Scherpquote:Op zondag 28 december 2008 19:51 schreef Rosbief het volgende:
Wat heb je dan op je ID gezet, een aap ofzo?
Geen vakantiefoto's? o.i.d.quote:Op zondag 28 december 2008 19:50 schreef Picklz-unlimited het volgende:
Wie heeft dit ook.
Ik heb geen fotos van mijzelf, ook niet digitaal. En de enige babyfoto die ik had is nu ook pleite.
Daarnet vroeg een maat of ik een foto had van mijzelf maar kan hem dus niets toesturen. En eerlijk gezegd wil ik dat er ok geen goto gemaakt wordt van mij..
Wie is er ook niet zo foto gek, want in deze tijd ontkom je er haast niet aan?
Hij zal het niet zo letterlijk bedoelen, denk ik.quote:Op zondag 28 december 2008 21:05 schreef B.E.D het volgende:
Hoax.
Iedereen heeft een identiteitskaart en/of paspoort.
quote:Op zondag 28 december 2008 19:50 schreef Picklz-unlimited het volgende:
En de enige babyfoto die ik had is nu ook pleite.
quote:Op zondag 28 december 2008 19:51 schreef Rosbief het volgende:
Ik ging er dan ook vanuit dat TS nogal overdrijftquote:Op maandag 29 december 2008 12:26 schreef Xeanor het volgende:
Ok, sommige mensen vinden het niet echt tof als overal maar een heleboel foto's worden genomen.
Dat je echter geen enkele foto van jezelf hebt, is iets heel anders. Volgens mij ben je gewoon heel onzeker over je uiterlijk.
sorry hoor maar ookal ga je nooit op de foto dan blijf je nog lelijkquote:Op maandag 29 december 2008 12:34 schreef Picklz-unlimited het volgende:
Ik denk dat voor mezelf de nadruk idd. ligt op het esthische. Dus dat ik zie dat anderen over anderen oordelen op het uiterlijk af. Ik heb zelf zoiets van, leer mij persoonlik kennen ipv een foto te bewonderen. Maar dat blijkt helaas niet te stroken met de tijdsgeest. En ik vroeg me af of er meer mensen waren die mijn mening delen. So far so good, of eigenlijk kan het nog veel meer, maarja...
mensen gaan je toch beoordelen op je uiterlijkquote:Op maandag 29 december 2008 12:40 schreef Picklz-unlimited het volgende:
Ik vind dat er meer aan een persoon is dan een foto. Over het algemeen ben ik niet hondslelijk. Wat is er zo moeilijk aan te begrijpen dat ik liever niet op de foto wil? Maar iedereen blijft maar zeuren om die fotos. Het is alsof mensen om je heen maar blijven zueren om je "hyves"
Bij jou zijn het bekenden die zeuren om een foto, dus die kennen jou al en weten dat er meer is aan jou dan je beeldige looksquote:Op maandag 29 december 2008 12:40 schreef Picklz-unlimited het volgende:
Ik vind dat er meer aan een persoon is dan een foto.
quote:Op zondag 28 december 2008 19:51 schreef Rosbief het volgende:
Ik begrijp niet dat je met dit argument gaat gooien. "Ik vind dat er meer aan een persoon is dan een foto."quote:Op maandag 29 december 2008 12:40 schreef Picklz-unlimited het volgende:
Ik vind dat er meer aan een persoon is dan een foto. Over het algemeen ben ik niet hondslelijk. Wat is er zo moeilijk aan te begrijpen dat ik liever niet op de foto wil? Maar iedereen blijft maar zeuren om die fotos. Het is alsof mensen om je heen maar blijven zueren om je "hyves"
Dat was niet mijn argument niet btw. Ik snap best dat je kiekjes wilt delen vanwaar je geweest bent. Al is het met de eiffeltiren. Wat ik bedoel is dat ik liever niet wil dat mensen gaan koekeloeren, en ik heb niks met het openlijk op internet gooien van een eigen profiel-foto. Of enig andere foto van mezelf. Want oordelen op uiterlijk doetstandaard iedereen. Ik heb liever dat mensen mij leren kennen, behalve een foto. En dat mensen steeeds zueren om een foto dat snap ik niet. Waarom zijn fotos zo gemeengoed geworden kan het echt niet zonder?quote:Op maandag 29 december 2008 13:34 schreef Xeanor het volgende:
Dat iemand daar (bijv. facebook) een foto van zich post met op de achtergrond de eiffeltoren, heeft dus echt helemaal niets te maken met zijn/haar uiterlijk
Je gaat het gewoon omdraaien, jullie zin me een stelletje. Als dit topic over het belang van een mooi uiterlijk zou gaan hadden jullie wer het omgekeerde beweert zeker?quote:Op maandag 29 december 2008 16:32 schreef MarMar het volgende:
Plus dat als je denkt dat iemands uiterlijk zien alleen maar iets zegt over mooi of niet mooi, je wellicht oppervlakkiger bent dan je wilt zijn
Als je zo slecht tegen kritiek kan als deze posting laat zien snap ik dat je geen foto's wilt laten zien...quote:Op maandag 29 december 2008 19:02 schreef Picklz-unlimited het volgende:
[..]
Je gaat het gewoon omdraaien, jullie zin me een stelletje. Als dit topic over het belang van een mooi uiterlijk zou gaan hadden jullie wer het omgekeerde beweert zeker?slot op dit topic. Ik heb het alweer gezien. Mensen vallen je liever aan en proberen je onderuit te halen.
Welkom op Fokquote:Op maandag 29 december 2008 20:04 schreef Picklz-unlimited het volgende:
Altijd mensen onderuit proberen te halen, altijd proberen tenen te trappen. Ik zie het alweer dat ik niet hier moet zijn voor ideen. Het enige wat mensen hier doen is mekaar agzeiken en de mekaar troef proberen afte steken. Kan je niet mee discussieren
Wat is een hekenl.quote:Op maandag 29 december 2008 20:26 schreef Picklz-unlimited het volgende:
Ik merk gewoon dat alles wat een TS op fok zegt, dat mensen gewoon steevast altijd het tegenovergestelde proberen te stellen. Het gaat niet meer om een discussie, maar om het laten zien hoe slim je wel niet bent. Daar heb ik een hekenl aan.
Ne, ji probeert het weer om te draaien en te doen lijken alsof alle schuld maar bij mij ligt en dat ik maar zielig ben of dat ik waarde hect aan uiterlijk of wat dan ook. Het is gewoon zo dat idereen (ik minder tot geen) waarde hect aan uiterlijk van iemand op een foto. Daarom plaats i mezelf liever niet fotos zodat anderen (ook mensen de ik niet ken) kunnen koekeloeren.quote:Op maandag 29 december 2008 19:25 schreef EdwinHeijmen het volgende:
als jij je stoort aan de kritiek (positief dan wel negatief) die mensen daarop zouden kunnen hebben draait het dus niet om de foto, maar om de waarde die jij hecht aan die kritiek, waarvan jij zelf al zegt dat die niet gebaseerd is op de persoon, maar zijn of haar afbeelding...
ik heb nergens gezegd dat je zielig zou zijn...quote:Op maandag 29 december 2008 20:40 schreef Picklz-unlimited het volgende:
[..]
Ne, ji probeert het weer om te draaien en te doen lijken alsof alle schuld maar bij mij ligt en dat ik maar zielig ben of dat ik waarde hect aan uiterlijk of wat dan ook. Het is gewoon zo dat idereen (ik minder tot geen) waarde hect aan uiterlijk van iemand op een foto. Daarom plaats i mezelf liever niet fotos zodat anderen (ook mensen de ik niet ken) kunnen koekeloeren.
Ik word nu al misselijk van de mensen en hun gedrag hier
Ik heb hetzelfde als wat je ex heeft, daarom volg ik dit topic ook. Alleen gaat de OS er een andere kant mee op dan ik oorspronkelijk dacht.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:09 schreef Metalfreak het volgende:
Ik ben ook geen grote fans van foto's, maar ik sta er regelmatig wel op. Aparter bij mij is dat er weinig foto's bij zijn waar geen bier op staat.
Mijn ex had dat trouwens wel heel erg, het was echt een mission impossible om haar op de foto te krijgen (en ze was heel mooi verder) heb haar slechts 1x zover gekregen om op de foto te gaan en dat was de eerste avond dat we elkaar ontmoetten. Ze wilde het gewoon niet, ben er eigenlijk nooit achtergekomen waarom niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |