abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 december 2008 @ 19:50:14 #1
237584 Picklz-unlimited
bij gebrek aan beter
pi_64439976
Wie heeft dit ook.
Ik heb geen fotos van mijzelf, ook niet digitaal. En de enige babyfoto die ik had is nu ook pleite.
Daarnet vroeg een maat of ik een foto had van mijzelf maar kan hem dus niets toesturen. En eerlijk gezegd wil ik dat er ok geen goto gemaakt wordt van mij..

Wie is er ook niet zo foto gek, want in deze tijd ontkom je er haast niet aan?
We are not the perfect people. Yet we are called for a perfect mission.
We cannot stand sidelined. We must fight for change now.
(van wie is dit?)
  zondag 28 december 2008 @ 19:51:17 #2
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_64440015
Wat heb je dan op je ID gezet, een aap ofzo?
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_64440033
quote:
Op zondag 28 december 2008 19:51 schreef Rosbief het volgende:
Scherp
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  zondag 28 december 2008 @ 19:51:53 #4
158452 IQM
I am the one
pi_64440034
Waarom ben je niet 'fotogek'?
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
  zondag 28 december 2008 @ 19:55:56 #5
211118 klaasdj
Juice by Tappy!
pi_64440170
quote:
Op zondag 28 december 2008 19:50 schreef Picklz-unlimited het volgende:
Wie heeft dit ook.
Ik heb geen fotos van mijzelf, ook niet digitaal. En de enige babyfoto die ik had is nu ook pleite.
Daarnet vroeg een maat of ik een foto had van mijzelf maar kan hem dus niets toesturen. En eerlijk gezegd wil ik dat er ok geen goto gemaakt wordt van mij..

Wie is er ook niet zo foto gek, want in deze tijd ontkom je er haast niet aan?
Geen vakantiefoto's? o.i.d.
Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
American Studies, RuG met minor journalistiek.
pi_64440726
beetje onzeker ?
pi_64442422
Reactie van mijn oma na het zien van vakantiefoto-album:
'Ben je d'r wel echt geweest?'
'Hoezo?'
'Je staat zelf nergens op de foto!'

Helemaal niet bij nagedacht dat het ook wel eens leuk is om een foto te hebben waar je dan zelf op staat met de toren van Pisa op de achtergrond.
  zondag 28 december 2008 @ 21:05:57 #8
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_64442543
Hoax.
Iedereen heeft een identiteitskaart en/of paspoort.
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
  zondag 28 december 2008 @ 21:08:46 #9
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_64442646
quote:
Op zondag 28 december 2008 21:05 schreef B.E.D het volgende:
Hoax.
Iedereen heeft een identiteitskaart en/of paspoort.
Hij zal het niet zo letterlijk bedoelen, denk ik.
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_64443386
quote:
Op zondag 28 december 2008 19:50 schreef Picklz-unlimited het volgende:
En de enige babyfoto die ik had is nu ook pleite.
quote:

Geen aap maar wel die ene babyfoto
the pleasure - the privilege is mine
pi_64451591
Herkenbaar, had ik jarenlang ook zo.

De laatste tijd wil ik juist met maten enzo op foto. M'n social reputation beetje opkrikken, jeweetz.
pi_64454839
opgeschoond en naar R&P
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_64458298
Ik ben zelf ook niet heel gek op foto's van mezelf. Op vakantie maak ik vaak veel foto's van de omgeving of van familie en/of vrienden, maar veel foto's van mezelf heb ik dus ook niet. Standaard pasfoto's enzo wel, maar die zijn alleen voor als m'n ID of OV weer eens afloopt...
  maandag 29 december 2008 @ 11:47:44 #14
237584 Picklz-unlimited
bij gebrek aan beter
pi_64459582
Dus als ik het goed begrijp staat toch wel iedereen regelmatig op de kiek? Toch wel gek dat fotos van jezelf niet meer wegte denken zijn. Dus dat het haast abnormaal zou zijn als je geen fotos van jezelf hebt.
(van wie is dit?)
pi_64459985
Is vrij normaal tegenwoordig ja, omdat foto's niks meer kosten, je kan kieken tot het je bevalt en het leuk schijnt te zijn voor later.
  maandag 29 december 2008 @ 12:12:50 #16
237584 Picklz-unlimited
bij gebrek aan beter
pi_64460223
Die redenering klinkt logisch, maar vind ik persoonlijk vrij kort door de bocht. Als ik gewoon niet op fotos wil staan omdat ik mezelf niet fotogeniek genoeg vind, is dat dan ook maar abnormaal?
iedereen zeurt maar om fotos. Ben je op jezelf niet meer goed genoeg tegenwoordig?
(van wie is dit?)
pi_64460457
Ik heb ook weinig fotos waar ik zelf op sta (wel van toen ik klein was en mn ouders nog alles vast legde)
Maar ik heb sowieso bijna geen fotos ook niet waar ik zelf dan weer niet op sta
Maar ik kan gewoon niet tegen dat overal maar fotos en filmpjes van moeten maken
Als ik op vakantie ben of uit ben etc dan ervaar ik het liever zelf dan de hele tijd door het oog van zo'n apparaat te kijken en de helft te missen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_64460478
Je hoeft echt niet altijd als fotomodel op de foto terecht te komen hoor, soms is het gewoon wel leuk om een visuele herinnering te hebben aan een bepaald moment.

Poseren op vakantiefoto's voor monumentjes vind ik overigens ook helemaal drie keer niks!
Spontane fotos van dat ik met de kindjes speel in de zee een stuk leuker, maar dan vooral omdat de kindjes erop staan
En van nieuwe kapsels soms ook wel ff leuk en van een nieuwe tattoo, zodat ik mn moeder even kan plagen in der mail..

Ik snap je verder wel een beetje hoor, overal gaan stilstaan en CHEESE zeggen voor een mugshot is imho ook ontzettend boring.
pi_64460600
Ok, sommige mensen vinden het niet echt tof als overal maar een heleboel foto's worden genomen.

Dat je echter geen enkele foto van jezelf hebt, is iets heel anders. Volgens mij ben je gewoon heel onzeker over je uiterlijk.
pi_64460693
quote:
Op maandag 29 december 2008 12:26 schreef Xeanor het volgende:
Ok, sommige mensen vinden het niet echt tof als overal maar een heleboel foto's worden genomen.

Dat je echter geen enkele foto van jezelf hebt, is iets heel anders. Volgens mij ben je gewoon heel onzeker over je uiterlijk.
Ik ging er dan ook vanuit dat TS nogal overdrijft
Anders is ie gewoon maf
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 29 december 2008 @ 12:34:28 #21
237584 Picklz-unlimited
bij gebrek aan beter
pi_64460847
Ik denk dat voor mezelf de nadruk idd. ligt op het esthische. Dus dat ik zie dat anderen over anderen oordelen op het uiterlijk af. Ik heb zelf zoiets van, leer mij persoonlik kennen ipv een foto te bewonderen. Maar dat blijkt helaas niet te stroken met de tijdsgeest. En ik vroeg me af of er meer mensen waren die mijn mening delen. So far so good, of eigenlijk kan het nog veel meer, maarja...
(van wie is dit?)
pi_64460936
quote:
Op maandag 29 december 2008 12:34 schreef Picklz-unlimited het volgende:
Ik denk dat voor mezelf de nadruk idd. ligt op het esthische. Dus dat ik zie dat anderen over anderen oordelen op het uiterlijk af. Ik heb zelf zoiets van, leer mij persoonlik kennen ipv een foto te bewonderen. Maar dat blijkt helaas niet te stroken met de tijdsgeest. En ik vroeg me af of er meer mensen waren die mijn mening delen. So far so good, of eigenlijk kan het nog veel meer, maarja...
sorry hoor maar ookal ga je nooit op de foto dan blijf je nog lelijk
Dus als je er zo mee zit kun je beter een andere tactiek gaan verzinnen bv een make over of een keer goed naar de kapper
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 29 december 2008 @ 12:40:21 #23
237584 Picklz-unlimited
bij gebrek aan beter
pi_64461045
Ik vind dat er meer aan een persoon is dan een foto. Over het algemeen ben ik niet hondslelijk. Wat is er zo moeilijk aan te begrijpen dat ik liever niet op de foto wil? Maar iedereen blijft maar zeuren om die fotos. Het is alsof mensen om je heen maar blijven zueren om je "hyves"
(van wie is dit?)
pi_64461120
quote:
Op maandag 29 december 2008 12:40 schreef Picklz-unlimited het volgende:
Ik vind dat er meer aan een persoon is dan een foto. Over het algemeen ben ik niet hondslelijk. Wat is er zo moeilijk aan te begrijpen dat ik liever niet op de foto wil? Maar iedereen blijft maar zeuren om die fotos. Het is alsof mensen om je heen maar blijven zueren om je "hyves"
mensen gaan je toch beoordelen op je uiterlijk
Kun jij dat wel willen
Ik wil ook dat er nooit meer honger is op aarde meer van die bla maar dat wil niet zeggen dat het nu allemaal opgelost is
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_64462352
quote:
Ik vind dat er meer aan een persoon is dan een foto.
Bij jou zijn het bekenden die zeuren om een foto, dus die kennen jou al en weten dat er meer is aan jou dan je beeldige looks sommige mensen vinden het gewoon leuk om foto's te hebben van hun vrienden, ongeacht hoe knap ze zijn. Ik heb ook foto's van al mn vrienden in mn hal hangen, nooit bij nagedacht of ze er wel als modellen uit zien en of de foto de volledige essentie van hun persoonlijkheid weergeeft
pi_64462749
quote:
Patat Friet
pi_64462759
quote:
Ik begrijp niet dat je met dit argument gaat gooien. "Ik vind dat er meer aan een persoon is dan een foto."

Op mijn facebook staan ook een aantal foto's van mij, en alhoewel ik het met dat argument eens ben is dat totaal irrelevant. Op facebook heb ik contact met bekenden die ik in real-life heb ontmoet. Zij weten hoe ik uit zie, alleen kunnen ze via internet nou up to date blijven over hoe ik er door de jaren heen uitzie, want sommigen wonen nogal ver weg.

Dat iemand daar (bijv. facebook) een foto van zich post met op de achtergrond de eiffeltoren, heeft dus echt helemaal niets te maken met zijn/haar uiterlijk, alleen maar met "kijk! ik was in parijs!". Als je niet eens zo'n foto van jezelf zou willen hebben, ben je denk ik nogal geobsedeerd door je eigen uiterlijk.
pi_64468394
Plus dat als je denkt dat iemands uiterlijk zien alleen maar iets zegt over mooi of niet mooi, je wellicht oppervlakkiger bent dan je wilt zijn
  maandag 29 december 2008 @ 18:59:41 #29
237584 Picklz-unlimited
bij gebrek aan beter
pi_64473297
quote:
Op maandag 29 december 2008 13:34 schreef Xeanor het volgende:
Dat iemand daar (bijv. facebook) een foto van zich post met op de achtergrond de eiffeltoren, heeft dus echt helemaal niets te maken met zijn/haar uiterlijk
Dat was niet mijn argument niet btw. Ik snap best dat je kiekjes wilt delen vanwaar je geweest bent. Al is het met de eiffeltiren. Wat ik bedoel is dat ik liever niet wil dat mensen gaan koekeloeren, en ik heb niks met het openlijk op internet gooien van een eigen profiel-foto. Of enig andere foto van mezelf. Want oordelen op uiterlijk doetstandaard iedereen. Ik heb liever dat mensen mij leren kennen, behalve een foto. En dat mensen steeeds zueren om een foto dat snap ik niet. Waarom zijn fotos zo gemeengoed geworden kan het echt niet zonder?
(van wie is dit?)
  maandag 29 december 2008 @ 19:02:38 #30
237584 Picklz-unlimited
bij gebrek aan beter
pi_64473384
quote:
Op maandag 29 december 2008 16:32 schreef MarMar het volgende:
Plus dat als je denkt dat iemands uiterlijk zien alleen maar iets zegt over mooi of niet mooi, je wellicht oppervlakkiger bent dan je wilt zijn
Je gaat het gewoon omdraaien, jullie zin me een stelletje. Als dit topic over het belang van een mooi uiterlijk zou gaan hadden jullie wer het omgekeerde beweert zeker?
slot op dit topic. Ik heb het alweer gezien. Mensen vallen je liever aan en proberen je onderuit te halen.
(van wie is dit?)
pi_64474062
quote:
Op maandag 29 december 2008 19:02 schreef Picklz-unlimited het volgende:

[..]

Je gaat het gewoon omdraaien, jullie zin me een stelletje. Als dit topic over het belang van een mooi uiterlijk zou gaan hadden jullie wer het omgekeerde beweert zeker?
slot op dit topic. Ik heb het alweer gezien. Mensen vallen je liever aan en proberen je onderuit te halen.
Als je zo slecht tegen kritiek kan als deze posting laat zien snap ik dat je geen foto's wilt laten zien...
Uiterlijk is een van de vele dingen waarop mensen je kunnen beoordelen..
ik zeg kunnen, want niet iedereen doet het..
een foto zegt idd veel meer dan knap/lelijk of geschikt/ongeschikt...
uiterlijk is veel meer dan dat... maar blijkbaar is het idee dat er mensen zijn die je gaan beoordelen op je uiterlijk al te moeilijk voor je...
uiterlijk/wat je doet/wat je niet doet/werk/uitstraling/uitlatingen, er zijn erg veel dingen waarop je beoordeeld en zelfs veroordeeld kan worden...
een foto is niet heilig als in de ultieme manier om een mens te beschrijven...
het is een foto, een tweedimensionale afbeelding van de met de ogen te waarnemen werkelijkheid...

als jij je stoort aan de kritiek (positief dan wel negatief) die mensen daarop zouden kunnen hebben draait het dus niet om de foto, maar om de waarde die jij hecht aan die kritiek, waarvan jij zelf al zegt dat die niet gebaseerd is op de persoon, maar zijn of haar afbeelding...
pi_64474110
Ik zet ook geen foto's van mezelf online. Dat is heel wat anders dan helemaal geen foto's van jezelf (willen) hebben

Beetje jammer dat je meteen zo in je slachtofferrol kruipt. Men begrijpt je niet of denkt dat er een diepere reden achter zit en meteen word je 'onderuit gehaald'. Boehoehoe!
  maandag 29 december 2008 @ 20:04:26 #33
237584 Picklz-unlimited
bij gebrek aan beter
pi_64475354
Altijd mensen onderuit proberen te halen, altijd proberen tenen te trappen. Ik zie het alweer dat ik niet hier moet zijn voor ideen. Het enige wat mensen hier doen is mekaar agzeiken en de mekaar troef proberen afte steken. Kan je niet mee discussieren
(van wie is dit?)
  maandag 29 december 2008 @ 20:05:50 #34
232775 AngerManagement
Nergens voor nodig.
pi_64475404
quote:
Op maandag 29 december 2008 20:04 schreef Picklz-unlimited het volgende:
Altijd mensen onderuit proberen te halen, altijd proberen tenen te trappen. Ik zie het alweer dat ik niet hier moet zijn voor ideen. Het enige wat mensen hier doen is mekaar agzeiken en de mekaar troef proberen afte steken. Kan je niet mee discussieren
Welkom op Fok

Agzeiken en troef afte steken ftw.
Whatever one can conceive, one can achieve.
pi_64475935
Ja, want als mensen het met je oneens zijn, dan zijn ze je aan het aanvallen en valt er niet mee te discussieren
  maandag 29 december 2008 @ 20:26:11 #36
237584 Picklz-unlimited
bij gebrek aan beter
pi_64476143
Ik merk gewoon dat alles wat een TS op fok zegt, dat mensen gewoon steevast altijd het tegenovergestelde proberen te stellen. Het gaat niet meer om een discussie, maar om het laten zien hoe slim je wel niet bent. Daar heb ik een hekenl aan.
(van wie is dit?)
  maandag 29 december 2008 @ 20:26:44 #37
232775 AngerManagement
Nergens voor nodig.
pi_64476166
quote:
Op maandag 29 december 2008 20:26 schreef Picklz-unlimited het volgende:
Ik merk gewoon dat alles wat een TS op fok zegt, dat mensen gewoon steevast altijd het tegenovergestelde proberen te stellen. Het gaat niet meer om een discussie, maar om het laten zien hoe slim je wel niet bent. Daar heb ik een hekenl aan.
Wat is een hekenl.
Whatever one can conceive, one can achieve.
  maandag 29 december 2008 @ 20:40:27 #38
237584 Picklz-unlimited
bij gebrek aan beter
pi_64476729
quote:
Op maandag 29 december 2008 19:25 schreef EdwinHeijmen het volgende:

als jij je stoort aan de kritiek (positief dan wel negatief) die mensen daarop zouden kunnen hebben draait het dus niet om de foto, maar om de waarde die jij hecht aan die kritiek, waarvan jij zelf al zegt dat die niet gebaseerd is op de persoon, maar zijn of haar afbeelding...
Ne, ji probeert het weer om te draaien en te doen lijken alsof alle schuld maar bij mij ligt en dat ik maar zielig ben of dat ik waarde hect aan uiterlijk of wat dan ook. Het is gewoon zo dat idereen (ik minder tot geen) waarde hect aan uiterlijk van iemand op een foto. Daarom plaats i mezelf liever niet fotos zodat anderen (ook mensen de ik niet ken) kunnen koekeloeren.

Ik word nu al misselijk van de mensen en hun gedrag hier
(van wie is dit?)
  maandag 29 december 2008 @ 20:46:18 #39
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_64476955
Ik vond de reactie van EdwinHeijmen inhoudelijk erg goed en je moet je niet zo aanstellen man.
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_64477334
Ik ben ook voorzichtig met 't plaatsen van allerlei foto's online en dan aan iedereen laten zien maar ik vind dat meer gezonde voorzichtigheid niet echt 'n psychologisch probleem.

M.
Hallon!
pi_64477775
Er heeft niet eens iemand je aangevallen en nou schiet je zelf al ontzettend in de verdediging.

Je hebt wel heel erg veel problemen met dat uberhaupt iemand een mening over je heeft he. Geen wonder dat je het eng vind dat iemand een foto van je zou hebben. Wat is er met je enige babyfoto gebeurd, je hebt 'm verbrand? Stel je voor dat iemand die had gezien, ze hadden je als baby misschien nog wel lelijk gevonden ook!

EdwinHeijmen heeft het trouwens precies goed verwoord, de enige reden dat jij niet wil dat er foto's van je worden gemaakt is angst dat je er niet 100% perfect op zou staan en iemand daar mogelijk kritiek op kan hebben. Dit heeft helemaal niets te maken met dingen omdraaien, het is gewoon oorzaak en gevolg. Jij hebt een angst, en het gevolg is dat je geen foto's van jezelf hebt. Je hebt immers ook al zelf gezegd: anderen oordelen deels op uiterlijk. Daaruit blijkt dat je heel veel waarde hecht aan de kritiek van anderen.

[ Bericht 8% gewijzigd door Xeanor op 29-12-2008 21:13:51 ]
pi_64483220
Amper, die in mn fotoboek zijn ook al jaren oud. Herken het wel.. ik sta ook vaak raar op foto's, zoals je kan zien in mn fobo.
Lambo of Rekt
pi_64484464
quote:
Op maandag 29 december 2008 20:40 schreef Picklz-unlimited het volgende:

[..]

Ne, ji probeert het weer om te draaien en te doen lijken alsof alle schuld maar bij mij ligt en dat ik maar zielig ben of dat ik waarde hect aan uiterlijk of wat dan ook. Het is gewoon zo dat idereen (ik minder tot geen) waarde hect aan uiterlijk van iemand op een foto. Daarom plaats i mezelf liever niet fotos zodat anderen (ook mensen de ik niet ken) kunnen koekeloeren.

Ik word nu al misselijk van de mensen en hun gedrag hier
ik heb nergens gezegd dat je zielig zou zijn...
wijs het aan waar het staat, alstjeblieft...
het is best eng zeker als mensen naar je kijken.. stel je voor dat ze een mening hebben..
en tuurlijk heb jij geen mening over het uiterlijk van anderen...
je ziet waarschijnlijk nooit iets dat je mooi vind of minder mooi...
stel je voor dat je dingen gaat beoordelen op hun uiterlijk...
uiterlijk is een deel van alles en iedereen, een deel en niet het geheel...
vanaf onze jongste jaren is ons geleerd onderscheidt te maken zodat we gevaarlijke dingen kunnen onderscheiden van ongevaarlijke..
helaas hoort daar ook bij dat hoe iets eruit ziet onze aantrekkings- of afstotingskracht bevordert...
dat ontkennen is ontkennen dat je je ogen gebruikt...
pi_64484627
ter toevoeging:

ik ben schilder (soms) en ik kijk dus naar wat voor mij interessante beelden zijn...
mooi en lelijk is voor mij zo enorm subjectief...
mijn mooiste schets van een persoon was van een dikke man met vele lichaamsrimpels...
velen zouden dit een onsmakelijk onderwerp vinden...
misschien hebben ze gelijk.. maar zoals de engelsen zeggen:
beauty is in the eye of the beholder...

of misschien is deze meer geschikt.. (kurt cobain):

just because you're paranoid, don't meant they're not after you...

succes TS.
  dinsdag 30 december 2008 @ 00:09:53 #45
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_64485159
Ik ben ook geen grote fans van foto's, maar ik sta er regelmatig wel op. Aparter bij mij is dat er weinig foto's bij zijn waar geen bier op staat.

Mijn ex had dat trouwens wel heel erg, het was echt een mission impossible om haar op de foto te krijgen (en ze was heel mooi verder) heb haar slechts 1x zover gekregen om op de foto te gaan en dat was de eerste avond dat we elkaar ontmoetten. Ze wilde het gewoon niet, ben er eigenlijk nooit achtergekomen waarom niet.
Don't let my username fool you...
  dinsdag 30 december 2008 @ 00:15:44 #46
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_64485328
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 00:09 schreef Metalfreak het volgende:
Ik ben ook geen grote fans van foto's, maar ik sta er regelmatig wel op. Aparter bij mij is dat er weinig foto's bij zijn waar geen bier op staat.

Mijn ex had dat trouwens wel heel erg, het was echt een mission impossible om haar op de foto te krijgen (en ze was heel mooi verder) heb haar slechts 1x zover gekregen om op de foto te gaan en dat was de eerste avond dat we elkaar ontmoetten. Ze wilde het gewoon niet, ben er eigenlijk nooit achtergekomen waarom niet.

Ik heb hetzelfde als wat je ex heeft, daarom volg ik dit topic ook. Alleen gaat de OS er een andere kant mee op dan ik oorspronkelijk dacht.
pi_64488160
er zijn minimaal aantal fotos van mij. ik heb er echt een scheit hekel aan. soms zoals met vakantie oid ontkom je dr niet aan dus dan zijn er wel 1 of 2. Je bent dus niet de enige
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  dinsdag 30 december 2008 @ 10:43:43 #48
262 Re
Kiss & Swallow
pi_64492120
picklz... stel je niet zo aan zeg... Het is natuurlijk een interessant onderwerp

heb je ook geen spiegels thuis?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_64492193
Waarom wil een maat een foto van je? Had hij er vieze plannetjes mee?
pi_64636573
Koop zwarte blokjes voor voor je ogen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')