munchkin is een mega vet spelletje. gaat erom dat je elkaar moet helpen , saboteren en ook nog moet winnen. werkt met kaarten. kost niet zo veel en is erg leuk om het niet al te nuchter te doen.quote:
Kun je dat kopen of zo? Ik heb er wel eens van gehoord en dat het heel leuk was.quote:Op maandag 29 december 2008 10:04 schreef cybermans het volgende:
ander leuk spel voor 6+ personen is weerwolven van wakkerdam!
Het is wel heel grappig. Hij wist bijvoorbeeld de plaats van de bungy site niet meer, en dat weet ik dan weer wel.quote:Op maandag 29 december 2008 09:59 schreef Isabeau het volgende:
Liejannuh, soort deja vu? Alleen kon jij waarschijnlijk niet zo eenvoudig chatten
Ga nou onder de zonnebank!quote:Op maandag 29 december 2008 10:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben in ieder geval idioot voorbereid voor vandaag en morgen
En ik krijg &!^@ op steeds meer plekken ronde eczeem plekjes. Zo rond mmijn ogen en in mijn hals was zeer vervelend, maar beperkt. Nu ook al beide armen, stukje rug, wang, bij mijn kin bah bah bah
Hopelijk wordt het snel minder, aangezien ik de andere kant van dichtbij meemaak. En dat is niet prettigquote:Op maandag 29 december 2008 10:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben in ieder geval idioot voorbereid voor vandaag en morgen
En ik krijg &!^@ op steeds meer plekken ronde eczeem plekjes. Zo rond mmijn ogen en in mijn hals was zeer vervelend, maar beperkt. Nu ook al beide armen, stukje rug, wang, bij mijn kin bah bah bah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |