SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door shiNinG_staR op 02-01-2009 14:07:13 ]
Ik wist niet dat het een tournament wasquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:02 schreef Spees_Eend het volgende:
nieuwe ronde? de oorspronkelijke lijst moet toch steeds kleiner worden neem ik aan? of doen we in twee delen...
haal ik mijn reactie zo wel weer weg ..zaten wel knappe dames in je lijstjequote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het een tournament was? Ik dacht gewoon een lijstje waarbij ieder z'n voorkeur kon geven! Excuses als dit niet het geval was
edit: ik lees nu de OP, ik had het verkeerd begrepen geloof ik. Laat mijn lijstje maar dan!
gwen stefani ziet er pas niet uitquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:18 schreef Smart_ass het volgende:
Die Samantha Ronson ziet er niet uit man.
Oh my god!!! Gerard Butler is inderdaad enorm knap!! De mooiste op aarde!!quote:[b]Op zondag 4 januari 2009 13:17 schreef Desii het volgende:
Maar ik mis toch wel één van de mooiste mannen van de wereld in dit lijstje![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 januari 2009 17:40 schreef DesertRose het volgende:
[..]
Oh my god!!! Gerard Butler is inderdaad enorm knap!! De mooiste op aarde!!![]()
![]()
Ben echt zwaar verliefd op hem...hihi
Inderdaad. En zonder die kilo's make-up is ze nog 300 keer knapperquote:Op zondag 4 januari 2009 21:06 schreef Spees_Eend het volgende:
Die foto's bevestigen voor mij de veel-knapper-heid van Christina. Wat een topzwaar gedrocht vind ik Mariah toch.
Zo kan ik er ook nog wel 30 noemen die vele malen mooier zijn dan de personen in deze lijst. Kate hoort daar ook bij ja... en wat mij betreft Mandy Moore, Sophie Marceau, Julia Stiles enz enz enz. Maar ook daarover zullen de meningen verschillen. Smaak blijft een vreemd iets.quote:Op maandag 5 januari 2009 02:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Inderdaad. En zonder die kilo's make-up is ze nog 300 keer knapper
Kunnen we in ronde 2 niet stiekem Kate Hudson erbij doen?
[ afbeelding ]
Christina is waanzinnig mooi, maar ze verpest zichzelf regelmatig door de makeup. Jammer is dat. Zonder makeup verlsaat ze 9 van de 10 dames in deze lijst en mischien wel allemaal.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:06 schreef Spees_Eend het volgende:
Die foto's bevestigen voor mij de veel-knapper-heid van Christina. Wat een topzwaar gedrocht vind ik Mariah toch.
Wat een onzinquote:Op maandag 5 januari 2009 03:52 schreef scanman01 het volgende:
Ondanks de 'regels' stem ik toch, aangezien ik vind dat je dan maar twee aparte topics moet maken als je zowel mannelijke als vrouwelijke celebs wilt vergelijken. Ik stem dus alleen op de dames.
Samantha Ronson vs Uma Thurman
Tooske Ragas vs Marlayne Sahupaly
Britney Spears vs Katy Perry
Kelly Clarksonvs Lindsay Lohan
Sienna Miller vs Selma Hayek
Christina Aguilera vs Mariah Carey
Ellemieke Vermolen vs Nicolette van Dam
Ashley Olsen vs Nicole Richie
Viktoria Koblenko vs Carice van Houten
Oprah Winfrey vs Tina Turner
Gwen Stefani vs Jennifer Lopez
Jezus, homofoob much?quote:Op maandag 5 januari 2009 03:52 schreef scanman01 het volgende:
Ondanks de 'regels' stem ik toch, aangezien ik vind dat je dan maar twee aparte topics moet maken als je zowel mannelijke als vrouwelijke celebs wilt vergelijken. Ik stem dus alleen op de dames.
Samantha Ronson vs Uma Thurman
Tooske Ragas vs Marlayne Sahupaly
Britney Spears vs Katy Perry
Kelly Clarksonvs Lindsay Lohan
Sienna Miller vs Selma Hayek
Christina Aguilera vs Mariah Carey
Ellemieke Vermolen vs Nicolette van Dam
Ashley Olsen vs Nicole Richie
Viktoria Koblenko vs Carice van Houten
Oprah Winfrey vs Tina Turner
Gwen Stefani vs Jennifer Lopez
|