open een topicquote:Op maandag 29 december 2008 14:10 schreef Picchia het volgende:
Momenteel draagt de centrale overheid een aantal taken over naar gemeenten, op het gebied van opvang, zorg, uitkeringen en minderhedenbeleid om beter op de vraag vanuit de bevolking te kunnen inspelen. Maar bij de decentrale organen hoeven de beleidsmakers en verantwoordelijke functionarissen amper verantwoordelijkheid, of slechts indirect verantwoordelijkheid, aan de bevolking af te leggen. Je kan bijna zeggen dat de middelen in de handen van willekeurige personen (ambtenaren) wordt gelegd die vervolgens daarover beleid gaan voeren. Bij wie de financiële verantwoordelijkheid ligt is meestal ook niet geheel duidelijk. Helemaal in Amsterdam kun je goed zien dat onzinnig beleid op gemeentelijk niveau vrijwel nooit wordt afgerekend.
Verdere decentralisatie is een zeer goed idee, maar dan zullen decentrale organen wel verder gedemocratiseerd moeten worden. Anders kan het doel van decentralisatie, inspelen op de wensen van de bevolking, nooit behaald worden.
Dat is maar goed ook, want anders waren ze allang uitgeroeid door de aanhangers van groot-Israël.quote:Op maandag 29 december 2008 15:23 schreef Wheelgunner het volgende:
Wij geven tientallen miljoenen uit aan die troep en die Palestijnen krijgen gratis het duurste vuurwerk
Die paar rotjes die ze af en toe de grens over mieteren maken weinig indruk op de aanhangers van groot-Israel.quote:Op maandag 29 december 2008 15:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook, want anders waren ze allang uitgeroeid door de aanhangers van groot-Israël.
Kennelijk maken die rotjes zo veel uit, dat ze nu zelf heel erg los gaan en weer miljarden euro's aan oorlogsmateriaal inzetten.quote:Op maandag 29 december 2008 15:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die paar rotjes die ze af en toe de grens over mieteren maken weinig indruk op de aanhangers van groot-Israel.
Jij komt toch uit Limburg?quote:
Ja, maar hier zeggen ze geen 'duugste'quote:
Carbid for teh W1N!!!quote:
Is de Fallus een god voor jullie?quote:Op maandag 29 december 2008 19:14 schreef Mutant01 het volgende:
Westerse toeristen in Marokko
[ afbeelding ]
.....
Blame the Romans.quote:Op maandag 29 december 2008 19:15 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Is de Fallus een god voor jullie?
je moeder op de achtergrond vind het anders wel aardigquote:Op maandag 29 december 2008 19:14 schreef Mutant01 het volgende:
Westerse toeristen in Marokko
[ afbeelding ]
.....
Een piemel op een steen, midden in niemandsland noem jij beschaving?quote:Op maandag 29 december 2008 19:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een stukje Westerse beschaving in de zandbak dus.
De Romeinen pasten zich aan aan de plaatselijke cultuur, laat dat een voorbeeld zijn.quote:Op maandag 29 december 2008 19:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een piemel op een steen, midden in niemandsland noem jij beschaving?
lentequote:Op maandag 29 december 2008 19:51 schreef Aoristus het volgende:
ik wou dat het al april was, dan was die smerige kou tenminste over
In de auto heb ik nergens last van.quote:Op maandag 29 december 2008 19:51 schreef Aoristus het volgende:
ik wou dat het al april was, dan was die smerige kou tenminste over
Ik weet waar jij er geen last van hebt, vies mannetje.quote:Op maandag 29 december 2008 20:05 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
In de auto heb ik nergens last van.
We zijn inderdaad groot geschapen, dus dat klopt.quote:Op maandag 29 december 2008 19:47 schreef Reya het volgende:
[..]
De Romeinen pasten zich aan aan de plaatselijke cultuur, laat dat een voorbeeld zijn.
Volgens mij is het doel over het algemeen het realiseren van bezuinigingen door de centrale overheden.quote:Op maandag 29 december 2008 14:10 schreef Picchia het volgende:
Anders kan het doel van decentralisatie, inspelen op de wensen van de bevolking, nooit behaald worden.
quote:Op maandag 29 december 2008 20:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Volgens mij is het doel over het algemeen het realiseren van bezuinigingen door de centrale overheden.
Brinta is een nepoplossing,quote:Op maandag 29 december 2008 20:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Lees minder geld en meer eisen. Van die nep oplossingen.
En dan mag meneer wel aangesproken worden op een heel volk.quote:Op maandag 29 december 2008 20:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
We zijn inderdaad groot geschapen, dus dat klopt.
quote:Marijnissen ziet af van nieuwe termijn
HILVERSUM Tweede Kamerlid Jan Marijnissen (SP) denkt niet dat hij na de komende verkiezingen nog deel zal uitmaken van het parlement. Dat zei hij zaterdag in het radioprogramma TROS-Kamerbreed. Marijnissen trad eerder dit jaar om gezondheidsreden terug als fract i e v o o r z i t t e r. Hij zei daarover: ‘Het legt absoluut een enorme druk op iemand. Je bent verantwoordelijk voor je eigen da den en voor de woorden en daden van de hele fractie en je bent verplicht de lijnen uit te zetten, de middellange termijn in de gaten te houden en tegelijkertijd ook de actualiteit.’
ANP
quote:Op maandag 29 december 2008 20:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
En dan mag meneer wel aangesproken worden op een heel volk.
Zeker weer Amerikaanse humor?quote:Op maandag 29 december 2008 20:32 schreef Wheelgunner het volgende:
Grootgeschapen Marokkanen en hun arme schapen
Limburgse Marokkanen. Ik heb daar een ander woord voor. Drugsrunners. En ik mag het lekker zeggen, jij niet.quote:Op maandag 29 december 2008 20:37 schreef du_ke het volgende:
Limburgse Marokkanen daar zou je pas echt medelijden mee krijgen.
Apartheidspolitiek.quote:Op maandag 29 december 2008 20:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En ik mag het lekker zeggen, jij niet.
Ik zeg dat gewoon lekker over alle Marokkanenquote:Op maandag 29 december 2008 20:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Limburgse Marokkanen. Ik heb daar een ander woord voor. Drugsrunners. En ik mag het lekker zeggen, jij niet.
Suggestief in de zin van: "Verdorie-de-keiharde-waarheid-past-niet-in-mijn-straatje!" Of in de zin van "altijd-maar-weer-de-linkse-zenders-die-het-voor-de-zielige-palestijnen-opnemen!".quote:Op maandag 29 december 2008 20:52 schreef Fastmatti het volgende:
Waarom berichten de media altijd zo suggestief als het om Israel gaat. Betrapte zelfs het NRC erop.
De waarheid van de Palestijnse terreur vergeten ze allemaal. Het NRC vermeldde nog dat de tunnels tussen de Palenstijnse gebieden en Israel ook werden aangevallen. Dit terwijl daar wapens hulpgoederen doorheen kwamen.quote:Op maandag 29 december 2008 20:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Suggestief in de zin van: "Verdorie-de-keiharde-waarheid-past-niet-in-mijn-straatje!" Of in de zin van "altijd-maar-weer-de-linkse-zenders-die-het-voor-de-zielige-palestijnen-opnemen!".
Speciaal om jou te irriteren.quote:Op maandag 29 december 2008 20:52 schreef Fastmatti het volgende:
Waarom berichten de media altijd zo suggestief als het om Israel gaat. Betrapte zelfs het NRC erop.
Het is al langer bekend dat jullie wat achterlopen.quote:Op maandag 29 december 2008 20:58 schreef Mutant01 het volgende:
Gelukkig nieuw jaar trouwens. We zitten officieel in het jaar 1430.
Ik voorzie een grapjesstorm hierover.
Precies, moet nog een hele foutenanalyse afmaken.quote:Op maandag 29 december 2008 21:00 schreef du_ke het volgende:
Pff er moet dit jaar nog veel te veel gebeuren om het nu al over te verklaren
Toen was de wereld tenminste nog verschoond van Ilja Leonard Pfeijffer.quote:Op maandag 29 december 2008 20:58 schreef Mutant01 het volgende:
Gelukkig nieuw jaar trouwens. We zitten officieel in het jaar 1430.
Ik voorzie een grapjesstorm hierover.
Bedankt. En dat terwijl ik nagenoeg niet nadenk over mijn reactiesquote:Op maandag 29 december 2008 21:03 schreef Reya het volgende:
Je bijdrages in het topic over Gaza zijn overigens zeker niet onaardig, Mutant, zover ze in dat topic enige vrucht kunnen dragen.
En waren we nog niet in aanraking gekomen met het vulgaire kapitalisme van de VSquote:Op maandag 29 december 2008 21:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Toen was de wereld tenminste nog verschoond van Ilja Leonard Pfeijffer.
Men dacht nog dat de wereld niet ver na de Canarische Eilanden ophield met bestaanquote:Op maandag 29 december 2008 21:05 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
En waren we nog niet in aanraking gekomen met het vulgaire kapitalisme van de VS
Vooringenomenheid is je inderdaad niet vreemd.quote:Op maandag 29 december 2008 21:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Bedankt. En dat terwijl ik nagenoeg niet nadenk over mijn reacties.
Knallend van de wereld afquote:Op maandag 29 december 2008 21:09 schreef MrX1982 het volgende:
Gaza: Knallend het jaar uit.
Vooringenomenheid is een pre bij discussies. Je zet jezelf in de aanvallende positie.quote:Op maandag 29 december 2008 21:07 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Vooringenomenheid is je inderdaad niet vreemd.
Dat hoeft niet noodzakelijk; je kunt ook een twijfelpositie innemen, waarbij je uitsluitend je laat overtuigen, alhoewel dat op FOK! wellicht ongewoon is.quote:Op maandag 29 december 2008 21:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vooringenomenheid is een pre bij discussies. Je zet jezelf in de aanvallende positie.
In het echte leven werkt dat inderdaad zo. Op Fok is dat anders.quote:Op maandag 29 december 2008 21:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat hoeft niet noodzakelijk; je kunt ook een twijfelpositie innemen, waarbij je uitsluitend je laat overtuigen, alhoewel dat op FOK! wellicht ongewoon is.
Uh....? Whatever.quote:Op maandag 29 december 2008 20:55 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
De waarheid van de Palestijnse terreur vergeten ze allemaal. Het NRC vermeldde nog dat de tunnels tussen de Palenstijnse gebieden en Israel ook werden aangevallen. Dit terwijl daar wapens hulpgoederen doorheen kwamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |