quote:Op maandag 29 december 2008 10:27 schreef Echo99 het volgende:
Even een pijl boven je eigen huis natuurlijk. Of koop je gewoon 2 woonblokken?
we hebben een dakterras en een stukje thuis aan de achterkant.quote:Op maandag 29 december 2008 10:29 schreef Zigger het volgende:
Miss_bleu, mooie woning, kun je trots op zijn!
Parkwoning, betekent dit, dat je geen eigen tuin hebt of zo? Ik zie dit nl niet 123 terug in de tekening?
Prijs zal zo rond de 320 liggen?
Hoeveel meter tuin dan nog?quote:Op maandag 29 december 2008 10:32 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
we hebben een dakterras en een stukje thuis aan de achterkant.
de grote van de tuin word niet echt aangegeven op de tekeningen. Dit hangt ook af van de positie van de woning in het blok. (dit omdat het een soort schuin loopt). Wij hebben zitten rekening dat het ongeveer 6 meter breedt zou moeten zijn en ongeveer 4 meter lang. Dus niet supergroot. Maar goed je hebt ook een dakterras van 19 vierkanten meter.quote:Op maandag 29 december 2008 10:34 schreef Zigger het volgende:
[..]
Hoeveel meter tuin dan nog?
Zijn de woningen gescheiden door ankerloze spouwmuren/dubbele muren?
er zitten standaard ouderwetse radioatoren in de woning. Zo staat er voor de glaspartij aan de achterkant een vector radioator (schrijf je dat zo?). Maar die gaat er wel meteen uit, we laten de cementdekvloer eruit met de bouw om zelf nog wat te kunnen doen. Bijvoorbeeld vloerverwarming in de woning, zo is die lelijke radiator voor het raam ook makkelijk weg te halen. Het is ook de bedoeling dat we binnen een jaar daar ook open slaande buitendeuren in laten zetten.quote:Op maandag 29 december 2008 11:03 schreef Volpez het volgende:
En wat voor verwarming krijgt de woning?
Vloerverwarming en een WTW-systeem? Of gewoon 'ouderwetse' radiatoren?
Heel mooi idd geen readiatoren in huis, alleen pas wel op met de vloerverwarming.quote:Op maandag 29 december 2008 11:15 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
er zitten standaard ouderwetse radioatoren in de woning. Zo staat er voor de glaspartij aan de achterkant een vector radioator (schrijf je dat zo?). Maar die gaat er wel meteen uit, we laten de cementdekvloer eruit met de bouw om zelf nog wat te kunnen doen. Bijvoorbeeld vloerverwarming in de woning, zo is die lelijke radiator voor het raam ook makkelijk weg te halen. Het is ook de bedoeling dat we binnen een jaar daar ook open slaande buitendeuren in laten zetten.
Nee die rookmelders zitten er standaard in. Die hebben wij niet extra aangegeven. De LLGL staat voor een loze glasvezel leiding. We wijk word voorzien van Kennisnet. Mijn vriend is ook elektricien geweest en viel idd ook hetzelfde op. We hebben wel wat leidingwerk om moeten leggen.quote:Op maandag 29 december 2008 11:35 schreef Vonkenboer het volgende:
Leuke woning, wat mij direct opvalt aan de tekening is dat er in iedere verblijfsruimte (slaapkamer, woonkamer, keuken) en de verkeersruimten (hal, overloop e.d.) een rookmelder is opgenomen ? Is dit bij deze woningen standaard of hebben jullie daar specifiek voor gekozen ?
Normaal gesproken zijn namelijk alleen de verkeersruimten voorzien van een rookmelder.
Kun je mij ook vertellen wat de afkorting LLGL in de woonkamer en boven in de slaapkamer betekenen ?
Zijn er nog bouwkundige opties die jullie specifiek gekozen hebben ? Ik ben zelf werkzaam als elektricien en ik vind dat er maar weinig wandcontactdozen of loze leidingen in de woning zijn opgenomen
Tilburgse weg is net helemaal opnieuw aangegelegd en ik woon nu op de aanvliegroute van Schiphol. Denk niet dat ik hier zo'n probleem mee hebquote:Op maandag 29 december 2008 13:36 schreef Guus Muisarm het volgende:
Ohhhhh, lijkt me geweldig wonen! Lekker overkomende vliegtuigskes kijken en luisteren naar het gezellige gezoem van de snelweg 's nachts
Hier:
http://www.b-o-w.nl/
Schrijf je maar vast in.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:13 schreef gr8w8 het volgende:
Feli's heb je al gehad he!
Is er een gastenlijst of kunnen we gewoon ongegeneerd mee komen zuipen?
Bij ons sloegen ze de plank mis met die bijeenkomst. Ze hadden niet duidelijk gekozen of dat nu voor de kopers, of voor de bobo's was. Gevolg: zeurverhalen van een stoffige man over de architectonische keuzes die de kopers allang wisten van de kopersbijeenkomst en teveel aandacht Voir bedankjes aan betrokken ambtenaren ed.Terwijl het leek een feestje voor bewoners te moeten worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |