik moet blijven Disjfa! Omdat jij hier anders de tent overneemt en de rest tot je slaven maakt! En dan gun ik ze niet!
Ik ben nog steeds bezig om het aantal onzin posts te verminderen en dat is serieus!quote:Op maandag 29 december 2008 17:26 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook. Daarom is het tegenwoordig zo druk in de gc. Komt niet door een user die alleen maar onzin post
Nougoed.
Er komen minder mensen dus minder reacties dus minder onzin post van jouw. Maar of dat nou dé manier isquote:Op maandag 29 december 2008 17:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds bezig om het aantal onzin posts te verminderen en dat is serieus!
Vanaf nu geen onzin post meer van mij! Dus iedereen kan terug komen en ik zal met kwalitatieve posts komen!quote:Op maandag 29 december 2008 17:31 schreef disjfa het volgende:
[..]
Er komen minder mensen dus minder reacties dus minder onzin post van jouw. Maar of dat nou dé manier is
Dat vind ik niet echt prettig van je Lennart! Want ik probeer dat gewoon serieus te verbeteren en dan heb ik meer aan hulp dan aan tegenwerking!quote:Op maandag 29 december 2008 17:41 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik neem de taak op mij om onzinposts uit te lokken van AQuilaCAUSE I LIKE IT!
1. Het hoeft ook niet super serieus maar wat minder onzin kan best dat ben ik met Disjfa eens.quote:Op maandag 29 december 2008 17:48 schreef lennartb.nl het volgende:
Waarom constant serieus doen op een forum, het is geen saaie kantoorbaan ofzo hier
Sowieso snap ik al het gebitch op jou niet
Het komt vast omdat ik voordat ik hier kwam vooral KLB las, dan is het hier een behoorlijk normale bedoeningquote:Op maandag 29 december 2008 17:49 schreef disjfa het volgende:
Omdat er ook onzinfora zijn waar je constant niet serieus kan zijn\
Lennartje lennartje. De logica is ver te zoeken bij je hé.
Ik kan me voorstellen dat je dit dan mee vind vallen als je dat allemaal leest! Maar goed laten we er voor waken dat GAM niet afzakt naar het KLB niveau!quote:Op maandag 29 december 2008 17:53 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Het komt vast omdat ik voordat ik hier kwam vooral KLB las, dan is het hier een behoorlijk normale bedoening
wtf..quote:Op maandag 29 december 2008 18:05 schreef lennartb.nl het volgende:
Laten we de kwaliteitsmarathon dan starten met:
SHAMPOO DE BEER!
[ afbeelding ]
Het erge is dat ik alleen maar het berenhoofd erop heb gezet, de shampoo was er al in gephotoshopped toen ik m vond op googlequote:
Dat kuifje is wel vetquote:Op maandag 29 december 2008 18:56 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Het erge is dat ik alleen maar het berenhoofd erop heb gezet, de shampoo was er al in gephotoshopped toen ik m vond op google
Ja maar dan is het niet jouw schuld dus maakt niet uitquote:Op maandag 29 december 2008 19:57 schreef AQuila360 het volgende:
Poit kom op! Dit gaat anders weer downhill en dat wil ik voorkomen!
quote:Op maandag 29 december 2008 21:01 schreef lennartb.nl het volgende:
Wat is mijn photobucket toch een oasis van kwaliteit
quote:Op maandag 29 december 2008 21:09 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ] Ik vond deze anders best sexy..
Hoe gaafquote:Op maandag 29 december 2008 22:24 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Schaamteloos van de weblog gejat maar zo'n geniale picca!!
klojoquote:Op maandag 29 december 2008 22:41 schreef Poit het volgende:
Nee, tuurlijk niet.. Dan ziet iedereen dat jij hier vaker komt.. Dat schrikt nieuwe bezoekers af!
quote:
Je weetz toch dat fok een haags forum is ofniequote:
Nee man, dat veranderd toch constant en zorgt voor veel werkquote:Op maandag 29 december 2008 22:40 schreef AQuila360 het volgende:
Jongens in andere SC's hebben ze een OP met daarin de Avatars van de vaste SCérs!
Doen wij dat ook?
Je weet dat dat gewoon zelfbevekking was hé, aangezien AQ de enige hier vast is en altijd mensen wegpest. Kan hij weer zijn eigen plaatje posten.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:06 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee man, dat veranderd toch constant en zorgt voor veel werk
Nee dat wist ik nietquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:03 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je weetz toch dat fok een haags forum is ofnie
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:08 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je weet dat dat gewoon zelfbevekking was hé,
Soort online gouden kooi met AQ als langste bewoner?quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:08 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je weet dat dat gewoon zelfbevekking was hé, aangezien AQ de enige hier vast is en altijd mensen wegpest. Kan hij weer zijn eigen plaatje posten.
Er moet altijd een iemand zo irritant zijn dat je ze haat maar ze gaan nooit weg, ja dat is onze lieve AQflapdrolquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:29 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Soort online gouden kooi met AQ als langste bewoner?![]()
Ik wil je ook best voor verzendkosten een drol sturen hoorquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:32 schreef AQuila360 het volgende:
Zo'n Disjatje op sterk water wil ik wel winnen
quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:34 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik wil je ook best voor verzendkosten een drol sturen hoor
Ik ben bij de meeste standaard prijsvragen al te lui om mn mail te openen en het simpele antwoord in te tikkenquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:32 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ben toch weer in de race met de kerstprijsvraag! Ik ga alleen de makkelijke dingen insturen!
Zo'n Disjatje op sterk water wil ik wel winnen
En hier ga je de mist in. Anchorman zuigt echt apeballen. Wat een poepfilm was datquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:29 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Soort online gouden kooi met AQ als langste bewoner?
[ afbeelding ]
Nee manquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:54 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
En hier ga je de mist in. Anchorman zuigt echt apeballen. Wat een poepfilm was dat
GA JE MOND WASSEN! Anchorman is één van de beste films óóit!quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:54 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
En hier ga je de mist in. Anchorman zuigt echt apeballen. Wat een poepfilm was dat
En niet 'slecht' omdat ze lame zijn, 'slecht' omdat ze dat zo bedoelden! Will Ferrel & consortenquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:56 schreef disjfa het volgende:
[..]
Nee manAnchorman was zo slecht dat hij grappig was
Jongen, echt gewoon niet! Ik had wel door dat de film als slecht bedoeld was maar ik kon er gewoon echt niet om lachen (en ik heb het nog wel 2x geprobeerd, waarvan ik 1x echt goed dronken en melig was!)quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:56 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
GA JE MOND WASSEN! Anchorman is één van de beste films óóit!
The tarantula was enjoying a fine chewing gum!
quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:11 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Jongen, echt gewoon niet! Ik had wel door dat de film als slecht bedoeld was maar ik kon er gewoon echt niet om lachen (en ik heb het nog wel 2x geprobeerd, waarvan ik 1x echt goed dronken en melig was!)
Doe mij maar gewoon Hot Rod, dat is pas een kwaliteitsfilm!!
[ afbeelding ]
Bij deze voeg ik mij bij het AQuila Bash Team !quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:34 schreef AQuila360 het volgende:
Spank heeft gelijk!
Fail jullie Lb.nl en D
Is het niet gemeen. Iedereen tegen team kansloos met AQ en spankerts en de rest van AQ`s klonen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:54 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Bij deze voeg ik mij bij het AQuila Bash Team !![]()
Geef al AQuila's punten maar aan mij trouwens! Wij hebben dit besproken via PM en hij is ermee akkoord gegaan. Ook de punten voor de vragen die hij nog moet beantwoorden mogen direct op mijn account gezet wordenquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:57 schreef disjfa het volgende:
[..]
Is het niet gemeen. Iedereen tegen team kansloos met AQ en spankerts en de rest van AQ`s klonen.
Wacht! Ik kan minpunten geven in de kerstprijsvraag
Arme poitquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:22 schreef AQuila360 het volgende:
Dennis van Gamekings heeft Koei gegeten
Zo! Loos! Echt! Waarom?quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:36 schreef AQuila360 het volgende:
Hier testen ze een headset en toetsenbord met HOME!
Echt zo loos he
"I DON'T KNOW WHAT WE'RE YELLING ABOOUUT!"quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:36 schreef Rossdale het volgende:
Anchorman is wel tof "LOUD NOISES!" en absosofuckingloutely geen hagenees hiero
Stelletje fucking kinders zijn het ook echtquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:36 schreef AQuila360 het volgende:
Hier testen ze een headset en toetsenbord met HOME!
Echt zo loos he
quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:46 schreef disjfa het volgende:
Ik noem hem geen steun AQWaar haal je dat nou weer vandaan.
Soms noem ik hem wel stof. En dan zeg ik tegen de dames en nu stof zuigen. maar steun![]()
Nee
Later wordt het nog ergerquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Stelletje fucking kinders zijn het ook echt
En ook niet minderquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En hierbij verklaar ik dat ik niet meer op disjfa's posts in ga!
Loze gedoe ookquote:
Dat meldde fok laatst ook alquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:57 schreef AQuila360 het volgende:
Man-valt-vriendin-aan-na-Wii-als-kerstcadeau
Waar? Doet fok ook iets met games enzo dan?quote:
Proberen ze jaquote:Op dinsdag 30 december 2008 17:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Waar? Doet fok ook iets met games enzo dan?
Vetquote:
Meen je dat? Vorig jaar was het hier in Groningen zo absurd mistigquote:
Vooral die voor Koei is geniaalquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:45 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Vet
Wel jammer dat elke keer als je op dumpert iets kijkt ook perongeluk wat van de reacties meekrijgt en daar word je zo depressief van
Gewoon iedereen is daar zo dom en irritantquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vooral die voor Koei is geniaalMaar hoezo bedoel je die reacties?
Lol net als die reacties op de berichten van de FP dus?quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:07 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Gewoon iedereen is daar zo dom en irritant
Dat idee ja, maar dan ergerquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Lol net als die reacties op de berichten van de FP dus?
Kijk die van Koei serieus eens!! Die is echt schitterend die 2 gastenquote:
Ben je boos Koei? Op wie?quote:
Heb jij nooit onder mijn bed gekeken dan??quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:31 schreef koei het volgende:
een shotgun die in iemand zit? Ik wist niet dat jij dat soort dingen speelde Poit...
Maar shotguns zijn wel het beste! Die gebruik ik in RSV ook altijd, daarmee ben ik echt goed!
Jij bent AQuila360quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:16 schreef Tweaker_5502 het volgende:
[..]
Lennartb.nl zeg eens even dat ik niet AQuila 360 ben
AQuila hoeft nooit te slapen, hij is almachtig!quote:
jawel, maar niks gezienquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:09 schreef Poit het volgende:
God, kloonAQuila is weer bezig?
[..]
Heb jij nooit onder mijn bed gekeken dan??
Ik blijf wel lezen, niemand kan AQ vervangen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:36 schreef koei het volgende:
We hebben trouwens een nieuwe GAM SC user in plaats van AQuila!
BartK. kom maar naar beneden en sla je slag!
In mn boxershort!quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:49 schreef Tweaker_5502 het volgende:
Ja, en mischien was er dan ook nog wel wat leuks opgebloeit!
Inderdaad!quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:53 schreef Tweaker_5502 het volgende:
[..]
Dat beter dan dat je poit laat schieten omdat je niet naar buiten durft
Jij hebt venijnige ellebogen!quote:
Klinkt freakyquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:23 schreef Poit het volgende:
Nee, nu niet meer.. Ik ga lekker verder met Resistance 2!
Waar trouwens een shotgun in zit die rossdalemore in zit!!
Ik ben heel niet wegquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:36 schreef koei het volgende:
We hebben trouwens een nieuwe GAM SC user in plaats van AQuila!
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:21 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
AQuila hoeft nooit te slapen, hij is almachtig!
En ik ?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:44 schreef SpankmasterC het volgende:
Tweaker, waarom sta ik niet in dat lijstje
Nou, als ik eens goed naar de omvang kijk van m'n bierbuik en zie hoeveel die deze periode aan het groeien is dan mag ik dat denk toch wel een groeispurt noemen!quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:24 schreef koei het volgende:
Volgens mij word jij niet echt veel groter meer Poit... Of komt er nog een erg verlate groeispurt aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Je was niet op de ircquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:44 schreef SpankmasterC het volgende:
Tweaker, waarom sta ik niet in dat lijstje
Fable is echt tergend nuquote:Op woensdag 31 december 2008 01:26 schreef lennartb.nl het volgende:
In fable ben ik opeens weer jong, gekke shit!
Dan zul je de game nu wel al ongeveer uitgespeeld hebbenquote:Op woensdag 31 december 2008 01:26 schreef lennartb.nl het volgende:
In fable ben ik opeens weer jong, gekke shit!
Ik ben met die Debby the Whore getrouwdquote:Op woensdag 31 december 2008 12:30 schreef lennartb.nl het volgende:
Er zitten ook alleen maar dikke lelijke wijven in het spel, en mannen die verliefd op je worden. Die Peter Moljnjnaneeeeuu is echt een enorme gaylord
ik had een slanke deerne getrouwd, maar die vond al dat ik te veel van huis was wanneer ik alleen maar naar de markt was geweest dus dat mokkel maar geofferd bij The Temple Of Shadows. Gek genoeg vond de Kinderbescherming mij niet geschikt om een kind op te voeden.... BASTARDS!quote:Op woensdag 31 december 2008 12:30 schreef lennartb.nl het volgende:
Er zitten ook alleen maar dikke lelijke wijven in het spel, en mannen die verliefd op je worden. Die Peter Moljnjnaneeeeuu is echt een enorme gaylord
quote:Op woensdag 31 december 2008 13:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik had een slanke deerne getrouwd, maar die vond al dat ik te veel van huis was wanneer ik alleen maar naar de markt was geweest dus dat mokkel maar geofferd bij The Temple Of Shadows. Gek genoeg vond de Kinderbescherming mij niet geschikt om een kind op te voeden.... BASTARDS!
Krakersquote:Op woensdag 31 december 2008 13:13 schreef lennartb.nl het volgende:
Feest vanavond wordt te vet! Vannacht is de locatie bekend gemaakt
Vorig jaar was ie in een oude school en dit jaar in een loods ofzo
Maar dan zonder krakertuigquote:
Wie is Will Turaquote:
Ga weg dat kan niet?quote:Op woensdag 31 december 2008 14:45 schreef lennartb.nl het volgende:
Allemoal sneeuw hier ja!
For real and for true! Its mystical and magical!quote:Op woensdag 31 december 2008 14:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ga weg dat kan niet?![]()
Waar woon je?
Eigenlijk is het erger dat jij dat wel weetquote:
Voor dat de teling begon was het een veel relaxtere SC.. Zonder druk van prestatie op topicaantal. Eigenlijk een heerlijke onbezorgde tijd..quote:Op woensdag 31 december 2008 15:08 schreef AQuila360 het volgende:
Mij valt ineens op dat dit pas topic 42 is?
Wat was er voor deze SC? Was er een soort van andere SC? en wie is die begonnen of deze begonnen?
Serieus? Wie waren er vroeger toen nog bij? Disjfa in een korte broek neem ik aan? Poit altijd met een liga in de mond! En koei die doktortje met Spanky aan het spelen was?quote:Op woensdag 31 december 2008 16:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Voor dat de teling begon was het een veel relaxtere SC.. Zonder druk van prestatie op topicaantal. Eigenlijk een heerlijke onbezorgde tijd..
Nee, dan zou er niets veranderd zijn..quote:Op woensdag 31 december 2008 16:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Serieus? Wie waren er vroeger toen nog bij? Disjfa in een korte broek neem ik aan? Poit altijd met een liga in de mond! En koei die doktortje met Spanky aan het spelen was?
Ik ga dat verbeteren Poit! vanaf morgen!!quote:Op woensdag 31 december 2008 16:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, dan zou er niets veranderd zijn..
Nee, het was vooral rustig, niet qua posts maar qua AQKloona aanwezigheid wel..
4 December was datquote:Op woensdag 31 december 2008 17:09 schreef Poit het volgende:
Wanneer was jij ook alweer een jaartje ouder geworden en naar eigen zeggen ook verstandiger?Nee AQikhoumenietaanm'nwoord360.. Ik geloof er niet meer in
Dat spelletje gister was de bom!quote:Op woensdag 31 december 2008 17:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
4 December was datEn ik moet zeggen dat ik zelf toch wel verbetering zie!
Zullen we naar de chat ik hoor dat er punten weg worden gegeven![]()
Hele kanaal ging op mute, zodra hij van mute af ging zei gamer_v een sleutelwoordquote:Op woensdag 31 december 2008 17:12 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Dat spelletje gister was de bom!
Ik had gewoon 1 goed voordat de hint gegeven werd
Jemig wat ben jij er gefrustreerd over.. verkoop hem toch zoals je met al je games doet.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:35 schreef AQuila360 het volgende:
Fable is een en al dufheid!
Ik kan zo 20 dingen opnoemen die slecht zijn!
De meeste games doe ik gewoon weg daar heb je gelijk in! Maar in Fable 2 ben ik erg teleurgesteld! Ik had zo veel verwacht van die game en hij maakt niets waar!quote:Op woensdag 31 december 2008 17:38 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Jemig wat ben jij er gefrustreerd over.. verkoop hem toch zoals je met al je games doet.
Klaar. Ga lekker dingetjes bouwen. Waarom moet je elke keer weer doorzeiken en doorzeiken
Heb je geen vrienden waar je mee kunt praten ofzo? Jemig..
Ja ik!quote:Op woensdag 31 december 2008 20:07 schreef koei het volgende:
Gaan er nog mensen mee de nieuwjaarsduik doen morgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe laat ga je Koei? Ik pas om 21:45
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Ik had stiekem geklikt! Tegen jouw advies en tegen mijn fair use policy inquote:Op woensdag 31 december 2008 20:16 schreef AQuila360 het volgende:
Kijk ff naar mijn pas kilkken om 00:00 in de 360 topic
Nee, maar ik ben wel om klokslag middernacht op het strandquote:Op woensdag 31 december 2008 20:07 schreef koei het volgende:
Zo, prijsvraag dingen voor vandaag staan klaar, dus ik kan ook naar mijn oud & nieuw feestje!
Alvast allemaal een gelukkig nieuwjaar en geen rare dingen doen met vuurwerk want zonder vingers typt het zo lastig! Gaan er nog mensen mee de nieuwjaarsduik doen morgen?
Nu doe je stoer maar strax met -5 ofzo is Rossdale niet meer zo stoer daar aan het strandquote:Op woensdag 31 december 2008 20:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben wel om klokslag middernacht op het strand
Van mij ookquote:
En daar gaat je goede voornemenquote:Op donderdag 1 januari 2009 12:55 schreef AQuila360 het volgende:
En ik heb meteen voor iedereen een toffe verrassing:
De 1e review van 2009 van DGVF!! Die ik '' het voordeel'' noem![]()
quote:
Ik heb in tijden niet zo veel gedronkenquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:54 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik weet niet zo veel meer van gister
Maar niet zo slim dat je je wekker niet had uitgezet
quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:01 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik heb in tijden niet zo veel gedronkenen ik kon het nog allemaal aan ook
Beetje hoofdpijn dat is allesEn ik weet alles nog
Ik heb het blijkbaar ook tot half8 volgehouden wordt me net verteldquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:01 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik heb in tijden niet zo veel gedronkenen ik kon het nog allemaal aan ook
Beetje hoofdpijn dat is allesEn ik weet alles nog
wtf manquote:
quote:i know it sold overal more,but ps3 stands at 15.46mil and x360@20.58 soo itt will only be a matter of time...
and a your atre correct i whas teldown bye the ps3 to. but now i got all the ps3 exx games ands thats a lot and with motorstorm2 resistance2 fat prinses,wipeout HD. littlebigplanet and killzone2 almost out! ps3 will have a libe up from heaven! soo i hope you will enjoy your ps3 once more.
Waar wonen jullie toch allemaal?quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:39 schreef koei het volgende:
Zo, ik ben ook weer thuis!
Mijn oud & nieuw was best gezellig tot half 1 ofzo en er een groepje jongeren vuurwerk op ons af begon te schieten. Toen iemand daar wat van ging zeggen beviel de toon ze niet ofzo en ontstond er een vechtpartij. Politie erbij gekomen, één van die jongetjes zat huilend op straat en van ons was er iemand met een bloedneus en een ander met hoofdpijn van gegooide bakstenen enzo. En dat allemaal in 1,5e minuut
Iemand van onze kant vertelde dat hij een fles in zn hand had toen hij sloeg en dus mocht hij de nacht doorbrengen op het bureau, net als één van de jongetjes (waarvan het overgrote deel allang was weggerend natuurlijk). Een goed begin van het nieuwe jaar dus!
Maar wel een gelukkig nieuwjaar allemaal!
Brave gezinnetjes met klote kindertjes!quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:44 schreef koei het volgende:
Ik woon om de hoek van de postcodeloterij jackpot, waar om half 9 een groot feest los gaat barsten. Maar ik vierde nieuwjaar in Delft, in een nette woonwijk vol brave gezinnetjes enzo...
En wat heb jij met oud en nieuw gedaan dan?quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:44 schreef koei het volgende:
Ik woon om de hoek van de postcodeloterij jackpot, waar om half 9 een groot feest los gaat barsten. Maar ik vierde nieuwjaar in Delft, in een nette woonwijk vol brave gezinnetjes enzo...
Wat? Ik ben gewoon nieuwsgierig welke straat gewonnen heeft. In vrijwel alle straten van de betreffende postcode ken ik wel mensen die er wonen. En ze hebben echt een flink veld afgezet met tribunes, enorme lampen en natuurlijk die postcodeloterij vrachtwagen met lampjes... En dat allemaal zo dichtbij... Ik ga iig op TV kijken en bekenden zoekenquote:
Eerst naar familie en daarna naar vette discotheekquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:03 schreef Rkatier het volgende:
[..]
En wat heb jij met oud en nieuw gedaan dan?
Ik ging gewoon lekker keer los omdat ik anders nooit dronken kan worden
Normaal ga ik met de auto naar het cafe
quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:44 schreef koei het volgende:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:56 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Die heeft goed opgelet bij engels
Je moet DEATHLOK kijken!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:40 schreef Poit het volgende:
Die film al gezien?
Ben echt die hard verslaafd aan dat stomme One Piece.. Zit inmiddels op aflevering 310... Kutpiraten... Zijn veel te leuk!!
Of misschien bedoel ik ook wel wat andersquote:
Ik weet niet meer zeker hoe het heet. Maar dat is een serie over een metalband die de hele wereld runt ongeveerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:50 schreef Poit het volgende:
Heb Bleach vanaf het begin gevolgd, gestopt vanwege de fillers. Samurai Seven gezien, Sammurai Champloo gezien, Death Note gezien.. Veel te leuk om te laten liggen dat anime...
Maar noem je blog maar Knoei.
Deathlok? Is dat us animated serie? Beter dan de originele X-men?
Metalocalypse Let nou gewoon eens op zonder dat ik to the rescue moet komenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:52 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik weet niet meer zeker hoe het heet. Maar dat is een serie over een metalband die de hele wereld runt ongeveer
Want je red me zo vaakquote:Op vrijdag 2 januari 2009 03:00 schreef disjfa het volgende:
[..]
Metalocalypse Let nou gewoon eens op zonder dat ik to the rescue moet komen
Death note is trouwens toffer poit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |