abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 december 2008 @ 09:34:29 #1
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_64456542
quote:
Op maandag 29 december 2008 00:20 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]

Past deze ook bij je?

pi_64456573
Annie!
pi_64456651
te veel paprika
pi_64456726
Te veel paprika in de grafiek?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 29 december 2008 @ 09:46:48 #5
13783 Anthraxx
pi_64456758
Hij wilde een verkapte terug vind post plaatsen. Maar dan kun je in een SC toch ook gewoon 'Hoi' zeggen?
pi_64456774
Ja

Munchkin kan je vast ook met 7 man spelen hè, Annie?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 29 december 2008 @ 09:51:10 #7
13783 Anthraxx
pi_64456850
Geen idee eigenlijk, maar ik denk van wel.
pi_64456881
Ben jij vrij trouwens?
  maandag 29 december 2008 @ 09:53:16 #9
13783 Anthraxx
pi_64456899
Ja, tot 5 januari. Verplichte vakantie. Bedrijf is gewoon dicht .
pi_64456907
Ah, dat wist ik ook wel We gaan dinsdag naar de Efteling, heb je misschien zin om ook te komen?
pi_64456960
Wat is Munchkin nou weer?

Ik ben met mijn broer aan het chatten die in Nieuw Zeeland zit. Blijft leuk.
Hij is nu alles aan het doen wat ik 10 jaar terug heb gedaan.
  maandag 29 december 2008 @ 09:56:13 #12
13783 Anthraxx
pi_64456967
Ik kan helaas niet anders had ik wel meegewild ja.

Morgen komt Anna's vader met een kar om Anna's auto op te halen en wij gaan naar het hoge Noorden.
pi_64457041
ok, ik wist dat jij ook nog graag wilde

Liejannuh, soort deja vu? Alleen kon jij waarschijnlijk niet zo eenvoudig chatten
pi_64457120
quote:
Op maandag 29 december 2008 09:55 schreef Liejannuh het volgende:
Wat is Munchkin nou weer?
munchkin is een mega vet spelletje. gaat erom dat je elkaar moet helpen , saboteren en ook nog moet winnen. werkt met kaarten. kost niet zo veel en is erg leuk om het niet al te nuchter te doen.

ander leuk spel voor 6+ personen is weerwolven van wakkerdam!
pi_64457146
quote:
Op maandag 29 december 2008 10:04 schreef cybermans het volgende:

ander leuk spel voor 6+ personen is weerwolven van wakkerdam!
Kun je dat kopen of zo? Ik heb er wel eens van gehoord en dat het heel leuk was.
pi_64457272
Ja dat kan je kopen Isa, ik wil wel kijken of ik t kan halen
pi_64457277
spelshop in delft op de markt als die nog bestaat daa heb ik hem gekocht. moet trouwens een nieuwe hebben

of anders de opvolger van wat vroeger speelboom heette heeft nog wel eens wat.
pi_64457370
Morning
pi_64457563
quote:
Op maandag 29 december 2008 10:18 schreef Memento-Mori het volgende:
Morning
Moggeh
pi_64457626
* Isabeau heeft geen zin meer in de rest van de dag t/m vanavond
pi_64457663
quote:
Op maandag 29 december 2008 09:59 schreef Isabeau het volgende:
Liejannuh, soort deja vu? Alleen kon jij waarschijnlijk niet zo eenvoudig chatten
Het is wel heel grappig. Hij wist bijvoorbeeld de plaats van de bungy site niet meer, en dat weet ik dan weer wel.
Maar hij is een stuk minder voorbereid dan ik geloof ik. Hij zit nu geloof ik te kijken voor tickets van Sydney naar Tasmanie voor volgende week en komt tot de conclusie dat het best prijzig is.
pi_64457708
Ik ben in ieder geval idioot voorbereid voor vandaag en morgen

En ik krijg &!^@ op steeds meer plekken ronde eczeem plekjes. Zo rond mmijn ogen en in mijn hals was zeer vervelend, maar beperkt. Nu ook al beide armen, stukje rug, wang, bij mijn kin bah bah bah
  maandag 29 december 2008 @ 10:37:26 #23
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64457754
quote:
Op maandag 29 december 2008 10:35 schreef Isabeau het volgende:

En ik krijg &!^@ op steeds meer plekken ronde eczeem plekjes. Zo rond mmijn ogen en in mijn hals was zeer vervelend, maar beperkt. Nu ook al beide armen, stukje rug, wang, bij mijn kin bah bah bah
Ga nou onder de zonnebank!
pi_64457766
Ja, ik ga oprecht je advies opvolgen!! Maar maar...ik heb het drùk (serieus, weet nu ff niet waar ik een zonnebank tussen moet proppen)
  maandag 29 december 2008 @ 10:38:29 #25
13783 Anthraxx
pi_64457773
quote:
Op maandag 29 december 2008 10:35 schreef Isabeau het volgende:

Hopelijk wordt het snel minder, aangezien ik de andere kant van dichtbij meemaak. En dat is niet prettig .
pi_64457799
En ik heb vandaag cremespoeling gebruikt omdat ik een beetje zacht en glanzend haar wilde voor vandaag, dus daar word ik woensdag wel weer voolr gestraft
pi_64457923
Niets mis met voorbereid zijn toch?!
Ik ga denk even boodschappen doen voor de lunch.
pi_64458027
quote:
Op maandag 29 december 2008 10:33 schreef Liejannuh het volgende:
Het is wel heel grappig. Hij wist bijvoorbeeld de plaats van de bungy site niet meer, en dat weet ik dan weer wel.
Maar hij is een stuk minder voorbereid dan ik geloof ik. Hij zit nu geloof ik te kijken voor tickets van Sydney naar Tasmanie voor volgende week en komt tot de conclusie dat het best prijzig is.
Grappig weer hoe iemand zo slecht voorbereid kan zijn .
Hij wil zeker gaan jumpen bij de hoge brug in de buurt van Queenstown. Ik ben daar nog gaan lunchen en heb nog een foto van die brug . Kan je gelijk vertellen dat daar een scene van LOTR is opgenomen (die met die grote beelden in deel 1 geloof ik).
Ik ga in de pauze ook even voorbereiden voor vanavond, dat is een treinkaartje halen .
pi_64458055
werken tot 21.30
  maandag 29 december 2008 @ 10:54:36 #30
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64458167
quote:
Op maandag 29 december 2008 10:39 schreef Isabeau het volgende:
En ik heb vandaag cremespoeling gebruikt omdat ik een beetje zacht en glanzend haar wilde voor vandaag, dus daar word ik woensdag wel weer voolr gestraft
Wat doe je jezelf aan!
Neem dan een haarmasker!

Ik moest van de week aan je denken, aangezien ik een vreemde korrelatie heb ontdekt tussen je hoofdhuid en uitbraak van pukkeltjes op de borst.
2 dagen geleden werd ik ineens wakkeer met een acute uitbraak van een hele rits pukkeltjes op mijn borst.
Ik in paniek natuurlijk, brandende salie erbij, knoflook in huis opgehangen ..anyway
Mijn hoofdhuid jeukte ook zo; beetje roos-ig?
Ik vermoed dat het met schimmel te maken heeft? Iets candida-erig?
Met de kerstdagen ook bergen suikers gegeten die ik anders nooit eet en ik denk dat dit mijn dank is.

Maar de symptomen kwamen echt precies tegelijk. Nu is alles weer weg, maar ik ben me kapot geschrokken. Misschien toch eens de HA aan de tand voelen over dit fenomeen, want ik vond het wel heel opmerkelijk. Het leek wel een allergische reactie.

Waarom gebruik je eigenlijk geen medicinale shampoo + creme? Die zijn tegenwoordig net zo fris en fruitig als de generic brands hoor.
pi_64458186
quote:
Op maandag 29 december 2008 10:49 schreef Pandorah het volgende:

[..]

Grappig weer hoe iemand zo slecht voorbereid kan zijn .
Hij wil zeker gaan jumpen bij de hoge brug in de buurt van Queenstown. Ik ben daar nog gaan lunchen en heb nog een foto van die brug . Kan je gelijk vertellen dat daar een scene van LOTR is opgenomen (die met die grote beelden in deel 1 geloof ik).
Ik ga in de pauze ook even voorbereiden voor vanavond, dat is een treinkaartje halen .
Hij heeft gesprongen bij de Kawarau Bridge en ik heb geen idee of dat een LOTR lokatie was of niet. Het ding is overigens 43 meter hoog.

Ik ga eens een ziektekostenverzekering regelen voor komend jaar.
pi_64458737

Word zo moe van dit bedrijf. Heb een declaratie voor 1200 euro die dit jaar nog getekend moet worden. Is de baas weer eens naar Algerije en heeft geen vervanging geregeld.

Sterkte met het eczeem Isa
pi_64459627
quote:
Op maandag 29 december 2008 11:15 schreef Den_Haag het volgende:

Word zo moe van dit bedrijf. Heb een declaratie voor 1200 euro die dit jaar nog getekend moet worden. Is de baas weer eens naar Algerije en heeft geen vervanging geregeld.

Sterkte met het eczeem Isa
fijn is dat... en dan zeker raar vinden als je er wat pissig om wordt.

had dat gedoe ook bij me vorige werkgever, had toen niet grote buffer en dan is het knap lastig
pi_64459806
Ik vind 1200 euro voorschieten eigenlijk ook wel een beetje belachelijk. In dergelijke gevallen moet je gewoon een voorschot krijgen.
pi_64459938
quote:
Op maandag 29 december 2008 11:57 schreef Liejannuh het volgende:
Ik vind 1200 euro voorschieten eigenlijk ook wel een beetje belachelijk. In dergelijke gevallen moet je gewoon een voorschot krijgen.
ben er ook goed pissig over. ben is staat om gewoon naar huis te gaan en ze in stront te laten zakken. totaal ook geen overdracht van bevoegdheden.
pi_64460000
Misschien had je zelf een voorschot moeten vragen zodat je geen 1200 hoefde voor te schieten.

Maar afijn, je baalt al een tijdje van je werkgever, wordt het niet gewoon tijd om ander werk te zoeken dan?
pi_64460862
wordt steeds aantrekkelijker idd. heb al wel wat lijntjes uitgezet.
pi_64460997
Jij hebt tenminste een leidinggevende. Wij hadden een interimmer. Die is nu weg (godzijdank ), maar de nieuwe - weer een interimmer natuurlijk - komt pas medio januari. Als alles volgens plan verloopt (yeah, right) blijft die een paar maanden en hebben we dan iemand gevonden om in dienst te nemen: mijn zesde leidinggevende in minder dan vijf jaar...
pi_64461067
Zolang het maar leiding geeft. Die van mij laat alleen op de verkeerde momenten van zich horen, en op de verkeerde manier
pi_64461095
gelukkig heeft mijn nederlands aansturende wel een beetje plichtsbesef en heeft hij het document getekend. tijdens zijn vakantie
pi_64461134
quote:
Op maandag 29 december 2008 12:40 schreef Den_Haag het volgende:
Zolang het maar leiding geeft.
Dat was niet het sterkste punt van onze vertrokken interimmer. eigenlijk had ze betrekkelijk weinig sterke punten.
pi_64461241
quote:
Op maandag 29 december 2008 12:41 schreef Den_Haag het volgende:
gelukkig heeft mijn nederlands aansturende wel een beetje plichtsbesef en heeft hij het document getekend. tijdens zijn vakantie
Goh, die vlaamse sufkut weer zeker? Ze zouden alle vrouwen uit het bedrijfsleven moeten weren!

/sarcasme
pi_64461270
Hear! Hear!
pi_64461294
De volgende interimmer is weer een vrouw...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2008 12:49:00 ]
pi_64461306
quote:
Op maandag 29 december 2008 10:54 schreef SHE het volgende:

[..]

Wat doe je jezelf aan!
Neem dan een haarmasker!

Ik moest van de week aan je denken, aangezien ik een vreemde korrelatie heb ontdekt tussen je hoofdhuid en uitbraak van pukkeltjes op de borst.
2 dagen geleden werd ik ineens wakkeer met een acute uitbraak van een hele rits pukkeltjes op mijn borst.
Ik in paniek natuurlijk, brandende salie erbij, knoflook in huis opgehangen ..anyway
Mijn hoofdhuid jeukte ook zo; beetje roos-ig?
Ik vermoed dat het met schimmel te maken heeft? Iets candida-erig?
Met de kerstdagen ook bergen suikers gegeten die ik anders nooit eet en ik denk dat dit mijn dank is.

Maar de symptomen kwamen echt precies tegelijk. Nu is alles weer weg, maar ik ben me kapot geschrokken. Misschien toch eens de HA aan de tand voelen over dit fenomeen, want ik vond het wel heel opmerkelijk. Het leek wel een allergische reactie.

Waarom gebruik je eigenlijk geen medicinale shampoo + creme? Die zijn tegenwoordig net zo fris en fruitig als de generic brands hoor.
Ik herinner me je vreemde pukkeltjes-uitbraak nog en vroeg me ook al af of je iets vreemds had gegeten. Suiker, hmm, wie weet. Je huid krijgt ook alles mee wat je eet, dus zo raar is een verband tussen wat je eet en wat je huid voor reactie geeft niet. Ik heb alleen geen last van mijn hoofdhuid, geen jeuk of roos. Moest er ook nog bij komen Zijn je pukkeltjes en jeuk weer helemaal verdwenen?

En ik gebruik medicinale shampoo en qua creme heb ik zo'n beetje het hele apothekers assortiment al gehad. Van allerlei inerte cremes tot hydrocortisol. Alleen dat laatste helpt, maar mijn hemel, mijn arme ooghuid En een keer een soort creme op basis van alleen natuurlijke produkten gebruikt en binnen 10 minuten: felrood, pijn, jeuk auw auw auw!! Rotzooi!

Ik wilde volgend jaar wat actiever aan de slag met mijn huid. Dit jaar heb ik het een beetje op zijn beloop gelaten in de hoop dat een afwachtend beleid kon helpen. Meestal gaan aandoeningen vanzelf over (met een klein duwtje in de rug van hormoonzalf). Maar nee dus.

en mijn haar is heerlijk zacht en het glanst zo mooi het lijkt wel of het extra goed reageert op cremespoelingen als je het zelden gebruikt
pi_64461351
Ik denk trouwens niet dat het geslacht iets uitmaakt. Om de een of andere vreemde reden heb ik wel altijd de grootste hekel aan bazen die Saab rijden. Ik heb nu drie keer een baas gehad met zo'n auto en het waren allemaal enorme eikels (m/v).

Goed... wie heeft er hier een Saab?
pi_64461365
quote:
Op maandag 29 december 2008 12:46 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Goh, die vlaamse sufkut weer zeker? Ze zouden alle vrouwen uit het bedrijfsleven moeten weren!
pi_64461400
@Isa, mag ik morgen voelen hoe zacht je haar is geworden?
pi_64461411
Vrouwen kunnen prima leiding geven, alleen is het bewezen dat vrouwen heel slecht leiding kunnen geven als er een beetje macho mannen aanwezig zijn

Gewoon je eigen schuld dus, DH
pi_64461428
Zoals je begrijpt, k_man, meen ik er geen HOL van Ik geloof dat vrouwen (op staand plassen en baby's verwekken) alles kunnen dat mannen kunnen, in veel gevallen nog beter ook. Dus,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')