Ok dan volgt nu ronde 2! En... nu komt het... dat wist nog niemand... ik ga een even lang lijstje maken waaruit jullie weer mogen kiezen! De winnaars van beider lijsten gaan het dan vervolgens tegen elkaar opnemen!
En daarna zal de lijst slinken tot we 1 uberhunk en 1 uberbabe hebben. Vanzelfsprekend is de uitslag dan zeer discutabel aangezien ik bepaal wie in de lijstjes staan
Perez Hilton vs Sean Penn
Kate Hudson vs Katie Holmes
Johnny Knoxville vs Barack Obama
Wendy van Dijk vs Sophie Hilbrand
Duffy vs Beyoncé
Anne Hathaway vs Hayden Panetierre
Wessel van Diepen vs Beau van Erven Dorens
Denise Richards vs Jennifer Aniston
Matthew McConnaughey vs Matt Damon
Jessica Alba vs Miley Cyrus
Adolf Hitler vs Harry Mulisch
Dakota Fanning vs Ali Lohan
Will Smith vs Jake Gyllenhaal
Pink vs Penelope Cruz
Jim Carrey vs Ben Stiller
Sarah Jessica Parker vs Jessica Simpson
Tom Cruise vs Daniel Craig
Marijke Helwegen vs Christine van der Horst
Hugh Grant vs Colin Firth
Jeroen van Koningsbrugge vs Winston Gerstanowicz
Julia Stiles vs Cameron Diaz
Rihanna vs Dita von Teese
Keira Knightley vs Reese Witherspoon
Kopieert en geeft uw mening!__________________________________________
Mijn lijstje:
Perez Hilton vs Sean Penn
Skinny bitch is lookin' fiiiineKate Hudson vs Katie Holmes
Kate Hudson is veel vrolijker, Katie lijkt wel gedrogeerdJohnny Knoxville vs
Barack Obama Barack Obama for president mister World!Wendy van Dijk vs Sophie Hilbrand
Wendy is net wat mooier en knap dat ze op deze leeftijd nog in maatje 126 past!Duffy vs Beyoncé
Na de clip van Put a Ring on it ben ik overtuigd van het feit dat Beyonce afstamt van een renpaard. Duffy is mooi.Anne Hathaway vs
Hayden Panetierre Anne's "mooie" features zijn allemaal net iets te groot en dus clownesk.Wessel van Diepen vs
Beau van Erven Dorens doe dan Beau maar. Wessel is een saaie grijze muis.Denise Richards vs
Jennifer Aniston what's up with al the Maniston-talk? Ik vind haar gewoon mooi!Matthew McConnaughey vs
Matt Damon ik begin Matt Damon erg te waarderen! Net als dat ik tegenwoordig ook olijven lust.Jessica Alba vs Miley Cyrus
Jessica Alba is erg mooi, Miley een beetje té MySpaceAdolf Hitler vs
Harry Mulisch Harry's neus i.c.m. Adolf's snor zou het afmaken. Oh, en ik ga naar de hel door dit te plaatsen. Sorry God!Dakota Fanning vs Ali Lohan
Dakota is mooi en talentvol!Will Smith vs
Jake Gyllenhaal Uhm...uhm...uhm... dan tóch maar Jake!Pink vs Penelope Cruz
Pink mits ze een keer haar haar laat groeien.Jim Carrey vs Ben Stiller
Jim Carrey is onder dat elastieken gezicht best appetijtelijkSarah Jessica Parker vs
Jessica Simpson Jessica Simpson is toch wel een natural beauty. SJP is meer Black Beauty.Tom Cruise vs Daniel Craig
Beiden nooit mijn types geweest maar sorry, Daniel is toch wel echt nét Aart Staartjes.Marijke Helwegen vs
Christine van der Horst Christine is zooooooooooo hot.Hugh Grant vs Colin Firth
Doet u mij maar een onsje Hugh.Jeroen van Koningsbrugge vs
Winston Gerstanowicz Winston, mits hij de kraagjes ditchtJulia Stiles vs Cameron Diaz
Julia Stiles is een bitchbeauty.Rihanna vs Dita von Teese
Vind een tintje toch mooier dan de corpselookKeira Knightley vs
Reese Witherspoon Reese is cute!