quote:Op maandag 29 december 2008 14:33 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik zou gewoon gaan meespelen Ynske! Dan speel je alleen de noten die je kunt, als je maar in de maat speelt valt het niet op.
quote:Op maandag 29 december 2008 14:39 schreef pinquit het volgende:
[..]dat is nog best moeilijk hoor
(alleen de noten spelen die je kunt dus
in de maat spelen is niks aan) het is heel moeilijk om er dan bij te blijven!
oh shoet, die noot ken ik niet, paniek, naja, dan maar niet, volgende! oh poep, de rest is al 3 maten verder, dorie! dan wacht ik wel![]()
![]()
Ik zou die Quinny evengoed gewoon houden, zeker als je er zoquote:Op maandag 29 december 2008 14:33 schreef Brighteyes het volgende:
Thanks ook Mibos. Ik kan het natuurlijk ook gewoon even afwachten. Kijken hoe Sasha over 9 maanden is. Of ik denk dat het er eentje is die nog veel rondgereden wil worden of dat het wel mee valt. Dan kan ik evt. ook iets huren voor een paar maanden en de Quinny gewoon houden.
quote:Op maandag 29 december 2008 15:00 schreef Guuzewuus het volgende:
Ik ga zo naar een autowarenhandelaarwinkelofzoiets, omdat mijn tweedehandscdspelertje niet in mijn auto aangesloten kan worden (andere stekkertjes zeg maar). En nu ga ik al mijn charmes in de strijd gooien, zodat ze me niet alleen de goede spullen geven, maar hem ook meteen installeren, voor mij als vrouw alleen met Stella op de arm. Ik ga Stella ook nog even instructies geven.
Duimen jullie dat ik straks terugkom met cdspeler in de auto.
Dat is ook het plan nu hoor. We kijken het sowieso aan tot de zomer, dan mss een meerijplankje en evt. een wagen huren voor een paar maanden samen en dan zou hij het daarna wel met het plankje af moeten kunnen.quote:Op maandag 29 december 2008 14:42 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik zou die Quinny evengoed gewoon houden, zeker als je er zoop bent, Als BEbie rond een jaar zit loopt Sasha waarschijnlijk wel pittig en dan ben je klaar met duo rijden.
Ik ookquote:Op maandag 29 december 2008 14:55 schreef Reinhilde het volgende:
Mijn baby slaapten ik mag niet opruimen, schoonmaken of ander lichamelijk iets doen, en nou verveel ik me.
![]()
Ik zou natuurlijk in mijn nieuwe boek kunnen gaan lezen, maar ipv lezen zit ik 'Pageant Place' te kijken op MTV.
Mijn god.
W ligt op de bank de panorama te lezen, thee te drinken en te klagen dat hij pas over 3 uur de volgende dosis pijnstillers mag slikken. Beter dan gisteren dus, maar nog niet lekker.quote:Op maandag 29 december 2008 15:56 schreef Belana het volgende:
net als Ezra de laatste keer cattiega maar lekker in bad lezen
veel beter voor je!
hoe is het nu met w?
Ja, moet wel. Morgen gesprek met de artsen. Djeez belde net.quote:Op maandag 29 december 2008 17:00 schreef Reinhilde het volgende:
Oh Ingrid![]()
Kan je morgen wel naar hem toe?
Gewoon zelf bellen dat je onderweg bent, kleine moeitequote:Op maandag 29 december 2008 17:07 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ja, moet wel. Morgen gesprek met de artsen. Djeez belde net.
Thuiszorg tussenpersoon heeft op ons zitten wachten. Djeez was net 10 minuten te laat.
Ik heb dan zoiets bel dan ff of we al onderweg zijn ofzo. Ze hebben beide mobiele nrs en vaste nr.
Nu is de kans kleiner dat hij deze week naar huis mag.
We wisten niet dat die zou komen.quote:Op maandag 29 december 2008 18:01 schreef Belana het volgende:
djeez had zelf ook even kunnen bellen dat ie wat later was toch Ingrid?
Nou, de eerste man wel. Ze hadden de benodigdheden niet maar hij ging wel even op internet een zaak zoeken waar ze het waarschijnlijk wel hadden en toen heeft ie ook meteen gebeld voor mijquote:Op maandag 29 december 2008 19:47 schreef Lois het volgende:
He verdorie Guus waren ze ongevoelig voor je charmes?
Oh, superlief zegquote:Op maandag 29 december 2008 19:52 schreef Lois het volgende:
Verdorie zeg! Geen handig iemand in je kennissenkring die het even kan doen? Woon je bij mij in de buurt soms? Dan stuur ik mijn man wel even. (Noord-Holland regio Haarlem)
Misschien was dat het ja, ik keek wel ongeveer zo inderdaadquote:Op maandag 29 december 2008 19:52 schreef Webkim het volgende:
apm-metjes? Daar zou ik ook zo bij kijken:![]()
Maar da's dan weer niet sexy.
er zijn ook verloopstukjes, althans zo zat mijn oude radio vastquote:Op maandag 29 december 2008 19:49 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Nou, de eerste man wel. Ze hadden de benodigdheden niet maar hij ging wel even op internet een zaak zoeken waar ze het waarschijnlijk wel hadden en toen heeft ie ook meteen gebeld voor mij. Maar toen kwam ik daar, en hadden ze ook de spullen niet. Toen zei die vent "het enige wat je kunt doen is de stekker eraf knippen en apm-metjes eraan zetten, die dan in de andere stekker passen." Dus ik keek hem semi-onbenullig-en-ietwat-smekend aan... Maar niks hoor. Hij wenste me succes en ging weer verder waar hij gebeleven was
.
Ik ben ook naar van dit berichtquote:Op maandag 29 december 2008 19:52 schreef mrien het volgende:
Bah, wat een ontzettend rotnieuws van Maffemuts![]()
Heb niet snel dat ik begin te huilen om iets via internet, maar nu had ik het toch echt wel even moeilijk
ah ok, das alweer een heel ander verhaal en dan ook erg vervelend, maar geen man overboord hopelijk?quote:Op maandag 29 december 2008 18:30 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
We wisten niet dat die zou komen.
Vanmorgen aan de telefoon had ik gezegd dat we er tussen 15.30 en 16.00 zouden zijn voor het spoelen, de fles etc. Was diegene er al om 15.00 blijkt achteraf.
Ik heb geen idee. Morgen 14.00 gesprek met arts. Zullen we wel meer horen, ook over thuiszorg hopelij. En wanneer ze denkt dat hij wel naar huis kan.quote:Op maandag 29 december 2008 21:00 schreef Belana het volgende:
[..]
ah ok, das alweer een heel ander verhaal en dan ook erg vervelend, maar geen man overboord hopelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |