Ik denk dat het wel even duurt voordat DJMO post ... ze moest toch zoiezo een paar dagen in het ziekenhuis blijven na de bevalling??quote:Op maandag 29 december 2008 14:37 schreef YPPY het volgende:
Junior is geboren.Gefeliciteerd
Wat vindt je dochter ervan? Staan ze al samen op de foto?
Dat is prima hoorquote:Op maandag 29 december 2008 14:48 schreef miss_sly het volgende:
Ow ja, ik heb de echo's meegekregen. Ik weet niet of het de mooiste foto's zijn van alles wat we gezien hebben, maar sowieso zijn de eerste foto's van ons lammetje supermooi
Moet schaap nog wel even de printer aansluiten enzo, dus het kan ook vanavond worden
Yepsquote:Op maandag 29 december 2008 14:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
Heet het zoontje van DJMO echt Junior?
Ik dacht dat dat een koosnaampje voor hem was.
dank je.quote:Op maandag 29 december 2008 14:57 schreef miss_sly het volgende:
Ow, Angel-Eyez ik vergeet vanaf mijn roze wolk gewoon te zeggen dat het fijn is dat jouw echo ook goed was
hahaha na, dat hoeft nu ook weer niet hoor...quote:Op maandag 29 december 2008 14:56 schreef Brighteyes het volgende:
mijsje, hoezeer het ook via FOK is, vind ik het toch niet echt een FOK baby.
In mijn ogen is een fok baby een baby die gemaakt is door 2 fokkers die elkaar op enig moment via een (al dan niet 1-op-1) meet hebben leren kennen.
Maar we kunnen er best een poll van maken hoor.
Wat super voor jullie!!!quote:Op maandag 29 december 2008 14:36 schreef miss_sly het volgende:
Ons roze lammetje is momenteel 25 mm, heeft een hartslag van 161 slagen per minuut en dat is tevens het mooiste geluid dat er bestaatKeurig op schema, conform telling en meting 9w3d, uitgerekende datum blijft ook 31 juli.
Wat was dat geweldig om te zieneen beginnend poppetje, met een hoofdje, begin van armpjes en beentjes en dat dan beweegt
Geweldig, fantastisch
Daarna dus door voor de intake prenatale screening, en daarna nog bloed afnemen. Meteen maar even 'alles', dus voor de combinatietest, maar ook de normale bloedafnames voor zwangeren. Ook nog een hoop afspraken maken en nu net eindelijk thuis. We gaan 12 januari voor de volgende en laatste echo in het IVF centrum. Daarna hebben we 22 januari de nekplooimeting en 29 januari de intake op de afdeling verloskunde in het VU. Toch maar besloten daar te blijven, dat geeft gewoon rust.
Ik ben verliefd en zooo gelukkig![]()
Vanaf nu alleen maar genieten van het feit dat ik vrijwel geen last heb van kwaaltjes en het tot nu toe een heerlijke, gemakkelijke zwangerschap is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |