Met je zelfvertrouwens is ook niets misquote:Op zondag 28 december 2008 21:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Had stiekem ook niet verwacht dat je dat vervelend zou vinden
Zij wel gok ik zoquote:Op zondag 28 december 2008 21:57 schreef nicomart het volgende:
[..]
zou iemand dat ooit kunnen raden denk je?
Mwah, dat wel eigenlijk, maar ik kan je een beetje inschattenquote:Op zondag 28 december 2008 21:57 schreef nicomart het volgende:
[..]
Met je zelfvertrouwens is ook niets mis
ah was dat het?quote:Op zondag 28 december 2008 21:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Mwah, dat wel eigenlijk, maar ik kan je een beetje inschatten
Serieus nietquote:Op zondag 28 december 2008 21:59 schreef Puala het volgende:
[..]
werkelijk nog nooit van gehoord.
Waar woon je dat je bij mij in de buurt uit gaat?
Is dat niet daar met die orgies in de bosjes?quote:Op zondag 28 december 2008 22:01 schreef Puala het volgende:
[..]
nope, die boeren hier kennen maar een paar dingen joh
quote:Op zondag 28 december 2008 22:03 schreef nicomart het volgende:
[..]
Is dat niet daar met die orgies in de bosjes?
Nee dat is de Radstakequote:Op zondag 28 december 2008 22:03 schreef nicomart het volgende:
[..]
Is dat niet daar met die orgies in de bosjes?
ik hou ook van poezenquote:Op zondag 28 december 2008 22:04 schreef Puala het volgende:
[..]
voor poezenliefde moet je bij cali zijn
ah.. geen cm. dan is dat toch niet zo belangrijkquote:Op zondag 28 december 2008 22:05 schreef Puala het volgende:
De ideale maten van een man ?
80 - 20 - 42 (80 jaar, 20 miljoen euro op de bankrekening en 42 graden koorts)
Radstakequote:
poezenquote:Op zondag 28 december 2008 22:09 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik hou ook van poezen
[..]
ah.. geen cm. dan is dat toch niet zo belangrijk
quote:Op zondag 28 december 2008 22:10 schreef Puala het volgende:
[..]
poezenhonden
![]()
cm is niet belangrijk nee.
beter een kleine die stijger dan een grote die weiger
Ik heb der wat meegemaakt daar, vroegerquote:
quote:Op zondag 28 december 2008 22:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb der wat meegemaakt daar, vroeger. Nu kom ik er nog maar 1 keer per jaar ofzo.
wat voor publiek?quote:Op zondag 28 december 2008 22:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik ben er 1 keer geweest met een vriend uit Aalten, naar een feest met A-Lusion enzo
Het was wel een compleet ander publiek dan in het westen moet ik zeggen
quote:Op zondag 28 december 2008 22:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een kleine die steigertja funny
Veel boerserquote:
boeren oké, maar dat laatste klopt echt nietquote:Op zondag 28 december 2008 22:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Veel boerserJe ziet het verschil in vorm van hoofd al tussen Twenten en mensen uit het westen; die uit het oosten zijn vaak een stuk grover in hun gezicht en postuur
ik ben ook een hondemens.. Ons hondje is ook echt heeeeel lief en die ga ik ontzettend missen als ik uit huis gaquote:Op zondag 28 december 2008 22:10 schreef Puala het volgende:
[..]
poezenhonden
![]()
cm is niet belangrijk nee.
beter een kleine die stijger dan een grote die weiger
Jawel hoorquote:Op zondag 28 december 2008 22:21 schreef Puala het volgende:
[..]
boeren oké, maar dat laatste klopt echt niet
had ik wel door, maar ik ben goed in het ontwijken van seksonderwerpenquote:Op zondag 28 december 2008 22:23 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik ben ook een hondemens.. Ons hondje is ook echt heeeeel lief en die ga ik ontzettend missen als ik uit huis gadie poezen was ook een metafoor
![]()
Ben ik wel grotendeels met je eens jaquote:Op zondag 28 december 2008 22:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jawel hoorIk heb 3 jaar in het oosten geleefd en daar waren mensen over het algemeen echt anders in uiterlijk dan in het westen
Maar ik ben het er gewoon niet mee eens en dat blijft zoquote:Op zondag 28 december 2008 22:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jawel hoorIk heb 3 jaar in het oosten geleefd en daar waren mensen over het algemeen echt anders in uiterlijk dan in het westen
zeg dan dat je het ook zo zielig vindt dat ik mijn hondje moet missenquote:Op zondag 28 december 2008 22:25 schreef Puala het volgende:
[..]
had ik wel door, maar ik ben goed in het ontwijken van seksonderwerpen
Gelukkig kom ik ook uit het westen.quote:Op zondag 28 december 2008 22:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
dat is ook heel zielig hoorquote:Op zondag 28 december 2008 22:27 schreef nicomart het volgende:
[..]
zeg dan dat je het ook zo zielig vindt dat ik mijn hondje moet missen
quote:Op zondag 28 december 2008 22:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Maar ik ben het er gewoon niet mee eens en dat blijft zo
ja.. als ik nu al heel de dag weg ben, dan komt ze zo enthousiast kroelen met dat grote lijf van dr...quote:
trustequote:Op zondag 28 december 2008 22:36 schreef nicomart het volgende:
sorry.. ik wordt sentimenteel.. Nu kan ik beter gewoon naar bed gaan
weltruste allen!!
Wat een heldenquote:
Ben te lui voor foto'squote:
Komt allemaal goedquote:
Ik doe m'n bestquote:Wel naar je zin dus zo te horen
Haha ja, naar is dat altijdquote:Op maandag 29 december 2008 01:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Komt allemaal goedZoveel mensen willen alles zien, dus nog ff kijken hoe ik dat ga doen zonder dat ik 20x hetzelfde verhaal moet vertellen
![]()
[..]
Ik doe m'n bestAl tijdje last van mn buik, dus niet echt super
Welterustenquote:Op maandag 29 december 2008 01:32 schreef jslavenburg het volgende:
Denk dat ik zo maar eens ga slapen. De kat ligt al op bed dus dan kruip ik lekker warm tegen haar aan
Jah, iddquote:
Trustequote:Op maandag 29 december 2008 01:32 schreef jslavenburg het volgende:
Denk dat ik zo maar eens ga slapen. De kat ligt al op bed dus dan kruip ik lekker warm tegen haar aan
Maak een topic.quote:Op maandag 29 december 2008 01:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Komt allemaal goedZoveel mensen willen alles zien, dus nog ff kijken hoe ik dat ga doen zonder dat ik 20x hetzelfde verhaal moet vertellen
![]()
[..]
Ik doe m'n bestAl tijdje last van mn buik, dus niet echt super
Nee, mijn moeder had me er al uitgetrapt. Zodat ze het bed kon verschonen.quote:Op maandag 29 december 2008 12:06 schreef Houniet het volgende:
Ha Luctort, via de PSP. Laat me raden, je ligt nog in je nest?
Same here >.< 9 uur vanochtend al >.<quote:Op maandag 29 december 2008 12:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, mijn moeder had me er al uitgetrapt. Zodat ze het bed kon verschonen.
Men, ik moet er niet aan denken dat mijn ma mijn schoonheids slaapje zou verstorenquote:Op maandag 29 december 2008 12:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@ Hosti: ja, lekker goedkoop
@ js: bij mij was het half 11
ik heb dan ook geen schoonheidsslaapje nodigquote:Op maandag 29 december 2008 12:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Men, ik moet er niet aan denken dat mijn ma mijn schoonheids slaapje zou verstoren
Ik wel, komkommers en zo'n huidmaskerquote:Op maandag 29 december 2008 12:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb dan ook geen schoonheidsslaapje nodig
quote:Op maandag 29 december 2008 12:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik wel, komkommers en zo'n huidmasker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |