quote:Op maandag 29 december 2008 10:27 schreef Echo99 het volgende:
Even een pijl boven je eigen huis natuurlijk. Of koop je gewoon 2 woonblokken?
we hebben een dakterras en een stukje thuis aan de achterkant.quote:Op maandag 29 december 2008 10:29 schreef Zigger het volgende:
Miss_bleu, mooie woning, kun je trots op zijn!
Parkwoning, betekent dit, dat je geen eigen tuin hebt of zo? Ik zie dit nl niet 123 terug in de tekening?
Prijs zal zo rond de 320 liggen?
Hoeveel meter tuin dan nog?quote:Op maandag 29 december 2008 10:32 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
we hebben een dakterras en een stukje thuis aan de achterkant.
de grote van de tuin word niet echt aangegeven op de tekeningen. Dit hangt ook af van de positie van de woning in het blok. (dit omdat het een soort schuin loopt). Wij hebben zitten rekening dat het ongeveer 6 meter breedt zou moeten zijn en ongeveer 4 meter lang. Dus niet supergroot. Maar goed je hebt ook een dakterras van 19 vierkanten meter.quote:Op maandag 29 december 2008 10:34 schreef Zigger het volgende:
[..]
Hoeveel meter tuin dan nog?
Zijn de woningen gescheiden door ankerloze spouwmuren/dubbele muren?
er zitten standaard ouderwetse radioatoren in de woning. Zo staat er voor de glaspartij aan de achterkant een vector radioator (schrijf je dat zo?). Maar die gaat er wel meteen uit, we laten de cementdekvloer eruit met de bouw om zelf nog wat te kunnen doen. Bijvoorbeeld vloerverwarming in de woning, zo is die lelijke radiator voor het raam ook makkelijk weg te halen. Het is ook de bedoeling dat we binnen een jaar daar ook open slaande buitendeuren in laten zetten.quote:Op maandag 29 december 2008 11:03 schreef Volpez het volgende:
En wat voor verwarming krijgt de woning?
Vloerverwarming en een WTW-systeem? Of gewoon 'ouderwetse' radiatoren?
Heel mooi idd geen readiatoren in huis, alleen pas wel op met de vloerverwarming.quote:Op maandag 29 december 2008 11:15 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
er zitten standaard ouderwetse radioatoren in de woning. Zo staat er voor de glaspartij aan de achterkant een vector radioator (schrijf je dat zo?). Maar die gaat er wel meteen uit, we laten de cementdekvloer eruit met de bouw om zelf nog wat te kunnen doen. Bijvoorbeeld vloerverwarming in de woning, zo is die lelijke radiator voor het raam ook makkelijk weg te halen. Het is ook de bedoeling dat we binnen een jaar daar ook open slaande buitendeuren in laten zetten.
Nee die rookmelders zitten er standaard in. Die hebben wij niet extra aangegeven. De LLGL staat voor een loze glasvezel leiding. We wijk word voorzien van Kennisnet. Mijn vriend is ook elektricien geweest en viel idd ook hetzelfde op. We hebben wel wat leidingwerk om moeten leggen.quote:Op maandag 29 december 2008 11:35 schreef Vonkenboer het volgende:
Leuke woning, wat mij direct opvalt aan de tekening is dat er in iedere verblijfsruimte (slaapkamer, woonkamer, keuken) en de verkeersruimten (hal, overloop e.d.) een rookmelder is opgenomen ? Is dit bij deze woningen standaard of hebben jullie daar specifiek voor gekozen ?
Normaal gesproken zijn namelijk alleen de verkeersruimten voorzien van een rookmelder.
Kun je mij ook vertellen wat de afkorting LLGL in de woonkamer en boven in de slaapkamer betekenen ?
Zijn er nog bouwkundige opties die jullie specifiek gekozen hebben ? Ik ben zelf werkzaam als elektricien en ik vind dat er maar weinig wandcontactdozen of loze leidingen in de woning zijn opgenomen
Tilburgse weg is net helemaal opnieuw aangegelegd en ik woon nu op de aanvliegroute van Schiphol. Denk niet dat ik hier zo'n probleem mee hebquote:Op maandag 29 december 2008 13:36 schreef Guus Muisarm het volgende:
Ohhhhh, lijkt me geweldig wonen! Lekker overkomende vliegtuigskes kijken en luisteren naar het gezellige gezoem van de snelweg 's nachts
Hier:
http://www.b-o-w.nl/
Schrijf je maar vast in.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:13 schreef gr8w8 het volgende:
Feli's heb je al gehad he!
Is er een gastenlijst of kunnen we gewoon ongegeneerd mee komen zuipen?
Bij ons sloegen ze de plank mis met die bijeenkomst. Ze hadden niet duidelijk gekozen of dat nu voor de kopers, of voor de bobo's was. Gevolg: zeurverhalen van een stoffige man over de architectonische keuzes die de kopers allang wisten van de kopersbijeenkomst en teveel aandacht Voir bedankjes aan betrokken ambtenaren ed.Terwijl het leek een feestje voor bewoners te moeten worden.
Willem alexander zal het wel te druk hebbenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:44 schreef Ou-Tannu het volgende:
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeerd Claudia!
nu hopen dat de vorst niet teveel roet in de bouwplanningen gooit!
PROEST!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:04 schreef gateway het volgende:
[..]
Willem alexander zal het wel te druk hebben
Gewoon er vanaf zien en tegenover ons komen wonen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:12 schreef miss_bleu het volgende:
Vorige week vrijdag hadden wij in een tentje met onwijs rotweer de eerste steenlegging.
Bij aankomst het altijd bekende stickertje met kavelnummer gekregen wat je op moet doen, zo kon je makkelijker zien wie je toekomistigen buren zouden worden.
Onze buurman rechts van ons hadden we toevallig al snel te pakken, die stond met het praatje toevallig ook al naast ons. Maar de woning links naast ons (een luxere woning) is nog niet verkocht.
Sowieso ben ik nu wel heel blij dat ze uit het contract hebben laten halen dat ze pas zouden gaan bouwen bij 60% verkoop. Want het project zit op dit moment zover ik te horen kreeg op 50%
Dus mochten er mensen nog een leuke woning zoeken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
toevallig nog een nieuwe foto vanaf je locatie?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:53 schreef mutzenbacher het volgende:
schiet nog niet hard op hè
[ afbeelding ]
Ook nog vrij?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:13 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Gewoon er vanaf zien en tegenover ons komen wonen.
Yup. Ze vragen ook teveel.quote:
alles wat er die vrijdag was heeft ook echt officieel al bij de notaris getekendquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:21 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Yup. Ze vragen ook teveel.Maar om je gerust te stellen, bij ons schoten de % verkocht ook elke keer weer op en neer. Van de eerste serie kopers hier, is 80% afgevallen! Wegens financiering, maar ook omdat men soms niet zo lang wil wachten of een ander huis tussendoor kan krijgen. En elke vertraging of wijziging wordt aangegrepen om dan de koop te stoppen.
Enfin, als dat bij jullie ook zo is: van al die mensen die je gezien hebt, zou dan maar 1:5 daadwerkelijk je buren worden.Misschien dat ze nu wel wat banger zijn wegens de huidige markt en daardoor wat strenger. Maar dat slaat dus eigenlijk nergens op.
Da's inderdaad de eerste stap, maar let op hoor, wij en anderen hadden ook al in januari 2007 getekend... D'r hoeft maar een kikker in de grond te zitten of een Ludwig Lindeman en hop! vertraging, gekke regels rond bouwrente en men kan er onderuit.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:23 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
alles wat er die vrijdag was heeft ook echt officieel al bij de notaris getekend
toekomstige kopers en huurders waren zaterdag welkom
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:46 schreef Guus Muisarm het volgende:
Ik hou het ff in de gaten. (topic) Wel je a'damse accent afleren en PSV shirtje klaar leggen alvast he. Ik werk er 3 straten vandaan, kan wel eens live gaan kijken als je ervanuit holland niets van ziet en denkt "hey, hoe ver zijn ze ?"
Zal ik jou eens wat leren Vonkenboer?quote:Op maandag 29 december 2008 11:35 schreef Vonkenboer het volgende:
Leuke woning, wat mij direct opvalt aan de tekening is dat er in iedere verblijfsruimte (slaapkamer, woonkamer, keuken) en de verkeersruimten (hal, overloop e.d.) een rookmelder is opgenomen ? Is dit bij deze woningen standaard of hebben jullie daar specifiek voor gekozen ?
Normaal gesproken zijn namelijk alleen de verkeersruimten voorzien van een rookmelder.
die heb ik er even uit moeten halen uit deze tekening. Dat word een RVS koelkast met dubbele duren tegen de wand aan waar je nu door naar de keuken kijkt op het plaatjequote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:24 schreef gr8w8 het volgende:
Lekker veel blad, heel fijn.Waar zit de koelkast?
Ah okee! Niet negatief bedoeld, maar waarom zet je niet een van de twee hoge kasten (met oven of magnetron) ook tegen die muur, naast de koelkast? Dan blijft de kamer iets groter en zit je dichter bij het raam. Tenzij die ruimte tussen dat raam/erker en het kookgedeelte bedoeld is voor een tafel?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:25 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
die heb ik er even uit moeten halen uit deze tekening. Dat word een RVS koelkast met dubbele duren tegen de wand aan waar je nu door naar de keuken kijkt op het plaatje
Plaatje is trouwens niet helemaal zoals het op de tekening is. Bij het raam hebben we een stukje erker, waar een dikke betonnen vensterbank in komt te zitten. Dus keuken is niet vierkant
de reden daarvan is omdat we de bar bij de woonkamer willen betrekken. Als we die 2 hoge kasten tegen de andere muur aan zitten valt de bar weer een stuk terugquote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:28 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Ah okee! Niet negatief bedoeld, maar waarom zet je niet een van de twee hoge kasten (met oven of magnetron) ook tegen die muur, naast de koelkast? Dan blijft de kamer iets groter en zit je dichter bij het raam. Tenzij die ruimte tussen dat raam/erker en het kookgedeelte bedoeld is voor een tafel?
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:34 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
de reden daarvan is omdat we de bar bij de woonkamer willen betrekken. Als we die 2 hoge kasten tegen de andere muur aan zitten valt de bar weer een stuk terug
heb toch liever wijn.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:32 schreef Ou-Tannu het volgende:
prima om een biertje aan te drinken dus
Dat als de vluchtweg langer dan (volgens mij was het 15 meter hoorquote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:34 schreef Gurb het volgende:
[..]
Zal ik jou eens wat leren Vonkenboer?
Zodra de vluchtweg vanuit 1 verblijfsruimte naar een veilige plaats (in dit geval buiten) langer is als 20 meter, ben je verplicht in elke verblijfsruimte een rookmelder te plaatsen.
Bij een hoop nieuwbouw rijwoningen waar ze op de 2e verdieping nog een slaapkamer hebben is dit het geval. Dit lossen ze vaak op door deze kamer een onbenoemde ruimte te noemen, en geen verblijfsruimte, zo omzeil je die extra rookmelders
Bij mijn weten mag een zolder niet meer als een 'onbenoemde ruimte' benoemd worden. Daardoor moet er altijd een rookmelder bovenaan de trap zitten die naar de zolder loopt (verkeersruimte).quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:34 schreef Gurb het volgende:
Dit lossen ze vaak op door deze kamer een onbenoemde ruimte te noemen, en geen verblijfsruimte, zo omzeil je die extra rookmelders
nja dat kan je dr ook prima aan drinken lijkt mequote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:52 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
heb toch liever wijn.
Wij hebben gekozen om de keuken bij de woonkamer te trekken omdat je toch vaak tegelijk thuis komt en er 1 dan staat te koken. Het is dan gezelliger om er bij te kunnen zitten met wat te drinken dan dat er 1 op de bank gaat zitten en gaat schreeuwen naar de keuken hoe zijn of haar dag was.
Bij ons gaven ze in elk geval aan, wat voor weer het ook is, zolang het maar niet vriest kunnen ze door. Dus vanaf nu kan het rap gaan Bleu!quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:56 schreef mutzenbacher het volgende:
we gaan de hoogte in!
*klik*
[ afbeelding ]
gaaaf dank je wel!!quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:56 schreef mutzenbacher het volgende:
we gaan de hoogte in!
*klik*
[ afbeelding ]
Hi miss_blue,quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:21 schreef miss_bleu het volgende:
Wij zonder ondertussen ook al druk aan het brainstormen over de keuken die we er in willen gaan zetten.
Een aantal dingen zijn zeker. Hij word hoogglans wit met RVS handgrepen en deze opstelling.
Het kleur blad moeten we nog gaan beslissen, we willen namelijk het blad en de bar laten doorlopen in de vloer. Dus de vloer moet dezelfde kleur gaan krijgen
[ afbeelding ]
eerste huizen worden begin 2010 opgeleverd door BAM. Wij zitten op de bouwroute in blok 8 dus ik ga uit van begin Q2 van 2010quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:23 schreef Finch het volgende:
Wij mochten ook niks veranderen toen we het huis kochten.. en toch heeft het merendeel van de huizen een gat in de muur aan de voorkant. Het werkt iig een stuk beter...
Is er al enige duidelijkheid over de oplevertermijn?
ik heb er meer, moet je ff deze file neerladenquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:59 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
gaaaf dank je wel!!
Vind dit super gaaf dat je dit doet![]()
gaaaaf dank je welquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:12 schreef mutzenbacher het volgende:
[..]
ik heb er meer, moet je ff deze file neerladen.
Ik post ze ook hier vanaf nu: http://tinyurl.com/c42avp
ja, nog welquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:14 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
gaaaaf dank je wel
bookmark de pagina.
Woon jij daar tegenover?
Zo, dat is een fikse lijst!quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:00 schreef miss_bleu het volgende:
we hebben een paar weken geleden onze definitieve meerwerklijst lijst in moeten leveren. En alles wat we willen is mogelijk.
Dus uiteindelijk komt het op dit lijstje uit:
begaande grond:
- cementdekvloer eruit
- Daardoor moeten de leidingen omgelegd worden op de vloer
- WC hangend laten maken
- WC door betegeld tot aan het plafond
- Fonteintje uit de WC laten halen (ding word alleen gebruikt om je wcrol in te leggen)
- Muurtje bij de keuken eruit
- Keuken niet standaard laten leveren, dus eruit gelaten
1e verdieping
- WC verplaats naar " kast"
- WC hangend laten plaatsen
- Fonteintje ook daar laten vervallen
- Tegels in de WC laten doorbetegelen tot aan het plafond
- Douchedrain ipv putje
- 2e wasbak
- Vloerverwarming
- Douche doorbetegelen tot aan het plafond
2e verdieping:
- muur op de zolder eruit dus 1 grote ruimte
Over hele woning
- Plinten laten vervallen
- Ander wit schakelmateriaal ipv standaard creme
al met al een flinke lijst. Eens kijken of dat in 1 keer goed gaat
Ja we krijgen er nog flink voor terug. Prijs van de complete lijst viel dan ook reuze meequote:Op vrijdag 13 februari 2009 07:57 schreef Gurb het volgende:
[..]
Zo, dat is een fikse lijst!
Krijg je nog wat terug voor de plinten, de keuken, de fonteintjes en het laten vervallen van de wandjes, of valt het tegen?
mja kennelijk... wij laten ze eruit en krijgen er nog geld voor terug ookquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:10 schreef gr8w8 het volgende:
Die snap ik niet... Plinten zitten al op de muur bij aankoop? En daar leg je dan later je laminaatje of tegels ehm... tegenaan?
Blok 7ligt het al op nu. Nu even afwachten tot het bij ons gestort gaat wordenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:30 schreef gateway het volgende:
leukdan gaat het hard daarna denk ik, als het beton ligt
Zit ik er tenminste eerder in dan jijquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:05 schreef miss_bleu het volgende:
Absoluut kriebelt het, als alles geregeld is alle papieren zijn al bij de aannemer duurt het erg lang voordat je daadwerkelijk wat gaat zien
Q1 2010 kunnen we er pas in (als alles goed gaat)
later instappen? En jij was al wel langer bezig dan wij. Vorig jaar feb. kregen we te horen dat we het huis kregen. Maar dan duurt het nog lang voor je echt kan gaan tekenenquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:14 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Zit ik er tenminste eerder in dan jij
Mijn broertje heeft ook 'even' een huis gekocht namelijk en die heeft het al voordat ik de mijne krijg
Ik in september ofzo en ze begonnen met bouwen op 23 november 2007quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:15 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
later instappen? En jij was al wel langer bezig dan wij. Vorig jaar feb. kregen we te horen dat we het huis kregen. Maar dan duurt het nog lang voor je echt kan gaan tekenen
duurt denk ik bij ons nog wel een maandje voordat ik iets van muren kan zien helaasquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:33 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik in september ofzo en ze begonnen met bouwen op 23 november 2007
Ze zijn bijna klaar bij mij iig, wel tof als je muren staan hoor. Toen kreeg ik voor het eerst het idee dat ik een huis kreeg
dat gevoel is het wachten waardquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:37 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
duurt denk ik bij ons nog wel een maandje voordat ik iets van muren kan zien helaas
quote:Op maandag 16 maart 2009 17:00 schreef miss_bleu het volgende:net deze binnen gekregen
![]()
[ afbeelding ]
Had ik gekocht voor de uitzetErg duur maar veel te leuk om te laten staan
![]()
![]()
Ik heb er maar twee... maar ze zijn erg tof iddquote:Op maandag 16 maart 2009 17:00 schreef miss_bleu het volgende:
net deze binnen gekregen
![]()
[ afbeelding ]
Had ik gekocht voor de uitzetErg duur maar veel te leuk om te laten staan
![]()
![]()
Mja ben nog aan het schuivenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:01 schreef Candaasje het volgende:
Ziet er al mooi uit hoor Miss!
Toch nog even een vraagje; hou je niet ontzettend veel 'loze' ruimte over in het keuken-gedeelte? (en weinig ruimte in het woonkamer gedeelte, mede dankzij de eettafel die daar staat)
En wat voor glas zit daar dan in? Mat?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:13 schreef miss_bleu het volgende:
vandaag een brochure gehad voor de binnendeuren.
Standaard zit er dit in:
[ afbeelding ]
We kiezen voor de deur van de gang naar de keuken voor:
[ afbeelding ]
De rest blijft gewoon lekker standaard
nee blank glasquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:30 schreef Nero22 het volgende:
[..]
En wat voor glas zit daar dan in? Mat?
Welke leverancier heb je? Wij willen ook nog steeds zoiets, ook alleen van hal naar kamer/keuken. Manon wilde eigenlijk meteen stompe deuren, maar daar vroeg Ballast-Nedam echt de hoofdprijs voor.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:13 schreef miss_bleu het volgende:
vandaag een brochure gehad voor de binnendeuren.
Standaard zit er dit in:
[ afbeelding ]
We kiezen voor de deur van de gang naar de keuken voor:
[ afbeelding ]
De rest blijft gewoon lekker standaard
BAM Willma werkt met Berkvens voor de deuren. Gelukkig krijgen wij door het hele huis al stompe deurenquote:Op zondag 22 maart 2009 09:22 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Welke leverancier heb je? Wij willen ook nog steeds zoiets, ook alleen van hal naar kamer/keuken. Manon wilde eigenlijk meteen stompe deuren, maar daar vroeg Ballast-Nedam echt de hoofdprijs voor.
Het idee achter opdek is eigenlijk dat ze beter isoleren. En vervolgens moet er een spleet onder openblijven ivm luchtcirculatie.quote:Op zondag 22 maart 2009 10:19 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ek is g
BAM Willma werkt met Berkvens voor de deuren. Gelukkig krijgen wij door het hele huis al stompe deurenwe wilde alleen deze laten veranderen met glas. Mja weet niet of ongeveer 500 euro duur is voor zo'n deur
opdek past volgens mij makkelijker als stomp, daar moet je wat beter vakmanschap leveren om het mooi sluitend te maken... opdek valt over de naad heen zeg maar....quote:Op zondag 22 maart 2009 11:26 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Het idee achter opdek is eigenlijk dat ze beter isoleren. En vervolgens moet er een spleet onder openblijven ivm luchtcirculatie.
Dus de prijs die je eerder noemde is zonder keuken? Of incl keuken die je zelf samen mag stellen?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:21 schreef miss_bleu het volgende:
Wij zonder ondertussen ook al druk aan het brainstormen over de keuken die we er in willen gaan zetten.
Er zit een standaard keuken in, maar die hebben wij eruit gelaten. Dat waren 3 onderkasjes en 3 bovenkastjes en een spoelbak meer niet. We kregen er nog flink wat geld voor terug, dus we hebben besloten hem eruit te laten en zelf te gaan shoppen voor een andere keuken.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dus de prijs die je eerder noemde is zonder keuken? Of incl keuken die je zelf samen mag stellen?
denk dat je prijs redelijk goed is , al zal er 50-60 euro provisie in die deurprijs zittenquote:Op zondag 22 maart 2009 10:19 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
BAM Willma werkt met Berkvens voor de deuren. Gelukkig krijgen wij door het hele huis al stompe deurenwe wilde alleen deze laten veranderen met glas. Mja weet niet of ongeveer 500 euro duur is voor zo'n deur
mja ik wil toch wat meer licht in mijn keuken en gangquote:Op maandag 23 maart 2009 11:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
denk dat je prijs redelijk goed is , al zal er 50-60 euro provisie in die deurprijs zitten
Oja, heel mooi.quote:Op maandag 6 april 2009 09:48 schreef miss_bleu het volgende:
Dit was 21 maart:
[ afbeelding ]
En dit was zaterdag:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom bij de V&D der webfora.
Ik heb in het pand op de achtergrond, met die toren, gewoond,quote:
Dat is toch een kerk?quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:06 schreef Barbie het volgende:
[..]
Ik heb in het pand op de achtergrond, met die toren, gewoond,.
Nee joh, dat is een stom torentje op een pand met studio's en appartementen,quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:59 schreef bleiblei het volgende:
Dat is toch een kerk?
ff nog meer offtopic:
Heb je trouwens zin om op onze HW party te komen?
Volgende week zaterdag. Vraag maar aan Niels waar.
Ah joh, zie het maar als een mooie topickick voor je, zodat we allemaal op de hoogte blijven van de vorderingen van de bouw,quote:
Eindhoven is ook Randstad door al die import.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:39 schreef miss_bleu het volgende:
Ik woon zelf idd nu onder de rook van Amsterdam. Maar mijn vriendlief wil niet naar de randstad verhuizen. Dus was de keuzen snel gemaakt. Ik wil niet in een dorpje wonen en hij niet in de randstad maar wel brabant. Dan dus Eindhoven
Gelukkig kan jij qua beroepskeuze overal in het land werken. Als je economisch gebonden bent aan een regio dan is het lastiger.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:39 schreef miss_bleu het volgende:
Ik woon zelf idd nu onder de rook van Amsterdam. Maar mijn vriendlief wil niet naar de randstad verhuizen. Dus was de keuzen snel gemaakt. Ik wil niet in een dorpje wonen en hij niet in de randstad maar wel brabant. Dan dus Eindhoven
Jupsquote:Op donderdag 9 april 2009 19:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gelukkig kan jij qua beroepskeuze overal in het land werken. Als je economisch gebonden bent aan een regio dan is het lastiger.
damn gaat echt hard!quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:27 schreef mutzenbacher het volgende:
nieuwe pano:
http://picasaweb.google.c(...)#5324537436890962594
waarschijnlijk goedkoper dan via de bouw, zou het wel gelijk in het begin laten doen 1 dag na oplevering.quote:
moet je zeggen dat de meerwerkprijzen mij 1000% meevallen op dit momentquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
waarschijnlijk goedkoper dan via de bouw, zou het wel gelijk in het begin laten doen 1 dag na oplevering.
even makkelijk vergelijken wat vragen ze jou voor extra dubbele stopcontacten.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:00 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
moet je zeggen dat de meerwerkprijzen mij 1000% meevallen op dit moment
Uhmm wij laten complete schakelmateriaal vervangen door ander merk. kost en kleur 100 euro voor hele woning.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
even makkelijk vergelijken wat vragen ze jou voor extra dubbele stopcontacten.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:27 schreef mutzenbacher het volgende:
nieuwe pano:
http://picasaweb.google.c(...)#5324537436890962594
Die bomen!quote:Op maandag 27 april 2009 18:56 schreef mutzenbacher het volgende:
nieuwe pano
http://picasaweb.google.c(...)QS6A?feat=directlink
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's funny
But not ha-ha funny.
Zo te zien heb je geen idee hoe veel werk het is om die stenen te sorteren en netjes uit te zetten!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:54 schreef miss_bleu het volgende:
Gaat allemaal nu even niets zo heel snel meer.
Dit was namelijk 5 april:
[ afbeelding ]
En dit was 2 mei:
[ afbeelding ]
alles gaat te langzaam als je er op zit te wachtenquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:22 schreef Ou-Tannu het volgende:
t zal nu wel opschieten als t weer lekker mee werkt
ach, als de muren staan gaat het ook weer tergend langzaam voor je gevoel.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:04 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
alles gaat te langzaam als je er op zit te wachten
Ik moet gewoon wat meer geduld hebben
hej wat leuk! Volgens mij hebben we met de bijeenkomst in januari toch even staan praten? Of waren jullie daar niet bij?quote:Op maandag 25 mei 2009 21:24 schreef delieven47 het volgende:
Wat grappig; waarschijnlijk wordt jij onze nieuwe buurvrouw! Wij hebben net namelijk kavel 47 gekocht (vandaar ook onze naam) en als we het goed hebben gezien heb jij het huis naast ons.
Leuk om te lezen wat jij allemaal aan het huis laat veranderen. Wij zijn ook druk bezig en hebben het een en ander gewijzigd (we hebben de badkamer iets vergroot, laten de erker vervallen en hebben net als jij geen dekvloer op de begane grond). Verder is de keuken al gekocht: we krijgen een heus kookeiland!
Wij zijn trouwens afgelopen weekend nog gaan kijken naar het huis en we hebben een eerste verdieping-vloer. Het gaat nu dus even heel snel. Hopelijk blijft dat zo, zodat we begin volgend jaar kunnen verhuizen.
Grtz!
ik denk het nog niet, vrijdag in iedergeval nog niet.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:55 schreef Vonkenboer het volgende:
En de verdiepingsvloer ligt op zijn plek, is hij ook al gestort ?
ja wij zijn kavel 46.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:58 schreef delieven47 het volgende:
Wij hebben het huis pas na de bijeenkomst in januari gekocht (we zijn net pas bij de notaris geweest), dus we hebben elkaar nog niet kunnen ontmoeten. Wordt jij onze directe buurvrouw?
Wij gaan trouwens geregeld kijken naar het huis en de verdiepingsvloer is waarschijnlijk (bijna) gereed. Het gaat dus lekker snel!!!
het project van bleu is better by designquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
quote:Op maandag 1 juni 2009 17:12 schreef Paxlie het volgende:
[..]
het project van bleu is better by designSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jou huis zit er goed uit man!eindelijk af:)
Nog nietquote:Op maandag 1 juni 2009 17:15 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Jou huis zit er goed uit man!eindelijk af:)
Aftellen!quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:59 schreef miss_bleu het volgende:
sow gisteren de rekening gehad voor termijn3eerste etage vloer. Hypotheek begint al aardig te lopen
Misschien kun je vast met de tuin beginnen? Nu is de tijd om gras te zaaien.quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dit topicwijf wil ik graag volgen
Ben er pas weer volgende week. Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:44 schreef RoToN het volgende:
Ik zou toch ook zelf maar eens gaan kijken. Ook je boven verdieping is namelijk al klaar!
Wow das snel. Jullie hebben een hofwoning?quote:Op maandag 15 juni 2009 22:26 schreef RoToN het volgende:
Ik kom zelf te wonen in Kavel 95 van het project. Het woonbedrijf heeft aangeven al in oktober te starten met opleveren van ons huisIk kan het niet laten om een paar keer per week te gaan kijken.
Cool ben benieuwd waneer wij door ons huisje mogen gaan lopen. Het is erg aantrekkelijk om over de hekken te gaanquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:11 schreef RoToN het volgende:
Ja, wij hebben inderdaad een hofwoning gekocht. Daarom vinden wij het geweldig dat er om de paar weken een panorama foto van de bouw gemaakt wordt. Hopelijk volgen er nog meer!
Onze woning is op deze foto's goed te zien Ik vond het leuk om te lezen dat jullie ook interesse hadden in openslaande tuindeuren. Helaas, het is niet mogelijk tijdens de bouw.
Begin juni hebben wij samen met een aantal andere blokken de eerste kijkdag gehad.
Daar vertelden ze dat de bouw voorspoedig gaat en dat ze niet meer achter lopen op schema.
Doe je nog wel eens je site updaten?
Herkenbaar! Zo lijkt het ineens heel bedompt/kil, die lucht van het cement maakt het heel koud. Maar zo schiet het al aardig op he! Hoe gaat het met het inrichten, al flink wat keuzes gemaakt of valt het mee? Moodboards!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:05 schreef miss_bleu het volgende:
net wezen kijken. De tweede etage staat er nu op:
[ afbeelding ]
gaat best goed eigenlijk. Ook met dank aan floorplanner.com.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:09 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Herkenbaar! Zo lijkt het ineens heel bedompt/kil, die lucht van het cement maakt het heel koud. Maar zo schiet het al aardig op he! Hoe gaat het met het inrichten, al flink wat keuzes gemaakt of valt het mee? Moodboards!
hmm owkay.. Nou leuk! jullie zijn dus onze burenquote:Op zondag 21 juni 2009 21:09 schreef delieven47 het volgende:
Wij waren er in januari niet bij, maar hebben toch echt kavel 47 gekocht. Misschien dat de mensen met wie jullie gepraat hebben nummer 48 gekocht hebben?
Het gaat snel met de bouw he? Waarschijnlijk mogen we binnenkort de volgende termijn weer gaan betalen... Vandaag zijn we trouwens met een zeer handige broer gaan kijken naar de bouw en deze zei dat als het zo doorgaat, de kans groot is dat het huis dit jaar nog wordt opgeleverd! Zou gaaf zijn!
Die zeer handig broer kent ook het principe vanquote:Op zondag 21 juni 2009 21:09 schreef delieven47 het volgende:
Wij waren er in januari niet bij, maar hebben toch echt kavel 47 gekocht. Misschien dat de mensen met wie jullie gepraat hebben nummer 48 gekocht hebben?
Het gaat snel met de bouw he? Waarschijnlijk mogen we binnenkort de volgende termijn weer gaan betalen... Vandaag zijn we trouwens met een zeer handige broer gaan kijken naar de bouw en deze zei dat als het zo doorgaat, de kans groot is dat het huis dit jaar nog wordt opgeleverd! Zou gaaf zijn!
dat is ook aangegeven als datumquote:Op maandag 22 juni 2009 09:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die zeer handig broer kent ook het principe van
Als het dak erop zit , ben je op de helft
Als ik zo mag gokken , eind januari , half februari als het geen strenge winter wordt.
zou je denken? Ik bedoel, sommige mensen kennen hun buren niet eensquote:Op zondag 21 juni 2009 23:34 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
hmm owkay.. Nou leuk! jullie zijn dus onze burenZullen elkaar nog vaak tegenkomen denk ik
werken jullie met 180 werkbare dagen na fundering of 400 kalenderdagen na passeren bij notaris ?quote:
Dat moet ik even opzoeken. Papieren liggen in Eindhovenquote:Op maandag 22 juni 2009 22:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
werken jullie met 180 werkbare dagen na fundering of 400 kalenderdagen na passeren bij notaris ?
ik verwacht dat ze bij ons na de bouwvak beginnen met de bakstenen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:34 schreef RoToN het volgende:
Gelukkig is de BAM bezig met de binnenkant. Immers, oktober komt steeds dichterbij... Voor de bouwvak zijn de aan de buitenkant klaar.
Zoo ... op deze foto lijkt het klein en vooral laag ....quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:05 schreef miss_bleu het volgende:
net wezen kijken. De tweede etage staat er nu op:
[ afbeelding ]
dat heb ik ook altijd als je een huis in aanbouw ziet, maar als het eenmaal af is blijkt dat toch optisch bedrog te zijn geweestquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:31 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Zoo ... op deze foto lijkt het klein en vooral laag ....
metselen is geen termijn?quote:Op zondag 5 juli 2009 20:41 schreef RoToN het volgende:
Wij hebben gisteren de vijfde termijn binnen gekregen. 'Dak waterdicht'. Nou, volgens mij hebben ze wat meer gedaan dan alleen maar dat
nou dat zou nog eens een leuk cadeautje zijnquote:Op maandag 6 juli 2009 08:47 schreef RoToN het volgende:
Vanwege de crisis krijg je de bakstenen van het Woonbedrijf cadeau
gaaaf!!quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:46 schreef RoToN het volgende:
Het is gelukt, gisteren zijn de eerste stenen van je huis gemetseld. Veel meer zullen het er niet worden aangezien vrijdag de bouwvak begint.
heeej leuk buren!!!quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:39 schreef PrinsFloris het volgende:
Toevallig kwam ik je forum tegen vandaag! Erg grappig de vorderingen te lezen en vooral ook die fotos. Wij zijn de eigenaar van kavel 48, twee huizen verder - toekomstige bijna-buren dus. We kijken uit op het parkje/speeltuintje, één huis naast het hoekhuis.
Afgelopen zondag nog ff wezen kijken en deze fotos gemaakt met m'n PDA: http://picasaweb.google.nl/DeLieven48
Op één van die fotos is ook jullie huis te zien.
Leuk ook de keuzes die jullie maken in me/mi-werk. Je hebt het over het weglaten van de cementdekvloer op de begane grond. Nu ben ik een leek op bouw-gebied; waarom is dat?
Al gezien dat er een kopersvereniging in oprichting is voor DeLieven? Geloof niet dat er veel schot in zit, maargoed: https://www.ehns.nl/
groetjes,
toekomstige bewoners nr 48
Vloerverwarming dusquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:38 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik denk dat TS achteraf vloerverwarming gaat installeren op de begane grond en daarom de cement dekvloer achterwege laat. Of ze laten een tegelvloer aanbrengen waarbij de tegels in het cement gelegd worden.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:23 schreef PrinsFloris het volgende:
Aha, dat is het. Wij laten vloerverwarming doen door BAM zoals bijna alles (vier stuks linkerhanden) ... ;-)
Let je wel op met die houten vloer, dat je hem niet (te veel) laat isoleren enzo. Laat je goed adviseren hierover anders heb je echt geen plezier van je vloerverwarming!quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:09 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Vloerverwarming dusen wat extra leidingen. Er komt namelijk door het hele huis heen gewoon een houtenvloer
laten we zeker doen, thenks voor de tipquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:43 schreef Volpez het volgende:
[..]
Let je wel op met die houten vloer, dat je hem niet (te veel) laat isoleren enzo. Laat je goed adviseren hierover anders heb je echt geen plezier van je vloerverwarming!
ziet er leuk uit!quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:57 schreef miss_bleu het volgende:
nieuw materiaal op de website
[ afbeelding ]
De woning
Wij hebben ook alleen nog maar de info gehad dat het begeleid wonen zou worden. Dus op dat gebied weet je dan al meer dan wij op dit moment.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:50 schreef PrinsFloris het volgende:
Weet je toevallig wat er gaat gebeuren met de appartementen die achter onze achtertuin/parkeerplaats staan?
In de eerste gesprekken met onze makelaar gaf hij aan dat er een soort "begeleid wonen" of een woongroep zou komen. Nu las ik ergens dat het gewoon in de verhuur gaat als appartement. Weet iemand daar meer van?
Nee wij niet. Wij laten die afsmeervloer er namelijk uit om het zelf te doen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 10:34 schreef apel39 het volgende:
De nieuwbouw in de Lieven nadert de fase waarin de aannemer start met de afwerking aan de binnenzijde, stucwerk en vloeren. Zijn er op dit moment bewoners die bekent zijn met het feit dat de aannemer voor hen vooraf aan het aanbrengen van de afsmeervloer hier voor hen vloerverwarming in aanlegt.
Met vriendelijke groet,
apel39
nee wij gaan er niet heen. Ik werk zelf in Amsterdam en half 6 is voor mij sowieso niet haalbaar op een donderdagavondquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:33 schreef Caroline_B het volgende:
Leuk!
Ik heb meteen even bijgelezen op je forum, staan ook nog wel goede tips op voor ons. En ik ben meteen wat wijzer geworden over de oplevering. Wij hebben kavel 117, dat duurt nog wel even. Als ik goed gerekend heb dan wordt het eind april/begin mei.
Ik ga je forum verder volgen, misschien komen er nog meer bruikbare tips..
Gaat iedereen trouwens naar de bewoners - bbq op 10 september?
Hoe ga je dat doen als je er woont dan?quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:39 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
nee wij gaan er niet heen. Ik werk zelf in Amsterdam en half 6 is voor mij sowieso niet haalbaar op een donderdagavondHelaas.
Kunnen jullie niet de cementdekvloer achterwege laten ? Je leverd dan wel wat in op garantie e.d. maar je kunt dan wel later vloerverwarming laten installerenquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:37 schreef apel39 het volgende:
Wij (mijn vrouw en ik ) zijn ook geinterreseerd in vloer verwarming echter voor ons is er een probleem.
Wij hebben geen koopwoning maar huur en woonbedrijf weigert elke medewerking. Zij plaatsen een keuken die wij dan weer moeten laten verwijderen om een eigen keuze keuken te laten plaatsen. Wij hoeven geen plinten maar moeten daar dan wel weer extra voor betalen. Zo ook met de vloer verwarming zij werken hier niet aan mee met als excuus dat het voor de aannemer ondoenlijk is aan alle wensen te voldoen. Vandaar dat ik nu wil proberen om via de aannemer kijken wat de mogelijkheden zijn. Lukt dit niet dan moet ik na oplevering de slangen inlaten frezen wat een redelijk alternatief is, kost echter extra tijd en de warmte afgifte is misschien niet optmaal.Dus alle informatieover bij wie en een globale koste opgave zijn van harte welkom.
Met vriendelijke groet,
Apel39
quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:43 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Hoe ga je dat doen als je er woont dan?
Jawel want je moet de was doen en koken!quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:36 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
dan hoef ik niet om half 6 thuis te zijn he
kan ook om 20.00 uurquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:38 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Jawel want je moet de was doen en koken!
als of de heren op deze wereld niet eten kunnen koken of een wasje er in gooienquote:
die boom is er weer vroeg bij ja!quote:Op donderdag 10 september 2009 17:17 schreef Nero22 het volgende:
En de boom begint weer met bladderen...![]()
Waar kwam jij ook alweer te wonen? Achterin toch?
Die vraag was ook voor miss_bleu.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:20 schreef mutzenbacher het volgende:
[..]
die boom is er weer vroeg bij ja!
Ik kom helaas niet in De Lieven te wonen. Was het maar. Ik kan/wil niet kopen en voor de huurwoningen moet je ongeveer 7 jaar ingeschreven staan bij Woonbedrijf... Ik sta er 2.....
oohquote:Op donderdag 10 september 2009 17:31 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Die vraag was ook voor miss_bleu.
begint wel op een echte woonwijk weer te lijken zoquote:Op donderdag 10 september 2009 17:07 schreef mutzenbacher het volgende:
panorama van 9 september (gisteren):
[ afbeelding ]
Van het blok dat volgende maand wordt opgeleverd zijn ze nu met de achtertuinmuren bezig.
grotere versie en meer pics @ http://tinyurl.com/rc5j3e
Vind die BIB (bouw in eigen beheer) woningen maar erg suf trouwens. Veel met maar 1 verdieping. 1 was wel onderkelderd. Meer 'rechts' hebben de BiB huizen wel vaker 2 verdiepingen (kijk ik niet op uit).
Blijft jammer dat ze het voormalig LiDL-gebouw met bovenwoningen niet tegen de vlakte hebben (mogen) brengen.
ja, aan de kant van het park. Wij hebben een parkwoningquote:Op donderdag 10 september 2009 17:17 schreef Nero22 het volgende:
En de boom begint weer met bladderen...![]()
Waar kwam jij ook alweer te wonen? Achterin toch?
Ik zie nu pas dat deze foto's vanaf de J. Buyslaan zijn genomen,quote:Op donderdag 10 september 2009 17:07 schreef mutzenbacher het volgende:
panorama van 9 september (gisteren):
[ afbeelding ]
Blijft jammer dat ze het voormalig LiDL-gebouw met bovenwoningen niet tegen de vlakte hebben (mogen) brengen.
ik doelde eigenijk ook op het Lidl-pand.. van mij mag dat ook wel weg want het staat nu precies in De Lieven en past er totaal niet bij.quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:40 schreef Barbie het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat deze foto's vanaf de J. Buyslaan zijn genomen,. Ik heb een tijdje in dat pand tegen over de Liddl gewoond, brrr. Jammer inderdaad dat het pand niet gesloopt is. Leuke wijk en dan zo'n stomme gribuszooi op het hoekje. Zonde!
Ja, dat snap ik. Heb er 10 maanden gewoond en was blij dat ik een huis kon krijgen.quote:Op maandag 14 september 2009 13:16 schreef mutzenbacher het volgende:
ik doelde eigenijk ook op het Lidl-pand.. van mij mag dat ook wel weg want het staat nu precies in De Lieven en past er totaal niet bij.
Maar grappig dat jij ook tegenover de Lidl hebt gewoond, zoals ik nu. Hoop er snel weg te kunnen!
Gewoon langsgaan en even vragen. Of een lulverhaal ophangen dat je iets moet opmeten voor je bank/kast/bureauquote:Op maandag 21 september 2009 16:57 schreef miss_bleu het volgende:
ow! intressant. Want stom dat BAM de huidige kopers niet even op de hoogte brengt. Maar snap het al is dus alleen voor nieuwe mogelijke kopers.
wel raar trouwens dat de huidige kopers nog geen mogelijkheid hebben gehad om in hun eigen woning te lopen terwijl ze het wel open gooien voor nieuwe mensen. Maar goed we gaan kijken of we er dan ook in kunnen.
Jullie hebben een hofwoning? Deze worden toch als eerste opgeleverd?quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:06 schreef vollenhovenstraat13 het volgende:
hoi miss bleu,
wij zijn al wel in ons huis geweest! er is een tijdje terug een dag geweest dat we een rondleiding kregen over het bouwterrein, we mochten toen (in tegenstelling tot wat in de brief stond) het huis in! wel alleen de begane grond, want de trap was nog niet helemaal af.
Wij krijgen al bijna de sleutel, staat nu op eind november. Het kan niet snel genoeg gaan
gaaf he! Gaat nu best hard na al dat lange wachtenquote:Op woensdag 23 september 2009 10:07 schreef vollenhovenstraat13 het volgende:
Nee, wij hebben een stijlwoning. Het blok helemaal op de hoek aan de parkkant vanaf de lidl gezien.
Ons huis is bijna helemaal dicht, alleen beneden nog de laatste kozijnen en ramen erin.
quote:Op zondag 27 september 2009 19:11 schreef Ml-etje het volgende:
Zo drie ovens
En leuk dat eilandje zit er een barretje aan vast?
iddquote:Op zondag 27 september 2009 19:42 schreef Anne het volgende:
Volgens mij is de middelste een koffiezetapparaat of niet?
thenks voor de tip! Ze had er wel mee zitten spelen, maar zie het idd ook niet terug op de technische tekening. Tuinman is ziek dus moet voorlopig even zo blijvenquote:Op zondag 27 september 2009 19:59 schreef gr8w8 het volgende:
Een tip over dat eilandje, uit eigen ervaring: Soms vergeten de keukenboeren dat een eiland wat niet geheel los staat, dus ook een blad moet hebben wat een paar cm minder lang is. Normaal steekt zo'n blad aan alle zijden iets uit, zo te zien ook bij jou. Als dan een kant tegen de muur zit, moeten ze het stukje wat uitsteekt aan die kant weglaten. Anders steekt ie straks aan de andere kant dubbel over. Waarschijnlijk hebben ze het goed getekend, maar de moeite om het even na te kijken!![]()
En doe iets aan de voortuin zeg, ziet er niet uit zo met die zooimannen.Waar heb je de vloer nu gehaald?
Tip: Koop een paar extra m2 meters. Als je later een paar m2 nodig hebt trekken ze je er onderdoor.quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:06 schreef miss_bleu het volgende:
ja we waren bij Esco ook zo klaar eigenlijk. We gaan de vloer wel zelf leggen. Dat is namelijk geld wat ik gewoon in mijn zak kan houden dan maar wat meer werk
check!quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:13 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Tip: Koop een paar extra m2 meters. Als je later een paar m2 nodig hebt trekken ze je er onderdoor.
Doe je nog wel vochtmeting uitvoeren op 10 plekken ? , anders straks leuk je vloer bol van het bouwvocht, ze meten als het goed is tot 10 cm in de vloer qua vochtgehalte.quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:06 schreef miss_bleu het volgende:
ja we waren bij Esco ook zo klaar eigenlijk. We gaan de vloer wel zelf leggen. Dat is namelijk geld wat ik gewoon in mijn zak kan houden dan maar wat meer werk
Jep,is zelfs verplichtquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Doe je nog wel vochtmeting uitvoeren op 10 plekken ? , anders straks leuk je vloer bol van het bouwvocht, ze meten als het goed is tot 10 cm in de vloer qua vochtgehalte.
duurt lang!quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:22 schreef miss_bleu het volgende:
ja heeel erg. Geduld hebben is niets voor mij maar we moeten toch nog zeker tot eind feb. wachten voordat we naar binnen kunnen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |