Ik wil je wel helpen. Op 30 maart van dit jaar koop ik em voor de volle 1800,- (tenzij ie al verloren is natuurlijk)quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:44 schreef JohnDDD het volgende:
1600 euro snel PMen!!!
Met een beetje mazzel kun je die winst na 2e pinksterdag al claimen want als ik op de site van unibet kijk, staat er niet bij over welke elfstedentocht ze het hebben. Op 2e pinksterdag is de elfstedentocht voor fietsers en die gaat sowieso wel door.quote:Op zondag 11 januari 2009 03:00 schreef PierreBetfair het volgende:
Ik wil je wel helpen. Op 30 maart van dit jaar koop ik em voor de volle 1800,- (tenzij ie al verloren is natuurlijk)
deal?
PM me maar als je het interessant vindt.
Zijn we beiden tevree, jij hebt je geld optijd terug en ik heb bijna op zeker 360 winst (al moet ik er nog 9 maanden op wachten)
Pierre
Eer is maar 1 Elfstedentocht, en dat is die op de schaats. Alle andere elfstedentochten worden anders genoemd, fietselfstedentocht, wandelelfstedentocht etc. Dan heb je ook nog de alternatieve elfstedentocht aan de weissensee. Allemaal net iets anders dus.quote:Op zondag 11 januari 2009 04:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel kun je die winst na 2e pinksterdag al claimen want als ik op de site van unibet kijk, staat er niet bij over welke elfstedentocht ze het hebben. Op 2e pinksterdag is de elfstedentocht voor fietsers en die gaat sowieso wel door.
Zou je dat wel doen Pierre, straks is het gewoon FritsSissing die undercover is gegaan en dan kan je fluiten naar je geld. Daarnaast moet je er nog maar op vertrouwen dat die gast op 1 januari 2010 die 2100 euro naar jou overmaakt. Voor hetzelfde geld boekt hij daar weer een vakantie vanquote:Op zondag 11 januari 2009 03:00 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Ik wil je wel helpen. Op 30 maart van dit jaar koop ik em voor de volle 1800,- (tenzij ie al verloren is natuurlijk)
deal?
PM me maar als je het interessant vindt.
Zijn we beiden tevree, jij hebt je geld optijd terug en ik heb bijna op zeker 360 winst (al moet ik er nog 9 maanden op wachten)
Pierre
Dan nog lukt 't niet omdat hij 't account niet op zijn naam mag overzetten.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:43 schreef BruggiKeane het volgende:
Ik neem aan dat Pierre de inloggevens van John krijgt als hij geld heeft overgemaakt?
Blijft tricky....
Mooi, het heeft lang zat geduurd. Is dat gezeik op tv over dat natuurijs ook weer weg.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:48 schreef buachaille het volgende:
Met de huidige voorspelligen zal zelfs het laatste ijs op windluwe plaatsen uit de zon zeker wegsmelten: http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/ensemble.html
iddquote:Op zondag 11 januari 2009 17:56 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Mooi, het heeft lang zat geduurd. Is dat gezeik op tv over dat natuurijs ook weer weg.
Dat is net zoiets als een Dakar-rally organiseren in Zuid-Amerikaquote:Op zondag 11 januari 2009 18:04 schreef ABBA_Jehova het volgende:
Kunnen ze nou niet een 8/910/11/12/13.... stedentocht uitstippelen in andere delen van ons land, waar het wel hard gevroren heeft? Heeft alleen Friesland nou het "recht" om een grote schaatstocht te mogen organiseren?![]()
Onzin, de Dakar route is ieder jaar anders. Ze zijn nu om begrijpelijke redenen naar zuid Amerika gegaan, omdat een Dakar in zuid Afrika waarschijnlijk niet meer kan wegens veiligheidsoverwegingen. Zo´n Afrika/race wel, omdat dat de prestige en bekendheid mist, waardoor terroristen er weinig aan hebben hun te bedreigen.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als een Dakar-rally organiseren in Zuid-Amerika
Oh, wacht
Het valt mij tegen dat er in mijn provincie Limburg helemaal niets werd georganiseerd. Het vroor hier 2 weken astronomisch. Toegegeven, je hebt hier geen grote meren of vaarten, alleen snelstromende kleine rivieren en beken.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:20 schreef ABBA_Jehova het volgende:
Voor een alternatieve elfstedentocht wordt altijd uitgeweken naar het buitenland. Nu ligt er buiten Friesland een dik pak ijs en wordt er, voor zover ik weet, niets ondernomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |