en VIP betekent ongelimiteerde toegang tot de drankvoorraad van O2 Arena ?quote:Op maandag 29 december 2008 12:06 schreef Gellarboy het volgende:
Ik sta op het punt om een VIP kaart voor Britney Spears in Londen te gaan bestellen.
Volgens de koersconverter is 285 pond vandaag de dag maar ¤ 291,68..
VIPVIPVIPVIPVIPVIPVIPVIPVIPVIPVIPVIPVIPVIPVIPVIPVIPVIPVIPVIPVIPVIP.
Whehehehehe.quote:Op maandag 29 december 2008 12:23 schreef Gellarboy het volgende:
AEG Live will deliver the non-ticket element of the VIP Package.
ik ga bijna medelij met je krijgenquote:Op maandag 29 december 2008 12:23 schreef Gellarboy het volgende:
Thank you for purchasing tickets on Ticketmaster.
Your order number for this purchase is ***.
You purchased 1 ticket to:
Britney Spears - In the Zone Vip Standing Package
The O2, London,
Wed 10 Jun 2009, 18:30
Order for: ***
Seat location: section TICKET
Total Charge: £288.50
AEG Live will deliver the non-ticket element of the VIP Package.
Ticketmaster UK Limited accepts no responsibility for the delivery or quality of the products and services to be provided by AEG Live.
If you have any queries relating to the non-ticket elements of the VIP Package, please contact AEG Live (UK) Ltd, 29 Great Guildford Street, London SE1 0ES. Ik ga naar Britney.
. Ik ga naar Britney.
. Ik ga naar Britney.
. Ik ga naar Britney.
. Ik ga naar Britney.
. Ik ga naar Britney.
. Ik ga naar Britney.
. Ik ga naar Britney.
. Ik ga naar Britney.
. Ik ga naar Britney.
. Ik ga naar Britney.
. Ik ga naar Britney.
. Ik ga naar Britney.
. Ik ga naar Britney.
. Ik ga naar Britney.
. Ik ga naar Britney.
. Ik ga naar Britney.
. Ik ga naar Britney.
. Ik ga naar Britney.
. Ik ga naar Britney.
. Ik ga naar Britney.
. Ik ga naar Britney.
. Ik ga naar Britney.
. Ik ga naar Britney.
Zou leuk zijn als die ook op de 10e gaan. Maar ik kan dan waarschijnlijk niet bij ze staan, of ze moeten ook VIP tix nemen. Rondom het podium (zal wel de vorm hebben van een circus) zit vooraan een ring met staanplaatsen, waarbij je pas op het laatste moment hoeft komen aan te kakken. Ideaal, want nu hoef ik niet de hele dag voor de deur te bivakkeren. Well worth the extra pounds.quote:Op maandag 29 december 2008 12:26 schreef Stroekie het volgende:
Maar ik verwacht wel dat er wellicht nog meer fokkers uit dit topic je bij dat concert gaan vergezellen
ja zo spint Europa ook nog garen bij de lage pondkoersquote:Op maandag 29 december 2008 12:30 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als die ook op de 10e gaan. Maar ik kan dan waarschijnlijk niet bij ze staan, of ze moeten ook VIP tix nemen. Rondom het podium (zal wel de vorm hebben van een circus) zit vooraan een ring met staanplaatsen, waarbij je pas op het laatste moment hoeft komen aan te kakken. Ideaal, want nu hoef ik niet de hele dag voor de deur te bivakkeren. Well worth the extra pounds..
Volgens mij is dat zijn grootste nachtmerrie, dat hij haar in zijn sponde zou aantreffenquote:Op maandag 29 december 2008 12:40 schreef Gellarboy het volgende:
Maar ja, ze heeft ook een liedje dat heet Nuno In My Bed. Dus dat schiet niet op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |