quote:Op maandag 29 december 2008 14:33 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik zou gewoon gaan meespelen Ynske! Dan speel je alleen de noten die je kunt, als je maar in de maat speelt valt het niet op.
quote:Op maandag 29 december 2008 14:39 schreef pinquit het volgende:
[..]dat is nog best moeilijk hoor
(alleen de noten spelen die je kunt dus
in de maat spelen is niks aan) het is heel moeilijk om er dan bij te blijven!
oh shoet, die noot ken ik niet, paniek, naja, dan maar niet, volgende! oh poep, de rest is al 3 maten verder, dorie! dan wacht ik wel![]()
![]()
Ik zou die Quinny evengoed gewoon houden, zeker als je er zoquote:Op maandag 29 december 2008 14:33 schreef Brighteyes het volgende:
Thanks ook Mibos. Ik kan het natuurlijk ook gewoon even afwachten. Kijken hoe Sasha over 9 maanden is. Of ik denk dat het er eentje is die nog veel rondgereden wil worden of dat het wel mee valt. Dan kan ik evt. ook iets huren voor een paar maanden en de Quinny gewoon houden.
quote:Op maandag 29 december 2008 15:00 schreef Guuzewuus het volgende:
Ik ga zo naar een autowarenhandelaarwinkelofzoiets, omdat mijn tweedehandscdspelertje niet in mijn auto aangesloten kan worden (andere stekkertjes zeg maar). En nu ga ik al mijn charmes in de strijd gooien, zodat ze me niet alleen de goede spullen geven, maar hem ook meteen installeren, voor mij als vrouw alleen met Stella op de arm. Ik ga Stella ook nog even instructies geven.
Duimen jullie dat ik straks terugkom met cdspeler in de auto.
Dat is ook het plan nu hoor. We kijken het sowieso aan tot de zomer, dan mss een meerijplankje en evt. een wagen huren voor een paar maanden samen en dan zou hij het daarna wel met het plankje af moeten kunnen.quote:Op maandag 29 december 2008 14:42 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik zou die Quinny evengoed gewoon houden, zeker als je er zoop bent, Als BEbie rond een jaar zit loopt Sasha waarschijnlijk wel pittig en dan ben je klaar met duo rijden.
Ik ookquote:Op maandag 29 december 2008 14:55 schreef Reinhilde het volgende:
Mijn baby slaapten ik mag niet opruimen, schoonmaken of ander lichamelijk iets doen, en nou verveel ik me.
![]()
Ik zou natuurlijk in mijn nieuwe boek kunnen gaan lezen, maar ipv lezen zit ik 'Pageant Place' te kijken op MTV.
Mijn god.
W ligt op de bank de panorama te lezen, thee te drinken en te klagen dat hij pas over 3 uur de volgende dosis pijnstillers mag slikken. Beter dan gisteren dus, maar nog niet lekker.quote:Op maandag 29 december 2008 15:56 schreef Belana het volgende:
net als Ezra de laatste keer cattiega maar lekker in bad lezen
veel beter voor je!
hoe is het nu met w?
Ja, moet wel. Morgen gesprek met de artsen. Djeez belde net.quote:Op maandag 29 december 2008 17:00 schreef Reinhilde het volgende:
Oh Ingrid![]()
Kan je morgen wel naar hem toe?
Gewoon zelf bellen dat je onderweg bent, kleine moeitequote:Op maandag 29 december 2008 17:07 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ja, moet wel. Morgen gesprek met de artsen. Djeez belde net.
Thuiszorg tussenpersoon heeft op ons zitten wachten. Djeez was net 10 minuten te laat.
Ik heb dan zoiets bel dan ff of we al onderweg zijn ofzo. Ze hebben beide mobiele nrs en vaste nr.
Nu is de kans kleiner dat hij deze week naar huis mag.
We wisten niet dat die zou komen.quote:Op maandag 29 december 2008 18:01 schreef Belana het volgende:
djeez had zelf ook even kunnen bellen dat ie wat later was toch Ingrid?
Nou, de eerste man wel. Ze hadden de benodigdheden niet maar hij ging wel even op internet een zaak zoeken waar ze het waarschijnlijk wel hadden en toen heeft ie ook meteen gebeld voor mijquote:Op maandag 29 december 2008 19:47 schreef Lois het volgende:
He verdorie Guus waren ze ongevoelig voor je charmes?
Oh, superlief zegquote:Op maandag 29 december 2008 19:52 schreef Lois het volgende:
Verdorie zeg! Geen handig iemand in je kennissenkring die het even kan doen? Woon je bij mij in de buurt soms? Dan stuur ik mijn man wel even. (Noord-Holland regio Haarlem)
Misschien was dat het ja, ik keek wel ongeveer zo inderdaadquote:Op maandag 29 december 2008 19:52 schreef Webkim het volgende:
apm-metjes? Daar zou ik ook zo bij kijken:![]()
Maar da's dan weer niet sexy.
er zijn ook verloopstukjes, althans zo zat mijn oude radio vastquote:Op maandag 29 december 2008 19:49 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Nou, de eerste man wel. Ze hadden de benodigdheden niet maar hij ging wel even op internet een zaak zoeken waar ze het waarschijnlijk wel hadden en toen heeft ie ook meteen gebeld voor mij. Maar toen kwam ik daar, en hadden ze ook de spullen niet. Toen zei die vent "het enige wat je kunt doen is de stekker eraf knippen en apm-metjes eraan zetten, die dan in de andere stekker passen." Dus ik keek hem semi-onbenullig-en-ietwat-smekend aan... Maar niks hoor. Hij wenste me succes en ging weer verder waar hij gebeleven was
.
Ik ben ook naar van dit berichtquote:Op maandag 29 december 2008 19:52 schreef mrien het volgende:
Bah, wat een ontzettend rotnieuws van Maffemuts![]()
Heb niet snel dat ik begin te huilen om iets via internet, maar nu had ik het toch echt wel even moeilijk
ah ok, das alweer een heel ander verhaal en dan ook erg vervelend, maar geen man overboord hopelijk?quote:Op maandag 29 december 2008 18:30 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
We wisten niet dat die zou komen.
Vanmorgen aan de telefoon had ik gezegd dat we er tussen 15.30 en 16.00 zouden zijn voor het spoelen, de fles etc. Was diegene er al om 15.00 blijkt achteraf.
Ik heb geen idee. Morgen 14.00 gesprek met arts. Zullen we wel meer horen, ook over thuiszorg hopelij. En wanneer ze denkt dat hij wel naar huis kan.quote:Op maandag 29 december 2008 21:00 schreef Belana het volgende:
[..]
ah ok, das alweer een heel ander verhaal en dan ook erg vervelend, maar geen man overboord hopelijk?
Guus joh, doe -es niet net alsof je vanmorgen nog met de teletijdmachine naar hier bent geflitst.quote:Op dinsdag 30 december 2008 08:06 schreef Guuzewuus het volgende:
Doe je dit nu allemaal met je telefoon? Echt, ik kan me altijd zo verwonderen over de technische mogelijkheden van deze tijd
.
over 9 maanden zullen we het wetenquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:17 schreef Webkim het volgende:
Pfff Maneki, een flutnacht dus weer.
Kerkklokken ook nog eens, klinkt bijna als een bezoeking ipv als ijlen.
Ik heb hetzelfde met Esprit... Dat het er voor kerst niet was dat viel te verwachten. Maar ik had toch echt leuke kleren aan willen hebben met oud&nieuw! Echt totaal onbenullig eigenlijk, maar moet er toch om huilenquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:04 schreef Reinhilde het volgende:
Mogguh!
Ik ben boos op H&M. Mijn pakje staat al vanaf 25 december in Zwolle. Maar ik wil dat het hierheen komt!
Ik had namelijk een heel leuk shirtje besteld voor Oud&Nieuw, dus ze moeten opschieten!![]()
Warme choco met slagroom, dat klinkt goed!Maar daar moet ik mn bed voor uit, en dat klinkt weer minder
.
Voordat ik dat besteld had ben ik de stad in geweest en toen kon ik niks vinden...quote:
Toen ik zwanger was van Noah had ik niet zoveel geld voor zwangerschapskleding, dus had niet zoveel en niet zo leuke kleren vond ik. Dat wilde ik deze zwangerschap echt anders, maar het schiet niet op zoquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:58 schreef Reinhilde het volgende:
Tex, stom he? Ik heb er nog niet om hoeven huilen, maar het is wel stom!
En ik kan niet even de stad in nog, want ik mag niets tillen, dus ik kan niet alleen weg met Thomas. (Wonen op de 2e, kinderwagen is te zwaar).
quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:22 schreef texelonia het volgende:
En mannen die er dan totaal geen begrip voor hebben zijn ook stom![]()
Hij is hartstikke leuk gewordenquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:10 schreef _evenstar_ het volgende:
hier have some cake reinhilde ^^
[ afbeelding ]
hij's beetje mislukt
Had het gezien idd. Nog even staan kijken, maar ze noemen het zelf Mama Basics en ik vond het idd iets te basic voor wat ik voor nu in gedachten had. En veel korte mouwen *ril* Die trui vond ik nog wel grappig op zich. Maar erg veel voorraad hadden ze ook niet moet ik zeggen...quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:05 schreef pinquit het volgende:
hema heeft tegenwoordig ook positieniet zoveel alleen (geen idee of dat iets voor jou is, maar ben zelf wel hema fan
)
ik kocht vorige week met 50% korting een jurkje wat me zwanger ook prachtig zou staan. (uit de normale collectie)
gewoon een lange mouw onder doen in een flitsend kleurtjequote:Op dinsdag 30 december 2008 11:41 schreef texelonia het volgende:
[..]
Had het gezien idd. Nog even staan kijken, maar ze noemen het zelf Mama Basics en ik vond het idd iets te basic voor wat ik voor nu in gedachten had. En veel korte mouwen *ril* Die trui vond ik nog wel grappig op zich. Maar erg veel voorraad hadden ze ook niet moet ik zeggen...
Ja zelfs dat heb ik dus niet.... En kan ook weinig in eluke kleurtjes en voor een leuk prijsje vinden. Wel van Noppies bijv maar dan betaal je meteen zoveel voor een simpel shirtje met lange mouwenquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:54 schreef moussy het volgende:
[..]
gewoon een lange mouw onder doen in een flitsend kleurtje
ik was gisteravond nog in breskensquote:Op dinsdag 30 december 2008 07:58 schreef Sugar het volgende:
Oh, en verder is het hier leuk!![]()
![]()
![]()
We hebben een leuk huisje, de zee is één trap open er is een zwembad, restaurant en speelparadijs.
![]()
Maria begon in het hoge bed van een stapelbed, maar deed daar (godzijdank, want ik vond het eng!) geen oog dicht. Toen is ze verhuisd naar het lage bedje ervan en daar is ze vannacht twee keer uitgerold, zonder dat ze het echt gemerkt heeft.(Ik had kussens en dekens neergelegd, want thuis heeft haar bed opstaande mooie kringelkrullen, die haar tegenhouden.)
De gewone shirtjes die ik al heb worden allemaal zo kort, dan piept er steeds een blote buik onderdoor.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:10 schreef moussy het volgende:
Ah joh, dat hoeven toch geen positieshirtjes te zijn, zit er toch onder, gewoon van die stretch shirtjes bij miss etam of zo.
Ja....quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:36 schreef PM-girl het volgende:
Wat leuk KP! Jammer dat jullie niet in het goede gebied wonen en lid zijn.
als je op de website van missetam bij winkels kijkt en dan op koopjeswinkels klikt dan krijg je hun outlet winkels volgens mij.quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:31 schreef texelonia het volgende:
Ik wist niet eens dat die outlet winkels hadden. Ben deze zwangerschap nog geen miss etam binnen geweest, omdat het mijn smaak meestal ook niet echt is....
Nou ja als het pakje van Esprit nog ooit komt, en met de aanwinst van vandaag, kan ik er wel weer even tegenaan. Als ik nog meer ga kopen heb ik straks een relatiecrisis denk ik![]()
heb je al eens wittekruispoeders geprobeerd? of alkazeltser. dat helpt dan vaak welquote:Op dinsdag 30 december 2008 17:51 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ken dat wel Paradijsvogel..
Hier gister ziek van werk weggegaan met enorme hoofdpijn..![]()
Normaal neem ik altijd ibuprofen, maar sinds ik daar allergisch op reageer, neem ik dat niet meer!
Hopelijk morgen weer beter, dit voelt flut!
Halloooo *geeft PV een hand*. Hier ook een weekje vrij, waarvan eerst een beetje misselijk en nu is dat eindelijk weg, krijg ik keelpijn en koppijn. Ik heb nu een dik fleecevest aan en heb het nog koud dus ik vrees voor griepquote:Op dinsdag 30 december 2008 17:07 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Zul je net zien.. heb ik eindelijk eens een weekje vrij.... voel ik me ziekjesBleghh... misselijk!
Lekker falafelschotel!quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:09 schreef Syrena het volgende:
[..]
Halloooo *geeft PV een hand*. Hier ook een weekje vrij, waarvan eerst een beetje misselijk en nu is dat eindelijk weg, krijg ik keelpijn en koppijn. Ik heb nu een dik fleecevest aan en heb het nog koud dus ik vrees voor griep![]()
Ik was begonnen aan het eten, de spruitjes zijn schoon, en toen ging mijn vriendje even kijken of thuisbezorgd.nl ook in onze woonplaats iets doetDus nu eten we dalijk falafelschotel. Tegen mijn principes eigenlijk
het kost 19 euro en daar doe ik normaal een week boodschappen van.
Maar het is vakantie en ik ben bijna ziek
Bezuidenhout. Carel Reinierszkade, hendrik zwaardecroonstr, theresiastr, willem van outhoornstr..quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:45 schreef Reinhilde het volgende:
Welke wijk dan KP?
Dat wil ik ook wel weten en vervolgens wil ik dan bij je in de leer hoor Syrenaquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:58 schreef Igraine het volgende:
[..]
Lekker falafelschotel!
Hoe kan je nou voor een week boodschappen doen voor 19 euro??
dat zit er niet in, maar helpt wel als een tierelier hierquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:25 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik ken het allemaal niet Ynske..
Zolang er maar geen ibuprofen (ook niet een heel klein beetje), in zit is het natuurlijk het proberen waard..
Ibuprofen gaf me laatst kortademigheid en opgezwollen ogen.. ik schrok me rot!
De aanbiedingen als e-folder krijgen in je mail en boodschappen doen bij Nettorama en Lidl. En geen vlees kopen. Dat vinden we allebei viesquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:32 schreef m@x het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel weten en vervolgens wil ik dan bij je in de leer hoor Syrena
Ik neem dat het gewoon te koop is bij de apotheek..quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat zit er niet in, maar helpt wel als een tierelier hier
Tis zo dat de mensen met 2593 en lot (uiteraard) geld krijgen. Volgens mij gewoon 1 lot = 12.500 euro.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:59 schreef Igraine het volgende:
Hee leuk ik ken ook mensen daar in die wijk. Collega's en ook cliënten, tenminste in ene aantal van die straten die je noemt.
Ik ben benieuwd welke straat het is.
Ik niet, het zou er keihard en ongermerkt uitvliegen, naar andere dingen. Dingen waarvan niemand weet watquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:28 schreef Lois het volgende:
40 euro? Kolere hee.... dan zou ik veel geld overhouden in de maand, als ik daarvoor boodschappen zou kunnen doen
...
Ik ben vrijIk hoef pas maandag weer te werken
Wat een feest
Heul toevallig weet ik dat dan wel weer van je.....hahaahahaquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:48 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Ik niet, het zou er keihard en ongermerkt uitvliegen, naar andere dingen. Dingen waarvan niemand weet wat.
Oh ja, zie je, heb ik gewoon echt niet doorquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:50 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Heul toevallig weet ik dat dan wel weer van je.....hahaahaha
Tis onderweg en wrs morgen of vrijdag bij je !
Maar tel je zaken als shampoo en toiletpapier en allesreiniger wel mee bij die veertig euro? Of gaat het alleen om eten?quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:37 schreef Syrena het volgende:
Ja, we zijn wel met zijn tweetjes maar. En we lusten veel nieten ik ben niet van het suuuuperuitgebreide koken. Gewoon aardaps, verse groente (dat wel!) en een Valessie. Of vis. Of rijst. Of pasta.
En chips en koekjes en chocolade. Uiteraard![]()
Oja en de wederhelft heeft net een PS3 gekocht. Dus het geld geven we toch wel uit (nou ja, hij dan, ik had alleen een jurkje en spul van de Action). Benieuwd wanneer het ding binnenkomt.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:47 schreef Belana het volgende:
als je bijvoorbeeld in de schuldsanering zit krijg je max 75 per week en das al weinig, ik vind het knap syrena!! petje af!
edit: overigens is die 75 euro dan voor een heel gezin, dus 40 voor zijn tweetjes is dan "normaal"
Drogisterijspul niet (dus shampoo, make-up etc doen we elk voor onszelf. Ik heb een flinke voorraad badschuim nog staan van bij de Actionquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:29 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Maar tel je zaken als shampoo en toiletpapier en allesreiniger wel mee bij die veertig euro? Of gaat het alleen om eten?
Cool! Ik ben heel goed in boos kijken en dingen weer uit m'n winkelkar vissen omdat ik het te duur vind en zulksquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:51 schreef Lois het volgende:
Ik moet maar eens een weekje in de leer bij Syreen
Dat stelt mij echt enooooooorm gerust.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:06 schreef bixister het volgende:
pfoeh, ik denk dat mijn dagelijkse boodschappen al snel 19 euro bedragen.
Als je ze op 60 graden was "leeft' er toch niets meer in?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:39 schreef bixister het volgende:
ik zou 't niet doen hoor. dan nemen ze veel minder vocht op. maar in 't begin was onze kraamhulp er wel voor, omdat 't nog evt aanwezige bacteriën zou uitschakelen.. een beetje een dubbel antwoord dus, sorry.
Je hoeft je toch niet te schamen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:46 schreef Luchtbel het volgende:
Thanks. Het is allemaal niet zo erg hoor. Gewoon griep en bluh. Maar ja. Jolie geniet ervan![]()
die vindt het heerlijk om samen weinig dingen te doen en lekker te spelen
en ik schaam me terwijl ik het schrijf
Kan me voorstellen dat het eng is voor Eva. Succes morgen Loishopelijk wordt het ook leuk!
Ja, denk wel dat dat enorm scheelt! Zowel het gebrek aan vlees als aan tig soorten broodbeleg. Ik zou daar binnen no time op uitgekeken zijn denk ikquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:02 schreef Syrena het volgende:
Mijn moeder heeft ook een veel hoger bedrag hoor. Maar zij kookt dus ook wel meer gangen, so to speak.
Als ik soep doe en gewoon eten, dan hebben we na de soep geen honger meer, dus dat doe ik niet.
Toetjes ook zelden, in veel dingen zit melk en daar kan mijn lief niet tegen. En ik krijg er een dikke ass van.
Ik denk echt dat het geen of weinig vlees erg veel scheelt. Lief eet alleen kaas of pindakaas op zijn brood.
Waar moet je dan bang voor zijn? ze worden toch ook gewoon in je bed geboren dan? en zomaar bloot op je borst gelegd.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:46 schreef bixister het volgende:
tsja debuuv, ik weet 't ook niet. dat strijken moet in elk geval niet al te lang van tevoren, anders heeft het ook weinig zin. ik las bijvoorbeeld net nog dit, maar daar wordt 't ook niet precies toegelicht.
Ja, bij mij ook. Pfew.... Ik werd al ongerust. Ik eet ook geen vlees en ook wel eens Valess, maar dat kost toch ook gewoon bijna 3 euro. Dus hoe je dan zo weinig kwijt kan zijn...Het blijft mij een raadsel.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:06 schreef bixister het volgende:
pfoeh, ik denk dat mijn dagelijkse boodschappen al snel 19 euro bedragen.
Ik zou inderdaad oppassen met veel bezoek en visites. met al die griepvirussen enzo. Zelf goed handen wassen en de hydrofielluiers op 60 graden wassen. Volgens mij ondervang je dan een heleboel. Maar misschien voelt Ingrid zich daar prettig bij, dan moet ze het zeker doen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:10 schreef bixister het volgende:
ik vind valess ook niet zo goedkoop nee.
debuuv, geen idee, ik heb 't zelf dus ook nooit gedaan.maar aangezien tyler nog wel wat extra kwetsbaar is (met z'n slechts 5 pondjes), is het misschien toch wel verstandig om bij hem extra voorzichtig te werk te gaan?)
wat ontzettend gaafquote:Op woensdag 31 december 2008 08:42 schreef Lishe het volgende:
Boodschappers, ik kom hier even binnenvallen.
Ons jaar word toch nog heel fijn afgesloten want gisteren heeft lief me ten huwelijk (hihihi!) gevraagd!! Met een ring, en voor de rest heel onromantisch met onze jassen aan, ik hou niet van romantisch bij lief, dan gaat hij zo zenuwachtig doen. Dus huhuhuhu, in 2010 gaan we trouwen! (Hoe grotemensachtig is dat!) Ik wist niet dat ik het zo leuk zou vinden, maar ik ben erg echt heel blij van. Ik ben verloofd met de leukste! De papa van de stoerste, mooiste prinsessenbruidsmeisjes!
Au au auquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:55 schreef PM-girl het volgende:
O jongens, ik heb de Wii van mijn ouders geleend en wat is het leuk! HElemaal los gaan bij het boksen, balen dat het honkballen niet lukt en winnen met tennis!
Haha, leuk he die Wii!quote:
quote:Op woensdag 31 december 2008 10:21 schreef Macka66 het volgende:
Ai Melvin, sterkte jochie! Hopelijk vind je smoothies lekker, dan heb je nog een klein gelukje bij een een ongeluk
Lishe, wat leuk, zo onromantisch romantisch. En ook dat je nog een heel jaar kunt genieten van je verloving![]()
Tex, wat een warm en waardevol idee dat je moeder met de wieg aan de slag gaat!
Wij krijgen binnenkort een kleine gezinsuitbreiding. Gisteren is bij schoonzus thuis in Leeuwarden onze kleine rooie Buorre geboren. Moeder en kittens maken het goed
Ai Melvin, sterkte jochie! Hopelijk vind je smoothies lekker, dan heb je nog een klein gelukje bij een een ongeluk
Lishe, wat leuk, zo onromantisch romantisch. En ook dat je nog een heel jaar kunt genieten van je verloving![]()
Tex, wat een warm en waardevol idee dat je moeder met de wieg aan de slag gaat!
Wij krijgen binnenkort een kleine gezinsuitbreiding. Gisteren is bij schoonzus thuis in Leeuwarden onze kleine rooie Buorre geboren. Moeder en kittens maken het goed
Herkenbaarquote:
Ahaa.. ik begrijp dus dat de snee meer horizontaal zit? Dan is het idd begrijpelijk. En hopen dat het mooi heelt!quote:Op woensdag 31 december 2008 11:18 schreef Jambo het volgende:
Lishe, gefeliciteerd.![]()
BE, spannend hoor. Laat je het resultaat hier zien?
Leuk Macka, gezinsuitbreiding. Kittens zijn zo.
Tex, jammer dat ze niet bij elkaar in de klas komen. Melvin heeft een erg leuke juf.
Noli, de dokter wilde het juist lijmen zodat de liplijn weer mooi aan elkaar kan groeien. Zonder lijmen is de kans groter dat dit niet gebeurt. En nu is het afwachten of het wel goed aan elkaar groeit. Het was of lijmen of een hechting. Waarbij dan, door de ongelukkige plek, niet verdoofd kon worden. Vandaar dat we toch voor lijmen hebben gekozen. Dinsdag gaat de dokter alles weer verwijderen. Dit wilde hij zelf doen omdat bij verkeerd eraf halen de kans bestaat dat je het weer opentrekt.
Lief is opgegroeid in de Wouden en is tweetalig (Nederlands/Fries), dus die kan het wel. Ik vind zelf dat ik aardig in de richting kom, maar lief vindt van nietquote:Op woensdag 31 december 2008 10:56 schreef Noli. het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
!
Kunnen jullie het fatsoenlijk verstaanbaar uitspreken? Wij blijkbaar niet.Bij ons is Buorre een deel van onze straatnaam en waar we ook komen we moeten altijd spellen..
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 december 2008 13:34 schreef lady-wrb het volgende:
mijnheeft zonet bijna de overbuurjongen op zijn gezicht getimmerd
mijn katjes zaten gezellig op de vensterbank naar de vallende sneeuw te kijken tot die randmongool een dikke vuurwerkbom onder het raam tot ontploffing bracht.
katten in paniek uit het raam, springen er meteen een plant uit, katten nog meer in paniek en ik woest.vliegt naar buiten en grijpt dat kind in zijn kladden, en krijgt prompt pa en ma nog effe over zich heen.
stoer zeg, kattjes pesten
Hey! Wij hebben ook een Borre.quote:Op woensdag 31 december 2008 12:00 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Lief is opgegroeid in de Wouden en is tweetalig (Nederlands/Fries), dus die kan het wel. Ik vind zelf dat ik aardig in de richting kom, maar lief vindt van nietDus zal het uiteindelijk wel verhollandst worden tot Borre. Ook leuk!
nee hoor, ze hebben het alweer uitgepraat.quote:Op woensdag 31 december 2008 13:39 schreef moussy het volgende:
Lishegefeliciteerd, leuk!
![]()
[..]straks komt de pliesie?
Dat wordt dan vast ook zo'n fanatiekeling laterquote:Op woensdag 31 december 2008 16:56 schreef Belana het volgende:
en dan hebben we nog niet eens verteld dat het vanavond oud en nieuw is, want dan zou hij helemaal uit zijn dak gaan
en Ezra roept "wegweze vuuwek" !!!
Jij bent dan ook de buorfrouquote:Op woensdag 31 december 2008 14:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hey! Wij hebben ook een Borre.Het is de liefste aaibaarste stoerste nurkse chagerijn die er is
Oh en Lishe, van harte van harte![]()
ja dat gaat altijd erg snel.quote:Op woensdag 31 december 2008 21:25 schreef Maggie het volgende:
YepVakantie lijkt al wel weer een eeuwigheid geleden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |