Scherpquote:Op zondag 28 december 2008 19:51 schreef Rosbief het volgende:
Wat heb je dan op je ID gezet, een aap ofzo?
Geen vakantiefoto's? o.i.d.quote:Op zondag 28 december 2008 19:50 schreef Picklz-unlimited het volgende:
Wie heeft dit ook.
Ik heb geen fotos van mijzelf, ook niet digitaal. En de enige babyfoto die ik had is nu ook pleite.
Daarnet vroeg een maat of ik een foto had van mijzelf maar kan hem dus niets toesturen. En eerlijk gezegd wil ik dat er ok geen goto gemaakt wordt van mij..
Wie is er ook niet zo foto gek, want in deze tijd ontkom je er haast niet aan?
Hij zal het niet zo letterlijk bedoelen, denk ik.quote:Op zondag 28 december 2008 21:05 schreef B.E.D het volgende:
Hoax.
Iedereen heeft een identiteitskaart en/of paspoort.
quote:Op zondag 28 december 2008 19:50 schreef Picklz-unlimited het volgende:
En de enige babyfoto die ik had is nu ook pleite.
quote:Op zondag 28 december 2008 19:51 schreef Rosbief het volgende:
Wat heb je dan op je ID gezet, een aap ofzo?
Ik ging er dan ook vanuit dat TS nogal overdrijftquote:Op maandag 29 december 2008 12:26 schreef Xeanor het volgende:
Ok, sommige mensen vinden het niet echt tof als overal maar een heleboel foto's worden genomen.
Dat je echter geen enkele foto van jezelf hebt, is iets heel anders. Volgens mij ben je gewoon heel onzeker over je uiterlijk.
sorry hoor maar ookal ga je nooit op de foto dan blijf je nog lelijkquote:Op maandag 29 december 2008 12:34 schreef Picklz-unlimited het volgende:
Ik denk dat voor mezelf de nadruk idd. ligt op het esthische. Dus dat ik zie dat anderen over anderen oordelen op het uiterlijk af. Ik heb zelf zoiets van, leer mij persoonlik kennen ipv een foto te bewonderen. Maar dat blijkt helaas niet te stroken met de tijdsgeest. En ik vroeg me af of er meer mensen waren die mijn mening delen. So far so good, of eigenlijk kan het nog veel meer, maarja...
mensen gaan je toch beoordelen op je uiterlijkquote:Op maandag 29 december 2008 12:40 schreef Picklz-unlimited het volgende:
Ik vind dat er meer aan een persoon is dan een foto. Over het algemeen ben ik niet hondslelijk. Wat is er zo moeilijk aan te begrijpen dat ik liever niet op de foto wil? Maar iedereen blijft maar zeuren om die fotos. Het is alsof mensen om je heen maar blijven zueren om je "hyves"
Bij jou zijn het bekenden die zeuren om een foto, dus die kennen jou al en weten dat er meer is aan jou dan je beeldige looksquote:Op maandag 29 december 2008 12:40 schreef Picklz-unlimited het volgende:
Ik vind dat er meer aan een persoon is dan een foto.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |