Staat het tegenwoordig niet meer op toch vanwege de uitzendrechten?quote:Op maandag 29 december 2008 00:48 schreef Parafernalia het volgende:
Ik heb 't gemist. Waarom wordt het niet herhaald
Uitzending gemist?
Leuk. Elke week dezelfde vraag 10x voorbij te zien komen.quote:Op maandag 29 december 2008 00:48 schreef Parafernalia het volgende:
Ik heb 't gemist. Waarom wordt het niet herhaald
Uitzending gemist?
Die, vreemd genoeg, in het programma zelf, amper worden gebruikt.quote:Op maandag 29 december 2008 00:51 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Staat het tegenwoordig niet meer op toch vanwege de uitzendrechten?
Beetje minder fokken misschien?quote:Op maandag 29 december 2008 00:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk. Elke week dezelfde vraag 10x voorbij te zien komen.
Iddquote:Op maandag 29 december 2008 01:05 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Beetje minder fokken misschien?
quote:Op maandag 29 december 2008 00:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet meer drinken, maril.
Dat was tegen Roemenie.
Heb het in de OP verwerkt.quote:Op maandag 29 december 2008 17:26 schreef maril het volgende:
Nog even dit, misschien is het handig dit op het openingspagina te zetten. Elke maandag ,zo tegen de avond als de herhaling op ned 2 is geweest, staat het op deze link.
http://www.nos.nl/nosstud(...)etbal_2008-2009.html
Goeie tipquote:Op maandag 29 december 2008 17:26 schreef maril het volgende:
Nog even dit, misschien is het handig dit op het openingspagina te zetten. Elke maandag ,zo tegen de avond als de herhaling op ned 2 is geweest, staat het op deze link.
http://www.nos.nl/nosstud(...)etbal_2008-2009.html
Ik vond dat helemaal niet hinderlijk, zo einde jaar is zo'n terugblik mijn inziens volkomen terecht. Zeker als Ruud en Foppe gast zijn.quote:Op maandag 29 december 2008 18:57 schreef Rucebo het volgende:
Snap het wel gezien de gasten maar de laatste twee aflevering hebben ze het weer de hele tijd over het EK gehad, alsof er zo niks gebeurd. Dat gezeur of Boulah wel of niet had moeten blijven etc. weten we nu wel...
Maril, jij moet vanavond rond half/kwart voor elf dat programma van Jeroen Pauw, op Nederland 1, dacht ik, checken.quote:Op maandag 29 december 2008 21:10 schreef maril het volgende:
[..]
Ik vond dat helemaal niet hinderlijk, zo einde jaar is zo'n terugblik mijn inziens volkomen terecht. Zeker als Ruud en Foppe gast zijn.
Dacht je dat ik dat niet wist?quote:Op maandag 29 december 2008 21:13 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Maril, jij moet vanavond rond half/kwart voor elf dat programma van Jeroen Pauw, op Nederland 1, dacht ik, checken.
Ik wilde je behoeden voor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |