Mariah is zeker wel een van mijn favoriet maar christina zeker niet misschien kan iemand me op andere gedachte brengen door foto van haar te poste zonder make-up. Kijk toch is naar dat kop van mariah ze wilt gwn pik !quote:Op maandag 5 januari 2009 11:59 schreef Zegt het volgende:
Christina Aguilera de papegaai mooier dan Mariah? Excusez moi....kijk even goed naar de gezichten...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen van beiden echt mijn smaak, maar Mariah is een stuk beter!
LOL.. ja , ik ben enorm homofoob.quote:Op maandag 5 januari 2009 09:38 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wat een onzinZo onzeker dat je bang bent dat mensen denken dat je homo bent? Waarom kan er nou weer niet in één topic een knapste vrouw en knapste man gekozen worden.
Ja, heel erg. Ik ben erg bang dat ik er zelf een ben enzoquote:
Nou als dat al de leukste is moet het met jouw leven wel erg gesteld zijn. Start lekker zelf een topic met alleen vrouwen anders? Of geef gewoon toe dat je niet wil nadenken over de hotness die Jude Law is, omdat je jezelf dan niet kan inhoudenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 03:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL.. ja , ik ben enorm homofoob.
Dat is wel de leukste opmerking die ik in jaren gehoord heb.
Maar nee, ik heb gewoon geen zin om tussen mannen te gaan kiezen. Zoals gezegd vind ik dat je daar maar een apart topic voor moet starten. Komt nog bij dat er echt een serie treurige mannen in deze lijst staan. Daar wil je gewoon op geen van twee stemmen, dat lijkt me duidelijke. Ik bedoel, Peter R de Vries en die lul 'Ik sta hier op schiphol en niemand ziet me' van Stegeman ofzo...
Ja, dat is waar. Het liefst zou ik met Jude law vanmiddag nog in bed duiken. Wat een hunk man. Echt!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:06 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nou als dat al de leukste is moet het met jouw leven wel erg gesteld zijn. Start lekker zelf een topic met alleen vrouwen anders? Of geef gewoon toe dat je niet wil nadenken over de hotness die Jude Law is, omdat je jezelf dan niet kan inhouden
Waanzinnig mooi?quote:Op maandag 5 januari 2009 03:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Christina is waanzinnig mooi, maar ze verpest zichzelf regelmatig door de makeup. Jammer is dat. Zonder makeup verlsaat ze 9 van de 10 dames in deze lijst en mischien wel allemaal.
Boeiend. Haar tieten zijn tenminste wel echt.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:06 schreef Spees_Eend het volgende:
Die foto's bevestigen voor mij de veel-knapper-heid van Christina. Wat een topzwaar gedrocht vind ik Mariah toch.
Uhm, nee.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:22 schreef bondgirl007 het volgende:
[..]
Boeiend. Haar tieten zijn tenminste wel echt.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:31 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Dat is toch echt een lelijke kop hoor
En verder ook nog aan alle kanten waar ze verlept was enigszins rechtgetrokken.quote:
als je nou es een eigen polletje/topic start met alleen vrouwen, nog wat babes toevoegen enzo.quote:
Dat valt wel mee geloof ik.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
[..]
En verder ook nog aan alle kanten waar ze verlept was enigszins rechtgetrokken.
Laten we het houden op verschil van smaak, zoals voor iedereen in dit topic geldt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:41 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Vertel nou es wat er aantrekkelijk is de kop die ze daar trekt?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |