You got to be fucking kidding me. Ik heb voor die weddenschap een deel van het geld van mijn huidige buitenlandbeurs gebruikt, dat geld heb ik minimaal in april nodig.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:47 schreef YazooW het volgende:
[..]
Je bent ervan op de hoogte dat die wedenschap over het hele jaar valt? Die wedenschap loopt dus gewoon door tot 31 december van dit jaar. Die vakantie van jou moet dus een jaartje gaan wachten denk ik. En met een beetje pech word de elfstedentocht op 31 december gereden en ben je al je geld kwijt
Edit: opzich is dit wel een zware FAIL als het echt waar is dat je daar geld op in hebt gezet![]()
Lenen.nl??quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:55 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
You got to be fucking kidding me. Ik heb voor die weddenschap een deel van het geld van mijn huidige buitenlandbeurs gebruikt, dat geld heb ik minimaal in april nodig.
Ik zit echt zwaar in de shit nu....![]()
Iemand die me wil helpen door mijn weddenschap over te kopen voor 1750 euro ?
UBER EPIC FAIL !quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:55 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
You got to be fucking kidding me. Ik heb voor die weddenschap een deel van het geld van mijn huidige buitenlandbeurs gebruikt, dat geld heb ik minimaal in april nodig.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:55 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:55 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Mooi zoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:24 schreef buachaille het volgende:
Helaas zijn de kansen op een elfstedentocht de komende 2 weken verkeken. Koning Winter verslapt en er wordt een zware dooiaanval voorspeld.
en dat voor die 180 euroquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:49 schreef ImMaxa het volgende:
[..]
Weet je dat dat een enorm understatement is?
Wow... wat een winst...quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:27 schreef JohnDDD het volgende:
Ik heb net 2x mijn maandelijkse IB-groeptoelage (ik heb er 1800 van gemaakt in totaal) op NEE ingezet. Ik sta nu wel 900 euro in de min en kan met deze 100 euro nog net overleven maar als het goed is krijg ik straks 2160 euro terug en dan ga ik op vakantie...
Op 1 Januari 2010 krijgt hij dat pas iddquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:18 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
Wow... wat een winst...![]()
Als ik het goed begrijp krijg je momenteel voor iedere euro die je inlegt ¤1,07 terug: dus dan win je maar liefst ¤126,-!
Waarom van de zotte?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:47 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijk onzin ook allemaal.
Natuurlijk heeft de zon invloed op ons klimaat, maar dat we nu weer een koude periode krijgen is echt van der zotte, en dat mensen dat aan dit weer linken is helemaal idioot.
Deze lage temperaturen komen niet ZOMAAR tevoorschijn hoor, dat komt omdat er toevallig een paar hogedrukgebieden ten noorden van ons zitten, voor hetzelfde geld zat er nu een super groot hogedrukgebied ten zuiden van ons, dan hadden we de hele winter regen gehad en hoge temperaturen.
Het is allemaal gewoon toeval.
Het kan volgend jaar net zo goed de hele winter 10 graden blijven al dat het -20 gaat vriezen.
Geen schijn van kans!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:17 schreef MrMvdB het volgende:
[..]
Dat wordt op je knieën voor IB Groep
Gaat al die troep tenminste even weg. Die kou is niet zo erg, maar al die troep op de weg is verschrikkelijk irritant.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:24 schreef buachaille het volgende:
Helaas zijn de kansen op een elfstedentocht de komende 2 weken verkeken. Koning Winter verslapt en er wordt een zware dooiaanval voorspeld.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:46 schreef JohnDDD het volgende:
ik krijg het geld terug tegen 1,20 dus dat wordt dan 2160 euro hè. 360 winst. als ik het goed heb...
mocht er iemand zijn die mijn weddenschap alsnog voor 1700 euro wil overnemen, AUB PM!!!!!
Waarom krijg je het dan tegen 1,20?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:46 schreef JohnDDD het volgende:
ik krijg het geld terug tegen 1,20 dus dat wordt dan 2160 euro hè. 360 winst. als ik het goed heb...
mocht er iemand zijn die mijn weddenschap alsnog voor 1700 euro wil overnemen, AUB PM!!!!!
Dat krijg je helemaal niet. 31 december 23:59 ben je de eerste denk ik.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:46 schreef JohnDDD het volgende:
Ik wil je wel helpen. Op 30 maart van dit jaar koop ik em voor de volle 1800,- (tenzij ie al verloren is natuurlijk)quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:44 schreef JohnDDD het volgende:
1600 euro snel PMen!!!
Met een beetje mazzel kun je die winst na 2e pinksterdag al claimen want als ik op de site van unibet kijk, staat er niet bij over welke elfstedentocht ze het hebben. Op 2e pinksterdag is de elfstedentocht voor fietsers en die gaat sowieso wel door.quote:Op zondag 11 januari 2009 03:00 schreef PierreBetfair het volgende:
Ik wil je wel helpen. Op 30 maart van dit jaar koop ik em voor de volle 1800,- (tenzij ie al verloren is natuurlijk)
deal?
PM me maar als je het interessant vindt.
Zijn we beiden tevree, jij hebt je geld optijd terug en ik heb bijna op zeker 360 winst (al moet ik er nog 9 maanden op wachten)
Pierre
Eer is maar 1 Elfstedentocht, en dat is die op de schaats. Alle andere elfstedentochten worden anders genoemd, fietselfstedentocht, wandelelfstedentocht etc. Dan heb je ook nog de alternatieve elfstedentocht aan de weissensee. Allemaal net iets anders dus.quote:Op zondag 11 januari 2009 04:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel kun je die winst na 2e pinksterdag al claimen want als ik op de site van unibet kijk, staat er niet bij over welke elfstedentocht ze het hebben. Op 2e pinksterdag is de elfstedentocht voor fietsers en die gaat sowieso wel door.
Zou je dat wel doen Pierre, straks is het gewoon FritsSissing die undercover is gegaan en dan kan je fluiten naar je geld. Daarnaast moet je er nog maar op vertrouwen dat die gast op 1 januari 2010 die 2100 euro naar jou overmaakt. Voor hetzelfde geld boekt hij daar weer een vakantie vanquote:Op zondag 11 januari 2009 03:00 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Ik wil je wel helpen. Op 30 maart van dit jaar koop ik em voor de volle 1800,- (tenzij ie al verloren is natuurlijk)
deal?
PM me maar als je het interessant vindt.
Zijn we beiden tevree, jij hebt je geld optijd terug en ik heb bijna op zeker 360 winst (al moet ik er nog 9 maanden op wachten)
Pierre
Dan nog lukt 't niet omdat hij 't account niet op zijn naam mag overzetten.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:43 schreef BruggiKeane het volgende:
Ik neem aan dat Pierre de inloggevens van John krijgt als hij geld heeft overgemaakt?
Blijft tricky....
Mooi, het heeft lang zat geduurd. Is dat gezeik op tv over dat natuurijs ook weer weg.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:48 schreef buachaille het volgende:
Met de huidige voorspelligen zal zelfs het laatste ijs op windluwe plaatsen uit de zon zeker wegsmelten: http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/ensemble.html
iddquote:Op zondag 11 januari 2009 17:56 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Mooi, het heeft lang zat geduurd. Is dat gezeik op tv over dat natuurijs ook weer weg.
Dat is net zoiets als een Dakar-rally organiseren in Zuid-Amerikaquote:Op zondag 11 januari 2009 18:04 schreef ABBA_Jehova het volgende:
Kunnen ze nou niet een 8/910/11/12/13.... stedentocht uitstippelen in andere delen van ons land, waar het wel hard gevroren heeft? Heeft alleen Friesland nou het "recht" om een grote schaatstocht te mogen organiseren?![]()
Onzin, de Dakar route is ieder jaar anders. Ze zijn nu om begrijpelijke redenen naar zuid Amerika gegaan, omdat een Dakar in zuid Afrika waarschijnlijk niet meer kan wegens veiligheidsoverwegingen. Zo´n Afrika/race wel, omdat dat de prestige en bekendheid mist, waardoor terroristen er weinig aan hebben hun te bedreigen.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als een Dakar-rally organiseren in Zuid-Amerika
Oh, wacht
Het valt mij tegen dat er in mijn provincie Limburg helemaal niets werd georganiseerd. Het vroor hier 2 weken astronomisch. Toegegeven, je hebt hier geen grote meren of vaarten, alleen snelstromende kleine rivieren en beken.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:20 schreef ABBA_Jehova het volgende:
Voor een alternatieve elfstedentocht wordt altijd uitgeweken naar het buitenland. Nu ligt er buiten Friesland een dik pak ijs en wordt er, voor zover ik weet, niets ondernomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |