abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 december 2008 @ 19:50:14 #1
237584 Picklz-unlimited
bij gebrek aan beter
pi_64439976
Wie heeft dit ook.
Ik heb geen fotos van mijzelf, ook niet digitaal. En de enige babyfoto die ik had is nu ook pleite.
Daarnet vroeg een maat of ik een foto had van mijzelf maar kan hem dus niets toesturen. En eerlijk gezegd wil ik dat er ok geen goto gemaakt wordt van mij..

Wie is er ook niet zo foto gek, want in deze tijd ontkom je er haast niet aan?
We are not the perfect people. Yet we are called for a perfect mission.
We cannot stand sidelined. We must fight for change now.
(van wie is dit?)
  zondag 28 december 2008 @ 19:51:17 #2
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_64440015
Wat heb je dan op je ID gezet, een aap ofzo?
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_64440033
quote:
Op zondag 28 december 2008 19:51 schreef Rosbief het volgende:
Scherp
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  zondag 28 december 2008 @ 19:51:53 #4
158452 IQM
I am the one
pi_64440034
Waarom ben je niet 'fotogek'?
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
  zondag 28 december 2008 @ 19:55:56 #5
211118 klaasdj
Juice by Tappy!
pi_64440170
quote:
Op zondag 28 december 2008 19:50 schreef Picklz-unlimited het volgende:
Wie heeft dit ook.
Ik heb geen fotos van mijzelf, ook niet digitaal. En de enige babyfoto die ik had is nu ook pleite.
Daarnet vroeg een maat of ik een foto had van mijzelf maar kan hem dus niets toesturen. En eerlijk gezegd wil ik dat er ok geen goto gemaakt wordt van mij..

Wie is er ook niet zo foto gek, want in deze tijd ontkom je er haast niet aan?
Geen vakantiefoto's? o.i.d.
Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
American Studies, RuG met minor journalistiek.
pi_64440726
beetje onzeker ?
pi_64442422
Reactie van mijn oma na het zien van vakantiefoto-album:
'Ben je d'r wel echt geweest?'
'Hoezo?'
'Je staat zelf nergens op de foto!'

Helemaal niet bij nagedacht dat het ook wel eens leuk is om een foto te hebben waar je dan zelf op staat met de toren van Pisa op de achtergrond.
  zondag 28 december 2008 @ 21:05:57 #8
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_64442543
Hoax.
Iedereen heeft een identiteitskaart en/of paspoort.
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
  zondag 28 december 2008 @ 21:08:46 #9
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_64442646
quote:
Op zondag 28 december 2008 21:05 schreef B.E.D het volgende:
Hoax.
Iedereen heeft een identiteitskaart en/of paspoort.
Hij zal het niet zo letterlijk bedoelen, denk ik.
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_64443386
quote:
Op zondag 28 december 2008 19:50 schreef Picklz-unlimited het volgende:
En de enige babyfoto die ik had is nu ook pleite.
quote:
Op zondag 28 december 2008 19:51 schreef Rosbief het volgende:

Geen aap maar wel die ene babyfoto
the pleasure - the privilege is mine
pi_64451591
Herkenbaar, had ik jarenlang ook zo.

De laatste tijd wil ik juist met maten enzo op foto. M'n social reputation beetje opkrikken, jeweetz.
pi_64454839
opgeschoond en naar R&P
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_64458298
Ik ben zelf ook niet heel gek op foto's van mezelf. Op vakantie maak ik vaak veel foto's van de omgeving of van familie en/of vrienden, maar veel foto's van mezelf heb ik dus ook niet. Standaard pasfoto's enzo wel, maar die zijn alleen voor als m'n ID of OV weer eens afloopt...
  maandag 29 december 2008 @ 11:47:44 #14
237584 Picklz-unlimited
bij gebrek aan beter
pi_64459582
Dus als ik het goed begrijp staat toch wel iedereen regelmatig op de kiek? Toch wel gek dat fotos van jezelf niet meer wegte denken zijn. Dus dat het haast abnormaal zou zijn als je geen fotos van jezelf hebt.
(van wie is dit?)
pi_64459985
Is vrij normaal tegenwoordig ja, omdat foto's niks meer kosten, je kan kieken tot het je bevalt en het leuk schijnt te zijn voor later.
  maandag 29 december 2008 @ 12:12:50 #16
237584 Picklz-unlimited
bij gebrek aan beter
pi_64460223
Die redenering klinkt logisch, maar vind ik persoonlijk vrij kort door de bocht. Als ik gewoon niet op fotos wil staan omdat ik mezelf niet fotogeniek genoeg vind, is dat dan ook maar abnormaal?
iedereen zeurt maar om fotos. Ben je op jezelf niet meer goed genoeg tegenwoordig?
(van wie is dit?)
pi_64460457
Ik heb ook weinig fotos waar ik zelf op sta (wel van toen ik klein was en mn ouders nog alles vast legde)
Maar ik heb sowieso bijna geen fotos ook niet waar ik zelf dan weer niet op sta
Maar ik kan gewoon niet tegen dat overal maar fotos en filmpjes van moeten maken
Als ik op vakantie ben of uit ben etc dan ervaar ik het liever zelf dan de hele tijd door het oog van zo'n apparaat te kijken en de helft te missen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_64460478
Je hoeft echt niet altijd als fotomodel op de foto terecht te komen hoor, soms is het gewoon wel leuk om een visuele herinnering te hebben aan een bepaald moment.

Poseren op vakantiefoto's voor monumentjes vind ik overigens ook helemaal drie keer niks!
Spontane fotos van dat ik met de kindjes speel in de zee een stuk leuker, maar dan vooral omdat de kindjes erop staan
En van nieuwe kapsels soms ook wel ff leuk en van een nieuwe tattoo, zodat ik mn moeder even kan plagen in der mail..

Ik snap je verder wel een beetje hoor, overal gaan stilstaan en CHEESE zeggen voor een mugshot is imho ook ontzettend boring.
pi_64460600
Ok, sommige mensen vinden het niet echt tof als overal maar een heleboel foto's worden genomen.

Dat je echter geen enkele foto van jezelf hebt, is iets heel anders. Volgens mij ben je gewoon heel onzeker over je uiterlijk.
pi_64460693
quote:
Op maandag 29 december 2008 12:26 schreef Xeanor het volgende:
Ok, sommige mensen vinden het niet echt tof als overal maar een heleboel foto's worden genomen.

Dat je echter geen enkele foto van jezelf hebt, is iets heel anders. Volgens mij ben je gewoon heel onzeker over je uiterlijk.
Ik ging er dan ook vanuit dat TS nogal overdrijft
Anders is ie gewoon maf
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 29 december 2008 @ 12:34:28 #21
237584 Picklz-unlimited
bij gebrek aan beter
pi_64460847
Ik denk dat voor mezelf de nadruk idd. ligt op het esthische. Dus dat ik zie dat anderen over anderen oordelen op het uiterlijk af. Ik heb zelf zoiets van, leer mij persoonlik kennen ipv een foto te bewonderen. Maar dat blijkt helaas niet te stroken met de tijdsgeest. En ik vroeg me af of er meer mensen waren die mijn mening delen. So far so good, of eigenlijk kan het nog veel meer, maarja...
(van wie is dit?)
pi_64460936
quote:
Op maandag 29 december 2008 12:34 schreef Picklz-unlimited het volgende:
Ik denk dat voor mezelf de nadruk idd. ligt op het esthische. Dus dat ik zie dat anderen over anderen oordelen op het uiterlijk af. Ik heb zelf zoiets van, leer mij persoonlik kennen ipv een foto te bewonderen. Maar dat blijkt helaas niet te stroken met de tijdsgeest. En ik vroeg me af of er meer mensen waren die mijn mening delen. So far so good, of eigenlijk kan het nog veel meer, maarja...
sorry hoor maar ookal ga je nooit op de foto dan blijf je nog lelijk
Dus als je er zo mee zit kun je beter een andere tactiek gaan verzinnen bv een make over of een keer goed naar de kapper
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 29 december 2008 @ 12:40:21 #23
237584 Picklz-unlimited
bij gebrek aan beter
pi_64461045
Ik vind dat er meer aan een persoon is dan een foto. Over het algemeen ben ik niet hondslelijk. Wat is er zo moeilijk aan te begrijpen dat ik liever niet op de foto wil? Maar iedereen blijft maar zeuren om die fotos. Het is alsof mensen om je heen maar blijven zueren om je "hyves"
(van wie is dit?)
pi_64461120
quote:
Op maandag 29 december 2008 12:40 schreef Picklz-unlimited het volgende:
Ik vind dat er meer aan een persoon is dan een foto. Over het algemeen ben ik niet hondslelijk. Wat is er zo moeilijk aan te begrijpen dat ik liever niet op de foto wil? Maar iedereen blijft maar zeuren om die fotos. Het is alsof mensen om je heen maar blijven zueren om je "hyves"
mensen gaan je toch beoordelen op je uiterlijk
Kun jij dat wel willen
Ik wil ook dat er nooit meer honger is op aarde meer van die bla maar dat wil niet zeggen dat het nu allemaal opgelost is
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_64462352
quote:
Op maandag 29 december 2008 12:40 schreef Picklz-unlimited het volgende:
Ik vind dat er meer aan een persoon is dan een foto.
Bij jou zijn het bekenden die zeuren om een foto, dus die kennen jou al en weten dat er meer is aan jou dan je beeldige looks sommige mensen vinden het gewoon leuk om foto's te hebben van hun vrienden, ongeacht hoe knap ze zijn. Ik heb ook foto's van al mn vrienden in mn hal hangen, nooit bij nagedacht of ze er wel als modellen uit zien en of de foto de volledige essentie van hun persoonlijkheid weergeeft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')