Heeft ze d'r al weer één inzitten?quote:Op maandag 29 december 2008 13:22 schreef Anosmie het volgende:
K_I_M! Hoe is het met jou en de buuk?
Het gaat wel weer vandaag. Wat een goede lozing al niet voor een mens kan doenquote:Op maandag 29 december 2008 13:22 schreef Anosmie het volgende:
K_I_M! Hoe is het met jou en de buuk?
Edit: FiPo! Rawrrr
Dat denk ik niet A. Dat denk ik niet.quote:Op maandag 29 december 2008 13:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heeft ze d'r al weer één inzitten?
Cranberry!quote:Op maandag 29 december 2008 13:34 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik ga straks denk ik (weer) een Cheesecake maken. Alleen nog bedenken wat voor een topping ik er op wil.. Iemand een idee?
Maar eerst nuttige dingen doen.
Frambozen!quote:Op maandag 29 december 2008 13:34 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik ga straks denk ik (weer) een Cheesecake maken. Alleen nog bedenken wat voor een topping ik er op wil.. Iemand een idee?
Maar eerst nuttige dingen doen.
Frambozen lijken me erg lekker, maar moet je dat niet zeven vanwege de pitjes? En ik heb niet zo'n nylonzeef (en ook geen grote voorraad pantiesquote:Op maandag 29 december 2008 13:42 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Frambozen!
Cocos?
Banananas![]()
Gehakte noten in caramel.
Dat klinkt ook niet vrolijk Greysiequote:Op maandag 29 december 2008 14:32 schreef Greys het volgende:
Goede voornemens:
- Niet meer klakkeloos uitgaan van het goede in de mens.
- Niet te snel privé dingen loslaten tegen mensen die ik amper ken.
- Vaker mijn ouders bellen en bezoeken.
- Nóg meer genieten van het leven.
... oh ja en gezond en lekker eten
Meer sparen, blijven sporten, streef halen en walnotenkraker kopen.quote:Op maandag 29 december 2008 14:19 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hebben jullie eigenlijk nog andere goede voornemens, naast natuurlijk verder gaan met afvallen/meer sporten?
Ik wil (voor de derde keer) stoppen met het pulken aan m'n vingers/nagels. In januari wil ik heel hard aan de slag om al m'n tentamens te halen. Daarna wil ik veel gaan doen aan het huis, omdat dat nogal een puinhoop is op het moment. Ik wil weer lekker een huisje dat voldoet aan al m'n eisen. Dus beter en efficienter aan het werk en gezonder leven!
Nou, ik stoot er nog al eens mijn kop mee.quote:Op maandag 29 december 2008 14:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat klinkt ook niet vrolijk Greysie
Ga je McSex nog lozen dit jaar of blijf je hangen in die heilige maandendinges?quote:Op maandag 29 december 2008 14:46 schreef Merel het volgende:
Ik wil wat sterker in m'n schoenen komen te staan en wat beter voor m'n mening uit durven te komen. En een leuke vent vinden die me wél waard is
Hoezee! Because you're worth it!quote:Op maandag 29 december 2008 14:46 schreef Merel het volgende:
Ik wil wat sterker in m'n schoenen komen te staan en wat beter voor m'n mening uit durven te komen. En een leuke vent vinden die me wél waard is
Juist! Die beslissing heb ik ook ooit gemaakt. Het leven wordt er zoveel leuker van.quote:
Val jij op mannen??? Nu breekt mijn klomp!!quote:Op maandag 29 december 2008 14:48 schreef neen het volgende:
Ik ga dit jaar een McSex zoeken! Das pas een goed voornemen
Nee, een vrouwlijke McSexquote:Op maandag 29 december 2008 14:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Val jij op mannen??? Nu breekt mijn klomp!!
Mijn voornemens:
Iemand eens flink op zijn bek slaan. Because it's worth it en verders:
Op gewicht blijven,
sporten,
meer schilderen,
minder galerie.
Ik heb gewoon diepvriesframbozen gepureerd en even opgewarmd (niets aan toegevoegd of uitgehaald). Was heerlijk!quote:Op maandag 29 december 2008 14:09 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Frambozen lijken me erg lekker, maar moet je dat niet zeven vanwege de pitjes? En ik heb niet zo'n nylonzeef (en ook geen grote voorraad panties).
Dat heet dan wat, een McaSex? Of beter gewoon een MissSex. Zo komen de misverstanden in de wereld!quote:
Ja, dat wist ik ook niet. Misschien kan ik beter gewoon een leuke vriendin zoeken dan is het tenminste duidelijkquote:Op maandag 29 december 2008 15:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat heet dan wat, een McaSex? Of beter gewoon een MissSex. Zo komen de misverstanden in de wereld!
Maar dat vind ik dus tegelijk ook eng, want dan moet ik voor mezelf opkomen en stampij maken en dan worden mensen boos of raken ze geïrriteerd en ik ben niet zo goed in conflicten. Ik háát ruzie, elk klein meningsverschilletje eigenlijk. Ik hou liever m'n mond en ik slik m'n mening wel in dan dat ik tegen iemand in ga. Daar moet ik dus ook maar eens wat aan doenquote:Op maandag 29 december 2008 14:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Juist! Die beslissing heb ik ook ooit gemaakt. Het leven wordt er zoveel leuker van.
Weten we meteen wat die S in de nickname van Miss_S is!quote:
quote:Op maandag 29 december 2008 15:03 schreef Merel het volgende:
[..]
Weten we meteen wat die S in de nickname van Miss_S is!
Dizzy-M-elletje heeft niets te vrezen!!quote:Op maandag 29 december 2008 15:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
* Dizzy-Miss-Lizzy bergt zich gauw
McSletjequote:Op maandag 29 december 2008 15:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat heet dan wat, een McaSex? Of beter gewoon een MissSex. Zo komen de misverstanden in de wereld!
Veel plezierquote:Op maandag 29 december 2008 15:07 schreef Anosmie het volgende:
Had ik al verteld dat ik morgen mijn evaluatiegesprek heb?
Ik ben zo benieuwd hoeveel % ik er bij krijg..
Zeg, wat vind jij van Neen?quote:Op maandag 29 december 2008 15:10 schreef Miss_S het volgende:
Ik ga zometeen maar eens mijn pak van de H&M aanpassen
Heb al van twee mensen te horen gekregen dat ik er slanker uitzag.....volgens mij bedoelen ze gewoon dat ik er slecht uitzie
quote:Op maandag 29 december 2008 14:57 schreef conleche het volgende:
Mijn voornemens:
Iemand eens flink op zijn bek timmeren. Because it's worth it
Functie: Hoe je baan heetquote:Op maandag 29 december 2008 15:24 schreef Anosmie het volgende:
Ik snap alleen mn evaluatieformulier niet zo..pagina 1:
Naam: (dat lukt nog wel)
Dan krijg je 4 blokken met respectievelijk de titels: Functie, Taken, Werkzaamheden, Overig.
Dat is het hele formulier.
quote:Op maandag 29 december 2008 15:29 schreef Merel het volgende:
[..]
Functie: Hoe je baan heet
Taken: Wat je van Helga moet doen
Werkzaamheden: Wat je in feite echt de hele dag doet
Overig: Dat Helga dood moet
Itsa simpel
Daarom word ik ook communicatieadviseur, ik kan dat soort dingen heul duidelijk overbrengenquote:Op maandag 29 december 2008 15:35 schreef Anosmie het volgende:
[..].
Alles is ineens zo helder! Thanks
quote:Op maandag 29 december 2008 15:29 schreef Merel het volgende:
[..]
Functie: Hoe je baan heet
Taken: Wat je van Helga moet doen
Werkzaamheden: Wat je in feite echt de hele dag doet
Overig: Dat Helga dood moet
Itsa simpel
Mocht het morgen verkeerd aflopen dan PM ik wel even het email adres waar je naar mijn functie kan solliciteren.quote:Op maandag 29 december 2008 15:49 schreef Merel het volgende:
[..]
Daarom word ik ook communicatieadviseur, ik kan dat soort dingen heul duidelijk overbrengen
quote:Op maandag 29 december 2008 16:39 schreef conleche het volgende:
Jay!!![]()
Een portret is goedgekeurd en betaald!! Best fijn na deze idioot dure maand!!
![]()
Topweek!!quote:Op maandag 29 december 2008 16:42 schreef Anosmie het volgende:
[..]voor het salaris, de sloffen en de streef van Co
Een gesigneerde foto van onze Greys kan je hier aanvragen.quote:Op maandag 29 december 2008 16:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O, ik dacht van onze Greys. Laat maar zitten dan
.
Ai laf joe!quote:Op maandag 29 december 2008 16:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O, ik dacht van onze Greys. Laat maar zitten dan
.
Toch niet omdat je mij nu kent hequote:Op maandag 29 december 2008 14:32 schreef Greys het volgende:
Goede voornemens:
- Niet meer klakkeloos uitgaan van het goede in de mens.
Voegt toe:quote:Op maandag 29 december 2008 15:03 schreef Merel het volgende:
[..]
Maar dat vind ik dus tegelijk ook eng, want dan moet ik voor mezelf opkomen en stampij maken en dan worden mensen boos of raken ze geïrriteerd en ik ben niet zo goed in conflicten. Ik háát ruzie, elk klein meningsverschilletje eigenlijk. Ik hou liever m'n mond en ik slik m'n mening wel in dan dat ik tegen iemand in ga. Daar moet ik dus ook maar eens wat aan doen
Dat weet ik dus niet!quote:Op maandag 29 december 2008 16:48 schreef conleche het volgende:
Wat een leuk pakket Lau!! Wie was nou jouw SeSa? Ik volg het niet meer......
Ik had DaD! Voor de rest weet ik het ook niet meer!quote:Op maandag 29 december 2008 16:52 schreef Laureline het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet!en
en
![]()
Ik hou het ook niet meer bij! Ik weet alleen nog dat Anneque neen had, ik Goodbye, Goodbye had PF, Cinnamon had Aventura , eeeuh....MisPoez had MariaEtcetera? Of niet?
Ik wacht nog op het exceloverzichtje van PF!
I second that!quote:Op maandag 29 december 2008 16:50 schreef Vivi het volgende:
- Zo veel mogelijk puppelmeetings houden.
Ja, dan kunnen we die op marktplaats verkopen voor een woekerprijs!quote:Op maandag 29 december 2008 16:57 schreef Anosmie het volgende:
Ja Co, vertellen!
Maak er anders een rebus van!
Ik wou dat dat bij mij zo snel ging...ik kan zoiets decennia met me meedragenquote:Op maandag 29 december 2008 16:58 schreef conleche het volgende:
De neiging is al over jongens, bovendien niemand die jullie kennen. Carry on!
Dat je een en al goedheid wasquote:Op maandag 29 december 2008 16:58 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, dan kunnen we die op marktplaats verkopen voor een woekerprijs!
Wat zei je Greys?
Je maakt me aan het lachen, alleen al dáárom lafikjetoeded!!quote:Op maandag 29 december 2008 16:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik wou dat dat bij mij zo snel ging...ik kan zoiets decennia met me meedragen.
Muis!quote:Op maandag 29 december 2008 17:03 schreef Muis006 het volgende:
Hoi schatjes!
Het ging wel goed, maar ik zag blauwe lichtflitsen omdat mijn gehoorzenuw reageert op die straling. En ze draaien dat masker zo asociaal hard om je hoofd heen dat ik een uur lang een vuurrode kop heb gehad en nog 3 uur langer hoofdpijn
.
Dus ik heb lekker een hamburger gegeten én een Oudejaarslot gekocht én ik ga morgen Mario Kart voor op de Wii kpoen
Dat is vast SHE.quote:Op maandag 29 december 2008 16:46 schreef Laureline het volgende:
En dit zat er allemaal in! Thee, wierook, chocoladesneeuwpop en kerstman, een tijdschrift met heel miniboek erbij (Flow, een - ik citeer de flap even:-"me-time magazine"! De teksten op de flap lijken me ook wel goede voornemens voor deze of gene: "live mindfully, simplify your life, feel connected, spoil yourself") èn een heel lief kaartje!Echt een geweldig kerstpakket! Nu ben ik helemaal gelukkig!
![]()
Ik heb ook het idee dat het SHE is, ook vanwege het handschrift. Maar ik kan niet goed beredeneren waaromquote:
Oei! Dat klinkt niet fijn, van dat aandraaienquote:Op maandag 29 december 2008 17:03 schreef Muis006 het volgende:
Hoi schatjes!
Het ging wel goed, maar ik zag blauwe lichtflitsen omdat mijn gehoorzenuw reageert op die straling. En ze draaien dat masker zo asociaal hard om je hoofd heen dat ik een uur lang een vuurrode kop heb gehad en nog 3 uur langer hoofdpijn
.
Dus ik heb lekker een hamburger gegeten én een Oudejaarslot gekocht én ik ga morgen Mario Kart voor op de Wii kpoen
Ik voel me wel okee, beetje moe dat wel. En het was best eng vanochtend dus ik was nogal shaky daarna. Maar het gaat nu een stuk beter!quote:Op maandag 29 december 2008 17:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Muis!.
En hoe voel je je nu? Je klinkt wel vrolijk, dus volgens mij voel je je wel redelijk goed?.
Morgen!quote:Op maandag 29 december 2008 17:05 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oei! Dat klinkt niet fijn, van dat aandraaienWanneer moet je weer?
Nee hoor ze zijn heel aardig! Maar lief dat je het aanbiedtquote:Op maandag 29 december 2008 17:04 schreef conleche het volgende:
Muissie!! Wat een ellendelingen dat ze je pijn doen. Moet ik ze ook komen meppen??
Hoe voel je je nu?
quote:Op maandag 29 december 2008 17:03 schreef Muis006 het volgende:
Hoi schatjes!
.
Ga je dan weer een hamburger etenquote:
Aah, ik zie hetquote:Op maandag 29 december 2008 17:07 schreef Greys het volgende:
Clau en Vik, het is MsPoez volgens mij, die heeft het al half toegegeven op de vorige bladzijde
Muizelientje! Jij bikkel!
En wat goed dat je jezelf daarna verwend hebt!
Wat lief! Dankjewelquote:Op maandag 29 december 2008 17:07 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
![]()
dikke knuffel muis... ik heb nog wel ff aan je gedacht vandaag hoor.....
quote:Op maandag 29 december 2008 17:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik voel me wel okee, beetje moe dat wel. En het was best eng vanochtend dus ik was nogal shaky daarna. Maar het gaat nu een stuk beter!
Jij bent goed in Nederlands.quote:Op maandag 29 december 2008 17:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Aah, ik zie het. Overduidelijk MsPoez dus.
Ik zit er weer eens naast. Wat kan ik eigenlijk wèl?
.
Nee ik ga niet elke dag een hamburger eten neequote:Op maandag 29 december 2008 17:08 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ga je dan weer een hamburger etenOf iedere keer iets om jezelf te verwennen!
Maar wel stoer hoor, je praat er eigenlijk heel nonchalant over. Terwijl het me toch erg heftig lijkt allemaal.
Mario Kart is de bomb! Ik heb het ook op de Cube maar het Wii stuur is zo gaaf!quote:Op maandag 29 december 2008 17:10 schreef Viking84 het volgende:
En Mario Kart is tof. Op verjaardagen spelen Mark en ik altijd met m'n neefjes en nichtjes (6 stuks
) op de DS
.
Dankjewel!quote:Op maandag 29 december 2008 17:09 schreef mspoez het volgende:
Ja het was ik. Sorry dames!
En een dikke vette kroel voor dappere Muis!
Je weet zelfs niet hoe je het klemtoonteken moet gebruiken!quote:Op maandag 29 december 2008 17:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Aah, ik zie het. Overduidelijk MsPoez dus.
Ik zit er weer eens naast. Wat kan ik eigenlijk wèl?
.
quote:Op maandag 29 december 2008 17:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je weet zelfs niet hoe je het klemtoonteken moet gebruiken!
Sommige regels dienen overtreden te worden.quote:Op maandag 29 december 2008 17:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat vind ik dan ook weer zo'n regel à la de pannenkoek. Het werd altijd ` geschreven, maar vanaf 1995 moet het blijkbaar ineens de andere kant op.quote:Op maandag 29 december 2008 17:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Faalhaas is een leuk woord!quote:Op maandag 29 december 2008 17:14 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik vind 'wél' zo onlogisch klinken (dat klinkt als 'weel'), dus dacht ik heel correct te doen door er een ` van te maken. Ik ben een faalhaas.
Waar trek je de grens dan? Ons schrift is nu eenmaal gebaseerd op een willekeur aan regels. Sterker nog, taal ís willekeur.quote:Op maandag 29 december 2008 17:17 schreef Laureline het volgende:
[..]
Dat vind ik dan ook weer zo'n regel à la de pannenkoek. Het werd altijd ` geschreven, maar vanaf 1995 moet het blijkbaar ineens de andere kant op.Dus die regel kunnen ze van mij cadeau krijgen.
Accent circumflex for President!quote:Op maandag 29 december 2008 17:19 schreef Laureline het volgende:
We kunnen wel een clubje oprichten voor de herinvoering van het accent grave!
Een lurker!quote:Op maandag 29 december 2008 17:21 schreef -Luxury- het volgende:
Kom ik er dus ook net achter dat ik het klemtoonteken vaak verkeerd gebruik.En dat alleen maar omdat ik meelees.
Maar wat mij betreft kunnen ze ook de pot op met die regel, want het lijkt nergens op!
Co deed flink d'r best he!quote:Op maandag 29 december 2008 17:23 schreef Muis006 het volgende:
Slank met de string van PF het nieuwe jaar in. Deeltje 414!
Hahaha ik pies bijna in mijn broek!
Ja hahaha. Geniaal!quote:Op maandag 29 december 2008 17:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Co deed flink d'r best he!
Maar goed, die heeft weer andere talenten
En ik doe het altijd goed, omdat ik te lui ben de alt-codes te gebruiken en dus gewoon gebruik maak van ' + [klinker]quote:Op maandag 29 december 2008 @ 17:14 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik vind 'wél' zo onlogisch klinken (dat klinkt als 'weel'), dus dacht ik heel correct te doen door er een ` van te maken. Ik ben een faalhaas.
Volgens mij trek ik de grens bij de nieuwe regels die voor mijn taalgevoel heel onlogisch aandoen. Ik weet dat taal niet strikt logisch is opgebouwd, maar daarom verwacht ik het van kunstmatige en geforceerd doorgevoerde veranderingen van mijn taal wel.quote:Op maandag 29 december 2008 17:20 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waar trek je de grens dan? Ons schrift is nu eenmaal gebaseerd op een willekeur aan regels. Sterker nog, taal ís willekeur.
Ik had de eerste keer ook een 0% score.quote:Op maandag 29 december 2008 17:29 schreef Muis006 het volgende:
Of niet. Hij wil de results niet laten zien en nu heb ik geen zin meer.
Gisteren ging het goed. Maar ik blijf op mijn hoedequote:Op maandag 29 december 2008 17:35 schreef BlaatschaaP het volgende:
Nog steeds slaapproblemen, SHE?
[ afbeelding ].
Goed zijn ze he? Je pupillen!quote:
Jullie willen me gewoon aan het huilen maken.quote:Op maandag 29 december 2008 17:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Goed zijn ze he? Je pupillen!
Mijn geitenkaas met honing is zeker ook geen topper?
Nietes heurquote:Op maandag 29 december 2008 17:38 schreef SHE het volgende:
[..]
Jullie willen me gewoon aan het huilen maken.
Maar even serieus, mijn lijstje valt best mee toch?quote:Op maandag 29 december 2008 17:38 schreef SHE het volgende:
[..]
Lukt het?quote:Op maandag 29 december 2008 17:38 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat is nét mijn Sophietje!quote:Op maandag 29 december 2008 17:35 schreef BlaatschaaP het volgende:
Nog steeds slaapproblemen, SHE?
[ afbeelding ].
Bebogeen is toch ook niet echt goed? Maar dat eet ik nooitquote:Op maandag 29 december 2008 17:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar even serieus, mijn lijstje valt best mee toch?
Voor mijn doen dan?
Voor jou wel, kapsalonnetjequote:Op maandag 29 december 2008 17:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar even serieus, mijn lijstje valt best mee toch?
Voor mijn doen dan?
Whoei! Bebogeen; Mjammie!quote:Op maandag 29 december 2008 17:40 schreef Goodbye het volgende:
Bebogeen is toch ook niet echt goed? Maar dat eet ik nooit
Daarom houdt SHE van me.quote:
Hij's fraai, heel fraaiquote:Op maandag 29 december 2008 17:44 schreef Laureline het volgende:
Lijstje:
O: croissant
T: roerei
D: halve pizza excellent caprese
T: cracotte roompaté en halve bak citroenkwark
D: groentesoep, en straks gaan we naar de Indonees, dus ik denk nasi goreng, sate ajam ketjap, sate kambing en ikan bobotok
Wat een vrouw van de wereld.quote:Op maandag 29 december 2008 17:44 schreef Laureline het volgende:
Lijstje:
O: croissant
T: roerei
D: halve pizza excellent caprese
T: cracotte roompaté en halve bak citroenkwark
D: groentesoep, en straks gaan we naar de Indonees, dus ik denk nasi goreng, sate ajam ketjap, sate kambing en ikan bobotok
GMTA.quote:Op maandag 29 december 2008 17:44 schreef Muis006 het volgende:
Bebogeen is een karamelpasta, gebruikt als broodbeleg
Gadverdamme!
Het is zalig!quote:Op maandag 29 december 2008 17:45 schreef Claudia_x het volgende:
Ik weet niet eens wat bebogeen is.![]()
"Bebogeen is een karamelpasta, gebruikt als broodbeleg. De naam is ontstaan door de samenvoeging en omkering van 'Geen boter beschikbaar'." (Bron)
Dat klinkt walgelijk!
Is het ook. Als ik het ruik ga ik al over mijn nek.quote:Op maandag 29 december 2008 17:45 schreef Claudia_x het volgende:
Ik weet niet eens wat bebogeen is.![]()
"Bebogeen is een karamelpasta, gebruikt als broodbeleg. De naam is ontstaan door de samenvoeging en omkering van 'Geen boter beschikbaar'." (Bron)
Dat klinkt walgelijk!
Wrom? Wat een karig lijstje?quote:Op maandag 29 december 2008 17:45 schreef ElisaB het volgende:
O: havermout
L: havermout
D: tartaartje, aardappel, snijbonen
T: sla ik over vandaag
Ik heb gewoon geen trek. Maar verder gaat het wel hoorquote:Op maandag 29 december 2008 17:47 schreef Greys het volgende:
Wrom? Wat een karig lijstje?
Voel je je niet lekker?
Jij doet brood op brood?quote:Op maandag 29 december 2008 17:46 schreef Muis006 het volgende:
Mijn favo broodbeleg is Pain de Provence
Het trekt me niet, maar ik ga het van de week gewoon ff kopen. Wie weet vind ik het heerlijK!quote:Op maandag 29 december 2008 17:48 schreef Greys het volgende:
Elisa, weet je wat ook lekker is?
Die Speculoospasta!
Ik neem regelmatig een lepeltje uit de pot zo in mijn mond
Het is een mix van speculaas en bastognekoekjes, qua smaakquote:Op maandag 29 december 2008 17:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het trekt me niet, maar ik ga het van de week gewoon ff kopen. Wie weet vind ik het heerlijK!
Mijn moeder deed altijd gewoon speculaas op brood.quote:Op maandag 29 december 2008 17:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is een mix van speculaas en bastognekoekjes, qua smaak![]()
Ik ben helemaal niet van het zoete broodbeleg, maar Bebogeen en Speculoos, mjam!
Mijn vader en ik ookquote:Op maandag 29 december 2008 17:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mijn moeder deed altijd gewoon speculaas op brood.
Ik vind speculaas ookal niet lekker. Misschien is er toch nog reden tot hoop.
Weet je dat ik er expres maar twee in gedaan heb en niet een heel zakje? WIlde er nog iets bij zetten van 'chocola (maar niet te veel want dat mag niet van SHE)' haha!quote:
Hmja, ik ben er nog niet uit, hoor. Ik vind het kooikerhondje ook erg leuk.quote:Op maandag 29 december 2008 17:54 schreef Greys het volgende:
Ik zag dat ik nog helemaal niet op je hondjesPM had gereageerd! Excuus!
Maar dat kwam omdat ik later in het topic zag dat de voorkeur voor de kooiker alweer iets was verschoven naar die ene met die naam die ik niet meer weet...En daarna was ik het vergeten
Wel tof van je vent dat hij er mee instemt inmiddels!
En je wilt wel perse een rashondje?quote:Op maandag 29 december 2008 17:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hmja, ik ben er nog niet uit, hoor. Ik vind het kooikerhondje ook erg leuk.Sowieso vind ik het moeilijk om een ras van 'papier' te kiezen.
Wij hadden thuis een Friese Stabij (die wil ik zéker niet), mijn tante had een Duitse Herder (fantastisch, maar niet voor mij) en mijn oma een teckel (I don't think so). Met andere rassen heb ik geen ervaring.
Die lepeltjes Speculoospasta zie ik nooit terug in je lijstje. Smokkelaarsterquote:Op maandag 29 december 2008 17:48 schreef Greys het volgende:
Elisa, weet je wat ook lekker is?
Die Speculoospasta!
Ik neem regelmatig een lepeltje uit de pot zo in mijn mond
Dat lijkt me een behoorlijk net lijstje! Een concurrent voor de koelkast dus.quote:Op maandag 29 december 2008 17:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
O: brinta met magere melk en kaneel
T: bonbon
L: 1,5 volkoren boterham met eiersalde, tomaat, augurk en sla
T: bakje optimel yoghurt
D: tagliatelle met spinazie en zalm en salade erbij
Jeejquote:Op maandag 29 december 2008 17:59 schreef Greys het volgende:
Shining, als je snel leest en de bonbon skipt is het een superkeurig lijstje volgens mij!![]()
MoBlo is al op weg naar de JoeKee.quote:Op maandag 29 december 2008 18:01 schreef Beessie-Jen het volgende:
kheb ook een oliebol gehad vanmiddag MoBlo
Oh, het hoeft absoluut geen rashondje te zijn. Ik wil gewoon een leuk hondje (het liefst een pup).quote:Op maandag 29 december 2008 18:00 schreef Greys het volgende:
[..]
En je wilt wel perse een rashondje?
Of mag het eventueel ook een mixerd zijn?
Die's ook nog netjesquote:Op maandag 29 december 2008 17:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
O: brinta met magere melk en kaneel
T: bonbon
L: 1,5 volkoren boterham met eiersalde, tomaat, augurk en sla
T: bakje optimel yoghurt
D: tagliatelle met spinazie en zalm en salade erbij
Greys heeft nog wel een leuk doch ietwat mislukt en geen pup hondje voor je in de aanbieding.quote:Op maandag 29 december 2008 18:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, het hoeft absoluut geen rashondje te zijn. Ik wil gewoon een leuk hondje (het liefst een pup).
Ik post dan ook alleen een lijstje op dagen dat ik niet in die pot heb gezetenquote:Op maandag 29 december 2008 18:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die lepeltjes Speculoospasta zie ik nooit terug in je lijstje. Smokkelaarster. Wel netjes dat je het met een lepeltje doet. Ik doop gewoon m'n vinger in de pot pindakaas
.
De kip kerrie is klaar, de kokos ook en nu nog wachten tot de rijst klaar is, want ik had er te weinig in gedaan en dadelijk zal ik wel weer teveel hebben.
Voor jou wil ik zelfs plaatsvervangend wrok koesterenquote:Op maandag 29 december 2008 17:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Je maakt me aan het lachen, alleen al dáárom lafikjetoeded!!
+ Oliebollen, die ga ik zoveel etenquote:
haha ok danquote:Op maandag 29 december 2008 18:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
MoBlo is al op weg naar de JoeKee.
Een kwartiertje geleden postte ze nog!quote:Op maandag 29 december 2008 18:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
MoBlo is al op weg naar de JoeKee.
Ben je nou helegaar! Bink is fantastisch.quote:Op maandag 29 december 2008 18:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Greys heeft nog wel een leuk doch ietwat mislukt en geen pup hondje voor je in de aanbieding.
Shiba Inu. Ja, maar ik ben bang dat ik het een kitsch-hondje ga vinden, als je begrijpt wat ik bedoel. Het kooikerhondje is een mooie hond op een bescheiden manier.quote:Op maandag 29 december 2008 18:05 schreef mspoez het volgende:
Ik vind dat hondje met die moeilijke naam schattigerder dan dat kooikerhondje, eigenlijk.
kja dat zei mijn lichaam achteraf ook... maar heb het met trots binnen weten te houden... hahaquote:
Ik heb ook naar de shiba gekeken, maar heb dus exact dat gevoel erbij.quote:Op maandag 29 december 2008 18:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Shiba Inu. Ja, maar ik ben bang dat ik het een kitsch-hondje ga vinden, als je begrijpt wat ik bedoel. Het kooikerhondje is een mooie hond op een bescheiden manier.
Om het vuur mee uit te zetten de volgende keer??!!11?1!quote:Op maandag 29 december 2008 18:12 schreef Muis006 het volgende:
Is je huis afgefikt? No worries! Van Dr.Phil krijg je een universele afstandsbediening
Score!
Preciesquote:Op maandag 29 december 2008 18:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Om het vuur mee uit te zetten de volgende keer??!!11?1!![]()
![]()
Ik ookquote:Op maandag 29 december 2008 18:19 schreef SHE het volgende:
Dit soort uitzendingen van Phil vind ik onuitstaanbaar.
Het lijkt wel een penthouse petquote:Op maandag 29 december 2008 18:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ookik kijk ook niet meer.
Dat wief van die oudste zoon komt wel érg intelligent over trouwens, vind je niet?
Hij was toch ook getrouwd met een playmate? Vond pappie niet zo tofquote:
Nee joh, dat is toch niet weinig?quote:
http://www.goodtyping.com/quote:Op maandag 29 december 2008 12:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik meer aan een beginnerscursus heb![]()
Hmpff, nee ik zit volquote:Op maandag 29 december 2008 18:29 schreef Merel het volgende:
Moet je niet wat tussendoortjes dan? Als je de kcals bij elkaar optelt krijg je volgens mij veel te weinig binnen hoor! Of je moet nu drie borden kip kerrie gaan eten
Wil je die link eens geven waar je het kan testen? (Ik heb niet echt bijgelezenquote:Op maandag 29 december 2008 18:32 schreef kwakveense het volgende:
ola, nog niet helemaal bijgelezen maar:
[..]
http://www.goodtyping.com/
deze heeft bij mij een heel eind geholpen. heb m alleen niet afgemaakt, ben er te lui voor. ik tik wél echt best snel met twee vingers. en ik kwam er achter dat dat ook wel redelijk blind ging...
Net Speed: 63 WPM
(words/minute)
Accuracy: 93%
Gross Speed: 67 WPM
(words/minute)
the quick brown fox jumped over the lazy dog.
jeez, ik kan best blind typen, ik weet gewoon waar alles zit! my god, dit gaat ook nog blind, maar wel allemaal met twee vingers. als ik clied moet typen met tien vingers krijg je woorden als "clied" in plaats van blind...
Dank je wel lieverd, maar ik geloof dat ik het nut van snel typen ook niet meer zo in zie!quote:Op maandag 29 december 2008 18:32 schreef kwakveense het volgende:
ola, nog niet helemaal bijgelezen maar:
[..]
http://www.goodtyping.com/
deze heeft bij mij een heel eind geholpen. heb m alleen niet afgemaakt, ben er te lui voor. ik tik wél echt best snel met twee vingers. en ik kwam er achter dat dat ook wel redelijk blind ging...
Net Speed: 63 WPM
(words/minute)
Accuracy: 93%
Gross Speed: 67 WPM
(words/minute)
the quick brown fox jumped over the lazy dog.
jeez, ik kan best blind typen, ik weet gewoon waar alles zit! my god, dit gaat ook nog blind, maar wel allemaal met twee vingers. als ik clied moet typen met tien vingers krijg je woorden als "clied" in plaats van blind...
De mensheid in zijn meest bedorven vormquote:Op maandag 29 december 2008 18:38 schreef Greys het volgende:
Goedzo Kwak, van je visum!Hoezee!
Ik vind die afleveringen van Oprah met Oprah's Favorieten wel altijd geweldig, dat ze alles gaat weggeven
Lekker hysterisch!
Het is voorspelbaar en irritant. Het maakt ze ook helemaal niet uit wàt wátquote:Op maandag 29 december 2008 18:38 schreef Greys het volgende:
Goedzo Kwak, van je visum!Hoezee!
Ik vind die afleveringen van Oprah met Oprah's Favorieten wel altijd geweldig, dat ze alles gaat weggeven
Lekker hysterisch!
quote:Op maandag 29 december 2008 18:38 schreef kwakveense het volgende:
www.typingtest.com geloof ik.
lijstje (i serve to your commands DML)
O-knackebrod met rauwe ham
T- kiprolletjes
T- kiprolletjes
(T zaten om lunchtijd heen, dus geen aparte lunch gehad)
D- volkoren pasta met rode saus
T- zilveruitjeson a roll!
quote:Op maandag 29 december 2008 18:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
De mensheid in zijn meest bedorven vorm
De meest heerlijke zalige erger-televisie!quote:Op maandag 29 december 2008 18:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het is voorspelbaar en irritant. Het maakt ze ook helemaal niet uit wàt wátze krijgen. Gewoon hebbe, hebbe, hebbe
.
Dat geeft toch ook wel weer een bepaald soort geestelijke rust, vind je ook niet?quote:Op maandag 29 december 2008 18:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Stoere Muis!.
Mijn lijstje: ()
O: Brinta
L: 1 cracker met chocopasta, 1 gekookt eitje, 1 banaan
T: 1 zelfgebakken muffin
D: hamburgers op een broodje met ui, tomaat, sla, dat soort dingen
T: straciatellayoghurt
Op die koelkast hoef ik in ieder geval niet te rekenen..
opgerolde boterham met sla en een plukje gepocheerde kip erinquote:Op maandag 29 december 2008 18:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nice one Kwak!
Wat waren die kiprolletjes ook alweer precies?
Jij zit wel in een Indische periode!quote:Op maandag 29 december 2008 17:51 schreef neen het volgende:
Mijn lijstje
2 lempers
1 kop koffie
maarja, ik heb uitgeslapen
Al m'n hele levenquote:Op maandag 29 december 2008 18:56 schreef Laureline het volgende:
[..]
Jij zit wel in een Indische periode!
Gezocht: een Indisch kokende MissSex voor Neen!quote:Op maandag 29 december 2008 18:57 schreef neen het volgende:
[..]
Al m'n hele leven
Het liefst heb ik een vriendin die lekker Indisch kan koken
Wat meer?quote:Op maandag 29 december 2008 19:01 schreef conleche het volgende:
Neen, je moet wat meer foto's plaatsen: maak een fobo!!
Indischquote:Op maandag 29 december 2008 18:57 schreef neen het volgende:
[..]
Al m'n hele leven
Heb je niet een foto op je pc staan die je kan laten zien dan?quote:Op maandag 29 december 2008 19:07 schreef neen het volgende:
En het is zegmaar niet mogelijk om een foto te maken omdat ik nu een dikke eindejaars/kerstkop heb.
Goed excuus.
Desperate miss lizzyquote:
Maar dat was pas voor 2009quote:Op maandag 29 december 2008 19:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Neen, we hebben je Miss_Sex gevonden.
Ik heb nog wel een paar tàaaantes voor je in de aanbiedingquote:Op maandag 29 december 2008 18:57 schreef neen het volgende:
[..]
Al m'n hele leven
Dat bedoelt ie gewoon plagerig hoor, niet gemeenquote:
Ik meen het wel degelijk serieus. Jij weet precies hoe je iemand nog net een tikje ellendiger kan laten voelen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |