abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 december 2008 @ 09:34:29 #1
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_64456542
quote:
Op maandag 29 december 2008 00:20 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]

Past deze ook bij je?

pi_64456573
Annie!
pi_64456651
te veel paprika
pi_64456726
Te veel paprika in de grafiek?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 29 december 2008 @ 09:46:48 #5
13783 Anthraxx
pi_64456758
Hij wilde een verkapte terug vind post plaatsen. Maar dan kun je in een SC toch ook gewoon 'Hoi' zeggen?
pi_64456774
Ja

Munchkin kan je vast ook met 7 man spelen hè, Annie?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 29 december 2008 @ 09:51:10 #7
13783 Anthraxx
pi_64456850
Geen idee eigenlijk, maar ik denk van wel.
pi_64456881
Ben jij vrij trouwens?
  maandag 29 december 2008 @ 09:53:16 #9
13783 Anthraxx
pi_64456899
Ja, tot 5 januari. Verplichte vakantie. Bedrijf is gewoon dicht .
pi_64456907
Ah, dat wist ik ook wel We gaan dinsdag naar de Efteling, heb je misschien zin om ook te komen?
pi_64456960
Wat is Munchkin nou weer?

Ik ben met mijn broer aan het chatten die in Nieuw Zeeland zit. Blijft leuk.
Hij is nu alles aan het doen wat ik 10 jaar terug heb gedaan.
  maandag 29 december 2008 @ 09:56:13 #12
13783 Anthraxx
pi_64456967
Ik kan helaas niet anders had ik wel meegewild ja.

Morgen komt Anna's vader met een kar om Anna's auto op te halen en wij gaan naar het hoge Noorden.
pi_64457041
ok, ik wist dat jij ook nog graag wilde

Liejannuh, soort deja vu? Alleen kon jij waarschijnlijk niet zo eenvoudig chatten
pi_64457120
quote:
Op maandag 29 december 2008 09:55 schreef Liejannuh het volgende:
Wat is Munchkin nou weer?
munchkin is een mega vet spelletje. gaat erom dat je elkaar moet helpen , saboteren en ook nog moet winnen. werkt met kaarten. kost niet zo veel en is erg leuk om het niet al te nuchter te doen.

ander leuk spel voor 6+ personen is weerwolven van wakkerdam!
pi_64457146
quote:
Op maandag 29 december 2008 10:04 schreef cybermans het volgende:

ander leuk spel voor 6+ personen is weerwolven van wakkerdam!
Kun je dat kopen of zo? Ik heb er wel eens van gehoord en dat het heel leuk was.
pi_64457272
Ja dat kan je kopen Isa, ik wil wel kijken of ik t kan halen
pi_64457277
spelshop in delft op de markt als die nog bestaat daa heb ik hem gekocht. moet trouwens een nieuwe hebben

of anders de opvolger van wat vroeger speelboom heette heeft nog wel eens wat.
pi_64457370
Morning
pi_64457563
quote:
Op maandag 29 december 2008 10:18 schreef Memento-Mori het volgende:
Morning
Moggeh
pi_64457626
* Isabeau heeft geen zin meer in de rest van de dag t/m vanavond
pi_64457663
quote:
Op maandag 29 december 2008 09:59 schreef Isabeau het volgende:
Liejannuh, soort deja vu? Alleen kon jij waarschijnlijk niet zo eenvoudig chatten
Het is wel heel grappig. Hij wist bijvoorbeeld de plaats van de bungy site niet meer, en dat weet ik dan weer wel.
Maar hij is een stuk minder voorbereid dan ik geloof ik. Hij zit nu geloof ik te kijken voor tickets van Sydney naar Tasmanie voor volgende week en komt tot de conclusie dat het best prijzig is.
pi_64457708
Ik ben in ieder geval idioot voorbereid voor vandaag en morgen

En ik krijg &!^@ op steeds meer plekken ronde eczeem plekjes. Zo rond mmijn ogen en in mijn hals was zeer vervelend, maar beperkt. Nu ook al beide armen, stukje rug, wang, bij mijn kin bah bah bah
  maandag 29 december 2008 @ 10:37:26 #23
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64457754
quote:
Op maandag 29 december 2008 10:35 schreef Isabeau het volgende:

En ik krijg &!^@ op steeds meer plekken ronde eczeem plekjes. Zo rond mmijn ogen en in mijn hals was zeer vervelend, maar beperkt. Nu ook al beide armen, stukje rug, wang, bij mijn kin bah bah bah
Ga nou onder de zonnebank!
pi_64457766
Ja, ik ga oprecht je advies opvolgen!! Maar maar...ik heb het drùk (serieus, weet nu ff niet waar ik een zonnebank tussen moet proppen)
  maandag 29 december 2008 @ 10:38:29 #25
13783 Anthraxx
pi_64457773
quote:
Op maandag 29 december 2008 10:35 schreef Isabeau het volgende:

Hopelijk wordt het snel minder, aangezien ik de andere kant van dichtbij meemaak. En dat is niet prettig .
pi_64457799
En ik heb vandaag cremespoeling gebruikt omdat ik een beetje zacht en glanzend haar wilde voor vandaag, dus daar word ik woensdag wel weer voolr gestraft
pi_64457923
Niets mis met voorbereid zijn toch?!
Ik ga denk even boodschappen doen voor de lunch.
pi_64458027
quote:
Op maandag 29 december 2008 10:33 schreef Liejannuh het volgende:
Het is wel heel grappig. Hij wist bijvoorbeeld de plaats van de bungy site niet meer, en dat weet ik dan weer wel.
Maar hij is een stuk minder voorbereid dan ik geloof ik. Hij zit nu geloof ik te kijken voor tickets van Sydney naar Tasmanie voor volgende week en komt tot de conclusie dat het best prijzig is.
Grappig weer hoe iemand zo slecht voorbereid kan zijn .
Hij wil zeker gaan jumpen bij de hoge brug in de buurt van Queenstown. Ik ben daar nog gaan lunchen en heb nog een foto van die brug . Kan je gelijk vertellen dat daar een scene van LOTR is opgenomen (die met die grote beelden in deel 1 geloof ik).
Ik ga in de pauze ook even voorbereiden voor vanavond, dat is een treinkaartje halen .
pi_64458055
werken tot 21.30
  maandag 29 december 2008 @ 10:54:36 #30
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64458167
quote:
Op maandag 29 december 2008 10:39 schreef Isabeau het volgende:
En ik heb vandaag cremespoeling gebruikt omdat ik een beetje zacht en glanzend haar wilde voor vandaag, dus daar word ik woensdag wel weer voolr gestraft
Wat doe je jezelf aan!
Neem dan een haarmasker!

Ik moest van de week aan je denken, aangezien ik een vreemde korrelatie heb ontdekt tussen je hoofdhuid en uitbraak van pukkeltjes op de borst.
2 dagen geleden werd ik ineens wakkeer met een acute uitbraak van een hele rits pukkeltjes op mijn borst.
Ik in paniek natuurlijk, brandende salie erbij, knoflook in huis opgehangen ..anyway
Mijn hoofdhuid jeukte ook zo; beetje roos-ig?
Ik vermoed dat het met schimmel te maken heeft? Iets candida-erig?
Met de kerstdagen ook bergen suikers gegeten die ik anders nooit eet en ik denk dat dit mijn dank is.

Maar de symptomen kwamen echt precies tegelijk. Nu is alles weer weg, maar ik ben me kapot geschrokken. Misschien toch eens de HA aan de tand voelen over dit fenomeen, want ik vond het wel heel opmerkelijk. Het leek wel een allergische reactie.

Waarom gebruik je eigenlijk geen medicinale shampoo + creme? Die zijn tegenwoordig net zo fris en fruitig als de generic brands hoor.
pi_64458186
quote:
Op maandag 29 december 2008 10:49 schreef Pandorah het volgende:

[..]

Grappig weer hoe iemand zo slecht voorbereid kan zijn .
Hij wil zeker gaan jumpen bij de hoge brug in de buurt van Queenstown. Ik ben daar nog gaan lunchen en heb nog een foto van die brug . Kan je gelijk vertellen dat daar een scene van LOTR is opgenomen (die met die grote beelden in deel 1 geloof ik).
Ik ga in de pauze ook even voorbereiden voor vanavond, dat is een treinkaartje halen .
Hij heeft gesprongen bij de Kawarau Bridge en ik heb geen idee of dat een LOTR lokatie was of niet. Het ding is overigens 43 meter hoog.

Ik ga eens een ziektekostenverzekering regelen voor komend jaar.
pi_64458737

Word zo moe van dit bedrijf. Heb een declaratie voor 1200 euro die dit jaar nog getekend moet worden. Is de baas weer eens naar Algerije en heeft geen vervanging geregeld.

Sterkte met het eczeem Isa
pi_64459627
quote:
Op maandag 29 december 2008 11:15 schreef Den_Haag het volgende:

Word zo moe van dit bedrijf. Heb een declaratie voor 1200 euro die dit jaar nog getekend moet worden. Is de baas weer eens naar Algerije en heeft geen vervanging geregeld.

Sterkte met het eczeem Isa
fijn is dat... en dan zeker raar vinden als je er wat pissig om wordt.

had dat gedoe ook bij me vorige werkgever, had toen niet grote buffer en dan is het knap lastig
pi_64459806
Ik vind 1200 euro voorschieten eigenlijk ook wel een beetje belachelijk. In dergelijke gevallen moet je gewoon een voorschot krijgen.
pi_64459938
quote:
Op maandag 29 december 2008 11:57 schreef Liejannuh het volgende:
Ik vind 1200 euro voorschieten eigenlijk ook wel een beetje belachelijk. In dergelijke gevallen moet je gewoon een voorschot krijgen.
ben er ook goed pissig over. ben is staat om gewoon naar huis te gaan en ze in stront te laten zakken. totaal ook geen overdracht van bevoegdheden.
pi_64460000
Misschien had je zelf een voorschot moeten vragen zodat je geen 1200 hoefde voor te schieten.

Maar afijn, je baalt al een tijdje van je werkgever, wordt het niet gewoon tijd om ander werk te zoeken dan?
pi_64460862
wordt steeds aantrekkelijker idd. heb al wel wat lijntjes uitgezet.
pi_64460997
Jij hebt tenminste een leidinggevende. Wij hadden een interimmer. Die is nu weg (godzijdank ), maar de nieuwe - weer een interimmer natuurlijk - komt pas medio januari. Als alles volgens plan verloopt (yeah, right) blijft die een paar maanden en hebben we dan iemand gevonden om in dienst te nemen: mijn zesde leidinggevende in minder dan vijf jaar...
pi_64461067
Zolang het maar leiding geeft. Die van mij laat alleen op de verkeerde momenten van zich horen, en op de verkeerde manier
pi_64461095
gelukkig heeft mijn nederlands aansturende wel een beetje plichtsbesef en heeft hij het document getekend. tijdens zijn vakantie
pi_64461134
quote:
Op maandag 29 december 2008 12:40 schreef Den_Haag het volgende:
Zolang het maar leiding geeft.
Dat was niet het sterkste punt van onze vertrokken interimmer. eigenlijk had ze betrekkelijk weinig sterke punten.
pi_64461241
quote:
Op maandag 29 december 2008 12:41 schreef Den_Haag het volgende:
gelukkig heeft mijn nederlands aansturende wel een beetje plichtsbesef en heeft hij het document getekend. tijdens zijn vakantie
Goh, die vlaamse sufkut weer zeker? Ze zouden alle vrouwen uit het bedrijfsleven moeten weren!

/sarcasme
pi_64461270
Hear! Hear!
pi_64461294
De volgende interimmer is weer een vrouw...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2008 12:49:00 ]
pi_64461306
quote:
Op maandag 29 december 2008 10:54 schreef SHE het volgende:

[..]

Wat doe je jezelf aan!
Neem dan een haarmasker!

Ik moest van de week aan je denken, aangezien ik een vreemde korrelatie heb ontdekt tussen je hoofdhuid en uitbraak van pukkeltjes op de borst.
2 dagen geleden werd ik ineens wakkeer met een acute uitbraak van een hele rits pukkeltjes op mijn borst.
Ik in paniek natuurlijk, brandende salie erbij, knoflook in huis opgehangen ..anyway
Mijn hoofdhuid jeukte ook zo; beetje roos-ig?
Ik vermoed dat het met schimmel te maken heeft? Iets candida-erig?
Met de kerstdagen ook bergen suikers gegeten die ik anders nooit eet en ik denk dat dit mijn dank is.

Maar de symptomen kwamen echt precies tegelijk. Nu is alles weer weg, maar ik ben me kapot geschrokken. Misschien toch eens de HA aan de tand voelen over dit fenomeen, want ik vond het wel heel opmerkelijk. Het leek wel een allergische reactie.

Waarom gebruik je eigenlijk geen medicinale shampoo + creme? Die zijn tegenwoordig net zo fris en fruitig als de generic brands hoor.
Ik herinner me je vreemde pukkeltjes-uitbraak nog en vroeg me ook al af of je iets vreemds had gegeten. Suiker, hmm, wie weet. Je huid krijgt ook alles mee wat je eet, dus zo raar is een verband tussen wat je eet en wat je huid voor reactie geeft niet. Ik heb alleen geen last van mijn hoofdhuid, geen jeuk of roos. Moest er ook nog bij komen Zijn je pukkeltjes en jeuk weer helemaal verdwenen?

En ik gebruik medicinale shampoo en qua creme heb ik zo'n beetje het hele apothekers assortiment al gehad. Van allerlei inerte cremes tot hydrocortisol. Alleen dat laatste helpt, maar mijn hemel, mijn arme ooghuid En een keer een soort creme op basis van alleen natuurlijke produkten gebruikt en binnen 10 minuten: felrood, pijn, jeuk auw auw auw!! Rotzooi!

Ik wilde volgend jaar wat actiever aan de slag met mijn huid. Dit jaar heb ik het een beetje op zijn beloop gelaten in de hoop dat een afwachtend beleid kon helpen. Meestal gaan aandoeningen vanzelf over (met een klein duwtje in de rug van hormoonzalf). Maar nee dus.

en mijn haar is heerlijk zacht en het glanst zo mooi het lijkt wel of het extra goed reageert op cremespoelingen als je het zelden gebruikt
pi_64461351
Ik denk trouwens niet dat het geslacht iets uitmaakt. Om de een of andere vreemde reden heb ik wel altijd de grootste hekel aan bazen die Saab rijden. Ik heb nu drie keer een baas gehad met zo'n auto en het waren allemaal enorme eikels (m/v).

Goed... wie heeft er hier een Saab?
pi_64461365
quote:
Op maandag 29 december 2008 12:46 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Goh, die vlaamse sufkut weer zeker? Ze zouden alle vrouwen uit het bedrijfsleven moeten weren!
pi_64461400
@Isa, mag ik morgen voelen hoe zacht je haar is geworden?
pi_64461411
Vrouwen kunnen prima leiding geven, alleen is het bewezen dat vrouwen heel slecht leiding kunnen geven als er een beetje macho mannen aanwezig zijn

Gewoon je eigen schuld dus, DH
pi_64461428
Zoals je begrijpt, k_man, meen ik er geen HOL van Ik geloof dat vrouwen (op staand plassen en baby's verwekken) alles kunnen dat mannen kunnen, in veel gevallen nog beter ook. Dus,
pi_64461441
quote:
Op maandag 29 december 2008 12:52 schreef Den_Haag het volgende:
@Isa, mag ik morgen voelen hoe zacht je haar is geworden?
Als je alleen maar mijn haar voelt andere lichaamsdelen zouden mijn verloofde wel eens aan het schrikken kunnen maken.
pi_64461466
quote:
Op maandag 29 december 2008 12:52 schreef Isabeau het volgende:
Vrouwen kunnen prima leiding geven, alleen is het bewezen dat vrouwen heel slecht leiding kunnen geven als er een beetje macho mannen aanwezig zijn

Gewoon je eigen schuld dus, DH
ben helemaal niet zo macho

verder,
pi_64461482
quote:
Op maandag 29 december 2008 12:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Zoals je begrijpt, k_man, meen ik er geen HOL van
Ik had al zo'n donkerbruin vermoeden.
pi_64461492
quote:
Op maandag 29 december 2008 12:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als je alleen maar mijn haar voelt andere lichaamsdelen zouden mijn verloofde wel eens aan het schrikken kunnen maken.
oh hij kan ook nergens tegen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_64461506
quote:
Op maandag 29 december 2008 12:53 schreef Den_Haag het volgende:
ben helemaal niet zo macho
Als jij niet macho bent, ben ik een buitengewoon preutse maagd
pi_64461521
quote:
Op maandag 29 december 2008 12:54 schreef k_man het volgende:

Ik had al zo'n donkerbruin vermoeden.
pi_64461587
quote:
Op maandag 29 december 2008 12:54 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Als jij niet macho bent, ben ik een buitengewoon preutse maagd
Maar dat ben je toch ook?
pi_64461670
quote:
Op maandag 29 december 2008 12:56 schreef Den_Haag het volgende:
*dingdong* Newsflash! Maagd ben ik al 10 jaar niet meer, en als je je niet meer kan herinneren hoe preuts ik ben, dan kom je nu maar hierheen
pi_64461703
quote:
Op maandag 29 december 2008 12:56 schreef Den_Haag het volgende:

Mijn hemel, wat voor vrouwen was jij voor Lein dan gewend in je bed
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_64461736
quote:
Op maandag 29 december 2008 12:59 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

*dingdong* Newsflash! Maagd ben ik al 10 jaar niet meer, en als je je niet meer kan herinneren hoe preuts ik ben, dan kom je nu maar hierheen
je hebt een relatie met cheeseplenk
pi_64461759
quote:
Op maandag 29 december 2008 12:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Denk dat je een ander plaatje moet doen als Lein is vergelijking preuts zou zijn
pi_64461806
quote:
Op maandag 29 december 2008 13:00 schreef Den_Haag het volgende:
Mja. Die wilde vrij vandaag geloof ik
pi_64461820
quote:
Op maandag 29 december 2008 13:02 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Mja. Die wilde vrij vandaag geloof ik
hij is een beetje uitgeput?
arme jongen
pi_64461832
quote:
Op maandag 29 december 2008 12:59 schreef Isabeau het volgende:

SPOILER

Ik denk eerder zoiets
SPOILER
pi_64461841
quote:
Op maandag 29 december 2008 13:03 schreef Den_Haag het volgende:
hij is een beetje uitgeput?
arme jongen
Hij is leeg. Hij kón gewoon niet meer
pi_64461897
quote:
Op maandag 29 december 2008 13:00 schreef Den_Haag het volgende:
Niet volgens haar fobo. En wat zwart op wit staat is waar. Toch?
pi_64462018
quote:
Op maandag 29 december 2008 13:06 schreef k_man het volgende:
Niet volgens haar fobo. En wat zwart op wit staat is waar. Toch?
Ik geloof dat we stikt gezien geen relatie hebben, nee. We hebben gister het 'issue' seks met anderen besproken, en zo lang dat veilig gebeurt, schijnt t geen 'issue' te zijn geloof ik
pi_64462027
quote:
Op maandag 29 december 2008 13:04 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Hij is leeg. Hij kón gewoon niet meer
daar kan ik me wel iets bij voorstellen.
SPOILER
pi_64462047
quote:
Op maandag 29 december 2008 13:10 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ik geloof dat we stikt gezien geen relatie hebben, nee. We hebben gister het 'issue' seks met anderen besproken, en zo lang dat veilig gebeurt, schijnt t geen 'issue' te zijn geloof ik
denk dat het voor hem vandaag niet hoeft
pi_64462051
quote:
Op maandag 29 december 2008 13:10 schreef Den_Haag het volgende:
daar kan ik me wel iets bij voorstellen.
SPOILER
SPOILER
pi_64462064
quote:
Op maandag 29 december 2008 13:11 schreef Den_Haag het volgende:
denk dat het voor hem vandaag niet hoeft
Klopt, hij heeft vrij vandaag
pi_64462130
quote:
Op maandag 29 december 2008 13:11 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]
SPOILER
arme arme kaasplank. blokjes ijs voor hem neer gelegd?
quote:
Op maandag 29 december 2008 13:11 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Klopt, hij heeft vrij vandaag
vrij genomen of gekregen?
pi_64462220
Neuh, hij zit op de fiets vandaag. Ijs genoeg zou ik zo zeggen

En hij heeft vrij gevraagd en gekregen. Maar t kost me wel moeite
pi_64462314
quote:
Op maandag 29 december 2008 13:17 schreef Leintjeuh het volgende:
Neuh, hij zit op de fiets vandaag. Ijs genoeg zou ik zo zeggen

En hij heeft vrij gevraagd en gekregen. Maar t kost me wel moeite
nu is het idd verkoelend genoeg.
pi_64462525
Ja. Erg verkoelend. *zucht*
pi_64462640
quote:
Op maandag 29 december 2008 13:10 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ik kan me toch niet aan de indruk ontrekken dat je fobo een beetje achterhaald is?
pi_64462779
quote:
Op maandag 29 december 2008 13:30 schreef k_man het volgende:
Ik kan me toch niet aan de indruk ontrekken dat je fobo een beetje achterhaald is?
Wat zou er achterhaald zijn aan mn fobo dan? Heb net mn leeftijd aangepast
pi_64462830
quote:
Op maandag 29 december 2008 13:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja. Erg verkoelend. *zucht*
frisjes
pi_64463373
kreeg net deze toegestuurd is leuk
  maandag 29 december 2008 @ 13:59:54 #80
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_64463560
Goedemiddag!
De TT doet z'n naam weer eer aan.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_64463641
quote:
Op maandag 29 december 2008 13:35 schreef Leintjeuh het volgende:
Wat zou er achterhaald zijn aan mn fobo dan? Heb net mn leeftijd aangepast
Hmm, nou ja, dat dus.
pi_64463838
quote:
Op maandag 29 december 2008 14:02 schreef k_man het volgende:

Hmm, nou ja, dat dus.
Hoezo, ik ben 23, dat kan toch?
pi_64463922
quote:
Op maandag 29 december 2008 13:53 schreef cybermans het volgende:
kreeg net deze toegestuurd is leuk
[ afbeelding ]
pi_64464257
quote:
Op maandag 29 december 2008 14:08 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Hoezo, ik ben 23, dat kan toch?
Ja, tuurlijk. Weet ik veel, ik kreeg gewoon het idee dat er al jaren niets meer aan gedaan was. Kweet ook niet waarom.
pi_64464275
quote:
Op maandag 29 december 2008 14:21 schreef k_man het volgende:
Ja, tuurlijk. Weet ik veel, ik kreeg gewoon het idee dat er al jaren niets meer aan gedaan was. Kweet ook niet waarom.
Voor September was ik 22 Maar het is wel redelijk up-to-date verder hoor
pi_64464656
bij afwezigheid van PF onze SC-benjamin
pi_64465126
Bah
pi_64465154
Lianne-post:

pi_64465231
quote:
Op maandag 29 december 2008 14:46 schreef Leintjeuh het volgende:
Lianne-post:

[ afbeelding ]
Ow, dat is zo'n leuke film!
Ik ga 'm kijken met Oud en Nieuw. Wil je m een keer lenen?
pi_64465342
Ja, als jij zegt dat ie leuk is, graag!
pi_64465703
Lianne, heb je Dilbert nu een keer uit?
pi_64465861
Nee! Nog steeds niet!
En ik kom ook niet thuis voor morgen, dus ik kan m ook niet voor je meenemen morgen!
Sorry!
pi_64465881
Wist niet dat het zo'n dik boek was
1 jaar ben je nu bezig?
pi_64465959
quote:
Op maandag 29 december 2008 15:12 schreef Den_Haag het volgende:
Wist niet dat het zo'n dik boek was
1 jaar ben je nu bezig?
Ow, ik heb 'm nog niet open gehad hoor.
pi_64466070
Dan is Dilbert vast saaie kost!
pi_64466562
  maandag 29 december 2008 @ 15:35:38 #97
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_64466633
quote:
Op maandag 29 december 2008 14:46 schreef Leintjeuh het volgende:
Lianne-post:

[ afbeelding ]

Dat is echt een hele leuke film. Erg moeten lachen.

Even boodschappen gedaan. Men, wat is het koud.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 29 december 2008 @ 15:35:39 #98
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_64466634
TerugVindPiemel
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 29 december 2008 @ 15:40:26 #99
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_64466766
tvp
Confidence through competence
pi_64466926
quote:
Op maandag 29 december 2008 15:35 schreef Duderinnetje het volgende:
TerugVindPiemel
Dude!
  maandag 29 december 2008 @ 16:00:35 #101
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_64467428
quote:
TerugVindPiemel
Poef.....gone! ©golfer
pi_64468365
quote:
TerugVindPiemel
Brrr.... Way too much info
pi_64469452
Wat is het toch fucking koud. Ik lig volledig aangekleed in bed met pantoffels aan en ik heb het KOUD
  maandag 29 december 2008 @ 17:06:23 #104
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_64469526
quote:
Op maandag 29 december 2008 17:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Wat is het toch fucking koud. Ik lig volledig aangekleed in bed met pantoffels aan en ik heb het KOUD
Meer bewegen en eten.
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 29 december 2008 @ 17:06:29 #105
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_64469533
quote:
Nieuw dekbed regelen
Die van mij heeft er vandaag iig voor geregeld dat ik een paar uur extra ben blijven liggen.

Ow en belangrijker...
Annie!!!!!!!!! Dude!!
O really? And why would I care?
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
  maandag 29 december 2008 @ 17:07:05 #106
13783 Anthraxx
pi_64469549
Ha Highlander . Hoe is het?
  maandag 29 december 2008 @ 17:10:56 #107
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_64469682
quote:
Op maandag 29 december 2008 16:00 schreef golfer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nou die had Lein niet nodig toen kaasplank zijn briestaaf in haar oog stak!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_64469837
quote:
Op maandag 29 december 2008 17:10 schreef Duderinnetje het volgende:

Nou die had Lein niet nodig toen kaasplank zijn briestaaf in haar oog stak!
dude! Dat is wel heeeeeeel expliciet hoor!
  maandag 29 december 2008 @ 17:15:51 #109
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_64469838
quote:
Op maandag 29 december 2008 17:07 schreef Anthraxx het volgende:
Ha Highlander . Hoe is het?
koud, en same old same old...
teveel, te weinig, van alles
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
  maandag 29 december 2008 @ 17:16:51 #110
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_64469865
quote:
Op maandag 29 december 2008 17:15 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

dude! Dat is wel heeeeeeel expliciet hoor!
Explitiet?

To much info Lein!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_64469882
quote:
kaasplank/melkboer/george clooney erbij regelen ...

man en vrouw die tegen elkaar aanliggen produceren 15% meer warmte dan als 2 mensen van hetzelfde geslacht tegen elkaar aanliggen
  maandag 29 december 2008 @ 17:18:47 #112
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_64469916
quote:
Op maandag 29 december 2008 17:17 schreef cybermans het volgende:

man en vrouw die tegen elkaar aanliggen produceren 15% meer warmte dan als 2 mensen van hetzelfde geslacht tegen elkaar aanliggen

Is dat wetenschappelijk onderzocht of heb je dat zelf proefondervindelijk uitgevonden?
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 29 december 2008 @ 17:19:48 #113
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_64469953
Hoi HighLander trouwens!
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 29 december 2008 @ 17:22:53 #114
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_64470042
quote:
Op maandag 29 december 2008 17:18 schreef golfer het volgende:

Is dat wetenschappelijk onderzocht of heb je dat zelf proefondervindelijk uitgevonden?
naja een partner van het andere geslacht in bed leid ook heel goed af van de kou...
Laat staan eventuele factoren die een rol spelen bij de gezamenlijke warmteproductie.
quote:
Op maandag 29 december 2008 17:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Hoi HighLander trouwens!
De... dinges... Dudette... ehm ..Duder!!!!!
haai
pi_64470145
quote:
Op maandag 29 december 2008 17:17 schreef cybermans het volgende:
kaasplank/melkboer/george clooney erbij regelen ...

Kaasplank is nog aan het fietsen, melkboer heb ik niet en george clooney is currently unavailable. De enige man in huis hier is pa. En die komt NIET bij mij in bed!
  maandag 29 december 2008 @ 17:26:34 #116
13783 Anthraxx
pi_64470180
Ik offer mij wel weer op.
pi_64470322
quote:
Op maandag 29 december 2008 17:26 schreef Anthraxx het volgende:
Ik offer mij wel weer op.
Ja maar ja maar ja maar... Vind Anna dat wel goed dan?
pi_64470674
quote:
moet je naar iemand gaan liggen
of is die nog aan het werk?
pi_64470738
lees wat laat bij.
Kachel standje hoger en een kruik erbij?
pi_64471116
quote:
Op maandag 29 december 2008 17:42 schreef Den_Haag het volgende:
lees wat laat bij.
Kachel standje hoger en een kruik erbij?
Kachel staat al op schroeibranden en de kruik zit in de magnetron. *zucht*
pi_64471189
quote:
Op maandag 29 december 2008 17:52 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Kachel staat al op schroeibranden en de kruik zit in de magnetron. *zucht*
pi_64471645
Gelukkig staat er zometeen warme prak op tafel en daarna ga ik in bad

En een bedje regelen voor Isa en verloofde, die slapen hier vanavond.
pi_64471714
quote:
Op maandag 29 december 2008 17:18 schreef golfer het volgende:

[..]

ooit gelezen in een boek van Andy McNab (ex-SAS). Voor de rest niet onderzocht ofzo, maar kan geen reden verzinnen waarom het niet waar zou zijn.
  maandag 29 december 2008 @ 18:22:37 #124
13783 Anthraxx
pi_64472096
Wie is 'verloofde'? .
  maandag 29 december 2008 @ 18:23:38 #125
55709 Stereotomy
pi_64472143
quote:
Op maandag 29 december 2008 18:22 schreef Anthraxx het volgende:
Wie is 'verloofde'? .
Google is your friend
pi_64472147
quote:
Op maandag 29 december 2008 18:22 schreef Anthraxx het volgende:
Wie is 'verloofde'? .
*kuch*
SPOILER
pi_64472165
ThuisVantoffelPlurk.
  maandag 29 december 2008 @ 18:50:02 #128
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_64472991
Ik wil ook wel weten wie de verloofde van Isa is.

Wat een mazzelaar!
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator / Redactie Sport maandag 29 december 2008 @ 18:51:23 #129
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_64473029
2593 zijn de cijfers voor de postcodeloterijkanjer.

Oh oh Den Haag.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 29 december 2008 @ 18:53:13 #130
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_64473089
Postcodeloterij.
Verschrikkelijke organisatie, agressieve methoden, walgelijke manier van mensen werven.
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 29 december 2008 @ 18:53:59 #131
55709 Stereotomy
pi_64473115
Het valt me op dat áls je iets haat, dat je dat wel passioneel haat, dude.
pi_64473231
quote:
Op maandag 29 december 2008 18:53 schreef Stereotomy het volgende:
Het valt me op dat áls je iets haat, dat je dat wel passioneel haat, dude.
Het is zo'n heftig wijf
Heb je d'r wel eens zien eten?
  maandag 29 december 2008 @ 18:59:28 #133
13783 Anthraxx
pi_64473289
Nee, dat genot heb ik nog niet mogen aanschouwen.
  maandag 29 december 2008 @ 19:01:19 #134
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_64473340
quote:
Op maandag 29 december 2008 18:57 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Het is zo'n heftig wijf
Heb je d'r wel eens zien eten?
Eet ik raar?
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 29 december 2008 @ 19:04:08 #135
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_64473415
quote:
Op maandag 29 december 2008 18:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik wil ook wel weten wie de verloofde van Isa is.

Ik wil het ook weten.
Poef.....gone! ©golfer
pi_64473422
quote:
Op maandag 29 december 2008 19:01 schreef Duderinnetje het volgende:

Eet ik raar?
Hap
  maandag 29 december 2008 @ 19:04:55 #137
55709 Stereotomy
pi_64473438

maandag 29 december 2008 @ 19:06:24 #138
55709 Stereotomy
pi_64473480
quote:
Op maandag 29 december 2008 19:04 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik wil het ook weten.

, morgen snappen jullie 'em.
  maandag 29 december 2008 @ 19:09:03 #139
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_64473547
quote:
Op maandag 29 december 2008 19:04 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Hap
Nouwww!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_64473598
Ik google en heb al wat voorbij zien komen, maar het is me nog steeds niet heelmaal duidelijk.
* Bluezz gaat ff op de bank liggen
Heus niet slapen hoor
  Moderator / Redactie Sport maandag 29 december 2008 @ 19:13:44 #141
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_64473669
quote:
Op maandag 29 december 2008 19:11 schreef Bluezz het volgende:
Ik google en heb al wat voorbij zien komen, maar het is me nog steeds niet heelmaal duidelijk.
* Bluezz gaat ff op de bank liggen
Heus niet slapen hoor
Nee snurken zeker
pi_64473726
De verloofde van Isa werkt bij google!
  maandag 29 december 2008 @ 19:17:49 #143
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_64473798
quote:
Op maandag 29 december 2008 19:15 schreef Leintjeuh het volgende:
De verloofde van Isa werkt bij google!
Oh, hij is een search-engine en heeft Isa gevonden
Poef.....gone! ©golfer
pi_64474012
quote:
Op maandag 29 december 2008 19:17 schreef golfer het volgende:
Oh, hij is een search-engine en heeft Isa gevonden
Ja Hij google-de op 'mooiste mod van Fok' en kwam bij Isa uit Sindsdien is het true love
pi_64475163
ben vandaag gewoon aan het schoonmaken geweest :$
pi_64475251
quote:
Op maandag 29 december 2008 19:58 schreef Den_Haag het volgende:
ben vandaag gewoon aan het schoonmaken geweest :$
Ben je ziek?
pi_64475298
quote:
Op maandag 29 december 2008 20:00 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ben je ziek?
hoop het niet
  maandag 29 december 2008 @ 20:27:12 #148
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_64476192
quote:
Op maandag 29 december 2008 19:23 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ja Hij google-de op 'mooiste mod van Fok' en kwam bij Isa uit Sindsdien is het true love
-shivers up my spine-
Da's toch echt wel ongelofelijk kazig hoor....

" Plus dat als je google nodig hebt om iemand als Isa te vinden je natuurlijk zowieso een blok voor je kop hebt. "
pi_64476437
Isa, is olijfolie ipv cremespoeling geen idee? Bij mij helpt het goed.
En hoi iedereen!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_64476737
quote:
Op maandag 29 december 2008 19:04 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik wil het ook weten.
Anders ik wel.
pi_64477139
nu word ik ook wel nieuwschierig
pi_64477380
Ik ben niet nieuwsgierig, als ze maar gelukkig zijn.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_64480967
Goftedomme!
De blaaskanker bij me ex is terug. En m'n beste vriendin heeft borstkanker. Wat nou gelukkig nieuwjaar......
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_64481041
en me moeder is weer straal en straal bezopen en loopt weer het hele huis bij elkaar te schreeuwn
  maandag 29 december 2008 @ 22:30:43 #155
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_64481199
quote:
Op maandag 29 december 2008 22:26 schreef cybermans het volgende:
en me moeder is weer straal en straal bezopen en loopt weer het hele huis bij elkaar te schreeuwn
Dat is minder cybermans. Heeft je moeder al lang een drankprobleem?
Poef.....gone! ©golfer
pi_64481273
A lot of shit happens, bah.
Zeg Cy, praat je hier wel eens met iemand in je fam. over
pi_64481419
Of kan je er met iemand anders over praten Cy?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_64481550
nee, eig niemand met wie ik er over kan praten. Vind het ook niet zo fijn om het binnen mijn familie/kennisen kring erg aan de grote lamp te hangen. Levert over het algemeen alleen maar geroddel op en niets nuttigs

het is niet elke dag raak maar in de week dat ik er nu ben wel al 3x.
  maandag 29 december 2008 @ 22:42:43 #159
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_64481696
quote:
Op maandag 29 december 2008 22:39 schreef cybermans het volgende:
nee, eig niemand met wie ik er over kan praten. Vind het ook niet zo fijn om het binnen mijn familie/kennisen kring erg aan de grote lamp te hangen. Levert over het algemeen alleen maar geroddel op en niets nuttigs

het is niet elke dag raak maar in de week dat ik er nu ben wel al 3x.
Ik snap dat het moeilijk is, maar als ik jou was zou ik er toch met iemand over praten en het bespreekbaar maken. Misschien zelfs de huisarts eens er over raadplegen?
Kan je er, als je moeder nuchter is, wel met haar achteraf over praten en het aan haar aangeven dat je je ergert en zorgen maakt?
Poef.....gone! ©golfer
pi_64482206
Op zich goeie tip van de huisarts Golfer, maar Cy kan alleen hulp vragen voor zichzelf......
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_64483010
Cy,kan je niet met een decaan of whatever praten?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_64483034
krakkemieke en cybermans... wat een nare bericthen.
pi_64483232
Dank je k-man.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_64483519
ik ga es een huisarts proberen, thnx voor de tip, ben alleen bang dat niets gaat uithalen aangezien al die afkickdingen volgens mij op vrijwillige basis zijn.
pi_64483613
Je huisarts kan misschien niks voor je moeder doen, maar vraag eens wat hij voor jou kan doen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_64483815
Cy, ik bedoel,JIJ kan steun krijgen van je huisarts.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_64484514
sterkte Cy, en wat de rest zegt is idd goed. zou dat echt doen.

@krakke, jij ook sterkte met die nare berichten. geen leuk einde van het jaar.
pi_64484727
Dank je Den-Haag!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_64484794
quote:
Op maandag 29 december 2008 23:50 schreef Den_Haag het volgende:
sterkte Cy, en wat de rest zegt is idd goed. zou dat echt doen.

@krakke, jij ook sterkte met die nare berichten. geen leuk einde van het jaar.
Zo, opgeruimd?
pi_64484895
en laatste wasje opgehangen. moeten wel schone kleren mee naar Venetie
pi_64484979
Kraks, cyber, een slaperige knuffel-kus voor jullie. Kanker is kut en alcoholisten zijn moeilijk

Oh. En ook *kusjekroel* voor de rest.

Ja, jij krijgt een *kusjekrioel*, je weet wel wie je bent
pi_64485002
Opgeruimd? Dat me ex weer blaaskanker heeft? Dat me vriendin borstkanker heeft?
Dat Cy moet beslissen hoe uit de problemen te komen?
Lijkt me niet nee...
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_64485053
Knuffel voor Leintjeuh!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_64485104
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 00:05 schreef krakkemieke het volgende:
Lijkt me niet nee...
Ik had het tegen DH hoor
pi_64485106
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 00:05 schreef krakkemieke het volgende:
Lijkt me niet nee...
Krak, babe, het ging niet over jou hoor. D_H vertrekt een dezer dagen naar Venetie voor een paar dagen, en daar doelde bluezz op. Hij is aan het opruimen en schoonmaken geweest geloof ik Soms moet je ff verder lezen
pi_64485120
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 00:08 schreef Bluezz het volgende:
Ik had het tegen DH hoor
GMTA
  dinsdag 30 december 2008 @ 00:08:56 #177
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_64485133
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 00:04 schreef Leintjeuh het volgende:

Ja, jij krijgt een *kusjekrioel*, je weet wel wie je bent
Dankje.
Poef.....gone! ©golfer
pi_64485163
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 00:08 schreef Leintjeuh het volgende:

GMTA
GBTA trusten, have fun morgen in de WE
pi_64485223
Oh! Sorry. De laatste dingen voor je weg gaat zijn ook een grote klus ja....
Goeie reis D-H!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_64485238
lein truste en een nacht

ook voor de anderen
pi_64485286
Trusten cybermans!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_64485292
Ik heb al eventjes geslapen. Maar ergens vannacht moet ik nog Isa + verloofde ophalen, die komen pitten hier na de New Cool Collective. Nu ben ik op en alert, misschien dat ik wakker blijf even :
pi_64485313
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 00:12 schreef cybermans het volgende:
lein truste en een nacht

ook voor de anderen
Slaap zacht!

En zoek iemand om mee te praten, ze hebben beroepsgeheimhouding en het lucht echt op!
pi_64485362
Leintjeuh, ik wil je wel helpen om wakker te blijven.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_64485440
Kraks, babe, lief Maar ik ga denk ik toch nog even mn oogjes dicht doen zo. Vanmorgen vroeg en akelig wakker geworden na een nachtmerrie Het minst erge aan die nachtmerrie was dat ik droomde 7 kg aangekomen te zijn de rest was veul gruwelijker
pi_64485523
Voor Leintjeuh en iedereen:

Dan slaap je lekker!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_64485751
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 00:22 schreef krakkemieke het volgende:
Voor Leintjeuh en iedereen:

Dan slaap je lekker!
staat daar een linkje naar

norah jones is muziek ook ideaal mee om in slaap te vallen of romantisch mee te doen
pi_64485837
Weltrusten jullie nachtbrakers
pi_64485977
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 00:30 schreef Leintjeuh het volgende:
Nietes, we verzinnen slaapliedjes.....

Trusten Lein!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  dinsdag 30 december 2008 @ 00:34:22 #190
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_64485980
quote:
Trusteh Leintjuh en tot straks.
Poef.....gone! ©golfer
pi_64486122
* krakkemieke de hachee gaat checken
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_64486213
Hachee is klaar en oud-hollandsch lekker, dus ik ga slapen. Trusten allemaal!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_64486230
hup Norah Jones in de laptop, val ik ook wat eerder in slaap.

die ik bij toeval bij opruimen van me kamer gister tegen kwam
pi_64486318
Ga weg!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_64486366
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 00:44 schreef krakkemieke het volgende:
Toevallig ga ik slapen met
Maar dat is mijn smaak...
prikt die baart van andrea niet
pi_64486424
De link was haske fout...
Deze

is beter!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_64486530
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 00:45 schreef cybermans het volgende:

[..]

prikt die baart van andrea niet
Dat moet je aan Elmo vragen....
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_64486582
quote:
Wie

dinsdag 30 december 2008 @ 01:41:03 #199
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_64487708
Zijn Isa en die scharrel nou nog niet bij Leintjuh gearriveerd?
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 30 december 2008 @ 01:43:34 #200
55709 Stereotomy
pi_64487756
Geen idee.

*slurpt van zijn Miso soep en probeert die verrekte report af te maken.

Heb alvast wel zin in morgen. Lekker schransen.
  dinsdag 30 december 2008 @ 04:01:27 #201
55709 Stereotomy
pi_64489288
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 01:43 schreef Stereotomy het volgende:

*slurpt van zijn Miso soep en probeert die verrekte report af te maken.
KLAARRRRRRRRRRRRRRRRRR
  dinsdag 30 december 2008 @ 04:35:56 #202
55709 Stereotomy
pi_64489379
Misschien moet ik dit rapport swaffelen voordat ik het ga inleveren aan de docent.
  dinsdag 30 december 2008 @ 07:54:19 #203
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_64489854
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 04:35 schreef Stereotomy het volgende:
Misschien moet ik dit rapport swaffelen voordat ik het ga inleveren aan de docent.
Denk je dat 't scheelt in de beoordeling?
pi_64490950
morguh!

thuiswerkdagje vandaag
pi_64491576
Hallo allemaal!
Ik heb niets teruggelezen maar wil gewoon ff snel hallo zeggen!

Vandaag komt de familie van mijn man uit Italie, dus ik ben mijn huis een beetje mooi aan het maken. Verse bloemen, lekkere geurkaarsjes enzo. Vanavond neem ik de jonge garde mee naar de plaatselijke schaatsbaan. Heel kneuterig is dat, met kerstlampjes en koek en zopie enzo. Lijkt me wel geinig voor die Italianen.

Ik ben nog steeds snottersnotter ziek. Pff. Wat een gedoe allemaal als je ziek bent.....

Anyway, allemaal een fijne dag!!!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_64491642
Beterschap Tezzz!

De rest is er toch niet. Die zijn naar de winterefteling
pi_64491676
Nee hoor, ik ben gewoon aanwezig op mijn werk.

Maar toch veel plezier Tezz! En beterschap natuurlijk!
pi_64491762
Den Haag, ben jij trouwens lid van de postcodeloterij?
  dinsdag 30 december 2008 @ 10:33:40 #209
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_64491843
Goedemorgen allemaal, wat een fokking mooie dag is het weer!
lekker koud dat dan weer wel
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_64492726
Iemand toevallig een goed recept voor kaasfondue?
pi_64493808
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 11:04 schreef Liejannuh het volgende:
Iemand toevallig een goed recept voor kaasfondue?
om eerlijk te zijn vind ik de kaasfondue uit een pakje van de super markt het lekkerst. Wij smeren over de caquelon in met een teentje knoflook voor de smaak. Zelf maken heb je iig het volgende nodig (niet compleet)
ementhaler
gruyere
kirsch (slijter)
pi_64494027
In het kader van pimp je wasmachien:

zo heerlijk fout
  dinsdag 30 december 2008 @ 12:03:00 #213
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_64494597
Gaaf hoor MeMo!
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 30 december 2008 @ 12:03:34 #214
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_64494614
Hoe kom je aan die stickers trouwens?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_64494673
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 11:40 schreef cybermans het volgende:

[..]

om eerlijk te zijn vind ik de kaasfondue uit een pakje van de super markt het lekkerst. Wij smeren over de caquelon in met een teentje knoflook voor de smaak. Zelf maken heb je iig het volgende nodig (niet compleet)
ementhaler
gruyere
kirsch (slijter)
Ik wil zelf prutsen! Maar ik ga wel weer verder googlen.

Toffe wasmachine trouwens MeMo! Coole stickers.
pi_64494713
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 10:29 schreef Liejannuh het volgende:
Den Haag, ben jij trouwens lid van de postcodeloterij?
Nee, en het is ook net niet mijn wijk. Het is Bezuidenhout geworden. Een vriendinnetje van me woont in die straat, maar ook geen lid
pi_64494733
MeMo, tof
pi_64494801
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 12:06 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Nee, en het is ook net niet mijn wijk. Het is Bezuidenhout geworden. Een vriendinnetje van me woont in die straat, maar ook geen lid
De exacte postcode is nog niet bekend toch? Een vriend van me woont wel in de juiste wijk en meent ook lid te zijn.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 30 december 2008 @ 12:09:08 #219
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_64494827
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 11:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
zo heerlijk fout

Erg leuk
pi_64494856
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 12:03 schreef Duderinnetje het volgende:
Hoe kom je aan die stickers trouwens?
bij de bcc, ze zijn ook speicaal voor wasmachines
pi_64494882
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 12:08 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

De exacte postcode is nog niet bekend toch? Een vriend van me woont wel in de juiste wijk en meent ook lid te zijn.
2593 was het dacht ik. 2592 is die van mij
maar ik doe niet mee aan die loterijen. ze waren trouwens al wel druk bezig allerlei tenten op te bouwen in het park in de buurt.
pi_64496127
Die wasmachine
  dinsdag 30 december 2008 @ 13:31:29 #223
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_64496669
Je zult maar PC 2593 hebben en niet meedoen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_64497317
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 13:31 schreef golfer het volgende:
Je zult maar PC 2593 hebben en niet meedoen.
Dat is het verwerpelijke van de Postcodeloterij; het is allemaal gebaseerd op afgunst. Voor veel mensen is de belangrijkste motivatie niet zo zeer het winnen van een grote prijs, maar vooral de vrees dat straks je buren wel iets winnen en jij niet.
pi_64497675
mijn interesseert het echt geen hol. van mij mogen mijn buren rijk worden.
SPOILER
pi_64497951
Jaaa ben ik weer

Tot mijn grote verrassing stond er een nieuwe laptop in de huiskamer

Die wasmachine is geweldig
Beterschap aan Tezz, verder dan deze pagina heb ik niet gelezen
pi_64498014
Ik weet waar je leuke stickers kan kopen voor op je nieuwe laptop SOL
pi_64498051
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 14:34 schreef Bluezz het volgende:
Ik weet waar je leuke stickers kan kopen voor op je nieuwe laptop SOL
Lolz, durf te wedden dat mijn relatie dan zeker weten finito is
  dinsdag 30 december 2008 @ 14:36:55 #229
55709 Stereotomy
pi_64498075
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 11:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
zo heerlijk fout
Ik vind dat gras stoer.
  dinsdag 30 december 2008 @ 14:38:58 #230
55709 Stereotomy
pi_64498124
Even een vraagje aan de moeders hier: ik heb een nieuw hoofdkussen nodig voor mijn bed om te slapen. Kan ik beter een synthetische of een ganzenveren kussen kopen?
pi_64498156
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 14:38 schreef Stereotomy het volgende:
Even een vraagje aan de moeders hier: ik heb een nieuw hoofdkussen nodig voor mijn bed om te slapen. Kan ik beter een synthetische of een ganzenveren kussen kopen?
Een goede synthetische. Die verenkussens lopen op den duur leeg en ga je niezen enzo
pi_64498171
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 14:38 schreef Stereotomy het volgende:
Geen idee
  dinsdag 30 december 2008 @ 14:43:25 #233
55709 Stereotomy
pi_64498236
Dank u, beiden.
  dinsdag 30 december 2008 @ 14:43:48 #234
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_64498245
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 14:35 schreef mascara-klodder het volgende:

Lolz, durf te wedden dat mijn relatie dan zeker weten finito is
* golfer neemt vanavond stapeltje stickers mee.
Poef.....gone! ©golfer
pi_64498313
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 14:43 schreef golfer het volgende:

[..]

* golfer neemt vanavond stapeltje stickers mee.
pi_64498394
net gratis bankje gescoord stond hier in de gemeenschappelijk ruimte met n briefje: neem maar mee als je m hebben wilt. bekelding kan ik op mn werk halen voor nu er een kek plaidje overheen gedaan
pi_64498481

vind het toffer staan dan de bekleding die er voor is eigenlijk:

deze of zwarte of zwart met wit
  dinsdag 30 december 2008 @ 14:53:12 #238
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_64498487
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 14:49 schreef Memento-Mori het volgende:
net gratis bankje gescoord stond hier in de gemeenschappelijk ruimte met n briefje: neem maar mee als je m hebben wilt. bekelding kan ik op mn werk halen voor nu er een kek plaidje overheen gedaan
Mooi. Hebben we straks toch nog een zitplaats.
Poef.....gone! ©golfer
pi_64498550
ik heb ook 1 bureaustoel, 2 gewone stoelen, en eventueel nog 2 klapstoelen en een bed
pi_64500717
volgens mij komt CNK eerder thuis
  dinsdag 30 december 2008 @ 16:39:02 #241
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_64500761
Veel plezier en smakelijk eten aan de meeters.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_64500917
Memo, die wasmachine is echt cool!!!
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_64501366
Und jahwohl...2 minuten later kwam hij binnenzetten
Niet dat we nu eerder zijn want hij moet zich nog omkleden en optutten endezo
pi_64501385
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 16:39 schreef Duderinnetje het volgende:
Veel plezier en smakelijk eten aan de meeters.
Jammer dat je er niet bij bent Dude
  dinsdag 30 december 2008 @ 17:04:15 #245
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_64501505
Maybe next time, babe.
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 30 december 2008 @ 17:49:06 #246
55709 Stereotomy
pi_64502078
Zo, ongeschonden in Utrecht gekomen. Eerst gepast pinnen , en dan op naar het voedsel.

Overigens note to self: niet handig om de vorige nacht tot 4:00 door te halen. Die Sangria gaat erin hakken straks.

Oh well
  dinsdag 30 december 2008 @ 17:55:08 #247
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_64502277
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 17:49 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, ongeschonden in Utrecht gekomen. Eerst gepast pinnen , en dan op naar het voedsel.

Overigens note to self: niet handig om de vorige nacht tot 4:00 door te halen. Die Sangria gaat erin hakken straks.

Oh well
Dat wordt dansen op de tafel steer!

Ome golf tilt je er wel even op.

Have fun daar.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_64502306
zo ff met me pa uit eten bij "de V" in Delft, iemand bekend of het eten daar te pruimen is?
  dinsdag 30 december 2008 @ 17:57:32 #249
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_64502360
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 17:55 schreef cybermans het volgende:
zo ff met me pa uit eten bij "de V" in Delft, iemand bekend of het eten daar te pruimen is?
Ik ken alleen de toekomstige nieuwe krant van de Volkskrant, en een serie met geile aliens, die zo heten.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_64503107
Zit de halve SC nu in Utrecht of zo? Geinig, daar ben ik ook...

Doen we een proximity-meet...
pi_64503117
Oh, als ik moet uitleggen wat een proximity-meet is hoor ik het wel hè?

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2008 18:22:49 ]
pi_64503198
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 14:49 schreef Memento-Mori het volgende:
Bij ons in de gemeenschappelijke ruimte zou er waarschijnlijk een ander briefje bijkomen: "wil degene van wie dit is z'n troep even zelf opruimen?"

Niks ten nadele van het bankje hoor, maar ze ziijn hier nogal van het nette.
pi_64503994
mascaraklodder is verdwaald geloof ik... Ze zijn er nog niet?
  dinsdag 30 december 2008 @ 18:49:49 #254
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_64504030
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 18:22 schreef k_man het volgende:
Oh, als ik moet uitleggen wat een proximity-meet is hoor ik het wel hè?
Vertel!

@ Lein: wat gek! Misschien files?

Maar ze gingen pas om 18 uur weg, toch?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_64504234
ze zijn er nu wel! Eten!
pi_64506110
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 18:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Vertel!
Een proximity-meet is als je andere users nét niet meet, maar wel heel dicht bij elkaar (in elkaars proximity dus) bent.
  dinsdag 30 december 2008 @ 19:59:15 #257
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_64506130
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 19:58 schreef k_man het volgende:

[..]

Een proximity-meet is als je andere users nét niet meet, maar wel heel dicht bij elkaar (in elkaars proximity dus) bent.
Teulepeutisch!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_64506131
Misschien moet ie in het Fok!-woordenboek. Komt uit K&L.
  dinsdag 30 december 2008 @ 20:01:58 #259
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_64506228
Hij is wel erg leuk ja! Volgens mij doet Isa dat woordenboek, toch?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_64509684
Deed. DaMart is nu met een update bezig.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 30 december 2008 @ 22:47:42 #261
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_64514052

Was gezellig

Bloes en Golfer bedankt voor het rijden
pi_64514505
net erg lekker gegeten:
gegrillde sardines met knoflook bruchetto
Eendenborst op een bedje van puree met wat zuurkool en tarte tartin
toe appel-peer strudel met boerenjongens ijs
  dinsdag 30 december 2008 @ 22:58:50 #263
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_64514716
We zijn weer thuis.
Was erg gezellig, vooral met Milou

Ik ga nu eerst even TV kijken (5 jaar later) verslag en foto's volgen later wel.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 30 december 2008 @ 23:17:01 #264
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_64515739
Hey wat stoer, was dus allemaal gelukt???

Ben benieuwd naar de verhalen hoor golfer
Ikzelf ben net thuis uit werk.. vingers vroren er zo ongeveer af op de fiets brrrr.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  dinsdag 30 december 2008 @ 23:38:45 #265
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_64516928
Welkom thuis MissHobje, lekker opwarmen nu!

En golf en Bluezz, mooi dat het gezellig was. Ook lekker gesmuld?
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 30 december 2008 @ 23:54:36 #266
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_64517732
De tapas-hapjes waren weer als vanouds prima bij El Mundo.
Gezelschap was ook prima.
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 31 december 2008 @ 00:03:55 #267
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_64518146
Mooi zo! El Mundo ga ik onthouden als goed adresje in Utrecht.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_64518281
quote:
Op woensdag 31 december 2008 00:03 schreef Duderinnetje het volgende:
Mooi zo! El Mundo ga ik onthouden als goed adresje in Utrecht.
lekkerste tapas op mijn verjaardag na
  woensdag 31 december 2008 @ 00:14:24 #269
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_64518603

En hoe was MeMo's huis? Hebben jullie de wasmachine gezien?
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 31 december 2008 @ 00:21:19 #270
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_64518925
Leuk huisje

En ook de wasmachine in het echt gezien
  woensdag 31 december 2008 @ 00:23:40 #271
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_64519031
quote:
Op woensdag 31 december 2008 00:14 schreef Duderinnetje het volgende:

leuk knus meisjeshuisje met veel dieren.
Poef.....gone! ©golfer
pi_64519119
quote:
Op woensdag 31 december 2008 00:14 schreef Duderinnetje het volgende:

Nou ik moest plassen, dus ik de badkamer in, en daar stond ie... ik wilde er bijna in plassen zo mooi
En ik heb 2 poezels gezien, 1 schattig bang koeienhoofdje die snel onder het bed vluchtte, maar het schildpadje liet zich wel kriebelen.
Tis een hardstikke leuk huisje, gezellie en een mooi gebouw.
Het lijkt wel of het hele gebouw uit stickers bestaat... stiekum aan het plakken geweest MeMo?
  woensdag 31 december 2008 @ 00:28:36 #273
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_64519250
quote:
Op woensdag 31 december 2008 00:25 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Nou ik moest plassen, dus ik de badkamer in, en daar stond ie... ik wilde er bijna in plassen zo mooi
En ik heb 2 poezels gezien, 1 schattig bang koeienhoofdje die snel onder het bed vluchtte, maar het schildpadje liet zich wel kriebelen.
Tis een hardstikke leuk huisje, gezellie en een mooi gebouw.
Het lijkt wel of het hele gebouw uit stickers bestaat... stiekum aan het plakken geweest MeMo?
Klinkt leuk hoor!
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 31 december 2008 @ 00:28:44 #274
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_64519260
brrrr koud!! volgens mij is hier de riooolpijp bevroren want de afvoer zit ineens verstopt
pi_64519408
quote:
Op woensdag 31 december 2008 00:23 schreef golfer het volgende:

[..]

leuk knus meisjeshuisje met veel dieren.
2 hamsters en 2 poezen idd ja en tis wel n meisjehuisje inderdaad
  woensdag 31 december 2008 @ 00:33:26 #276
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_64519434
Tjiesplenk, wat ben jij leuk!
Met je muts!

(En met Lein )

En verder ben ik officieel potentieel verliefd op MuaBdinges-nogwat, behalve dat ik al verkerings heb natuurlijk.
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 31 december 2008 @ 00:35:19 #277
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_64519519
quote:
Op woensdag 31 december 2008 00:32 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

2 hamsters en 2 poezen idd ja en tis wel n meisjehuisje inderdaad
Is dat nu allemaal op de Uithof?

Mijn oude school (Journalistiek) verhuisde daar oooit naar toe, maar ik heb het zelf nauwelijks meer gezien daar. Maar het is een enorme campus inmiddels toch?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_64519706
jup grote campus, veel onderwijslocaties en 3 vaste studentenwoningencomplexen en 1 tijdelijke: de spaceboxen
  woensdag 31 december 2008 @ 00:43:12 #279
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_64519845
quote:
Op woensdag 31 december 2008 00:39 schreef Memento-Mori het volgende:
jup grote campus, veel onderwijslocaties en 3 vaste studentenwoningencomplexen en 1 tijdelijke: de spaceboxen
Ik zou het er niet weer herkennen, denk ik.

Maar tof dat je daar zo leuk kan wonen als student!
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 31 december 2008 @ 00:51:10 #280
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_64520178
quote:
Op woensdag 31 december 2008 00:33 schreef Duderinnetje het volgende:

En verder ben ik officieel potentieel verliefd op MuaBdinges-nogwat, behalve dat ik al verkerings heb natuurlijk.
Leuke man inderdaad. Trouwens die Swaffelaar van Lein lijkt mij ook wel aardig.
Door omstandigheden was ik wat verhinderd om even echt met ze te kunnen praten en wat nader kennis met ze te maken. Komt misschien nog wel een volgende keer.
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 31 december 2008 @ 00:58:45 #281
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_64520451
quote:
Op woensdag 31 december 2008 00:51 schreef golfer het volgende:

[..]

Leuke man inderdaad. Trouwens die Swaffelaar van Lein lijkt mij ook wel aardig.
Door omstandigheden was ik wat verhinderd om even echt met ze te kunnen praten en wat nader kennis met ze te maken. Komt misschien nog wel een volgende keer.
Omstandigheden als die, moet je altijd voorrang geven!
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 31 december 2008 @ 00:59:07 #282
55709 Stereotomy
pi_64520466
Hey ik ben al verliefd op Muaddib. Hij begrijpt mij. Ik vond het ook leuk om Swaffelaar te hebben ontmoet, en Memo wat ben jij klein zeg.

Borissie Ajax

De rest was een leuk wederzien

En Bloes ik sta kut op je foto's

[ Bericht 35% gewijzigd door Stereotomy op 31-12-2008 01:16:11 ]
  woensdag 31 december 2008 @ 01:00:21 #283
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_64520507
quote:
Op woensdag 31 december 2008 00:59 schreef Stereotomy het volgende:
Hey ik ben al verliefd op Muaddib. Hij begrijpt mij.
Nou dat kan dan nooit wat worden hoor, long term.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_64520525
quote:
Hey ik ben al verliefd op Muaddib. Hij begrijpt mij. Ik vond het ook leuk om Swaffelaar te hebben ontmoet, en Bluezz wat ben jij klein.
Muad en de swafplank waren
  woensdag 31 december 2008 @ 01:01:18 #285
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_64520540
quote:
Op woensdag 31 december 2008 01:00 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Muad en de swafplank waren
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 31 december 2008 @ 01:01:40 #286
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_64520547
quote:
Op woensdag 31 december 2008 01:00 schreef Duderinnetje het volgende:

.... long term.

Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 31 december 2008 @ 01:02:24 #287
55709 Stereotomy
pi_64520576
Noujaaa zeg.
pi_64520601
quote:

En Bloes ik sta kut op je foto's
Ik heb bijna geen enkele foto geschoten hon
  woensdag 31 december 2008 @ 01:04:35 #289
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_64520638
Bijna alle foto's zijn gemaakt door SOL, die onze camera had geconfisqueerd.
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 31 december 2008 @ 01:04:40 #290
55709 Stereotomy
pi_64520643
quote:
Op woensdag 31 december 2008 01:03 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik heb bijna geen enkele foto geschoten hon
Ies jouw camera

SOLlie!
pi_64520683
quote:
Op woensdag 31 december 2008 01:04 schreef Stereotomy het volgende:

Ies jouw camera

SOLlie!
Tongen?
pi_64520797
Foto's?
  woensdag 31 december 2008 @ 01:11:52 #293
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_64520830
En hebben jullie nou allemaal ook zo'n zin in oud en nieuw vanavond (!) als ik, of zijn jullie helemaal platgefuifd door die meet?
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 31 december 2008 @ 01:12:25 #294
55709 Stereotomy
pi_64520848
Morgen studeren.
  woensdag 31 december 2008 @ 01:12:41 #295
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_64520857
Seth Gaaikema is op TV.

Dat trekt je altijd zo uit een depressie hè? Dat je ziet hoe je leven er ook uit had kunnen zien.
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 31 december 2008 @ 01:13:23 #296
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_64520871
quote:
Op woensdag 31 december 2008 01:12 schreef Stereotomy het volgende:
Morgen studeren.
Je gaat toch wel iets leuk doen?
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 31 december 2008 @ 01:13:49 #297
55709 Stereotomy
pi_64520879
quote:
Op woensdag 31 december 2008 01:13 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Je gaat toch wel iets leuk doen?
Seth Gaaikema kijken?
  woensdag 31 december 2008 @ 01:14:41 #298
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_64520903
quote:
Op woensdag 31 december 2008 01:13 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Seth Gaaikema kijken?
Nah.

Echt?

Geen plannen?

Ik kom je halen hoor!
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 31 december 2008 @ 01:15:33 #299
55709 Stereotomy
pi_64520928
Nee, moet echt goed voor de studie gaan zitten nu. Make or break. Er zijn nog zat oudjaren.
pi_64520953
quote:
Op woensdag 31 december 2008 01:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Seth Gaaikema is op TV.

Dat trekt je altijd zo uit een depressie hè? Dat je ziet hoe je leven er ook uit had kunnen zien.
Zoals een groot komiek ooit eens zei: "Conaissez-vous Gaaikema? Quelle Gaaikema? Cette Gaaikema!"
  woensdag 31 december 2008 @ 01:17:21 #301
55709 Stereotomy
pi_64520974
Finkers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')