munchkin is een mega vet spelletje. gaat erom dat je elkaar moet helpen , saboteren en ook nog moet winnen. werkt met kaarten. kost niet zo veel en is erg leuk om het niet al te nuchter te doen.quote:
Kun je dat kopen of zo? Ik heb er wel eens van gehoord en dat het heel leuk was.quote:Op maandag 29 december 2008 10:04 schreef cybermans het volgende:
ander leuk spel voor 6+ personen is weerwolven van wakkerdam!
Het is wel heel grappig. Hij wist bijvoorbeeld de plaats van de bungy site niet meer, en dat weet ik dan weer wel.quote:Op maandag 29 december 2008 09:59 schreef Isabeau het volgende:
Liejannuh, soort deja vu? Alleen kon jij waarschijnlijk niet zo eenvoudig chatten
Ga nou onder de zonnebank!quote:Op maandag 29 december 2008 10:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben in ieder geval idioot voorbereid voor vandaag en morgen
En ik krijg &!^@ op steeds meer plekken ronde eczeem plekjes. Zo rond mmijn ogen en in mijn hals was zeer vervelend, maar beperkt. Nu ook al beide armen, stukje rug, wang, bij mijn kin bah bah bah
Hopelijk wordt het snel minder, aangezien ik de andere kant van dichtbij meemaak. En dat is niet prettigquote:Op maandag 29 december 2008 10:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben in ieder geval idioot voorbereid voor vandaag en morgen
En ik krijg &!^@ op steeds meer plekken ronde eczeem plekjes. Zo rond mmijn ogen en in mijn hals was zeer vervelend, maar beperkt. Nu ook al beide armen, stukje rug, wang, bij mijn kin bah bah bah
Grappig weer hoe iemand zo slecht voorbereid kan zijnquote:Op maandag 29 december 2008 10:33 schreef Liejannuh het volgende:
Het is wel heel grappig. Hij wist bijvoorbeeld de plaats van de bungy site niet meer, en dat weet ik dan weer wel.
Maar hij is een stuk minder voorbereid dan ik geloof ik. Hij zit nu geloof ik te kijken voor tickets van Sydney naar Tasmanie voor volgende week en komt tot de conclusie dat het best prijzig is.
Wat doe je jezelf aan!quote:Op maandag 29 december 2008 10:39 schreef Isabeau het volgende:
En ik heb vandaag cremespoeling gebruikt omdat ik een beetje zacht en glanzend haar wilde voor vandaag, dus daar word ik woensdag wel weer voolr gestraft
Hij heeft gesprongen bij de Kawarau Bridge en ik heb geen idee of dat een LOTR lokatie was of niet.quote:Op maandag 29 december 2008 10:49 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Grappig weer hoe iemand zo slecht voorbereid kan zijn.
Hij wil zeker gaan jumpen bij de hoge brug in de buurt van Queenstown. Ik ben daar nog gaan lunchen en heb nog een foto van die brug. Kan je gelijk vertellen dat daar een scene van LOTR is opgenomen (die met die grote beelden in deel 1 geloof ik).
Ik ga in de pauze ook even voorbereiden voor vanavond, dat is een treinkaartje halen.
fijn is dat... en dan zeker raar vinden als je er wat pissig om wordt.quote:Op maandag 29 december 2008 11:15 schreef Den_Haag het volgende:
Word zo moe van dit bedrijf. Heb een declaratie voor 1200 euro die dit jaar nog getekend moet worden. Is de baas weer eens naar Algerije en heeft geen vervanging geregeld.
Sterkte met het eczeem Isa
ben er ook goed pissig over. ben is staat om gewoon naar huis te gaan en ze in stront te laten zakken. totaal ook geen overdracht van bevoegdheden.quote:Op maandag 29 december 2008 11:57 schreef Liejannuh het volgende:
Ik vind 1200 euro voorschieten eigenlijk ook wel een beetje belachelijk. In dergelijke gevallen moet je gewoon een voorschot krijgen.
Dat was niet het sterkste punt van onze vertrokken interimmer. eigenlijk had ze betrekkelijk weinig sterke punten.quote:Op maandag 29 december 2008 12:40 schreef Den_Haag het volgende:
Zolang het maar leiding geeft.
Goh, die vlaamse sufkut weer zeker? Ze zouden alle vrouwen uit het bedrijfsleven moeten weren!quote:Op maandag 29 december 2008 12:41 schreef Den_Haag het volgende:
gelukkig heeft mijn nederlands aansturende wel een beetje plichtsbesef en heeft hij het document getekend. tijdens zijn vakantie
Ik herinner me je vreemde pukkeltjes-uitbraak nog en vroeg me ook al af of je iets vreemds had gegeten. Suiker, hmm, wie weet. Je huid krijgt ook alles mee wat je eet, dus zo raar is een verband tussen wat je eet en wat je huid voor reactie geeft niet. Ik heb alleen geen last van mijn hoofdhuid, geen jeuk of roos. Moest er ook nog bij komenquote:Op maandag 29 december 2008 10:54 schreef SHE het volgende:
[..]
Wat doe je jezelf aan!
Neem dan een haarmasker!
Ik moest van de week aan je denken, aangezien ik een vreemde korrelatie heb ontdekt tussen je hoofdhuid en uitbraak van pukkeltjes op de borst.
2 dagen geleden werd ik ineens wakkeer met een acute uitbraak van een hele rits pukkeltjes op mijn borst.
Ik in paniek natuurlijk, brandende salie erbij, knoflook in huis opgehangen..anyway
Mijn hoofdhuid jeukte ook zo; beetje roos-ig?
Ik vermoed dat het met schimmel te maken heeft? Iets candida-erig?
Met de kerstdagen ook bergen suikers gegeten die ik anders nooit eet en ik denk dat dit mijn dank is.
Maar de symptomen kwamen echt precies tegelijk. Nu is alles weer weg, maar ik ben me kapot geschrokken. Misschien toch eens de HA aan de tand voelen over dit fenomeen, want ik vond het wel heel opmerkelijk. Het leek wel een allergische reactie.
Waarom gebruik je eigenlijk geen medicinale shampoo + creme? Die zijn tegenwoordig net zo fris en fruitig als de generic brands hoor.
quote:Op maandag 29 december 2008 12:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Goh, die vlaamse sufkut weer zeker? Ze zouden alle vrouwen uit het bedrijfsleven moeten weren!![]()
Als je alleen maar mijn haar voeltquote:Op maandag 29 december 2008 12:52 schreef Den_Haag het volgende:
@Isa, mag ik morgen voelen hoe zacht je haar is geworden?
quote:Op maandag 29 december 2008 12:52 schreef Isabeau het volgende:
Vrouwen kunnen prima leiding geven, alleen is het bewezen dat vrouwen heel slecht leiding kunnen geven als er een beetje macho mannen aanwezig zijn
Gewoon je eigen schuld dus, DH
Ik had al zo'n donkerbruin vermoeden.quote:Op maandag 29 december 2008 12:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Zoals je begrijpt, k_man, meen ik er geen HOL van![]()
ohquote:Op maandag 29 december 2008 12:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je alleen maar mijn haar voeltandere lichaamsdelen zouden mijn verloofde wel eens aan het schrikken kunnen maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat ben je toch ook?quote:Op maandag 29 december 2008 12:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als jij niet macho bent, ben ik een buitengewoon preutse maagd
*dingdong* Newsflash! Maagd ben ik al 10 jaar niet meer, en als je je niet meer kan herinneren hoe preuts ik ben, dan kom je nu maar hierheenquote:
Mijn hemel, wat voor vrouwen was jij voor Lein dan gewend in je bedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
je hebt een relatie met cheeseplenkquote:Op maandag 29 december 2008 12:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
*dingdong* Newsflash! Maagd ben ik al 10 jaar niet meer, en als je je niet meer kan herinneren hoe preuts ik ben, dan kom je nu maar hierheen![]()
Denk dat je een ander plaatje moet doen als Lein is vergelijking preuts zou zijnquote:Op maandag 29 december 2008 12:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn hemel, wat voor vrouwen was jij voor Lein dan gewend in je bed
hij is een beetje uitgeput?quote:Op maandag 29 december 2008 13:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mja. Die wilde vrij vandaag geloof ik
quote:Op maandag 29 december 2008 12:59 schreef Isabeau het volgende:
Mijn hemel, wat voor vrouwen was jij voor Lein dan gewend in je bedIk denk eerder zoietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is leeg. Hij kón gewoon niet meerquote:Op maandag 29 december 2008 13:03 schreef Den_Haag het volgende:
hij is een beetje uitgeput?![]()
arme jongen
Ik geloof dat we stikt gezien geen relatie hebben, nee. We hebben gister het 'issue' seks met anderen besproken, en zo lang dat veilig gebeurt, schijnt t geen 'issue' te zijnquote:Op maandag 29 december 2008 13:06 schreef k_man het volgende:
Niet volgens haar fobo. En wat zwart op wit staat is waar. Toch?
daar kan ik me wel iets bij voorstellen.quote:Op maandag 29 december 2008 13:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hij is leeg. Hij kón gewoon niet meer
denk dat het voor hem vandaag niet hoeftquote:Op maandag 29 december 2008 13:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik geloof dat we stikt gezien geen relatie hebben, nee. We hebben gister het 'issue' seks met anderen besproken, en zo lang dat veilig gebeurt, schijnt t geen 'issue' te zijngeloof ik
quote:Op maandag 29 december 2008 13:10 schreef Den_Haag het volgende:
daar kan ik me wel iets bij voorstellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt, hij heeft vrij vandaagquote:Op maandag 29 december 2008 13:11 schreef Den_Haag het volgende:
denk dat het voor hem vandaag niet hoeft
quote:Op maandag 29 december 2008 13:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.arme arme kaasplank. blokjes ijs voor hem neer gelegd?
vrij genomen of gekregen?quote:
nu is het idd verkoelend genoeg.quote:Op maandag 29 december 2008 13:17 schreef Leintjeuh het volgende:
Neuh, hij zit op de fiets vandaag. Ijs genoeg zou ik zo zeggen![]()
En hij heeft vrij gevraagd en gekregen. Maar t kost me wel moeite
Ik kan me toch niet aan de indruk ontrekken dat je fobo een beetje achterhaald is?quote:Op maandag 29 december 2008 13:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik geloof dat we stikt gezien geen relatie hebben, nee. We hebben gister het 'issue' seks met anderen besproken, en zo lang dat veilig gebeurt, schijnt t geen 'issue' te zijngeloof ik
Wat zou er achterhaald zijn aan mn fobo dan? Heb net mn leeftijd aangepastquote:Op maandag 29 december 2008 13:30 schreef k_man het volgende:
Ik kan me toch niet aan de indruk ontrekken dat je fobo een beetje achterhaald is?
frisjesquote:Op maandag 29 december 2008 13:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja. Erg verkoelend. *zucht*
Hmm, nou ja, dat dus.quote:Op maandag 29 december 2008 13:35 schreef Leintjeuh het volgende:
Wat zou er achterhaald zijn aan mn fobo dan? Heb net mn leeftijd aangepast
quote:Op maandag 29 december 2008 13:53 schreef cybermans het volgende:
kreeg net deze toegestuurd is leuk
[ afbeelding ]
Ja, tuurlijk. Weet ik veel, ik kreeg gewoon het idee dat er al jaren niets meer aan gedaan was. Kweet ook niet waarom.quote:Op maandag 29 december 2008 14:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hoezo, ik ben 23, dat kan toch?
Voor September was ik 22quote:Op maandag 29 december 2008 14:21 schreef k_man het volgende:
Ja, tuurlijk. Weet ik veel, ik kreeg gewoon het idee dat er al jaren niets meer aan gedaan was. Kweet ook niet waarom.
Ow, dat is zo'n leuke film!quote:
Ow, ik heb 'm nog niet open gehad hoor.quote:Op maandag 29 december 2008 15:12 schreef Den_Haag het volgende:
Wist niet dat het zo'n dik boek was
1 jaar ben je nu bezig?
Dat is echt een hele leuke film. Erg moeten lachen.quote:
quote:
Meer bewegen en eten.quote:Op maandag 29 december 2008 17:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Wat is het toch fucking koud. Ik lig volledig aangekleedin bed
met pantoffels aan
en ik heb het KOUD
Nieuw dekbed regelenquote:Op maandag 29 december 2008 17:03 schreef Leintjeuh het volgende:
met pantoffels aan
en ik heb het KOUD
Nou die had Lein niet nodig toen kaasplank zijn briestaaf in haar oog stak!quote:
quote:Op maandag 29 december 2008 17:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou die had Lein niet nodig toen kaasplank zijn briestaaf in haar oog stak!
koud, en same old same old...quote:
Explitiet?quote:Op maandag 29 december 2008 17:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]dude! Dat is wel heeeeeeel expliciet hoor!
kaasplank/melkboer/george clooney erbij regelen ...quote:Op maandag 29 december 2008 17:03 schreef Leintjeuh het volgende:
met pantoffels aan
en ik heb het KOUD
quote:Op maandag 29 december 2008 17:17 schreef cybermans het volgende:
man en vrouw die tegen elkaar aanliggen produceren 15% meer warmte dan als 2 mensen van hetzelfde geslacht tegen elkaar aanliggen
naja een partner van het andere geslacht in bed leid ook heel goed af van de kou...quote:Op maandag 29 december 2008 17:18 schreef golfer het volgende:
Is dat wetenschappelijk onderzocht of heb je dat zelf proefondervindelijk uitgevonden?
De... dinges... Dudette... ehm ..Duder!!!!!quote:
Kaasplank is nog aan het fietsen, melkboer heb ik niet en george clooney is currently unavailable. De enige man in huis hier is pa. En die komt NIET bij mij in bed!quote:Op maandag 29 december 2008 17:17 schreef cybermans het volgende:
kaasplank/melkboer/george clooney erbij regelen ...
man en vrouw die tegen elkaar aanliggen produceren 15% meer warmte dan als 2 mensen van hetzelfde geslacht tegen elkaar aanliggen
moet je naar iemand gaan liggenquote:Op maandag 29 december 2008 17:03 schreef Leintjeuh het volgende:
met pantoffels aan
en ik heb het KOUD
Kachel staat al op schroeibranden en de kruik zit in de magnetron. *zucht*quote:Op maandag 29 december 2008 17:42 schreef Den_Haag het volgende:
lees wat laat bij.
Kachel standje hoger en een kruik erbij?
quote:Op maandag 29 december 2008 17:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kachel staat al op schroeibranden en de kruik zit in de magnetron. *zucht*
ooit gelezen in een boek van Andy McNab (ex-SAS). Voor de rest niet onderzocht ofzo, maar kan geen reden verzinnen waarom het niet waar zou zijn.quote:Op maandag 29 december 2008 17:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Is dat wetenschappelijk onderzocht of heb je dat zelf proefondervindelijk uitgevonden?
*kuch*quote:
Het is zo'n heftig wijfquote:Op maandag 29 december 2008 18:53 schreef Stereotomy het volgende:
Het valt me op dat áls je iets haat, dat je dat wel passioneel haat, dude.
quote:Op maandag 29 december 2008 18:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is zo'n heftig wijf
Heb je d'r wel eens zien eten?
Ik wil het ook weten.quote:Op maandag 29 december 2008 18:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik wil ook wel weten wie de verloofde vanIsa
is.
Nee snurken zekerquote:Op maandag 29 december 2008 19:11 schreef Bluezz het volgende:
Ik google en heb al wat voorbij zien komen, maar het is me nog steeds niet heelmaal duidelijk.
* Bluezz gaat ff op de bank liggen
Heus niet slapen hoor![]()
Oh, hij is een search-engine en heeft Isa gevondenquote:Op maandag 29 december 2008 19:15 schreef Leintjeuh het volgende:
De verloofde van Isa werkt bij google!
Jaquote:Op maandag 29 december 2008 19:17 schreef golfer het volgende:
Oh, hij is een search-engine en heeft Isa gevonden
Ben je ziek?quote:Op maandag 29 december 2008 19:58 schreef Den_Haag het volgende:ben vandaag gewoon aan het schoonmaken geweest :$
-shivers up my spine-quote:Op maandag 29 december 2008 19:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
JaHij google-de op 'mooiste mod van Fok' en kwam bij Isa uit
Sindsdien is het true love
![]()
![]()
Dat is minder cybermans. Heeft je moeder al lang een drankprobleem?quote:Op maandag 29 december 2008 22:26 schreef cybermans het volgende:
en me moeder is weer straal en straal bezopen en loopt weer het hele huis bij elkaar te schreeuwn
Ik snap dat het moeilijk is, maar als ik jou was zou ik er toch met iemand over praten en het bespreekbaar maken. Misschien zelfs de huisarts eens er over raadplegen?quote:Op maandag 29 december 2008 22:39 schreef cybermans het volgende:
nee, eig niemand met wie ik er over kan praten. Vind het ook niet zo fijn om het binnen mijn familie/kennisen kring erg aan de grote lamp te hangen. Levert over het algemeen alleen maar geroddel op en niets nuttigs
het is niet elke dag raak maar in de week dat ik er nu ben wel al 3x.
Zo, opgeruimd?quote:Op maandag 29 december 2008 23:50 schreef Den_Haag het volgende:
sterkte Cy, en wat de rest zegt is idd goed. zou dat echt doen.
@krakke, jij ook sterkte met die nare berichten. geen leuk einde van het jaar.
Ik had het tegen DH hoorquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:05 schreef krakkemieke het volgende:
Opgeruimd? Dat me ex weer blaaskanker heeft? Dat me vriendin borstkanker heeft?
Dat Cy moet beslissen hoe uit de problemen te komen?
Lijkt me niet nee...
Krak, babe, het ging niet over jou hoor. D_H vertrekt een dezer dagen naar Venetie voor een paar dagen, en daar doelde bluezz op. Hij is aan het opruimen en schoonmaken geweest geloof ikquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:05 schreef krakkemieke het volgende:
Opgeruimd? Dat me ex weer blaaskanker heeft? Dat me vriendin borstkanker heeft?
Dat Cy moet beslissen hoe uit de problemen te komen?
Lijkt me niet nee...
Dankje.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:04 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja, jij krijgt een *kusjekrioel*, je weet wel wie je bent
Slaap zacht!quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:12 schreef cybermans het volgende:
lein truste en een nacht![]()
ook voor de anderen
staat daar een linkje naarquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:22 schreef krakkemieke het volgende:
Voor Leintjeuh en iedereen:
Dan slaap je lekker!![]()
Trusteh Leintjuh en tot straks.quote:
prikt die baart van andrea nietquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:44 schreef krakkemieke het volgende:
Toevallig ga ik slapen met
Maar dat is mijn smaak...
Dat moet je aan Elmo vragen....quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:45 schreef cybermans het volgende:
[..]
prikt die baart van andrea niet![]()
![]()
KLAARRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op dinsdag 30 december 2008 01:43 schreef Stereotomy het volgende:
*slurpt van zijn Miso soep en probeert die verrekte report af te maken.
Denk je dat 't scheelt in de beoordeling?quote:Op dinsdag 30 december 2008 04:35 schreef Stereotomy het volgende:
Misschien moet ik dit rapport swaffelen voordat ik het ga inleveren aan de docent.
om eerlijk te zijn vind ik de kaasfondue uit een pakje van de super markt het lekkerst. Wij smeren over de caquelon in met een teentje knoflook voor de smaak. Zelf maken heb je iig het volgende nodig (niet compleet)quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:04 schreef Liejannuh het volgende:
Iemand toevallig een goed recept voor kaasfondue?
Ik wil zelf prutsen! Maar ik ga wel weer verder googlen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:40 schreef cybermans het volgende:
[..]
om eerlijk te zijn vind ik de kaasfondue uit een pakje van de super markt het lekkerst. Wij smeren over de caquelon in met een teentje knoflook voor de smaak. Zelf maken heb je iig het volgende nodig (niet compleet)
ementhaler
gruyere
kirsch (slijter)
Nee, en het is ook net niet mijn wijk. Het is Bezuidenhout geworden. Een vriendinnetje van me woont in die straat, maar ook geen lidquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:29 schreef Liejannuh het volgende:
Den Haag, ben jij trouwens lid van de postcodeloterij?
De exacte postcode is nog niet bekend toch? Een vriend van me woont wel in de juiste wijk en meent ook lid te zijn.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:06 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Nee, en het is ook net niet mijn wijk. Het is Bezuidenhout geworden. Een vriendinnetje van me woont in die straat, maar ook geen lid
quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:47 schreef Memento-Mori het volgende:
In het kader van pimp je wasmachien:
[ afbeelding ]zo heerlijk fout
bij de bcc, ze zijn ook speicaal voor wasmachinesquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:03 schreef Duderinnetje het volgende:
Hoe kom je aan die stickers trouwens?
2593 was het dacht ik. 2592 is die van mijquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:08 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
De exacte postcode is nog niet bekend toch? Een vriend van me woont wel in de juiste wijk en meent ook lid te zijn.
Dat is het verwerpelijke van de Postcodeloterij; het is allemaal gebaseerd op afgunst. Voor veel mensen is de belangrijkste motivatie niet zo zeer het winnen van een grote prijs, maar vooral de vrees dat straks je buren wel iets winnen en jij niet.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:31 schreef golfer het volgende:
Je zult maar PC 2593 hebben en niet meedoen.
Lolz, durf te wedden dat mijn relatie dan zeker weten finito isquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:34 schreef Bluezz het volgende:
Ik weet waar je leuke stickers kan kopen voor op je nieuwe laptop SOL
Ik vind dat gras stoer.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:47 schreef Memento-Mori het volgende:
In het kader van pimp je wasmachien:
[ afbeelding ]zo heerlijk fout
Een goede synthetische. Die verenkussens lopen op den duur leeg en ga je niezen enzoquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:38 schreef Stereotomy het volgende:
Even een vraagje aan de moeders hier: ik heb een nieuw hoofdkussen nodig voor mijn bed om te slapen. Kan ik beter een synthetische of een ganzenveren kussen kopen?
Geen ideequote:Op dinsdag 30 december 2008 14:38 schreef Stereotomy het volgende:
Even een vraagje aan de moeders hier: ik heb een nieuw hoofdkussen nodig voor mijn bed om te slapen. Kan ik beter een synthetische of een ganzenveren kussen kopen?
* golfer neemt vanavond stapeltje stickers mee.quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:35 schreef mascara-klodder het volgende:
Lolz, durf te wedden dat mijn relatie dan zeker weten finito is
quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:43 schreef golfer het volgende:
[..]
* golfer neemt vanavond stapeltje stickers mee.
Mooi. Hebben we straks toch nog een zitplaats.quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:49 schreef Memento-Mori het volgende:
net gratis bankje gescoordstond hier in de gemeenschappelijk ruimte met n briefje: neem maar mee als je m hebben wilt. bekelding kan ik op mn werk halen voor nu er een kek plaidje overheen gedaan
Jammer dat je er niet bij bent Dudequote:Op dinsdag 30 december 2008 16:39 schreef Duderinnetje het volgende:
Veel plezier en smakelijk eten aan de meeters.
Dat wordt dansen op de tafel steer!quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:49 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, ongeschonden in Utrecht gekomen. Eerst gepast pinnen, en dan op naar het voedsel.
Overigens note to self: niet handig om de vorige nacht tot 4:00 door te halen. Die Sangria gaat erin hakken straks.
Oh well
Ik ken alleen de toekomstige nieuwe krant van de Volkskrant, en een serie met geile aliens, die zo heten.quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:55 schreef cybermans het volgende:
zo ff met me pa uit eten bij "de V" in Delft, iemand bekend of het eten daar te pruimen is?
Bij ons in de gemeenschappelijke ruimte zou er waarschijnlijk een ander briefje bijkomen: "wil degene van wie dit is z'n troep even zelf opruimen?"quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:49 schreef Memento-Mori het volgende:
net gratis bankje gescoordstond hier in de gemeenschappelijk ruimte met n briefje: neem maar mee als je m hebben wilt. bekelding kan ik op mn werk halen voor nu er een kek plaidje overheen gedaan
Vertel!quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:22 schreef k_man het volgende:
Oh, als ik moet uitleggen wat een proximity-meet is hoor ik het wel hè?
Een proximity-meet is als je andere users nét niet meet, maar wel heel dicht bij elkaar (in elkaars proximity dus) bent.quote:
Teulepeutisch!quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:58 schreef k_man het volgende:
[..]
Een proximity-meet is als je andere users nét niet meet, maar wel heel dicht bij elkaar (in elkaars proximity dus) bent.
lekkerste tapas op mijn verjaardag naquote:Op woensdag 31 december 2008 00:03 schreef Duderinnetje het volgende:
Mooi zo! El Mundo ga ik onthouden als goed adresje in Utrecht.
leuk knus meisjeshuisje met veel dieren.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:14 schreef Duderinnetje het volgende:![]()
En hoe was MeMo's huis? Hebben jullie dewasmachine
gezien?
Nou ik moest plassen, dus ik de badkamer in, en daar stond ie... ik wilde er bijna in plassen zo mooiquote:Op woensdag 31 december 2008 00:14 schreef Duderinnetje het volgende:
![]()
En hoe was MeMo's huis? Hebben jullie dewasmachine
gezien?
quote:Op woensdag 31 december 2008 00:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou ik moest plassen, dus ik de badkamer in, en daar stond ie... ik wilde er bijna in plassen zo mooi
En ik heb 2 poezelsgezien, 1 schattig bang koeienhoofdje die snel onder het bed vluchtte, maar het schildpadje
liet zich wel kriebelen.
Tis een hardstikke leuk huisje, gezellie en een mooi gebouw.
Het lijkt wel of het hele gebouw uit stickers bestaat... stiekum aan het plakken geweest MeMo?
2 hamsters en 2 poezen idd ja en tis wel n meisjehuisje inderdaadquote:Op woensdag 31 december 2008 00:23 schreef golfer het volgende:
[..]
leuk knus meisjeshuisje met veel dieren.
Is dat nu allemaal op de Uithof?quote:Op woensdag 31 december 2008 00:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
2 hamsters en 2 poezen idd ja en tis wel n meisjehuisje inderdaad
Ik zou het er niet weer herkennen, denk ik.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:39 schreef Memento-Mori het volgende:
jup grote campus, veel onderwijslocaties en 3 vaste studentenwoningencomplexen en 1 tijdelijke: de spaceboxen
Leuke man inderdaad. Trouwens die Swaffelaar van Lein lijkt mij ook wel aardig.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:33 schreef Duderinnetje het volgende:
En verder ben ik officieel potentieel verliefd op MuaBdinges-nogwat, behalve dat ik al verkerings heb natuurlijk.
Omstandighedenquote:Op woensdag 31 december 2008 00:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuke man inderdaad. Trouwens die Swaffelaar van Lein lijkt mij ook wel aardig.
Door omstandighedenwas ik wat verhinderd om even echt met ze te kunnen praten en wat nader kennis met ze te maken. Komt misschien nog wel een volgende keer.
Nou dat kan dan nooit wat worden hoor, long term.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:59 schreef Stereotomy het volgende:
Hey ik ben al verliefd op Muaddib. Hij begrijpt mij.![]()
Muad en de swafplank warenquote:Op woensdag 31 december 2008 00:59 schreef Stereotomy het volgende:
Hey ik ben al verliefd op Muaddib. Hij begrijpt mij.Ik vond het ook leuk om Swaffelaar te hebben ontmoet, en Bluezz wat ben jij klein.
![]()
![]()
Ies jouw cameraquote:Op woensdag 31 december 2008 01:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb bijna geen enkele foto geschoten hon
Seth Gaaikema kijken?quote:Op woensdag 31 december 2008 01:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je gaat toch wel iets leuk doen?
Zoals een groot komiek ooit eens zei: "Conaissez-vous Gaaikema? Quelle Gaaikema? Cette Gaaikema!"quote:Op woensdag 31 december 2008 01:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Seth Gaaikema is op TV.
Dat trekt je altijd zo uit een depressie hè? Dat je ziet hoe je leven er ook uit had kunnen zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |