De modjes blijven gewoon doorpostenquote:Op woensdag 31 december 2008 06:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
Goedemiddag deze laatste woensdag van het jaar, 31 dec.2008
TT even aanpassen aub
Hij heeft het zelf al aangepast, wat is loos? Enkel dat er al een nieuw topic aangemaakt was terwijl hij de LaPo had?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:39 schreef Gellarboy het volgende:
Kan iemand hier iets aan doen svp? Beetje jammer.
[HOMO] #2267 - Vandaag start 'het jaar van het leuke leven'.
Weet ik het. Regels en plichten enzo.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:43 schreef LudoSanders het volgende:
Hij heeft het zelf al aangepast, wat is loos? Enkel dat er al een nieuw topic aangemaakt was terwijl hij de LaPo had?
Oké. Je weet ons te vinden.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:52 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Weet ik het. Regels en plichten enzo.
Never mind..
Ik heb geen idee.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:14 schreef porsche1 het volgende:
over het t-shirt prijsvraag topic:
Basenaad heeft al 3 stemmen op 3 verschilkende shirts, kan hij dan ook 3 shirts winnen?
Want dat vind ik dan wel erg oneerlijk
Inderdaad, verwijderd.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:06 schreef PeZu het volgende:
gvd hou eens op met het kicken van dit topic met sc
tevensch ben ik een heel goed alternatief voor modquote:
Ik zou ook een heel goed alternatief voor Moeder Teresa zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
tevensch ben ik een heel goed alternatief voor mod
In vergelijking met de gros van de topics hier....quote:Op zondag 4 januari 2009 03:19 schreef LudoSanders het volgende:
Hilarisch! Nee, echt.
dan ga je iemand anders vingerenquote:Op zondag 4 januari 2009 20:06 schreef TwyLight het volgende:
Klacht:
Mijn hond bushbush is net 3 dagen dood gegaan aan balkanker en murp maakt gewoon een grove kwetsende kutopmerking over mijn hond in mijn recentste topic
Beetje jammer voor een mod terwijl hij WEET dat mijn hond dood is
Als we dan toch in ONZ moeten blijven, kun je ons net zo goed onze centrale status terug geven. Dank u vriendelijk!quote:Op zondag 4 januari 2009 23:25 schreef JOPPI3 het volgende:
Kan HOMO niet gewoon bij het kopje: hieronder staan de centrale topics
gefeliciflapstaartquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:58 schreef Maisnon het volgende:
Nouja jammer... Ik ben wel lekker mezelf gebleven met een leuke doch originele insteek in plaats van een echt kuttopic te openen. En ik ga een moeilijk woord in de volgende zin posten waardoor deze post nog enig intellectuele inhoud verkrijgt! Edoch, missie geslaagd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |