Toevallig nietquote:Op zondag 28 december 2008 19:16 schreef Puala het volgende:
[..]
hé, jammer, toevallig verstand van foutcode 8000ffff?
Heb je die foutcode op KB929777?quote:Op zondag 28 december 2008 19:16 schreef Puala het volgende:
[..]
hé, jammer, toevallig verstand van foutcode 8000ffff?
aha, nee, dat snap ik gelijkquote:Op zondag 28 december 2008 19:32 schreef eer-ik het volgende:
Die ken ik ook niet
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=8000ffff&btnG=Google+zoeken&meta=
Voila.
Kerstig, veel eten en veel drankquote:
quote:Op zondag 28 december 2008 19:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kerstig, veel eten en veel drank
De jouwe?
niet?quote:Op zondag 28 december 2008 19:33 schreef Puala het volgende:
[..]
aha, nee, dat snap ik gelijk![]()
ga ff kijken als ik die oude versie van msn terug installeer ik er vanaf ben, dit bleek een beta te zijn
Is een familie dingquote:Op zondag 28 december 2008 19:38 schreef Puala het volgende:
[..]drank zou ook weer is niet he
euhm, eenzaam eigenlijk wel. Al zijn we wel leuk uit geweest
wijnquote:Op zondag 28 december 2008 19:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is een familie dingPa had een stel flessen wijn van 70e per stuk gescored, die waren
Jup, met een maximale efficiëntie; Kwam woensdag exact op tijd voor avondeten met met ma, heb er geslapen, werd wakker en ging naar pa, toen ik daar klaar was, stond het eten bij ma en de familie al weer klaar en zodra dat over was laatste trein gescored richting huisquote:Op zondag 28 december 2008 19:41 schreef Puala het volgende:
[..]
wijn
Maar blijkbaar dus toch blijven eten
uitgaan.. dat wil ik ookquote:Op zondag 28 december 2008 19:38 schreef Puala het volgende:
[..]drank zou ook weer is niet he
euhm, eenzaam eigenlijk wel. Al zijn we wel leuk uit geweest
Luctorquote:
Klinkt praktisch als een geweldige planningquote:Op zondag 28 december 2008 19:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jup, met een maximale efficiëntie; Kwam woensdag exact op tijd voor avondeten met met ma, heb er geslapen, werd wakker en ging naar pa, toen ik daar klaar was, stond het eten bij ma en de familie al weer klaar en zodra dat over was laatste trein gescored richting huis
zoek een kroeg/discotheek op danquote:Op zondag 28 december 2008 19:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
uitgaan.. dat wil ik ook
Lame tvp dus
Goed hequote:Op zondag 28 december 2008 19:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Klinkt praktisch als een geweldige planning
Ben benieuwd.quote:Op zondag 28 december 2008 19:45 schreef nicomart het volgende:
hallow
Voetbal gekeken.. zo ff foto's uploaden
zozo, das optimale benutting van je tijd. Nog meer plannen voor komende week btw?quote:Op zondag 28 december 2008 19:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Goed he, en in de tussentijd nog ff mijn zusjes crib gechecked en haar nieuwe kat gespot
hehe.. ik heb ook geen zin. Wil gewoon slapenquote:Op zondag 28 december 2008 19:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Ben benieuwd.
Moet ook nog foto's uploaden, geen zin in enkel
eenschquote:
jah jah jahquote:Op zondag 28 december 2008 19:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Cali!
Je bent weer terug in NL zeker of niet?
donderdag oud en nieuw vieren....quote:Op zondag 28 december 2008 19:49 schreef HostiMeister het volgende:
Zo lief, is nu een half jaar oud, heet Rayden en vind het leuk om in bad te zwemmen![]()
En deze week, geen echte planning denk ik, morgen werken en donderdag O&N vieren
Jij?
Is dat woensdag al dan?quote:Op zondag 28 december 2008 19:51 schreef Californium het volgende:
[..]
donderdag oud en nieuw vieren....of donderdag nieuw vieren?
quote:
ik ga het wel woendag vieren jahquote:Op zondag 28 december 2008 19:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is dat woensdag al dan?
Ik en tijd
primaquote:Op zondag 28 december 2008 19:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Cali
Hoe is het met jou?Of heeft iemand dat al gevraagd en dien ik gewoon ff terug te lezen?
Ok, gunstig, anders had ik heel verbaasd gekeken als ik woensdag nog gewoon thuis zat, terwijl iedereen bij desi feest aan het vieren wasquote:Op zondag 28 december 2008 19:54 schreef Californium het volgende:
[..]
ik ga het wel woendag vieren jah![]()
hier is het ook primaquote:Op zondag 28 december 2008 19:55 schreef Californium het volgende:
[..]
primalekker in NL
ef helemaal niets gedaan afgelopen dagenhoe is het daar? hoe was kerst?
stranger en sushi hadden je wel meegesleurdquote:Op zondag 28 december 2008 19:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ok, gunstig, anders had ik heel verbaasd gekeken als ik woensdag nog gewoon thuis zat, terwijl iedereen bij desi feest aan het vieren was![]()
't is mijn broertje.quote:Op zondag 28 december 2008 19:56 schreef HostiMeister het volgende:
Wat is James Bond toch ook een baas
quote:Op zondag 28 december 2008 19:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hier is het ook prima
kerst was lekker rustig. Alleen met gezin gevierd. Dit jaar niet met de rest van de familie.
Hoe was jouw kerst?
quote:Op zondag 28 december 2008 19:59 schreef Californium het volgende:
[..]
heerlijk met mams niets gedaan... gewoon wat lekkers gegetenniet veel boeiends...kerstavond was me zus er nog wel even...ef bijgekletst
was leuk
met vrienden in Nijmegenquote:Op zondag 28 december 2008 20:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Nog plannen met oud&nieuw?
gewoon zoals ieder jaarquote:Op zondag 28 december 2008 20:04 schreef Californium het volgende:
[..]
met vrienden in Nijmegenbij bambi
zin in
Jij? vrienden? familie?
tsss....quote:Op zondag 28 december 2008 20:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
gewoon zoals ieder jaarthuis voor de buis cabaret kijken
Met één kleine verandering. Dit jaar win ik de oudejaarsloterij![]()
ga jij zowel de hoofdprijs als de jackpot winnen? tsss..quote:Op zondag 28 december 2008 20:09 schreef Californium het volgende:
[..]
tsss....dan moet je eerst mij loten stelen
die gaan namelijk winnen
![]()
quote:Op zondag 28 december 2008 20:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ga jij zowel de hoofdprijs als de jackpot winnen? tsss..asociaal
je 25quote:Op zondag 28 december 2008 20:13 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb mijn 25 al uitgegeven
Vegas, baby
waaromquote:Op zondag 28 december 2008 20:17 schreef eer-ik het volgende:
Maar je wint niet.
Ik doe dat.
En ik móet dat, want k moet m'n huis uit
Nou móet ik dus een nieuw huis kopen.
Zoek maar vast wat uit in Utrecht.quote:Op zondag 28 december 2008 20:18 schreef Californium het volgende:
[..]
waarom![]()
![]()
ik wil je wel helpen met het kopen van een huis
dealquote:Op zondag 28 december 2008 20:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zoek maar vast wat uit in Utrecht.
Wel Utrecht stad en wel centrum.
Je mag er zelfs bij komen wonen
ik help je daar wel meequote:Op zondag 28 december 2008 20:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik moet ook winnen, want dan kan ik het land uit.
veel plezier met mamsquote:
Waar?quote:
BBC Twoquote:
quote:Op zondag 28 december 2008 19:47 schreef Puala het volgende:
[..]
zozo, das optimale benutting van je tijd. Nog meer plannen voor komende week btw?
Hierna is er niets meer van haar vernomenquote:
Echt hequote:Op zondag 28 december 2008 21:25 schreef The_Dean het volgende:
Op een scooter dwars door Vietnam. Goddomme, wat een helden
Eng hequote:Op zondag 28 december 2008 21:22 schreef nicomart het volgende:
[..]
[..]
Hierna is er niets meer van haar vernomen
quote:Op zondag 28 december 2008 21:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Hier![]()
Even allemaal emoties die ik onder controle moet houden, daarom zo stil
Ja! Jouw gezelschap verwarmt onsquote:
Dankjequote:Op zondag 28 december 2008 21:39 schreef nicomart het volgende:
[..]en een knuffel!
[..]
Ja! Jouw gezelschap verwarmt ons
Dan moet dat maar andersomquote:Op zondag 28 december 2008 21:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Dankje![]()
Ik heb het kan wel zeggen altijd koud, dus dat verwarmen zal wel niet
Snapte ik ook welquote:Op zondag 28 december 2008 21:41 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dan moet dat maar andersom
Maar het was natuurlijk figuurlijk.. je verwarmt onze harten
Vertel maar danquote:Op zondag 28 december 2008 21:43 schreef Houniet het volgende:
Puala je raad nooit waar ik zo misschien heen ga![]()
!
Had stiekem ook niet verwacht dat je dat vervelend zou vindenquote:Op zondag 28 december 2008 21:44 schreef nicomart het volgende:
[..]
Goedzo
Niet dat ik het vervelend zou vinden om jou te verwarmen natuurlijk
Met je zelfvertrouwens is ook niets misquote:Op zondag 28 december 2008 21:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Had stiekem ook niet verwacht dat je dat vervelend zou vinden
Zij wel gok ik zoquote:Op zondag 28 december 2008 21:57 schreef nicomart het volgende:
[..]
zou iemand dat ooit kunnen raden denk je?
Mwah, dat wel eigenlijk, maar ik kan je een beetje inschattenquote:Op zondag 28 december 2008 21:57 schreef nicomart het volgende:
[..]
Met je zelfvertrouwens is ook niets mis
ah was dat het?quote:Op zondag 28 december 2008 21:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Mwah, dat wel eigenlijk, maar ik kan je een beetje inschatten
Serieus nietquote:Op zondag 28 december 2008 21:59 schreef Puala het volgende:
[..]
werkelijk nog nooit van gehoord.
Waar woon je dat je bij mij in de buurt uit gaat?
Is dat niet daar met die orgies in de bosjes?quote:Op zondag 28 december 2008 22:01 schreef Puala het volgende:
[..]
nope, die boeren hier kennen maar een paar dingen joh
quote:Op zondag 28 december 2008 22:03 schreef nicomart het volgende:
[..]
Is dat niet daar met die orgies in de bosjes?
Nee dat is de Radstakequote:Op zondag 28 december 2008 22:03 schreef nicomart het volgende:
[..]
Is dat niet daar met die orgies in de bosjes?
ik hou ook van poezenquote:Op zondag 28 december 2008 22:04 schreef Puala het volgende:
[..]
voor poezenliefde moet je bij cali zijn
ah.. geen cm. dan is dat toch niet zo belangrijkquote:Op zondag 28 december 2008 22:05 schreef Puala het volgende:
De ideale maten van een man ?
80 - 20 - 42 (80 jaar, 20 miljoen euro op de bankrekening en 42 graden koorts)
Radstakequote:
poezenquote:Op zondag 28 december 2008 22:09 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik hou ook van poezen
[..]
ah.. geen cm. dan is dat toch niet zo belangrijk
quote:Op zondag 28 december 2008 22:10 schreef Puala het volgende:
[..]
poezenhonden
![]()
cm is niet belangrijk nee.
beter een kleine die stijger dan een grote die weiger
Ik heb der wat meegemaakt daar, vroegerquote:
quote:Op zondag 28 december 2008 22:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb der wat meegemaakt daar, vroeger. Nu kom ik er nog maar 1 keer per jaar ofzo.
wat voor publiek?quote:Op zondag 28 december 2008 22:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik ben er 1 keer geweest met een vriend uit Aalten, naar een feest met A-Lusion enzo
Het was wel een compleet ander publiek dan in het westen moet ik zeggen
quote:Op zondag 28 december 2008 22:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een kleine die steigertja funny
Veel boerserquote:
boeren oké, maar dat laatste klopt echt nietquote:Op zondag 28 december 2008 22:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Veel boerserJe ziet het verschil in vorm van hoofd al tussen Twenten en mensen uit het westen; die uit het oosten zijn vaak een stuk grover in hun gezicht en postuur
ik ben ook een hondemens.. Ons hondje is ook echt heeeeel lief en die ga ik ontzettend missen als ik uit huis gaquote:Op zondag 28 december 2008 22:10 schreef Puala het volgende:
[..]
poezenhonden
![]()
cm is niet belangrijk nee.
beter een kleine die stijger dan een grote die weiger
Jawel hoorquote:Op zondag 28 december 2008 22:21 schreef Puala het volgende:
[..]
boeren oké, maar dat laatste klopt echt niet
had ik wel door, maar ik ben goed in het ontwijken van seksonderwerpenquote:Op zondag 28 december 2008 22:23 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik ben ook een hondemens.. Ons hondje is ook echt heeeeel lief en die ga ik ontzettend missen als ik uit huis gadie poezen was ook een metafoor
![]()
Ben ik wel grotendeels met je eens jaquote:Op zondag 28 december 2008 22:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jawel hoorIk heb 3 jaar in het oosten geleefd en daar waren mensen over het algemeen echt anders in uiterlijk dan in het westen
Maar ik ben het er gewoon niet mee eens en dat blijft zoquote:Op zondag 28 december 2008 22:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jawel hoorIk heb 3 jaar in het oosten geleefd en daar waren mensen over het algemeen echt anders in uiterlijk dan in het westen
zeg dan dat je het ook zo zielig vindt dat ik mijn hondje moet missenquote:Op zondag 28 december 2008 22:25 schreef Puala het volgende:
[..]
had ik wel door, maar ik ben goed in het ontwijken van seksonderwerpen
Gelukkig kom ik ook uit het westen.quote:Op zondag 28 december 2008 22:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
dat is ook heel zielig hoorquote:Op zondag 28 december 2008 22:27 schreef nicomart het volgende:
[..]
zeg dan dat je het ook zo zielig vindt dat ik mijn hondje moet missen
quote:Op zondag 28 december 2008 22:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Maar ik ben het er gewoon niet mee eens en dat blijft zo
ja.. als ik nu al heel de dag weg ben, dan komt ze zo enthousiast kroelen met dat grote lijf van dr...quote:
trustequote:Op zondag 28 december 2008 22:36 schreef nicomart het volgende:
sorry.. ik wordt sentimenteel.. Nu kan ik beter gewoon naar bed gaan
weltruste allen!!
Wat een heldenquote:
Ben te lui voor foto'squote:
Komt allemaal goedquote:
Ik doe m'n bestquote:Wel naar je zin dus zo te horen
Haha ja, naar is dat altijdquote:Op maandag 29 december 2008 01:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Komt allemaal goedZoveel mensen willen alles zien, dus nog ff kijken hoe ik dat ga doen zonder dat ik 20x hetzelfde verhaal moet vertellen
![]()
[..]
Ik doe m'n bestAl tijdje last van mn buik, dus niet echt super
Welterustenquote:Op maandag 29 december 2008 01:32 schreef jslavenburg het volgende:
Denk dat ik zo maar eens ga slapen. De kat ligt al op bed dus dan kruip ik lekker warm tegen haar aan
Jah, iddquote:
Trustequote:Op maandag 29 december 2008 01:32 schreef jslavenburg het volgende:
Denk dat ik zo maar eens ga slapen. De kat ligt al op bed dus dan kruip ik lekker warm tegen haar aan
Maak een topic.quote:Op maandag 29 december 2008 01:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Komt allemaal goedZoveel mensen willen alles zien, dus nog ff kijken hoe ik dat ga doen zonder dat ik 20x hetzelfde verhaal moet vertellen
![]()
[..]
Ik doe m'n bestAl tijdje last van mn buik, dus niet echt super
Nee, mijn moeder had me er al uitgetrapt. Zodat ze het bed kon verschonen.quote:Op maandag 29 december 2008 12:06 schreef Houniet het volgende:
Ha Luctort, via de PSP. Laat me raden, je ligt nog in je nest?
Same here >.< 9 uur vanochtend al >.<quote:Op maandag 29 december 2008 12:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, mijn moeder had me er al uitgetrapt. Zodat ze het bed kon verschonen.
Men, ik moet er niet aan denken dat mijn ma mijn schoonheids slaapje zou verstorenquote:Op maandag 29 december 2008 12:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@ Hosti: ja, lekker goedkoop
@ js: bij mij was het half 11
ik heb dan ook geen schoonheidsslaapje nodigquote:Op maandag 29 december 2008 12:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Men, ik moet er niet aan denken dat mijn ma mijn schoonheids slaapje zou verstoren
Ik wel, komkommers en zo'n huidmaskerquote:Op maandag 29 december 2008 12:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb dan ook geen schoonheidsslaapje nodig
quote:Op maandag 29 december 2008 12:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik wel, komkommers en zo'n huidmasker
Is alleen maar een plus bij mijquote:Op maandag 29 december 2008 12:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar van zo'n gezichtsmasker, gaat je gezicht er toch jonger uitzien?
quote:Op maandag 29 december 2008 12:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is alleen maar een plus bij mijBen al antiek joh
Aan het werk danquote:Op maandag 29 december 2008 12:53 schreef Houniet het volgende:
Ik moet nog teveel doen voor school.
Handigquote:Op maandag 29 december 2008 12:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Ik word soms vijf jaar jonger geschat dan dat ik werkelijk ben
quote:Op maandag 29 december 2008 12:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Handig
Ik werd laatst voor het eerst in 7 jaar ofzo naar mijn ID gevraagd
en je bent?quote:Op maandag 29 december 2008 13:13 schreef jslavenburg het volgende:
Ik wordt soms nog wel eens 16 geschat
21quote:Op maandag 29 december 2008 13:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en je bent?
Ik soms dus 17
quote:Op maandag 29 december 2008 12:53 schreef Houniet het volgende:
Ik moet nog teveel doen voor school.
Dat gaat dus niet samen.quote:
Wehehe. Nee het is niet veel, ik ga het allemaal morgen doen.quote:
Nee jong, afmaken zal je het!quote:Op maandag 29 december 2008 15:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wehehe. Nee het is niet veel, ik ga het allemaal morgen doen.
Nu ben ik wat klassiekers aan het mixen, lekker.
Ohquote:Op maandag 29 december 2008 16:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Fokken in de buitenwereld is wel heel ernstig hoor
Hehe, heb vandezomer zelfs vanaf Pinkpop gepostquote:Op maandag 29 december 2008 16:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Fokken in de buitenwereld is wel heel ernstig hoor
Smakelijkquote:
Over precies een week vertrek ik hier, en dan kom ik dinsdag aanquote:Piles, wanneer ben je weer in het Zeeuwse?
Das wel ff minderquote:Op maandag 29 december 2008 17:58 schreef jslavenburg het volgende:
Een van onze katten (zie fobo (de grote zwarte)) heeft een ernstige lever aandoeningZe kan het overleven door haar te spoelen.
Goed bezigquote:Op maandag 29 december 2008 19:37 schreef nicomart het volgende:
zo ben ik weer eens.. Vandaag weer druk geklust en de woonkamer is bijna af.
Komt mooi uit, want de meubels komen morgen binnenAlleen nog 3 plintjes in een gedeelte van de woonkamer en de deurposten van de woonkamerdeur
Dan morgen verder met de gang waar er nog 3 deuren en deurposten gedaan moeten worden. Het plafond daar is af en de spotjes zitten er in. Echt heeeeeeel mooi, alleen een beetje fel, dus er moet een dimmertje tussen. Nu is het net alsof je de hemelpoort binnenstapt als je het licht aan doet
En dan nog de master bedroom, maar dan is redelijk recht toe recht aan. Daar moet alles nog geverfd worden en laminaat erin.
je zit in zuid-amerika mafkeesquote:Op dinsdag 30 december 2008 04:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja hoor
Hier vast niet
Net een heerlijke pizza van de echte Italiaan op
uiteraard.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Maar wel al op 't werk neem ik aan?
Mjah, nog niet zo lang wakkerquote:
Nu effe lekker met m'n bek in de zon, gewoon op kantoorquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Straks ff lekker de kou in met je bek terwijl de zon je verwarmt!
Nice! Voordeel van zo'n toplocatie!quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nu effe lekker met m'n bek in de zon, gewoon op kantoor
Weet je hoe goed ik ben in dat spelquote:
Ik heb deel 3 en aerosmith op de pc, dus tot nu toe alles op toetsenbord gedaan, en dan kom ik zelfs tot hard modequote:Op dinsdag 30 december 2008 11:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Weet je hoe goed ik ben in dat spelIk voel me dan altijd zo'n autistische aziaat als ik het speel
![]()
Op je toetsen bord johquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:56 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik heb deel 3 en aerosmith op de pc, dus tot nu toe alles op toetsenbord gedaan, en dan kom ik zelfs tot hard mode
Dan moet je maar eens gaan beginnen inderdaad!quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:07 schreef Houniet het volgende:
Ik moet nu echt dat beetje huiswerk maken anders krijg ik gekloot met de tijd.
Is dus gelulquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:15 schreef jslavenburg het volgende:
al onze medewerkers zijn in gesprek... *sigh*
Ja het is maar een klein beetje. Twee producten wat verbeteren. Van het weekend ben ik bij me vader en tijdens oud en nieuw kan je het ook vergeten. Dus vandaag moet het afquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan moet je maar eens gaan beginnen inderdaad!
Krijg gelukkig nieuwe muis in een paar dagenquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Is dus gelulZe houden nu gewoon lunchpauze
Vandaag ff buffelen dus!quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja het is maar een klein beetje. Twee producten wat verbeteren. Van het weekend ben ik bij me vader en tijdens oud en nieuw kan je het ook vergeten. Dus vandaag moet het af.
Hoe is het verder frits?
Dat is altijd lekkerquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Vandaag ff buffelen dus!
Gaat goed verder hier hoor. Lekker even een dagje vrij, kon niet meer werken. Maar daar tegenover staat wel weer dat ik zo eind dit jaar toch even twee dagen betaald ben terwijl ik niet hoefde te werken
haakie vergeten.quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:48 schreef jslavenburg het volgende:
[me=jslavenburg is nog aan het uitblazen van 1 uur liveset promo[/me]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |