Oe wat een mooi koppie! Stoere look!quote:Op maandag 29 december 2008 09:47 schreef lies1947 het volgende:
wat een gedoe, nog maar een keer: gato[ afbeelding ]
Als ik ook maar 1 minuut in me bed lig komt tuts al bij me liggen en gaan we slapen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 04:05 schreef Harajuku. het volgende:
Tegenwoordig, gelijk al als ik Jazz oppak nestelt hij zich onder mn kin en geeft dan constant kopjes/ilkjes/liefdesbeetje aan mijn wang.
Wat een bazenkatquote:Op maandag 29 december 2008 09:47 schreef lies1947 het volgende:
wat een gedoe, nog maar een keer: gato[ afbeelding ]
Wat een fotomodel!quote:Op maandag 5 januari 2009 09:47 schreef Raiko het volgende:
Luna, mijn Britse Langhaar. Ze is nu 14,5 week oud
[ afbeelding ]
Hij kijkt niet echt blij neequote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:51 schreef Bengeltje het volgende:
[ afbeelding ]
Bo vindt de sneeuw maar niets.
Awww, dat gezichtje!quote:Op maandag 5 januari 2009 09:47 schreef Raiko het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wil de mijne ook. 1 nadeel hij gaat mn kin dan net zo behandelen als een katte vacht. Niet dat ik zo veel haar heb daar maar hij bijt vrij hard om het zo genaamd schoon te maken. Ook mn neus vind ie leuk om in te bijten en doet dat erg hard. Ik vind t lief en aardig en kroel graag met m. Het doet all1 pijn en dus moet ik hem weg houden van mn neus en kin. Erg jammer maar t zei zo.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 04:05 schreef Harajuku. het volgende:
Tegenwoordig, gelijk al als ik Jazz oppak nestelt hij zich onder mn kin en geeft dan constant kopjes/ilkjes/liefdesbeetje aan mijn wang.
Mooi dier!! Abbesijn?quote:
Awww,quote:Op maandag 5 januari 2009 09:47 schreef Raiko het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ze gaan op t baasje lijken hequote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Awww,
En die van Outpost is ook lief,.
Aww wat zielig,quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ze gaan op t baasje lijken he
Nee geintje. Thx hij kan erg lief zijn. Helaas heeft ie sinds kort suikerziekte en moet ie op bepaalde tijden eten dus niet er voor of er na. Redelijk stipt. Waardoor hij wel erg vervelend kan worden omdat ie eten wil. Maarja daar kan hij dan ook weer niks aan doen.
Welke vind je t leukst? Ik zelf foto 2
8 jaar en nog wat maanden. Hij moet nu ook iedere dag voor de rest van zn leven aan de spuitquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Aww wat zielig,. Hoe oud issie?
Ik vind 2 en 3 erg leuk.
die is echt gaaf!quote:Op maandag 5 januari 2009 13:45 schreef Juup© het volgende:
Gijs op jacht in de sneeuw
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:27 schreef Dagoduck het volgende:
tvp, binnekort foto's me kat en ik gaan film kijken..
Nee een andere met ehh zon neger en maffiaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Zeker snowfever
![]()
Lekker toepasselijk ook nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |