munchkin is een mega vet spelletje. gaat erom dat je elkaar moet helpen , saboteren en ook nog moet winnen. werkt met kaarten. kost niet zo veel en is erg leuk om het niet al te nuchter te doen.quote:
Kun je dat kopen of zo? Ik heb er wel eens van gehoord en dat het heel leuk was.quote:Op maandag 29 december 2008 10:04 schreef cybermans het volgende:
ander leuk spel voor 6+ personen is weerwolven van wakkerdam!
Het is wel heel grappig. Hij wist bijvoorbeeld de plaats van de bungy site niet meer, en dat weet ik dan weer wel.quote:Op maandag 29 december 2008 09:59 schreef Isabeau het volgende:
Liejannuh, soort deja vu? Alleen kon jij waarschijnlijk niet zo eenvoudig chatten
Ga nou onder de zonnebank!quote:Op maandag 29 december 2008 10:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben in ieder geval idioot voorbereid voor vandaag en morgen
En ik krijg &!^@ op steeds meer plekken ronde eczeem plekjes. Zo rond mmijn ogen en in mijn hals was zeer vervelend, maar beperkt. Nu ook al beide armen, stukje rug, wang, bij mijn kin bah bah bah
Hopelijk wordt het snel minder, aangezien ik de andere kant van dichtbij meemaak. En dat is niet prettigquote:Op maandag 29 december 2008 10:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben in ieder geval idioot voorbereid voor vandaag en morgen
En ik krijg &!^@ op steeds meer plekken ronde eczeem plekjes. Zo rond mmijn ogen en in mijn hals was zeer vervelend, maar beperkt. Nu ook al beide armen, stukje rug, wang, bij mijn kin bah bah bah
Grappig weer hoe iemand zo slecht voorbereid kan zijnquote:Op maandag 29 december 2008 10:33 schreef Liejannuh het volgende:
Het is wel heel grappig. Hij wist bijvoorbeeld de plaats van de bungy site niet meer, en dat weet ik dan weer wel.
Maar hij is een stuk minder voorbereid dan ik geloof ik. Hij zit nu geloof ik te kijken voor tickets van Sydney naar Tasmanie voor volgende week en komt tot de conclusie dat het best prijzig is.
Wat doe je jezelf aan!quote:Op maandag 29 december 2008 10:39 schreef Isabeau het volgende:
En ik heb vandaag cremespoeling gebruikt omdat ik een beetje zacht en glanzend haar wilde voor vandaag, dus daar word ik woensdag wel weer voolr gestraft
Hij heeft gesprongen bij de Kawarau Bridge en ik heb geen idee of dat een LOTR lokatie was of niet.quote:Op maandag 29 december 2008 10:49 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Grappig weer hoe iemand zo slecht voorbereid kan zijn.
Hij wil zeker gaan jumpen bij de hoge brug in de buurt van Queenstown. Ik ben daar nog gaan lunchen en heb nog een foto van die brug. Kan je gelijk vertellen dat daar een scene van LOTR is opgenomen (die met die grote beelden in deel 1 geloof ik).
Ik ga in de pauze ook even voorbereiden voor vanavond, dat is een treinkaartje halen.
fijn is dat... en dan zeker raar vinden als je er wat pissig om wordt.quote:Op maandag 29 december 2008 11:15 schreef Den_Haag het volgende:
Word zo moe van dit bedrijf. Heb een declaratie voor 1200 euro die dit jaar nog getekend moet worden. Is de baas weer eens naar Algerije en heeft geen vervanging geregeld.
Sterkte met het eczeem Isa
ben er ook goed pissig over. ben is staat om gewoon naar huis te gaan en ze in stront te laten zakken. totaal ook geen overdracht van bevoegdheden.quote:Op maandag 29 december 2008 11:57 schreef Liejannuh het volgende:
Ik vind 1200 euro voorschieten eigenlijk ook wel een beetje belachelijk. In dergelijke gevallen moet je gewoon een voorschot krijgen.
Dat was niet het sterkste punt van onze vertrokken interimmer. eigenlijk had ze betrekkelijk weinig sterke punten.quote:Op maandag 29 december 2008 12:40 schreef Den_Haag het volgende:
Zolang het maar leiding geeft.
Goh, die vlaamse sufkut weer zeker? Ze zouden alle vrouwen uit het bedrijfsleven moeten weren!quote:Op maandag 29 december 2008 12:41 schreef Den_Haag het volgende:
gelukkig heeft mijn nederlands aansturende wel een beetje plichtsbesef en heeft hij het document getekend. tijdens zijn vakantie
Ik herinner me je vreemde pukkeltjes-uitbraak nog en vroeg me ook al af of je iets vreemds had gegeten. Suiker, hmm, wie weet. Je huid krijgt ook alles mee wat je eet, dus zo raar is een verband tussen wat je eet en wat je huid voor reactie geeft niet. Ik heb alleen geen last van mijn hoofdhuid, geen jeuk of roos. Moest er ook nog bij komenquote:Op maandag 29 december 2008 10:54 schreef SHE het volgende:
[..]
Wat doe je jezelf aan!
Neem dan een haarmasker!
Ik moest van de week aan je denken, aangezien ik een vreemde korrelatie heb ontdekt tussen je hoofdhuid en uitbraak van pukkeltjes op de borst.
2 dagen geleden werd ik ineens wakkeer met een acute uitbraak van een hele rits pukkeltjes op mijn borst.
Ik in paniek natuurlijk, brandende salie erbij, knoflook in huis opgehangen..anyway
Mijn hoofdhuid jeukte ook zo; beetje roos-ig?
Ik vermoed dat het met schimmel te maken heeft? Iets candida-erig?
Met de kerstdagen ook bergen suikers gegeten die ik anders nooit eet en ik denk dat dit mijn dank is.
Maar de symptomen kwamen echt precies tegelijk. Nu is alles weer weg, maar ik ben me kapot geschrokken. Misschien toch eens de HA aan de tand voelen over dit fenomeen, want ik vond het wel heel opmerkelijk. Het leek wel een allergische reactie.
Waarom gebruik je eigenlijk geen medicinale shampoo + creme? Die zijn tegenwoordig net zo fris en fruitig als de generic brands hoor.
quote:Op maandag 29 december 2008 12:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Goh, die vlaamse sufkut weer zeker? Ze zouden alle vrouwen uit het bedrijfsleven moeten weren!![]()
Als je alleen maar mijn haar voeltquote:Op maandag 29 december 2008 12:52 schreef Den_Haag het volgende:
@Isa, mag ik morgen voelen hoe zacht je haar is geworden?
quote:Op maandag 29 december 2008 12:52 schreef Isabeau het volgende:
Vrouwen kunnen prima leiding geven, alleen is het bewezen dat vrouwen heel slecht leiding kunnen geven als er een beetje macho mannen aanwezig zijn
Gewoon je eigen schuld dus, DH
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |