een film waarover?quote:Op maandag 29 december 2008 18:49 schreef Samzz het volgende:
Verveling heerst.
Eigenlijk moet ik een film maken. Maar ik kan het niet
eind 1e kwartaal is het aangelegd en aangesloten; is de planningquote:Op maandag 29 december 2008 18:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dus je gaat racen over de digitale snelweg
goeie zaakquote:Op maandag 29 december 2008 18:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
eind 1e kwartaal is het aangelegd en aangesloten; is de planning
Het dominante gedrag van mijn paard als je met en maatje in de wei staatquote:
nemen jullie het ook dan?quote:Op maandag 29 december 2008 18:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
goeie zaak
ik weet niet wanneer het bij ons aangelegd wordt
MMquote:
Hoi Wouterquote:
quote:Op maandag 29 december 2008 19:01 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hoi Wouter![]()
Ga je nog leuke dingen doen met oud en nieuw?
das kutquote:Op maandag 29 december 2008 19:04 schreef Samzz het volgende:
Wij zouden naar een feest in Ooy, maar dat mislukt falikant omdat alles uitverkocht is
Gaan we wat anders doen?quote:
Maar in de praktijk komt onze halve vriendenclub hier, wordt er verwacht dat ik 's middags oliebollen ga bakken (quote:Op maandag 29 december 2008 19:14 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in oud en nieuw. Als het aan mij lag dan bleef ik lekker thuis zonder bezoek en dan lekker op tijd naar bed.
het lijkt net alsof je de moeder van m'n kameraad bent, die doet ook altijd oliebollen bakkenquote:Op maandag 29 december 2008 19:23 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Maar in de praktijk komt onze halve vriendenclub hier, wordt er verwacht dat ik 's middags oliebollen ga bakken (ik koop ze dit jaar
), hapjes ga maken (Ok, daar kom ik niet echt onderuit maar ik maak het mezelf wel makkelijk.
) en cocktails ga maken (ik zuip ze lekker alleen op
).
Wanneer moet je weer werken en waar ook weer?quote:Op maandag 29 december 2008 20:01 schreef Rikketik het volgende:
Vandaag was de oliebollenmix bij de Appie al rond twee uur uitverkocht.En maar huilen dat het er niet meer is... ja, wat wil je op 29 december! Ik snap niet dat mensen dat spul niet gewoon ergens begin december kopen.
krijg je natuurlijk allemaal van die gare klanten over je heenquote:Op maandag 29 december 2008 20:01 schreef Rikketik het volgende:
Vandaag was de oliebollenmix bij de Appie al rond twee uur uitverkocht.En maar huilen dat het er niet meer is... ja, wat wil je op 29 december! Ik snap niet dat mensen dat spul niet gewoon ergens begin december kopen.
jah, ik nu ookquote:
Ik denk dat er wel meer mensen zijn die zelf oliebollen bakken.quote:Op maandag 29 december 2008 19:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het lijkt net alsof je de moeder van m'n kameraad bent, die doet ook altijd oliebollen bakken
Ik moet deze hele week werken, afgezien van donderdag. Morgen van twaalf tot vijf in elk geval, bij de Appie op de Veldhoflanden.quote:Op maandag 29 december 2008 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wanneer moet je weer werken en waar ook weer?
ow, vast wel. maar ik nietquote:Op maandag 29 december 2008 20:05 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel meer mensen zijn die zelf oliebollen bakken.![]()
Ik kan het wel goed al zeg ik het zelf.Oliebollen, krentenbollen, notenbollen, hartige oliebollen etc. Normaal moet ik voor de halve familie bakken maar ik doe het lekker niet dit jaar.
Het was echt niet normaal.quote:Op maandag 29 december 2008 20:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
krijg je natuurlijk allemaal van die gare klanten over je heen
Cool. Dan kom ik niet langs, want ik moet zelf werkenquote:Op maandag 29 december 2008 20:06 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik moet deze hele week werken, afgezien van donderdag. Morgen van twaalf tot vijf in elk geval, bij de Appie op de Veldhoflanden.
Mutsquote:Op maandag 29 december 2008 19:14 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in oud en nieuw. Als het aan mij lag dan bleef ik lekker thuis zonder bezoek en dan lekker op tijd naar bed.
Ik ben er woensdag ook.quote:Op maandag 29 december 2008 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Cool. Dan kom ik niet langs, want ik moet zelf werken
Ik moet woensdag werken tot zesquote:Op maandag 29 december 2008 20:20 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik ben er woensdag ook.
Tot drie uur geloof ik.
Vrijdagavond dan?quote:
Werken tot zes, daarna niks. Ooeeeh dan kom ik je stalken. Als ik het weet te vindenquote:
Ik ben er vanaf zeven. Ben benieuwd.quote:Op maandag 29 december 2008 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Werken tot zes, daarna niks. Ooeeeh dan kom ik je stalken. Als ik het weet te vinden
Ik weet niet eens hoe ik er moet komenquote:Op maandag 29 december 2008 20:27 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik ben er vanaf zeven. Ben benieuwd.
quote:Op maandag 29 december 2008 20:24 schreef skippy22 het volgende:
MM heb je me geblokeerd @ msn omdat ik je wou likken
Google Maps.quote:Op maandag 29 december 2008 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe ik er moet komen
quote:Op maandag 29 december 2008 20:24 schreef skippy22 het volgende:
MM heb je me geblokeerd @ msn omdat ik je wou likken
Makkelijk toch dan. Van jouw adres naar Veldhoflanden 2 en klaar is Samzz.quote:
Maar kom je me dan ook opzoeken?quote:Op maandag 29 december 2008 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zei net dat ik het al heb opgezocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |