Ja, dat is juist het hele idee achter zo'n VIP pakket. Dat het exclusief blijft.quote:
daarom by invitation only, dan maak ik zelf de selectiequote:Op maandag 29 december 2008 14:25 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja, dat is juist het hele idee achter zo'n VIP pakket. Dat het exclusief blijft.
Als het voor het plebs is dan hoef ik het niet..
.
dat is toch geen keuze, Kylie wint het toch met een straatlengte van die womanizerquote:Op maandag 29 december 2008 14:33 schreef Gellarboy het volgende:
Ik wil eigenlijk Britney opzetten, maar ik krijg maar geen genoeg van mijn nieuwe Kylie DVD.
Divabattle!.
ik zal hem bookmarkenquote:Op maandag 29 december 2008 14:33 schreef Gellarboy het volgende:
Kan deze dan even genoteerd worden in het logboek?
Mijn voordeel is, ik hoef niet te kiezen. Ik heb ze allebei gekocht.quote:Op maandag 29 december 2008 14:51 schreef Stroekie het volgende:
dat is toch geen keuze, Kylie wint het toch met een straatlengte van die womanizer
Kyliequote:Op maandag 29 december 2008 14:33 schreef Gellarboy het volgende:
Ik wil eigenlijk Britney opzetten, maar ik krijg maar geen genoeg van mijn nieuwe Kylie DVD.
Divabattle!.
O my god, I really DO hate fat people!quote:Op maandag 29 december 2008 14:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kylie
Waarom ik haar dan weer wel kan velen en die dikke psycho zeug niet, beats me
je zit weer op een HIW reaktie te wachten ?quote:Op maandag 29 december 2008 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O my god, I really DO hate fat people!
is het pand nog niet op temperatuur dan ?quote:Op maandag 29 december 2008 15:31 schreef Ang3l het volgende:
Wat een vrolijkheid op deze koude MIDDAG.
mjah, het was vanacht weer te laat geworden op het werkquote:Op maandag 29 december 2008 15:31 schreef Ang3l het volgende:
Wat een vrolijkheid op deze koude MIDDAG.
maar het telt nu toch wel snel af tot je vertrek ?quote:Op maandag 29 december 2008 15:34 schreef Cybart het volgende:
[..]
mjah, het was vanacht weer te laat geworden op het werk
om 3 uur eindelijk iedereen eruit, en toen we zelf om 4 uur wilden gaan, werkte het alarm niet
dus heb 3 kwartier lopen uitzoeken waarom het alarm er niet op ging...
en de komende dagen verwacht ik ook nog mega drukte, dus ik slaap maar wat uit.
je gaat op die manier alvast wennen aan Engilsh Breakfast ?quote:Op maandag 29 december 2008 15:36 schreef Cybart het volgende:
*ontbijt ondertussen met een warme maaltijd
jeps, nog 3 dagen werken,quote:Op maandag 29 december 2008 15:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar het telt nu toch wel snel af tot je vertrek ?
haha, nee, eerder onder het mom dat ik nog even boodschappen moet doen voor ik ga werken.quote:Op maandag 29 december 2008 15:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je gaat op die manier alvast wennen aan Engilsh Breakfast ?
Kylie is sympathiek.quote:Op maandag 29 december 2008 14:58 schreef Ang3l het volgende:
Waarom ik haar dan weer wel kan velen en die dikke psycho zeug niet, beats me
en getalenteerd en in staat zich regelmatig te vernieuwen, iets dat ik niet kan bevestigen bij La Spearsquote:
quote:Op maandag 29 december 2008 11:32 schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb vannacht een filmpje voor je gemaakt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |