Vaste bezoekers:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twččnte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lččnte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twččnte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
Niet meerquote:Op maandag 29 december 2008 11:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hahaha, jij bent ook niet vaak te vinden in ToF
quote:Op maandag 29 december 2008 11:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet meerIk ben druk....
Ik heb er zelfs even over lopen denken om met paardrijden te stoppenMaar dat kan ik niet...
quote:Op maandag 29 december 2008 11:27 schreef Samzz het volgende:
Hele dagen school, werken op de vrije dagen. Pffff
Maar, het komt goed, ik heb een regeling getroffen
In almelo was het -6.5 toen ik vanochtend naar buiten gingquote:Op maandag 29 december 2008 11:56 schreef Blawh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind kou juist best lekker, zolang de zon maar schijnt en het windstil is.
Brrrrrrrrrquote:Op maandag 29 december 2008 11:56 schreef Blawh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind kou juist best lekker, zolang de zon maar schijnt en het windstil is.
say wha?quote:Op maandag 29 december 2008 11:58 schreef Bob-B het volgende:
Remco, ik zoek een vrij stevige versie van jack's house, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Suggesties?
neeeeequote:
En het bijbehorende acapella stukje:quote:In the beginning, there was Jack, and Jack had a groove.
And from this groove came the groove of all grooves.
And while one day viciously throwing down on his box, Jack boldy declared,
"Let there be HOUSE!"
and house music was born.
"I am, you see,
I am
the creator, and this is my house!
And, in my house there is ONLY house music.
But, I am not so selfish because once you enter my house it then becomes OUR house and OUR house music!"
And, you see, no one man owns house because house music is a universal language, spoken and understood by all.
You see, house is a feeling that no one can understand really unless you're deep into the vibe of house.
House is an uncontrollable desire to jack your body.
And, as I told you before, this is our house and our house music.
And in every house, you understand, there is a keeper.
And, in this house, the keeper is Jack.
Now some of you who might wonder,
"Who is Jack, and what is it that Jack does?"
Jack is the one who gives you the power to jack your body!
Jack is the one who gives you the power to do the snake.
Jack is the one who gives you the key to the wiggly worm.
Jack is the one who learns you how to walk your body.
Jack is the one that can bring nations and nations of all Jackers together under one house.
You may be black, you may be white; you may be Jew or Gentile. It don't make a difference in OUR House.
And this is fresh.
Dat is voor sissy,squote:Op maandag 29 december 2008 11:55 schreef Fems het volgende:
Hey!
Ik raad iedereen aan niet naar buiten te gaan, en wanneer iedereen wel gaat, doe een muts op, een sjaal om, handschoenen aan, een majo onder je broek aan en een trui onder je jas aan.
omg zeg, deze is echt te erg hoorquote:
maar wat wil je nou van mij dan?quote:Op maandag 29 december 2008 12:02 schreef Bob-B het volgende:
[..]
neeeee
[..]
En het bijbehorende acapella stukje:
Nu heb ik geen fuck te doen nee.quote:Op maandag 29 december 2008 13:46 schreef rulerofdeath het volgende:
jullie hebben echt geen fuck te doen ofniet?
quote:Op maandag 29 december 2008 13:46 schreef rulerofdeath het volgende:
jullie hebben echt geen fuck te doen ofniet?
Dan moet ik fietsen, want de taxi's rijden niet. En fietsen vind ik dood en dood eng, door al dat vuurwerk:$quote:Op maandag 29 december 2008 14:31 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dan ga je naar een plaats waar wel dikke party is?
groot feest in de Heineken Music Hall van 31-12-2008 20.00 t/m 01-01-2009 07.00quote:Op maandag 29 december 2008 14:26 schreef HenkieVdV het volgende:
Hebben jullie nog speciale plannen voor oud & nieuw?
ik zet de wekker om 16.00 en ga dan nog ff naar opa en oma, daar zit de hele familie als het goed isquote:
Werkze lieverdquote:Op maandag 29 december 2008 14:44 schreef Rikketik het volgende:
Nathalie.
Kusje voor jullie allemaal, want ik ga nu naar werk. (K)
(L)quote:Op maandag 29 december 2008 14:44 schreef Rikketik het volgende:
Nathalie.
Kusje voor jullie allemaal, want ik ga nu naar werk. (K)
Hoiquote:Op maandag 29 december 2008 14:48 schreef Rumille het volgende:
Heilige (A) en alle (*)(*)(*) aan de hemel!
Hooi
Pics!quote:Op maandag 29 december 2008 14:45 schreef Samzz het volgende:
Ik heb mijn slag geslagen bij de Hunkemöller
Trouwens, zo koud is het niet, heerlijk weer!
Als het "weer" mooie vormen heeft kan ik er naar kijken.quote:Op maandag 29 december 2008 15:06 schreef Samzz het volgende:
Wat moet je met foto's van het weer?
*houd zich dom*
Het weer neemt mooie vormen aan hoor, kijk maar eens buiten.quote:Op maandag 29 december 2008 15:17 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Als het "weer" mooie vormen heeft kan ik er naar kijken.
mijn lenzen bevallen een stuk beter dan m'n brilquote:Op maandag 29 december 2008 15:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Woehoee, nog even, en dan heb ik lenzen
quote:Op maandag 29 december 2008 15:14 schreef rulerofdeath het volgende:
ik weer
ben net naar h'bergen geweest naar de super en even wat vuurwerk gehaald
Ik hoop dan ook dat dat bij mij ook het geval isquote:Op maandag 29 december 2008 15:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mijn lenzen bevallen een stuk beter dan m'n bril
schuttenquote:Op maandag 29 december 2008 15:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mijn lenzen bevallen een stuk beter dan m'n bril
[..]bij Schutten geweest, of bij Kruidenier?
Bij mij welquote:Op maandag 29 december 2008 15:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik hoop dan ook dat dat bij mij ook het geval is
Ik ook... heel erg. Met name als ze het op je gaan gooien. Dan kan je wel weer lekker dreigen, maar dan nog.quote:
Ik kan gewoon echt niet tegen knallen. Als er een ballon in mijn buurt komt loop ik al met mn vingers in mn oren.quote:Op maandag 29 december 2008 15:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook... heel erg. Met name als ze het op je gaan gooien. Dan kan je wel weer lekker dreigen, maar dan nog.
Carbid vind ik mooi en siervuurwerk ook wel.
Dan kan je handgranaten ook wel waarderen denk ikquote:Op maandag 29 december 2008 15:29 schreef Samzz het volgende:
Oh, ik vind het gewoon niet leuk. Dat knallen is zo zinloos en lelijk.
Carbid uitgezonderd, Idie prachtige harde doffe dreunen!
waar heb jij tape voor nodigquote:Op maandag 29 december 2008 15:42 schreef Samzz het volgende:
Oh ja hoor, nu ben ik vergeten te kijken naar tape voor onder m'n jurk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 december 2008 15:46 schreef Bob-B het volgende:
[..]
waar heb jij tape voor nodigOm m'n jurk aan m'n lichaam vast te plakken omdat ik bang ben dat ze 'm anders naar beneden trekken met uitgaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
menthal imagequote:Op maandag 29 december 2008 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om m'n jurk aan m'n lichaam vast te plakken omdat ik bang ben dat ze 'm anders naar beneden trekken met uitgaan
Als ze maar hard genoeg trekken heeft tape ook geen zinquote:Op maandag 29 december 2008 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om m'n jurk aan m'n lichaam vast te plakken omdat ik bang ben dat ze 'm anders naar beneden trekken met uitgaan
hihi, je zei trekkenquote:Op maandag 29 december 2008 15:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ze maar hard genoeg trekken heeft tape ook geen zin
Het gaat om het idee...quote:Op maandag 29 december 2008 15:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ze maar hard genoeg trekken heeft tape ook geen zin
Handgranatenquote:Op maandag 29 december 2008 15:31 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Dan kan je handgranaten ook wel waarderen denk ik
Ikquote:Op maandag 29 december 2008 16:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Het is trouwens echt wel koud, daarbuiten
skipperdeskipquote:
Zo'n uitgebreide gebruiksaanwijzing kreeg ik er niet bij... Gewoon erin doen en laten zitten.quote:Op maandag 29 december 2008 17:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ze had ze niet op voorraad, morgen of woensdag word ik gebeld, krijg ik afspraak, dan moet ik oefenen, en dan elke dag een paar uur die lenzen in, elke dag met 2 uur opbouwen, en uiteindelijk dus hele dagen, en dat dan 3 weken lang, dan krijg ik een controle en dan moet het goed zijn
zie:quote:Op maandag 29 december 2008 15:59 schreef Rumille het volgende:
Iedereen zin in oud & nieuw? Waar gaan jullie het vieren?
quote:Op maandag 29 december 2008 14:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
groot feest in de Heineken Music Hall van 31-12-2008 20.00 t/m 01-01-2009 07.00![]()
![]()
Zodat je sociaal geaccepteerd wordt hier?quote:Op maandag 29 december 2008 18:24 schreef Bob-B het volgende:
[..]ik heb me voorgenomen om vaker foute opmerkingen te maken hier
zoietsquote:Op maandag 29 december 2008 17:19 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Heb je ook nog een week vakantie ?
goedzoquote:Op maandag 29 december 2008 18:24 schreef Bob-B het volgende:
Merk hetquote:Op maandag 29 december 2008 18:24 schreef Bob-B het volgende:
zoiets?quote:Op maandag 29 december 2008 17:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mn ogen zijn wel achteruit gegaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
* rulerofdeath knuffelt Sanquote:Op maandag 29 december 2008 18:40 schreef Samzz het volgende:
Ik eet dessert mints en ik moet een knuffel
Bartquote:
quote:
dus je gaat racen over de digitale snelwegquote:Op maandag 29 december 2008 18:45 schreef ReMcOrE het volgende:
glasvezel gefikst, morgen inschrijfformulier inleveren
een film waarover?quote:Op maandag 29 december 2008 18:49 schreef Samzz het volgende:
Verveling heerst.
Eigenlijk moet ik een film maken. Maar ik kan het niet
eind 1e kwartaal is het aangelegd en aangesloten; is de planningquote:Op maandag 29 december 2008 18:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dus je gaat racen over de digitale snelweg
goeie zaakquote:Op maandag 29 december 2008 18:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
eind 1e kwartaal is het aangelegd en aangesloten; is de planning
Het dominante gedrag van mijn paard als je met en maatje in de wei staatquote:
nemen jullie het ook dan?quote:Op maandag 29 december 2008 18:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
goeie zaak
ik weet niet wanneer het bij ons aangelegd wordt
MMquote:
Hoi Wouterquote:
quote:Op maandag 29 december 2008 19:01 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hoi Wouter![]()
Ga je nog leuke dingen doen met oud en nieuw?
das kutquote:Op maandag 29 december 2008 19:04 schreef Samzz het volgende:
Wij zouden naar een feest in Ooy, maar dat mislukt falikant omdat alles uitverkocht is
Gaan we wat anders doen?quote:
Maar in de praktijk komt onze halve vriendenclub hier, wordt er verwacht dat ik 's middags oliebollen ga bakken (quote:Op maandag 29 december 2008 19:14 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in oud en nieuw. Als het aan mij lag dan bleef ik lekker thuis zonder bezoek en dan lekker op tijd naar bed.
het lijkt net alsof je de moeder van m'n kameraad bent, die doet ook altijd oliebollen bakkenquote:Op maandag 29 december 2008 19:23 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Maar in de praktijk komt onze halve vriendenclub hier, wordt er verwacht dat ik 's middags oliebollen ga bakken (ik koop ze dit jaar
), hapjes ga maken (Ok, daar kom ik niet echt onderuit maar ik maak het mezelf wel makkelijk.
) en cocktails ga maken (ik zuip ze lekker alleen op
).
Wanneer moet je weer werken en waar ook weer?quote:Op maandag 29 december 2008 20:01 schreef Rikketik het volgende:
Vandaag was de oliebollenmix bij de Appie al rond twee uur uitverkocht.En maar huilen dat het er niet meer is... ja, wat wil je op 29 december! Ik snap niet dat mensen dat spul niet gewoon ergens begin december kopen.
krijg je natuurlijk allemaal van die gare klanten over je heenquote:Op maandag 29 december 2008 20:01 schreef Rikketik het volgende:
Vandaag was de oliebollenmix bij de Appie al rond twee uur uitverkocht.En maar huilen dat het er niet meer is... ja, wat wil je op 29 december! Ik snap niet dat mensen dat spul niet gewoon ergens begin december kopen.
jah, ik nu ookquote:
Ik denk dat er wel meer mensen zijn die zelf oliebollen bakken.quote:Op maandag 29 december 2008 19:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het lijkt net alsof je de moeder van m'n kameraad bent, die doet ook altijd oliebollen bakken
Ik moet deze hele week werken, afgezien van donderdag. Morgen van twaalf tot vijf in elk geval, bij de Appie op de Veldhoflanden.quote:Op maandag 29 december 2008 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wanneer moet je weer werken en waar ook weer?
ow, vast wel. maar ik nietquote:Op maandag 29 december 2008 20:05 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel meer mensen zijn die zelf oliebollen bakken.![]()
Ik kan het wel goed al zeg ik het zelf.Oliebollen, krentenbollen, notenbollen, hartige oliebollen etc. Normaal moet ik voor de halve familie bakken maar ik doe het lekker niet dit jaar.
Het was echt niet normaal.quote:Op maandag 29 december 2008 20:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
krijg je natuurlijk allemaal van die gare klanten over je heen
Cool. Dan kom ik niet langs, want ik moet zelf werkenquote:Op maandag 29 december 2008 20:06 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik moet deze hele week werken, afgezien van donderdag. Morgen van twaalf tot vijf in elk geval, bij de Appie op de Veldhoflanden.
Mutsquote:Op maandag 29 december 2008 19:14 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in oud en nieuw. Als het aan mij lag dan bleef ik lekker thuis zonder bezoek en dan lekker op tijd naar bed.
Ik ben er woensdag ook.quote:Op maandag 29 december 2008 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Cool. Dan kom ik niet langs, want ik moet zelf werken
Ik moet woensdag werken tot zesquote:Op maandag 29 december 2008 20:20 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik ben er woensdag ook.
Tot drie uur geloof ik.
Vrijdagavond dan?quote:
Werken tot zes, daarna niks. Ooeeeh dan kom ik je stalken. Als ik het weet te vindenquote:
Ik ben er vanaf zeven. Ben benieuwd.quote:Op maandag 29 december 2008 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Werken tot zes, daarna niks. Ooeeeh dan kom ik je stalken. Als ik het weet te vinden
Ik weet niet eens hoe ik er moet komenquote:Op maandag 29 december 2008 20:27 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik ben er vanaf zeven. Ben benieuwd.
quote:Op maandag 29 december 2008 20:24 schreef skippy22 het volgende:
MM heb je me geblokeerd @ msn omdat ik je wou likken
Google Maps.quote:Op maandag 29 december 2008 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe ik er moet komen
quote:Op maandag 29 december 2008 20:24 schreef skippy22 het volgende:
MM heb je me geblokeerd @ msn omdat ik je wou likken
Makkelijk toch dan. Van jouw adres naar Veldhoflanden 2 en klaar is Samzz.quote:
Maar kom je me dan ook opzoeken?quote:Op maandag 29 december 2008 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zei net dat ik het al heb opgezocht
Denk het welquote:Op maandag 29 december 2008 20:45 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Maar kom je me dan ook opzoeken?
Ik zal je even PM'en, anders dwaalt mijn adres zo vrijelijk op het internet rond.quote:
Ik zeg doenquote:Op maandag 29 december 2008 20:52 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik zal je even PM'en, anders dwaalt mijn adres zo vrijelijk op het internet rond.
quote:Op maandag 29 december 2008 21:03 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben weg mensen, morgen laatste werkdag van de week
ciao
Wat voor werk doe je?quote:
KPNquote:Op maandag 29 december 2008 21:48 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik werk bij KPN callcenter als technische internet (plusbellen) helpdesk.
Ik heb een aanvraag liggen voor een oud en nieuw icon maar ze hebben er daar niet echt zin meer in geloof ik.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:29 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Jij snapt het! En je ava is nu officieel al paar dagen verouderd
ik heb morgen wat andersquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:39 schreef skippy22 het volgende:
Rulerofgothic gaan we morgen nog carbid schieten
goedquote:
bier drinkenquote:
denk niet dat ik langskomquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:51 schreef Samzz het volgende:
Komen jullie morgen gezellig bij de Etos oliebollen eten?
ook goed. werken 2008 zit er voor mij ook opquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
goedlekker lang weekend weer, werken 2008 zit er op en morgen mooi feest
en aan die kant?
Ik kom vrijdag de restjes meepikken.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:51 schreef Samzz het volgende:
Komen jullie morgen gezellig bij de Etos oliebollen eten?
Jaaaquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:00 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik kom vrijdag de restjes meepikken.
Ze pesten je door je een beige kleurtje te geven?quote:
is bob homo geworden?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:04 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ze pesten je door je een beige kleurtje te geven?
oud nog welquote:
Hij was het toch al?quote:
U zocht op 'oud roze'. 0 resultaten gevonden. Bedoelde u: 'beige'?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:06 schreef Bob-B het volgende:
Het was oud roze
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:16 schreef Rikketik het volgende:
[..]
U zocht op 'oud roze'. 0 resultaten gevonden. Bedoelde u: 'beige'?
dan weet je meer dan mijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |